ماندگاری بوتاکس

بهترین روش لیفت ابرو بدون جراحی ، با تزریق بوتاکس | بهترین مرکز زیبایی شیراز

بهترین روش لیفت ابرو بدون جراحی ، با تزریق بوتاکس | بهترین مرکز زیبایی شیراز

 بوتاکس

                                        بهترین روش لیفت ابرو بدون جراحی ، با تزریق بوتاکس | بهترین مرکز زیبایی شیراز

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

 

با توجه به اینکه شما خانم های اهل استان فارس به زیبایی خود خیلی اهمیت می دهید ، تصمیم گرفتیم در کنار شما باشیم و مرکزی را برای دریافت خدمات زیبایی و لیفت ابرو به شما معرفی کنیم تا بتوانید برای تزریق بوتاکس و ژل و سایر درمان های زیبایی به آنجا مراجعه کنید.

برای آشنایی بیشتر شما با کارهای که در این کلینیک انجام می شود ، در این مقاله برای شما در باره لیفت ابرو با تزریق بوتاکس توضیحاتی می دهیم. 

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

لیفت ابرو بدون جراحی با بوتاکس روشی است که خطوط اخم بین ابروها از بین می برد و همچنین   ابروهای شما را بالا می کشد. 

تزریق بوتاکس باعث شل شدن عضلات زیرین پوست می شود که پوست روی عضله را صاف می کند و عضلات بین ابروها را ریلکس می کند.  تزریق بوتاکس باعث می شود که عضلات شل شده پیشانی بالا بروند و در نتیجه ابروها لیفت می شوند و چشم های شما بازتر می شوند.   

به علاوه تزریق بوتاکس در انتهای ابرو هم ماهیچه های این منطقه را منبسط کرده و اجازه می دهد تا عضلات پیشانی در این منطقه نیز به سمت بالا کشیده بشوند.  مقدار بالا رفتن ابروها به نسبت سن و کیفیت عضلات شما متفاوت است.

برای خطوط اخم بین ابروها ، این روش می تواند بدون نیاز به عمل جراحی ، چین و چروک های عمیق را رفع کند.  

تزریق بوتاکس یک روش غیر جراحی است که با لیفت ابرو به روش سنتی تفاوت دارد.  لیفت ابرو به روش سنتی نوعی جراحی زیبایی است که شامل برش و برداشت پوست شما می شود.

 

تزریق بوتاکس در مرکز بوتاکس شیراز  

بوتاکس
                                                          تزریق بوتاکس در مرکز بوتاکس شیراز

بوتاکس فقط برای بزرگسالان بالای 18 سال توصیه می شود. در مرکز بوتاکس شیراز هم مردان و هم زنانی با چین و چروک های خفیف تا متوسط و حتی شدید می توانند از این درمان استفاده کنند.

افرادی که به دنبال تزریق بوتاکس برای خطوط اخم هستند ، احتمالاً پیش از این روش های بدرد نخوری را امتحان کرده اند.   

در حال حاضر لیفت ابرو با تزریق بوتاکس در مرکز بوتاکس شیراز بهترین درمان کاهش شدید چین و چروک و خطوط پوست است که با بالا کشیدن عضلات ، مشکل شما را اصلاح می کند.  البته در صورتی که مایل باشید ، می توانید تزریق بوتاکس را همزمان با عمل بلفاروپلاستی انجام بدهید تا بهترین نتایج را برای ناحیه اطراف چشم خود بگیرید.    

هنگام مراجعه به مرکز بوتاکس شیراز ، قبل از این که این روش را انجام دهید ، ابتدا لازم است پزشک خود را برای مشورت ببینید. در این زمان ، پزشکان هر گونه عوامل خطر فردی را ارزیابی خواهند کرد. و شما را از مزایا و خطرات این روش آگاه می کنند. 

 

تزریق بوتاکس در دوران بارداری و شیردهی

اگر شما باردار هستید یا به نوزاد خود شیر می دهید ، ممکن است نامزد خوبی برای تزریق بوتاکس نباشید. هر چند که بوتاکس فقط در منطقه ای که تزریق شده می ماند ، اما همیشه توصیه شده که زنان باردار و مادران شیرده بوتاکس تزریق نکنند. 

 

قیمت تزریق بوتاکس در مرکز شیراز  

قیمت تزریق بوتاکس در مرکز شیراز به دو صورت تعیین می شود.  یا با تعداد واحدهای مورد استفاده ، و یا از طریق منطقه تحت درمان.

قیمت تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو ، در مقایسه با یک منطقه کوچک تر، مانند چین و چروک اطراف چشم ها به نام پاهای کلاغ ، نیاز به تزریق بیشتری دارد و هزینه آن هم زیادتر است.      

همچنین در نظر داشته باشید که هیچیک از بیمه ها تزریق بوتاکس را که برای اهداف زیبایی استفاده می شود را پوشش نمی دهد.

 

روش تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو در مرکز شیراز  

کاربرد بوتاکس
روش تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو در مرکز شیراز

روش تزریق بوتاکس در مرکز شیراز نسبتاً  ساده است.  کار شما فقط چند دقیقه طول می کشد.  اما قبل از اینکه شروع کنید ، ابتدا باید برای تزریق آماده شوید.  ممکن است پزشک به شما توصیه کند که از یکی دو روز قبل داروهای رقیق دهنده خون مانند آسپیرین را قطع کنید.

در مرکز بوتاکس شیراز قبل از تزریق بوتاکس به ناحیه بین ابروها ، در صورت نیاز از کرم بی حسی  برای کاهش درد استفاده شود.  در طول تزریق معمولاً هیچ مشکلی پیش نمی آید. و تزریق فقط چند دقیقه طول می کشد.

 

چه زمانی نتایج لیفت ابرو با بوتاکس را خواهید دید؟

در مرکز بوتاکس شیراز نتایج ، بهبودی درمان چین و چروک ها با بوتاکس نسبتاً سریع است. روند تزریق فقط چند دقیقه طول می کشد ، و شما می توانید در عرض یک هفته نتایج ان را ببینید.  

با این حال ، یک مطالعه 2017 نشان داد که نتایج قابل توجه و کامل تا حدود یک ماه پس از تزریق اولیه ثبت نشده است.

به گفته آکادمی آمریکایی پوست (AAD)، نتایج تزریق بوتاکس به طور متوسط ​​ حدود سه تا چهار ماه است. در بعضی موارد ممکن است تا یک سال طول بکشد.

یکی از دلایلی که چرا بسیاری از افراد بوتاکس را به جراحی ترجیح می دهند ، به علت زمان ریکاوری کوتاه مدت آن  است.  پس از اینکه بوتاکس را تزریق کردید ، می توانید به برنامه های عادی روزانه خود  برگردید ، حتی در محل کار یا مدرسه. با این حال ، AAD  توصیه می کند که شما حداقل دو ساعت پس از تزریق استراحت کنید.

عوارض و خطرات لیفت ابرو با تزریق بوتاکس  

به طور کلی ، تزریق بوتاکس یک روش مطمئن برای اکثر مردم است.  با این حال ، خطر عوارض جانبی نیز وجود دارد.  ممکن است اندکی قرمزی خفیف ، تورم و کبودی در محل تزریق مشاهده کنید. به گفته AAD ، این علائم طی یک هفته از بین می روند.

عوارض جانبی خفیف تزریق بوتاکس عبارتند از :

  • سردرد ،
  • درد ،
  • بی حسی.

عوارض جانبی جدی نادر است.  با این وجود اگر دچار یک یا چند مورد زیر شوید ، باید فوری به پزشک خود اطلاع دهید :

  • مشکلات تنفسی ،
  • افتادگی پلک ها یا ابروها ،
  • مشکلات خوردن و بلع ،
  • تغییرات گفتاری.

اگر همزمان با تزریق بوتاکس عمل جراحی لیفت ابرو انجام بدهید ، ممکن است در معرض عوارض ناشی از جراحی مانند عفونت قرار بگیرید.

در نهایت هرگز بوتاکس را به صورت آنلاین خریداری نکنید و یا تزریقات را در یک مرکز غیر پزشکی انجام ندهید چون ممکن است به عوارض جدی ، حتی فلج منجر شود.

 

نتایج لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

نتایج لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

نتایج لیفت ابرو در مرکز شیراز چند روز پس از تزریق بوتاکس دیده می شود.  با این حال ، برای حفظ نتایج خود ، باید هر چند ماه یک بار برای تکرار درمان مراجعه کنید.  هر چه تزریقات بیشتری را در طول زمان دریافت کنید ، احتمال دارد که عضلات زیرسطح پوست  در اطراف ابروها کمتر منقبض شوند و حتی نتایج بهتری ایجاد کنند.

اگر بخواهید باز هم درمان خود را تکرار کنید ، پزشکان ما زمان آن را تعیین می کنند.  هر وقت دیدید که می توانید اخم کنید ، بدانید که زمان تزریق بوتاکس است. 

 

خلاصه مقاله لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

لیفت ابرو با بوتاکس در مرکز شیراز می تواند چین و چروک های پویا و یا چروک هایی که از حرکات تکراری عضلات شکل گرفته است ، مانند خطوط اخم را از بین ببرد.     

این کار ابروها را بالا می برد.  همچنین شما می توانید تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو را با همزمان با روش های دیگر مانند بلفاروپلاستی یا جراحی پلک انجام بدهید. 

به خاطر داشته باشید که بوتاکس یک درمان دائمی برای لیفت ابرو نیست.  سایر تکنیک های مراقبت از پوست می تواند به شما کمک کند تا پوست خود را جوان و شاداب نگه دارید.  برای اینکه اطلاعات بیشتری در مورد روش های جوانسازی پوست داشته باشید اینجا کلیک کنید.   

برای اینکه اطلاعات بیشتری در مورد روش های جوانسازی پوست داشته باشید اینجا کلیک کنید.   

مقاله پیشگیری از عوارض جانبی بوتاکس را اینجا بخوانید.

ساکنان شهرهای اطراف شیراز مانند فسا ، جهرم ، فیروز آباد و شهر جدید صدرا هم می توانند با ما تماس بگیرند و برای دریافت خدمات زیبایی و لیزر به کلینیک شیراز مراجعه کنند.  

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

 

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments