بهترین مراکز بلفاروپلاستی در تهران

بهترین مراکز بلفاروپلاستی در تهران با جوابدهی عالی، هزینه منصفانه و فاقد عوارض

بهترین مراکز بلفاروپلاستی در تهران 

بهترین مراکز بلفاروپلاستی در تهران

با سلام و آرزوی سلامتی برای شما

موضوع امروز: همه چیز درباره بلفاروپلاستی و پلاسماتراپی برای رفع افتادگی پلک؛ معرفی بهترین مراکز تخصصی

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

آیا تا به حال خود و یا نزدیکانتان جراحی پلک به روش بلفاروپلاستی انجام داده اید؟ واژه بلفاروپلاستی به معنی رفع افتادگی پلک می باشد. همزمان با عمل بلفاروپلاستی، چربی و عضله اضافه از پوست پلک های بالا و پایین حذف و پف زیر چشم ها رفع می شود.

افتادگی پلک را می توان به دو روش اصلی برطرف کرد:

۱. جراحی پلک که با برش و درد زیادِ چند هفته ای همراه است و برای افراد سن بالا با پیری و افتادگی بیش از حد پلک انجام می شود.

۲. رفع افتادگی پلک به روش پلاسماتراپی (پلاسماجت پلاروکس) که درد زیادی ندارد؛ عوارض آن موقتی و زودگذر است؛ و هیچ برش، بخیه، سوزش و آسیب چشمی ای در کار نیست.

متخصصان پوست و جراحان چشم و پلاستیک با هر دو روش آشنایی کافی دارند. بستگی به سن، حساسیت ها، عوارض، پیری پوست اطراف چشم و میزان افتادگی پلک ها، یکی از دو روش برای شما انتخاب و اجرا می شود. به شما توصیه می کنم که پلاسماتراپی با پلاسماجت پلاروکس را انجام دهید؛ مگر اینکه سنتان بالا باشد و یا پزشک جراحی پلک را برای شما ترجیح دهند.

جراحی بلفاروپلاستی و بینایی

یک سوال: چرا عمل بلفاروپلاستی اهمیت دارد؟

رفع افتادگی پلک ها اهمیت دارد زیرا سلامت پوست چشم و پلک ها با بینایی و قدرت دید ارتباط مستقیمی دارد. به علاوه، بین اعصاب اتصال دهنده ی مغز، صورت، گوش و  پوست پلک ها و اطراف چشم روابط معناداری وجود دارد.

هر چه قدر پوست پلک ها افتاده تر و شل تر باشد، فشار بیشتری بر چشم ها و اعصاب پیشانی وارد خواهد شد. با پلک افتاده، گذاشتن لنز سخت تر شده و چهره فرد  خسته تر به نظر می رسد. سردرد و تاری دید نیز دور از انتظار نخواهد بود.

تجربه یک خانم مسن از جلسه مشاوره رایگان و عوارض و نتایج جراحی بلفاروپلاستی

مادرشوهر من نزدیک هفتاد سال سن دارد. شش ماه است که عمل جراحی بلفاروپلاستی در یکی از بهترین مراکز بلفاروپلاستی در تهران را انجام داده. درباره عملش از قبل چیزی به ما نگفته و بدون همراه اقدام کرده بود. اگر شما قصد بلفاروپلاستی دارید، حتما یک همراه برای کارهای جانبی و رانندگی موقع برگشت با خود ببرید.

از خاطرات تلخ جراحی اش این بود که مجبور بود چند هفته پیاپی عوارضی چون درد و بی حسی پلک، بسته بودن موقتی آن، تاری دید، دوبینی، التهاب، کبودی و قرمزی، خارش و این دست موارد را تحمل کند.تا چند ماه جای زخم عمل روی پلکش باقی مانده بود که به تدریج از بین رفت.

خوشبختانه پس از گذشت چند ماهی، خبری از عوارض جراحی نیست و پلکش هم خوب جا افتاده. با این حال، می گوید که هرگز بار دیگر جراحی با برش و بخیه نمی کند و ترجیح می دهد چند جلسه جوانسازی غیرتهاجمی صورت و دور چشم را بدون عوارض تجربه کند. من به او پیشنهاد دادم برای رفع تیرگی و گودی زیر چشمش کربوکسی تراپی کند.

جلسه مشاوره رایگان بلفاروپلاستی و معاینه چشم و پلک ها

در جلسه مشاوره رایگان، پزشک شرایط زیر را برای بیمار بررسی کرده بود:

۱. سابقه آلرژی، گلوکوما، خشکی چشم ها

۲. اختلالات خونی، بیماری های تیروئید و دیابت

۳. مصرف دروهای خاص، ویتامین ها یا مکمل های گیاهی، الکل، تنباکو، سیگار و مواد مخدر یا روانگردان

همچنین، تست فیزیکی تولید اشک اجرا و از زوایای مختلف از پلک ها و چشم ها عکس برداری شده بود.

به علاوه، با دستگاه آنالیزگر، پوست اطراف چشم و پلک ها از نظر عمق پیری، میزان شلی و افتادگی، ساختار و آناتومی پوست و غیره کامل بررسی شده بود.

عمل جراحی بلفاروپلاستی چگونه است؟

پیش از شروع جراحی، با بی حس کردن پلک بالا، برشی در امتداد آن ایجاد و پوست، عضله و چربی اضافه برداشته می شود. سپس، برش بخیه داده می شود. پلک پایین هم به همین صورت جراحی می شود.

مراقبت های پیش از بلفاروپلاستی: داروها

پزشک به مادرشوهر من سفارش کرده بودند که پیش از عمل یا تا مدتی پس از عمل داروهای زیر مصرف نشود:

وارفارین، آسپرین،ایبوبروفن (ادویل، موترین آی بی…)، سدیم ناپروکسن، داروهای محرک خونریزی، و غیره.

اینکه از چه مدت قبل داروهای فوق را مصرف نکنید، بستگی به نظر پزشک دارد (معمولا تا یک هفته). برای فروکش کردن درد مسّکن استامینوفن کارساز است.

مراقبت های پس از بلفاروپلاستی: رفع افتادگی پلک ها

شب بعد از عمل، هر ده دقیقه یکبار تیکه یخ هایی را روی پلک جراح شده بگذارید. روز بعد چهار الی پنج مرتبه در طول روز تکرار کنید.

یک هفته شنا نکنید، ورزش سنگین انجام ندهید و جسم سنگین بلند نکنید.

با چشمان خود بازی نکنید، مالش ندهید و فشار وارد نیاورید.

تا دو هفته لنز استفاده نکنید.

چند روزی موقع خواب سرتان بالاتر از قفسه سینه باشد. ضد آفتاب و دوری از هوای آلوده یا ورزش باد را فراموش نکنید.

 پلاسماتراپی در بلفاروپلاستی چیست؟

دوستان خوب، اگر سنتان زیر پنجاه هست، توصیه می کنیم بیشتر به سراغ روش غیرجراحی و غیرتهاجمی پلاسماتراپی بروید. گرچه ماندگاری بلفاروپلاستی با پلاسماتراپی نسبت به جراحی بلفاروپلاستی کمتر است، خبری از عوارض دردناک و بلند مدت در آن نیست و می توانید تمدید کنید. از نظر هزینه نیز بسیار مقرون به صرفه تر است.

در پلاسماتراپی چشم، انتخاب یک پزشک مجرب در یک مرکز معتبر و تخصصی اهمیت فراوانی دارد. مختصری درباره پلاسماتراپی توضیح می دهیم:

پلاسما در پلاسماتراپی نه لیزر است و نه پلاسمای خون؛ بلکه نوعی گاز یونیزه شده و حالت چهارم ماده در طبیعت است. این گاز قبلا در آزمایشگاه تولید شده و انرژی الکتریکی از آن عبور و یونیزه شده. بنابراین، از قبل کنترل شده و ضرری برای سلامتمان ندارد.

پلاسما نوعی اشعه مفید ماورابنفش در طیف نورخورشید ست که وجود آن برای شکل گیری اندام و بدن موجودات زنده بر روی کره زمین حیاتی ست. جذب ویتامین دی بدن ما بستگی به دریافت همین انرژی دارد. در واقع، ما انسان ها قسمت زیادی از زیبایی، سلامتی و کارکرد صحیح سیستم ایمنی مان را مدیون انرژی پلاسما هستیم.

سال های متمادی ست که از پلاسماتراپی برای درمان انواع بیماری ها کمک گرفته می شود. دانشمندان علم زیبایی دریافتند که می توان از انرژی خارق العاده اما کنترل شده ی پلاسما (در آزمایشگاه) برای زیبایی و جوانسازی پوست، به خصوص برای رفع افتادگی پلک ها، استفاده کرد.

ترکیبات پلاسما اثرات عجیب و جالبی بر ویروس ها، باکتری های موجود در محیط و بر مولکول ها، سلول ها و بافت های بدن مان دارند.

پلاسماتراپی پلاسماجت پلاروکس برای افتادگی پلک ها

تخفیف پلاسما جت بینی

دستگاه پلاسما پلاروکس یکی از جدیدترین و بهترین دستگاه های بلفاروپلاستی رفع افتادگی پلک هست. این دستگاه دارای دو پین جداگانه برای اهداف مختلف هست. هم برای رفع چربی اضافه بینی و هم برای لیفت پلک وحوانسازی پوست پلک ها کاربرد داره.

پلاروکس بافت پوستی رو با ایجاد میکروپلاسما لیفت و مواد پیر و مرده ی سطح پوست رو از جامد به گاز تبدیل میکنه. برای انتقال انرژی گاز یونیزه شده پلاسما به پوست از ابزار هندپیس استفاده میشه. بافت پوستی برش داده نمیشه و روش کار غیرجراحی ست.

دستگاه های پلاسما جت مانند دستگاه های دیگه دایم به روز رسانی میشن. با رفع عیوب قبلی، نسخه ی جدیدتری به نام پلاروکس اسپارک به بازار عرضه شده.
پلاروکس با تولید قوس الکتریکی بافت شل و افتاده رو به سمت بالا می کشونه. در واقع، پلاروکس از نظر جمع کردن و سفت سازی بافت پوست پلک اثربخشی خوبی دارد. به نظر متخصصین، نتایج پلاروکس برای جوانسازی پوست پلک ها و اصلاح فرم بینی از حداقل 70 درصد تا بالاتر به دست میاد.

برای اطلاع از ویژگی های دستگاه پلاسماجت اینجا کلیک کنید.

عملکرد پلاسما به این صورت هست که با برخورد این گاز به لایه های زیرپوستی، نقاط به هم چسبیده و پیر از هم جدا و به صورت لایه لایه تبخیر و جداسازی می شوند. در پلاسماجت، هیچگونه نشتی خون و مایع از مویرگ های خونی اتفاق نمی افتد زیرا پلاسما حداکثر تا عمق ۵ میلی متری در زیر پوست نفوذ دارد. به مرور، لایه های جدید حاوی کلاژن و الاستین نو به جای قبلی ها تشکیل شده و فرآیند جوانسازی طی می شود. در همین حین، پوست پلک سفت و لیفت می شود.

شما هیچگونه سوزش، لرزش ماهیچه یا عضله، شوک الکتریکی، یا آسیب دمایی به بافت سالم اطراف پلک را تجربه نخواهید کرد.

برای درک بهتر پلاسماتراپی پلک ها، فیلم زیر را مشاهده کنید:

فیلم بلفاروپلاستی از بهترین مراکز تخصصی پلاسماتراپی پلک ها

بهترین دکتر زیبایی در تهران، بهترین مرکز تخصصی لیزر و زیبایی در تهران

بهترین مراکز بلفاروپلاستی در تهران

دوستان عزیز، مجموعه فوق تخصصی پوست و مو تهران اسکین سال هاست با بهترین پزشکان و بهترین مراکز پوست و مو در ارتباط بوده و خود نیز یک مرکز فوق تخصصی عالی فول امکانات با پزشکان مجرب دارد. هر مرکز در نقاط مختلف تهران (شمال، جنوب، شرق، غرب، …) واقع است و شما می توانید بهترین مراکز را طبق محل سکونت خود انتخاب کنید. به شما اطمینان می دهیم که کیفیت کار و هزینه های مقرون به صرفه مان (تخفیف های ویژه) شگفت انگیز است. به علاوه، رضایت شما از نتیجه عمل پیگیری می شود.

برای تماس با ما، کافیست به صفحه تماس با ما در سایت مراجعه و یا نشانی بهترین مراکز تخصصی را در سایت مشاهده کنید.

همچنین، آدرس مکانی و شماره های تماس و آدرس اینستاگرام یکی از بهترین مرکز پیشنهادی مان در ذیل را مشاهده کنید.

شاد، سلامت و نیکو باشید.

مصاحبه و گزارش از سایت تهران اسکین

یمت بلفاروپلاستی: پلاسما فایربولت رفع افتادگی پلک

2 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments