چرا عروس خانم ها لیزر موهای زائد در کلینیک برکه را به سایر روش های حذف مو ترجیح می دهند

چرا عروس خانم ها لیزر موهای زائد در مرکز برکه را به سایر روش های حذف مو ترجیح می دهند

چرا عروس خانم ها لیزر موهای زائد در مرکز برکه را به سایر روش های حذف مو ترجیح می دهند

چرا عروس خانم ها لیزر موهای زائد در کلینیک برکه را به سایر روش های حذف مو ترجیح می دهند

عروس خانم ها همیشه از طرفداران لیزر موهای زائد بوده اند.  و لیزر درمانی در بین عروس ها بسیار محبوب بوده است. با لیزرهای جدیدی مانند  لیزر الکساندرایت 2018 که در مرکز لیزر درمانی برکه از آن استفاده می شود ، لیزر موهای زائد روشی آسان ، سریع ، بدون درد و راحت است.  این دستگاه لیزر واقعاً پیشرفته است.  هندست مجهز این دستگاه می تواند به سرعت و در عرض چند دقیقه موها را از بین ببرد. شما با چند جلسه لیزر درمانی می توانید تقریباً تمام موهای ناخواسته خود را از بین ببرید.

روز عروسی شما یکی از بهترین روزهای زندگی شماست و طبیعی است که بخواهید هر لحظه از آن را کاملاً رویایی ببینید. حتماً دوست دارید یک عروس خیره کننده باشید.  در این صورت باید به همه جزئیات توجه داشته باشید.  زیرا قصد دارید آلبوم عکس و فیلم این روز بزرگ را برای سال ها حفظ کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

عروس خانم اگر تصمیم دارید لباس بدون آستین یا دکولته بپوشید ،  ممکن است در نظر بگیرید که موهای زیر بغل  خود را لیزر کنید.  در روز عروسی بیشتر عروس خانم ها آنقدر درگیر مدل مو و آرایش صورت خود هستند که فراموش می کنند موهای زیر بغل خود را شیو کنند.  پس بهتر است از بین بردن موهای زیر بغل خود را برای این روز بزرگ زودتر انجام دهید.

اگر می خواهید در مراکز لیزر تهران اسکین موهای زائد زیر بغل خود را لیزر کنید ، چند ماه قبل از عروسی با ما تماس بگیرید. برخلاف مراکز دیگر، ما خدماتی را به شما ارائه می دهیم که فقط زیر نظر پزشک متخصص و توسط اپراتورهای با تجربه و آموزش دیده انجام می شود.

حذف موهای زائد توسط لیزر با استفاده از یک پرتو نور که رنگدانه درون ریشه فولیکول های موها را هدف قرار می دهد ، کار می کند. گرمای تولید شده توسط آن پرتو نور، فولیکول مو را به طور دائم از بین می برد.  از آنجا که لیزر موهای زائد به چندین جلسه درمان نیاز دارد ، باید زودتر جلسات درمان خود را شروع کنید.

 

آیا لیزر بر روی موهای همه مناطق بدن عمل می کند؟   

بله .  البته بسیاری از عروس خانم ها باید لیزر موهای زائد زیر بغل را انجام بدهند تا بتوانند بدون نگرانی برقصند.  با این وجود لیزر موهای زائد بدن برای سایر مناطق بدن مانند پاها ، دست ها ، منطقه بیکینی و سایر مناطق بدن به استثنای اطراف چشم ها انجام پذیر است.

 

لیزر موهای زائد قبل از عروسی  

لیزر موی زائد زیر بغل

برای رسیدن به هدف خود که از بین بردن موها به صورت دائمی است ، شما باید در جلسات متعدد لیزر موهای زائد شرکت کنید. در بین جلسات لیزر درمانی به زمانی برای بهبودی و رسیدن به چرخه رشد مجدد مو نیاز هست. بنابراین، اگر می خواهید موهای زائد خود را برای عروسی لیزر کنید ، ضروری است که از چند ماه پیش برنامه ریزی کنید.

عوامل متعددی در تعیین تعداد جلسات لیزر درمانی مؤثر است.  از جمله نوع و رنگ پوست و نوع و رنگ موها.   به طور کلی بهترین کاندیداها برای این روش کسانی هستند که موهای تیره تر با پوست روشن تر دارند. زیرا لیزرها ملانین را در هر فولیکول مو هدف قرار می دهند.  هر چند که با پیشرفت هایی که در تکنولوژی لیزر انجام شده و دستگاه های مدرن و مجهز موجود در مراکز تهران اسکین ، لیزر موهای زائد برای هر رنگ مو و پوست انجام پذیر می باشد.

اکثر عروس خانم ها برای رسیدن و دستیابی به نتایجی که می خواهند تقریباً باید شش جلسه لیزر درمانی انجام دهند.  بنابراین ما توصیه می کنیم که عروس خانم هایی که می خواهند در روز بزرگ جشن ازدواج از شر موهای زائد خود خلاص شوند ، باید اولین جلسه لیزر موهای زائد خود را نه ماه قبل از عروسی شروع کنند.  در این صورت در طول ماه عسل نیز هیچ نگرانی برای شیو و یا اپیلاسیون موهای زائد نخواهید داشت.

 

هزینه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد بستگی به منطقه ای که درمان می شود ، دارد.  قیمت ها برای یک منطقه کوچک مانند لب و چانه کمتر است و  برای منطقه بیکینی و یا کمر متفاوت است.  برای مشاهده قیمت های ما اینجا کلیک کنید. لیزر موهای زائد  یک دستگاه پزشکی زیبایی است.  برای رسیدن به نتایج مطلوب به یک مرکز لیزر درمانی مراجعه کنید که خوشنام و معتبر باشد نه جایی که ارزان باشد اما خدمات خوبی به شما ارائه ندهد.

چرا عروس خانم ها لیزر موهای زائد در کلینیک برکه را به سایر روش های حذف مو ترجیح می دهند

آماده شدن برای روز عروسی مهم است.  حتماً از چند ماه قبل از ازدواج یک لیست بلند بالا برای انجام کارهای قبل از عروسی تهیه کرده اید.   لیزر موهای زائد باید یکی از اهداف شما تا قبل از عروسی باشد. به این دلیل که عروس باید زیبا باشید و در روز عروسی خود بدرخشد.  لیزر موهای زائد راهی است تا شما پوستی نرم و صاف و درخشان داشته باشید.  لیزر موهای زائد در مرکز لیزر برکه برای بسیاری از عروس ها به یک انتخاب عالی تبدیل شده است.

برای اطلاع از قیمت های ما و گرفتن تخفیف از بهترین مرکز لیزر موهای زائد بدون درد الکساندرایت 2018 اینجا کلیک کنید.

 

زمان شروع لیزر موهای زائد

بهترین زمان برای شروع درمان موهای زائد با لیزر شش تا 12 ماه قبل از روز و تاریخ عروسی   است. این به این دلیل است که رسیدن به نتایج کامل می تواند حداقل شش ماه طول بکشد. پس از شروع ، شما باید برای 3 تا 6 جلسه با فاصله چهار هفته برنامه ریزی کنید.

لازم است بدانید که از 4 هفته قبل از لیزر موهای زائد نباید از هر روش دیگری به غیر از شیو برای از بین بردن موها استفاده کنید.  همچنین لازم به ذکر است که با یکی دو جلسه لیزر موهای زائد به نتایج دائمی نمی رسید و باید جلسات درمان را کامل کنید.

 

چه کسانی نباید لیزر کنند؟ 

متاسفانه ، همه افراد کاندیدای مناسبی برای حذف موهای زائد توسط  لیزر نیستند. لیزر درمانی برای موهای زائد برای کسانی که پوست خود را برنزه کرده اند و یا دچار آفتاب سوختگی شده اند  و یا اگر عفونت فعال داشته باشد ، نباید انجام شود  همچنین همه انواع لیزر به خوبی برای موهای بلوند یا قرمز کار نمی کند و استفاده از لیزر باید برای افرادی که پوست تیره تر دارند باید با احتیاط انجام شود. لیزرهای خاص از قبیل  NDYag   برای افرادی که دارای رنگدانه بیشتری در پوست شان هستند مورد استفاده قرار می گیرد و من توصیه می کنم یک متخصص پوست با مدرک کارشناسی ارشد که تجربه لیزر قابل توجهی برای این کار داشته باشد ، باید این کار را انجام دهد.

 

مشاوره برای عروس خانم ها

چرا عروس خانم ها لیزر موهای زائد در کلینیک برکه را به سایر روش های حذف مو ترجیح می دهند

برخی از عروس خانم ها واقعاً نمی دانند به کدام مرکز لیزر درمانی مراجعه کنند.  در مراکز لیزر درمانی تهران اسکین اپراتورهای با تجربه و آموزش دیده بهترین خدمات را به  عروس خانم ها ارائه می دهد.  ما از پیشرفته ترین تکنولوژی لیزر الکساندرایت مدیو پلاس برای حذف موهای زائد استفاده می کنیم.  برنامه های لیزر موهای زائد برای عروس ها در مرکز لیزر برکه با قیمت های مناسب و توسط اپراتورهای با تجربه انجام می شود و شما می توانید با آرامش و خیال راحت خود را به دست کارکنان ما بسپارید و پوستی نرم و لطیف و بدون مو را تجربه کنید. 

محقق و مترجم : مینو شفیعی  minoo shafie 

سایت لیزر پوست و زیبایی تهران اسکین با همکاری بهترین متخصصین پوست و زیبایی امکانات مشابهی را در بهترین مراکز پزشکی در سطح کشور به هموطنان گرامی ارائه می دهد. 
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments