برجسته سازی لب ها با روش تزریق چربی

با دارچین لب ها را برجسته کنید | برجسته سازی لب ها با روش تزریق چربی

با دارچین لب ها را برجسته کنید | برجسته سازی لب ها با روش تزریق چربی

برجسته سازی لب ها با روش تزریق چربیبا تزریق چربی خط لب های خود را مشخص کنید و لب ها را برجسته کنید. 

بسیاری از مردم تصور می کنند که چشم ها در هر چهره ای مرکز توجه هستند.  اما بعضی ها هم نظرشان این است که لب های شان برجسته ترین ویژگی صورت شان است. نظر شما هر چه که باشد ، به هر حال لب ها عضوی از صورت هستند که در هر حال توجه را به خود جلب می کند. و همه ما زمانی را صرف این می کنیم که لب هایی نرم و زیبا داشته باشیم.

انواع مختلفی از فیلرهای قابل تزریق  برای لب ها و اطراف دهان وجود دارد.  اما از پرکننده های  حاوی مواد مشابه اسید هیالورونیک بیشتر از سایر فیلرها استفاده می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

یکی دیگر از فیلرها برای برجسته سازی لب کلاژن است که امروزه کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا تزریق چربی ایمن تر است و اثرات آن ماندگارتر می باشد.

 

پر کردن خطوط لب

اگر شما احساس می کنید که لب هایتان کاملاً  برجسته نیست ، می توانید خطوط لب را با تزریق چربی مشخص تر و زیبا تر کنید.  پس از اینکه تزریق ژل لب را انجام دادید ، نتیجه برای تان شگفت انگیزتر خواهد بود.

 

برجسته کردن لب ها

شما نه تنها می توانید خط لب ها را مشخص کنید ، بلکه می توانید لب های خود را بزرگ تر کنید. اندازه دقیق که می خواهید را می توانید در طول مشورت با  پزشک به او اطلاع دهید.  بهتر است سایز لب ها به اندازه ای باشد که با صورت شما تناسب داشته باشد نه اینکه بیش از اندازه بزرگ باشد.

 

تزریق چربی به لب چگونه انجام می شود؟

برجسته سازی لب ها با روش تزریق چربی

در طی روش تزریق ، چربی از بخشی از بدن که میزان چربی آن زیاد است ، خارج می شود و سپس به خطوط صورت و چروک ها و لب ها تزریق می شود. رایج ترین مناطق بدن برای گرفتن چربی شکم ، ناحیه باسن و ران ها است.

تزریق چربی روش مطمئن و بی خطری است و در کلینیک پزشک انجام می شود. از آنجا که در طول تزریق از چربی بدن خود شما استفاده می شود ، خطر کمتری برای عوارض جانبی وجود دارد. هنگامی که از پرکننده ها برای برجسته سازی لب ها استفاده می شود ، خطر کمی وجود دارد که بدن فیلرهای  شیمیایی یا ژل را رد کند و باعث عوارض شود. همچنین هیچگونه خطر واکنش آلرژیک وجود ندارد.

تزریق چربی برای لب ها می تواند به تنهایی یا همراه با سایر روش ها انجام شود. علاوه بر پر کردن لب ها ، تزریق چربی را می توان برای پر کردن خطوط اخم و خطوط  لبخند و حجم دهی به گونه ها ، ناحیه زیر چشم ، سینه ها و باسن  استفاده کرد.  برای مشورت در باره روش های تزریق چربی و گرفتن وقت از پزشکان با تجربه ما ، با مرکز لیزر و زیبایی برکه تماس بگیرید.

تکنیک های برجسته سازی لب می تواند به راحتی در مطب پزشک انجام می شود.  تزریق چربی استثنا است ، زیرا این روش نیاز به لیپوساکشن برای برداشتن چربی از قسمت دیگری از بدن دارد که باید به لب ها تزریق شود.

قبل از تزریق از  پماد های بی حسی موضعی یا آمپول بی حسی موضعی برای کاهش ناراحتی استفاده می شود.  گاهی اوقات ، تزریق یک مسدود کننده عصبی قبل از درمان می تواند لب ها را به طور کامل بی حس کند.  این داروی بی حسی شبیه تزریق آمپول بی حسی است که در دندان پزشکی کاربرد دارد.

  • پس از تعیین دقیق محل های تزریق ، پزشک با استفاده از سوزن های مناسب ، تزریق چربی به لب ها را انجام می دهد.
  • استفاده از کمپرس یخ پس از تزریق می تواند به کاهش ناراحتی و کنترل تورم کمک کند. اما هیچ فشاری نباید روی منطقه تحت درمان وارد شود.
  • بهتر است بلافاصله بعد از تزریق از رژ لب و یا دیگر محصولات آرایشی لب استفاده نشود.
  • بلافاصله پس از تزریق شما متوجه تفاوت لب ها می شوید. پس از بهبودی لب های شما باید کاملاً طبیعی به نظر برسند.

 

چه کسانی نباید تزریق لب را انجام دهند؟  

پزشک شما می تواند درمورد مزایا و معایب روش های  برجسته سازی لب با شما صحبت کند و به شما کمک کند تا تصمیم بگیرید که کدام روش برای شما مناسب تر است.

قبل از انجام تزریق چربی ، شما باید در سلامت کامل باشید. افراد سیگاری نباید تزریق را انجام دهند.  همچنین اگر به یکی از مشکلات زیر مبتلا هستید ، فرد مناسبی برای برجسته سازی لب با تزریق چربی نیستید :

  • عفونت فعال مانند تبخال دهانی ،
  • دیابت ،
  • لوپوس ،
  • مشکلات لخته شدن خون ،

 

عوارض جانبی و خطرات تزریق ژل لب

عوارض جانبی پرکننده هایی مانند اسید هیالورونیک موقت هستند و تنها باید چند روز طول بکشد. این عوارض ممکن است شامل موارد زیر باشد :

  • خونریزی از محل تزریق ،
  • تورم و کبودی ،
  • قرمزی و حساسیت در محل تزریق ،
  • تبخال یا تب همراه با تاول (هرپس سیمپلکس) بر روی لب ها یا ناحیه اطراف لب در واکنش به مواد تزریق شده ،

 

برجسته سازی لب ها با اسکراب دارچین

برجسته سازی لب ها با اسکراب دارچین

اگر می خواهید بدون تزریق لب های خود را برجسته کنید می توانید از برخی از مواد موجود در آشپزخانه برای این کار استفاده کنید. هر چند که تأثیر این مواد مانند پرکننده های لب طولانی مدت نیست.

دارچین ماده ای است که در آشپزخانه همه ما موجود است.  دارچین به طور طبیعی لب ها را تحریک می کند و موجب برجسته شدن لب ها می شود. دارچین احساس خارش و سوزش در لب ها ایجاد می کند و باعث می شود که لب ها کمی متورم شوند و رنگ آنها پر رنگ تر بشود.

همچنین دارچین پوست مرده لب ها را از بین می برد و سلول های خشک و مرده لب را پوسته پوسته می کند.  برای برجسته کردن لب ها با دارچین ، دو قاشق غذاخوری روغن نارگیل را به یک قاشق غذا خوری پودر دارچین اضافه کرده و مخلوط کنید و بر روی لب های تان بگذارید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

پزشکان متخصص  در کلینیک تهران اسکین روش های خاصی برای درمان های زیبایی با لیزر به مراجعین ارائه می دهند.  شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک های ما زیبایی خود را چند برابر کنید.

                                                برای تماس با کلینیک تهران اسکین اینجا کلیک کنید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments