لیزر موهای زائد صورت برای زنان بالای 60 سال

تا چه سنی می توانیم لیزر موهای زائد انجام بدهیم؟ لیزر موهای زائد صورت برای زنان بالای 60 سال

تا چه سنی می توانیم لیزر موهای زائد انجام بدهیم؟ لیزر موهای زائد صورت برای زنان بالای 60 سال  

لیزر موهای زائد صورت برای زنان بالای 60 سال

با بالا رفتن سن نگرانی هایی در مورد زیبایی برای ما پیش می آید که انتظار آن را نداشته ایم. خطوط لبخند و خطوط پاکلاغی چشم ها که بیانگر یک زندگی شاد و پرخنده هستند ، در سنین پیری تبدیل به چروک هایی می شوند که ما را آزار می دهند و تحمل شان برای ما سخت است.  یکی دیگر از این عوارض ناخواسته پیری بیشتر شدن موهای زائد است. بسیاری از افراد با بالا رفتن سن متوجه موهای سفیدی می شوند که روی چانه شان روییده و منظره ناخوشایندی دارد.

همانطور که سن ما افزایش پیدا می کند و هورمون های ما تغییر می کند ، موها شروع به رشد بیشتر در مناطقی می کند که شاید پیش از این متوجه آن نشده باشید.  برای زنان ، این شامل منطقه پشت لب بالا و زیر گونه ها در کنار گوش ها است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

همانطور که ما پیر می شویم ،  متوجه رشد بیشتر موها در چانه ، پشت لب و ناحیه گردن می شویم.  این موها معمولاً به شدت و واقعاً سریع رشد می کند.

روش های مختلفی برای حذف موی صورت وجود دارد که سالمندان می توانند از موهای صورت خود خلاص شوند ، در این مورد در زیر بحث خواهیم کرد.

بسیاری از مردان با موهای ناخواسته در کمر و گردن خود مواجه می شوند.  هنگامی که  نظافت این موها خسته کننده می شود ، بسیاری از افراد مسن به فکر راه حل های طولانی مدت برای از بین بردن موهای زائد بدن خود می افتند.  روش لیزر موهای زائد.  اما !!!

 

آیا لیزر درمانی برای افراد مسن ضرری ندارد؟ 

لیزر موهای زائد صورت برای زنان بالای 60 سال

احتمالاً شما در گذشته هرگز این مسئله را جدی نگرفته اید. اصلاح و اپیلاسیون روش هایی بوده که به سادگی از پس آنها بر آمده اید.  اما حالا دیگر همه چیز تغییر کرده است و اکنون موهایی را می بینید که قبلاً هرگز وجود نداشته اند. به علاوه خم شدن و شیو کردن پاها و مناطق دور از دسترس بدن نیز برای تان سخت شده است.

حتماً می خواهید یک روش دائمی برای از بین بردن این موهای زائد پیدا کنید.

برای انجام این کار ما آماده ارائه خدمات به شما هستیم.  لیزر موهای زائد درمان دائمی و طولانی مدت است که شما را از دست موهای ناخواسته راحت می کند.  اما باید به سرعت اقدام کنید.  چون پروسه درمان با لیزر نیاز به چندین جلسه با فاصله دارد و کمی طولانی مدت است.  گاهی اوقات خیلی زود ممکن است دیر شود.

یک واقعیت کمتر شناخته شده در مورد لیزر موهای زائد این است که بهتر است قبل از اینکه موهای تان خاکستری شود ، اقدام به لیزر درمانی کنید.  اگر پس از سفید شدن موها بخواهید آنها را با لیزر از بین ببرید ، ممکن است نتیجه دلخواه را نگیرید.   لیزرها برای جستجوی ملانین طراحی شده اند که موهای خاکستری فاقد آن هستند.  هنگامی که مو سفید است ، لیزر آن را تشخیص نخواهد داد تا فولیکول تولید مو را نابود کند.

توصیه ما به شما این است که قبل از سفید شدن موها شروع به درمان کنید نه بعد از آن. ما از شما دعوت می کنیم که برای مشاوره ای عالی برای ارزیابی نیازهای شما به کلینیک ما مراجعه بفرمایید.  

 

انواع روش های حذف مو برای زنان بالای سن 60 سال

مارگارت آرایشگر می گوید اخیراً  من از بانوان همکارم  خواسته بودم که سؤالات خود را در مورد آرایش زنان بالای سن 60 سال مطرح کنند.  ما چند سؤال عالی داشتیم. از جمله کارول در مورد از بین بردن موهای صورت پرسید.  برای  بررسی این موضوع با همکارانم در مرکز لیزر تهران اسکین مشورت کردم.

اگر سن شما بالای  60 سال است ، حتماً تا کنون چیزهایی در مورد لیزر موهای زائد شنیده اید.

 

جهان اسرارآمیز بعد از سن 60 سالگی

لیزر موهای زائد صورت برای زنان بالای 60 سال

اسرار بسیاری وجود دارد که زنان پس از رسیدن به سن 60 سالگی باید با آن برخورد کنند. از جمله :

  • چرا با وجودی که کمتر غذا می خوریم کم کردن وزن اینقدر سخت می شود؟
  • چرا جوراب های ما غیبشان می زند و ناپدید می شوند؟
  • چرا موهای سر ما نازک می شود در حالی که موهای صورت مان ضخیم تر می شود؟

البته همه ما می دانیم که در برخی از مواقع علت افزایش موهای صورت در نتیجه هورمون های در حال تغییر بدن ما است. اما افزایش موها به هر علتی که باشد ، از بین بردن آنها کار آسانی نیست.

خوشبختانه مارگارت می گوید که روش های خوب و بدی برای مقابله با موهای ناخواسته صورت وجود دارد. اول  بیایید نگاه کنیم که چه کاری باید انجام دهیم

 

شیوه نامناسب برای از بین بردن موهای زائد صورت

وقتی متوجه موهایی می شویم که تازگی روی صورت مان سبز شده اولین واکنش ما این است که آنها را  شیو کنیم.  البته ما برای چندین دهه  از این تکنیک برای بقیه بدن مان استفاده کرده ایم  و به خوبی جواب گرفته ایم.   مشکل  این است که موهایی که پس از تراشیدن دوباره رشد می کنند ، ضخیم تر از قبل هستند.   این مشکل در پاهای شما زیاد قابل مشاهده نیست اما در مورد چهره شما بیشتر قابل توجه است.

تکنیک دیگری که باید مراقب آن باشید ،  یک تکنیک هندی است که از آن برای بیرون کشیدن مو استفاده می کنند و آن بند انداختن است.  بند انداختن یک روش مؤثر برای شکل دادن به ابروهای شما است ، اما ممکن است این کار برای منطقه ظریف اطراف لب ها خیلی دردناک باشد.

 

بهترین تکنیک حذف موهای صورت برای زنان امروزی ما چیست؟

بنابراین ، اگر شیو کردن و بند انداختن را کنار بگذاریم ،  چه گزینه های دیگری باقی می ماند؟  یکی از بهترین راه های از بین بردن موهای ناخواسته صورت کندن موها با موچین است.  اگر می خواهید این روش را انجام دهید حتماً از یک آینه بزرگنما استفاده کنید.  هر چند که نگاه کردن در چنین آینه ای معمولاً خانم ها را ناراحت و نگران می کند.  چون تمام چین و چروک های خود را در آن می بینند.

 

کرم های موبر

استفاده از کرم های موبر یکی از آسان ترین و بدون درد ترین روش هایی است که سالمندان می توانند برای از بین بردن موهای صورت خود از آن  استفاده کنند. کرم های موبر معمولاً مواد شیمیایی دارند که باعث ریزش مو می شوند. هنگامی که این کار انجام می شود ، می توانید به راحتی آن را با آب یا با استفاده از یک دستمال مرطوب پاک کنید.

با این حال ، قبل از استفاده از کرم های موبر بهتر است مقدار کمی از آن را روی پوست بازوی خود امتحان کنید تا اطمینان حاصل کنید که پوست شما به آن واکنش نشان نمی دهد.

 

وکس کردن

با توجه به حساسیت پوست شما ، راه حل دیگر وکس کردن است.  تنها نکته نگران کننده این است که این روش باعث التهاب اطراف لب ها می شود.

بسیار مهم است که شما اطمینان حاصل کنید که قبل از حذف موهای صورت ، پوست شما تمیز و مرطوب است.  این کمک می کند تا درد را در طی مراحل کمتر احساس کنید. علاوه بر این  قبل و بعد از هر گونه درمان موهای زائد صورت برای جلوگیری از عفونت و افتادگی پوست ، صورت خود را تمیز کنید.

 

لیزر موهای زائد

اما اگر از این روش ها هم راضی نیستید ، اینجا است که لیزر به کمک شما می آید.  درمان با لیزر موهای زائد واقعاٌ  می تواند اثر مورد نظر شما را داشته باشد.  در حال حاضر هزینه های لیزر نیز بسیار به صرفه است.  و مطمئنا یکی از گزینه های مؤثر و دائمی برای از بین بردن موهای زائد شما است.

یکی از رایج ترین روش های زیبایی که در سطح جهان انجام می شود روش حذف موهای زائد با  لیزر است. در این روش از پرتوهای  متمرکز لیزر برای از بین بردن فولیکول های مو استفاده می شود که با جذب رنگدانه فعلی و از بین بردن موها پایان می یابد.

با این حال  که لیزر موهای زائد برای موهای قرمز ، بلوند ، خاکستری و سفید کاملا مؤثر نیست اما با این حال ، پیشرفت هایی که در زمینه تکنولوژی لیزر حاصل شده باعث شده که دیگر نگرانی برای از بین بردن موهای روشن و سفید  وجود نداشته باشد.  دستگاه های مدرن لیزر موهای زائد برای حذف موهای صورت در رنگ های مختلف ساخته شده است.

 

شما زیبا هستید چه با صورت مودار و چه با صورت بدون موهای زائد

لیزر موهای زائد صورت برای زنان بالای 60 سال

برای بسیاری از زنان مسن تر، از جمله خودم ، آرایش کردن صورت به تلاشی برای آرامش خودم تبدیل شده نه برای جلب توجه دیگران.  من در سن  شصت و سه سالگی زنده هستم و می خواهم زندگی کنم و از زندگی لذت ببرم. اما می خواهم به شما یادآوری کنم که آرایش برای زنان بالای 60 سال سن باید ملایم باشد.

تو همین طور که هستی زیبا هستی. اما اگر دوست داری موهای صورت خود را از بین ببری هر چه زودتر این کار را بکن.  هرگز فراموش نکن که تو یک فرد دوست داشتنی هستی چه با موهای صورت و چه بدون موهای صورت.

مرکز لیزر موهای زائد برکه در خدمت شما است.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

پس از انجام لیزر موهای زائد صورت ، نظر خود را در مورد نحوه انجام کار و میزان رضایت خود از خدمات ما برای ما ارسال کنیم.  ما مطمئنیم که می توانیم رضایت شما را جلب کنیم.  برای تماس با ما و گذاشتن کامنت های ارزشمند خود اینجا کلیک کنید.

 

مشورت کردن

با گذشت زمان ، پوست ما به چیزهای مختلف حساس می شود و با استفاده از روش های اشتباه ممکن است پوست به راحتی دچار عفونت شود. به همین علت مهم است که شما با یک متخصص حذف موهای زائد صحبت کنید تا او به شما توصیه می کند که بهترین روش حذف مو برای شما چیست.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

پزشکان متخصص  در کلینیک تهران اسکین روش های خاصی برای درمان های زیبایی با لیزر به مراجعین ارائه می دهند.  شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک های ما زیبایی خود را چند برابر کنید.
                                                      برای تماس با کلینیک تهران اسکین اینجا کلیک کنید.
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments