مواردی که شما قبل از تزریق فیلر لب لازم است بدانید

مواردی که شما قبل از تزریق فیلر لب لازم است بدانید| بهترین دکتر زیبایی | هزینه تزریق

مواردی که شما قبل از تزریق فیلر لب لازم است بدانید| بهترین دکتر زیبایی | هزینه تزریق

مواردی که شما قبل از تزریق فیلر لب لازم است بدانید

تزریق فیلر لب باعث می شود تا لب های شما برجسته تر و زیبا تر به نظر برسند. با استفاده از فیلرها فرم ظاهری و ساختار لب ها تصحیح شده و حجم آن نیز افزایش می یابد. لب ها نیز مانند سایر قسمت های صورت تحت تأثیر گذشت زمان واقع می شوند.  با بالا رفتن سن لب ها نازک می شوند.  و خطوط ریز و چین و چروک های عمودی در اطراف لب ها شکل می گیرد.

با پیشرفت های پزشکی که در حال حاضر رو به افزایش می باشد ، افزایش حجم لب می تواند بدون جراحی انجام شود. استفاده از پرکننده های  تزریقی یک راه طبیعی برای افزایش حجم لب ها است. تزریق فیلر به لب ها همچنین می تواند لب های پر و جذابی ایجاد کند. خط لب را به نحوی تقویت کند که طبیعی به نظر برسد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پرکننده های لب می توانند کارهای فوق العاده ای انجام دهند تا لب های شما برجسته تر و زیبا تر دیده شوند. این که آیا لب های شما به طور طبیعی نازک هستند و یا با گذشت زمان نازک شده اند مهم نیست.  مهم این است که تزریق فیلر لب می تواند حجم لب ها را افزایش داده و جذابیت بیشتری به صورت شما ببخشد.

اگر شما فکر می کنید که می خواهید با تزریق فیلر لب های برجسته تری داشته باشید ، قبل از انجام این درمان بهتر است ادامه این مطلب را در مورد روش و مواردی  که قبل از انجام تمرینات تقویت لب باید بدانید ، مطالعه فرمایید.

 

فیلرهای لب از چه موادی ساخته شده است؟

 

فیلرهای لب از چه موادی ساخته شده است؟

پرکننده های لب اغلب همان پرکننده های پوستی هستند که معمولاً از اسید هیالورونیک  (HA) ، یک ماده طبیعی در بدن ساخته می شوند.  ساخته شدن فیلرها از مواد طبیعی بدن باعث می شود که این روش بسیار مطمئن و با خطر بسیار پایین برای بروز آلرژی باشد. همچنین پرکننده ها توسط سیستم بدن خود شما متابولیزه می شوند و در طول زمان به تدریج از بین می روند.

بهترین نوع پرکننده ها توسط سازمان غذا و داروی امریکا  FDA تأیید می شوند.   پرکننده هایی مانند اسید هیالورونیک و یا فیلرهایی مانند Juvederm Ultra  و  Volift سال ها است که مورد استفاده واقع می شوند.

افزایش حجم لب در برخی افراد لب های آنها را زیبا ترو برجسته تر نشان می دهد.  برای این منظور از انواع فیلرها که پایه اکثر آنها مبتنی براسید هیالورونیک است استفاده می شود.   اثرات بعضی ازاین فیلرها بین 3 تا 6 ماه است. و بعضی دیگر از آنها قدرت ماندگاری بیشتری تا حدود 2 سال دارند.

شما ممکن است بخواهید از سیلیکون هایی که به صورت نیمه دائمی در لب قرار داده می شوند ، استفاده کنید.  قرار دادن سیلیکون در لب ها می تواند به سفتی بیش از حد لب و حساسیت منجر شود. پر کننده های نیمه دائمی معمولاً برگشت پذیر نیستند و اگر از فرم لب های خود ناراضی باشید ، نمی توانید آن را تغییر دهید.  بدین معنی است که شما باید صبر کنید تا ژل تزریقی جذب بدن شده  از بین برود.

 

آیا پس از تزریق فیلر لب ، ظاهری طبیعی خواهم داشت؟

اگر می خواهید پس از فیلر لب ظاهری غیر طبیعی نداشته باشید و از ظاهر خود راضی باشید ، بهتر است به یک پزشک متخصص زیبایی شناخته شده که دارای تجربه فراوان در تزریق پرکننده ها است و نتایج تزریق او طبیعی است ، مراجعه کنید.

توجه داشته که تزریق پرکننده یک فرآیند است که طول می کشد و نیاز به مهارت و هنرمندی  دکتر شما دارد تا قیافه شما طبیعی به نظر برسید.

 

مراقبت های قبل و بعد از تزریق فیلر لب

  • دو هفته قبل و بعد از تزریق فیلر لب ، از مصرف مکمل روغن ماهی ، دوزهای بالا از مکمل های ویتامین E ، آسپیرین و داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی مانند ایبوپروفن ibuprofen اجتناب کنید. زیرا مصرف این داروها ممکن است خونریزی و کبودی در محل تزریق را افزایش دهد.
  • همچنین توصیه می شود تا زمانی که تورم و قرمزی ناشی از تزریق از بین برود ، از فعالیت در هوای گرم مانند آفتاب گرفتن خودداری کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که همیشه برای محافظت از لب های خود از کرم ضد آفتاب با SPF استفاده می کنید.
  • بعد از درمان باید از تمرینات ورزشی و مصرف الکل نیز اجتناب کنید.

 

آیا تزریق فیلر لب دردناک است؟

آیا تزریق فیلر لب دردناک است؟

در حالی که پرکننده های لب با استفاده از سوزن و تزریق انجام می شود ،  این پروسه درمانی برای بیشتر بیماران قابل تحمل است. زیرا قبل از تزریق ژل های بی حسی ها و کرم های خفیف معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین برخی از تزریق های پرکننده ها حاوی مواد بی حسی مانند لیدوکایین هستند که باعث می شود این پروسه بدون درد و آسان تر انجام شود.

پزشکان متخصص زیبایی و افرادی که در این زمینه تجربه کافی دارند ،  سعی می کنند به منظور راحتی بیمار تعداد دفعات فرو کردن سوزن را به حداقل برسانند. ترس از سوزن صرفاً یک حساسیت ذهنی است.  بیماران ما درد این تزریق رامعمولاً به گزیده شدن توسط مورچه تشبیه می کنند.

پزشکان متخصص و با تجربه ما در مرکز لیزر و زیبایی می تواند در هنگام تزریق بهترین فیلرها نقش مهمی در ایجاد احساس آرامش و اطمینان در شما ایجاد کنند.

برای تماس با مرکز لیزر و زیبایی برکه و گرفتن نوبت اینجا کلیک کنید.

 

عوارض جانبی تزریق فیلر لب 

معمولاً پس از تزریق فیلر لب هیچگونه عوارض جانبی رخ نمی دهد.  اما شما می توانید انتظار داشته باشید که کبودی یا تورم اندکی در محل تزریق وجود داشته باشد. این کبودی و تورم حداقل هفت روز طول  می کشد و شما می توانید از کمپرس سرد به منظور به حداقل رساندن تورم استفاده کنید. با این حال ، اگر کبودی وجود داشته باشد ، ممکن است تا 10 روز ادامه یابد.

همچنین به دلیل تزریق پرکننده در لب ها ، منطقه مورد نظر کاملاً طبیعی نیست و متفاوت است. توجه داشته باشید که ممکن است  دو هفته طول بکشد تا پرکننده های لب به طور کامل با بافت های اطراف خود ترکیب شوند.

 

آیا نتیجه تزریق فیلر به لب بلافاصله دیده می شود؟

آیا نتیجه تزریق فیلر به لب بلافاصله دیده می شود؟

نتایج تقریباً بلافاصله دیده می شود. اما ممکن است لب ها در ابتدا کمی متورم شده باشند. بهتر است حداقل 24 ساعت تا رسیدن به نتیجه کامل صبر کنیم.  در این فاصله از لمس کردن لب های خود خودداری کنید.  پس از آن شما می توانید منطقه را به آرامی شستشو دهید.

 

علت تمایل افراد به تزریق فیلر لب چیست؟ 

افراد به دلایل مختلفی مایل هستند تا لب های خود را برجسته تر و زیبا تر نشان دهند. عوامل ارثی ، سیگارکشیدن ، ازدست دادن حجم لب ها ، لب های نازک و نامتقارن دلایلی هستند برای تقویت بافت نرم لب با استفاده از پرکننده ها.

 

آیا تزریق فیلر لب باید مرتب تکرار شود؟

آیا تزریق فیلر لب باید مرتب تکرار شود؟

اگر پس از یک بار تزریق فیلر لب دیگر تزریق نکنم چه اتفاقی می افتد؟  این درست نیست که اگر شما تصمیم بگیرید که تزریق فیلر به لب هارا متوقف کنید ، لب های شما آویزان و چروک می شوند. هنگامی که اثر پرکننده ها از بین برود ، لب های شما احتمالاً به حالت اصلی خود بازگشته اند.

ممکن است یک یا دو بار در سال برای حفظ ظاهر لب های برجسته تر نیاز به یک درمان مکمل داشته باشید. شما می توانید با مشاور زیبایی خود برای توصیه هایی در مورد پیگیری درمان مشورت کنید.

دیگر زمان آن است که با استفاده از پر کننده های مطمئن و با کیفیت بالا از کلینیک های لیزر  و زیبایی تهران اسکین  ، لب های خود را تقویت کنید.  همین امروز با ما تماس بگیرید و با دکترهای متخصص ما در این زمینه مشاوره كنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

پزشکان متخصص  در کلینیک تهران اسکین روش های خاصی برای درمان های زیبایی با لیزر به مراجعین ارائه می دهند.  شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک های ما زیبایی خود را چند برابر کنید.
                                                      برای تماس با کلینیک تهران اسکین اینجا کلیک کنید.

 

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments