مرکز تخصصی ترکیب ژل و بوتاکس

تزریق ژل بهتر است یا بوتاکس؟

مرکز تخصصی ترکیب ژل-بوتاکس با بهترین روش های جوانسازی پوست: مزوتراپی، آر اف میکرونیدلینگ، هایفو…

سلام دوستان؛ شب و روزتان به نیکی.

چندی پیش به یکی از بهترین مراکز تخصصی پوست و مو و لیزر و جوانسازی (پیشنهادی تهران اسکین) مراجعه کردم. برایم جالب بود که در کنار مزوتراپی صورت، بوتاکس یا فیلر ژل نیز تزریق می شد. بوتاکس بیشتر برای از بین بردن خطوط اخم در یک سوم بالای صورت کاربرد دارد و فیلر (ژل) بیشتر برای پرکردن حجم های توخالی پوست صورت، گردن و بدن.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به گفته این مرکز، امروزه در لاغری و جوانسازی پوست، گزیده ای از بهترین روش های ترکیبی به روش های انفرادی ارجحیت دارند؛ مگر اینکه یک روشِ تنها برای جوابدهی و نتیجه گیری کافی باشد. در بهترین مراکز، طبق واکنش ها، حساسیت ها و شرایط و تیپ پوستی، و حتی بودجه مالی فرد متقاضی، بهترین روش های انفرادی یا ترکیبی با کمترین عارضه و جوابدهی نسبی برای وی در نظر گرفته می شود.

برای مثال، بوتاکس یا ژل را می توان  در جلسات همزمان یا جداگانه در کنار میکرودرم ابریژن، مزوتراپی، تکنولوژی فرکسل، لیفت نخ، رادیوفرکانسی، یا روش لاغری لیپوماتیک تزریق کرد. برای جزییات اینگونه روش های ترکیبی، متن زیر را با هم مرور می کنیم.

موضوع امروز: فایده ی ترکیب انواعی از روش های جوانسازی و لاغری با تزریق بوتاکس و ژل.

ترکیب بوتاکس یا ژل با مزوتراپی

دوستان، در مزوتراپی با سرنگ و سوزن باریک و یکبار مصرفی چند ماده مهم ترکیبی (ویتامینه و مغذی) به زیر پوست تزریق می شود. این مواد خونرسانی و تغذیه سلول های زیرپوستی را تقویت می کنند. به عبارتی، با مزوتراپی، ساختار زیرپوست جان تازه ای می گیرد.

بستگی به اینکه هدف مزوتراپی چه باشد، دوز و نوع مواد با هم فرق دارند. گاهی در جوانسازی پوست و تخلیه چربی اضافه موضعی از بدن با مزوتراپی، از اسید هیالورونیک (ماده ژل تزریقی) نیز استفاده می شود.  برای مثال، چربی موضعی و سلولیت قسمتی از باسن شما تخلیه و پوست یکنواخت سازی می شود. همزمان، جاهایی از باسن که توخالیست و حجم نامناسب و کمی دارد با فیلر ژل پر می شوند.

تزریق ماده مرغوب بوتاکس یا ژل در ترکیب با مزوتراپی صورت و گردن نیز رایج است. بستگی به حجم عضلات شما (ضخیم یا لاغر)، مواد مزو (از جمله بوتاکس ۱۰۰ واحدی و ژل اسیدهیالورونیک) رقیق تر یا غلیظ تر می شوند. طبیعیست که برای عضلات کم حجم، مواد غلیظتری تزریق شود و بالعکس.

برای اطلاعات کامل مزوتراپی و مواد تزریقی مزو، اینجا کلیک کنید.

مرکز تخصصی برکه را برای تزریق حرفه ای بهترین مارک ژل و بوتاکس را توصیه می کنیم.

اینستاگرام برکه: berkelyzerr

وبسایت برکه: www.tehranskin.com


زاویه دار کردن صورت با تزریق ترکیبی ژل و بوتاکس

زاویه صورت راز زیبایی هالیوودی ها

شکل فک آقایان هر چه قدر مربعی تر و مردانه تر باشد، زیباتر است. اما برای خانم های آسیایی، بهتر است فک حالت بیضی یا قلبی شکل و نرم تر باشد. بعضی افراد دندان قروچه می کنند یا مرتب دندان ها را به هم می سایند، که یکی از علت های آن عدم تناسب فرم فک و چانه با کل صورت است. البته عللی مانند استرس یا وجود انگل در دستگاه گوارشی نیز دخیل است.

تا چندی قبل فک را جراحی می کردند که عوارض ناخوشایندی داشت و خیلی طبیعی در نمی آمد. اما امروزه با روش های غیر تهاجمی مانند تزریق فیلر دیگر از عوارض ناخوشایند خبری نیست. کاری که فیلر انجام می دهد این است: اصلاح شکل فک به مرور زمان با تاثیر روی عضله ماسِتر (بزرگ تر کردن آن در آقایان و کوچکتر کردن آن در خانم ها).  پس از تزریق فیلر، عضله ماستر ظرف یک هفته و خط فک ظرف شش هفته نرم می شوند.

با دو تا سه بار تزریق در فواصل تعیین شده توسط پزشک، اثر تزریق فیلر برای اصلاح چانه، فک و گونه دایمی تر می شود.

لزوم انتخاب مرکز تخصصی ترکیب ژل و بوتاکس

هشدار: زاویه دار کردن صورت (فک و چانه) و اصلاح گونه کار هر کسی نیست. تخصص و تجربه فراوانی می خواهد.  در تزریق بوتاکس و ژل، شناخت آناتومی نقاط تزریق، عمق نفوذ و زاویه سوزن تزریق (برای مثال، ۱۵ درجه برای سطحی و ۴۵ درجه برای عمقی) اهمیت فراوانی دارد. یا اینکه پزشک باید مراقب باشد ماده فیلر در رگ های خونی تزریق نشود. یا اینکه هر جلسه بیش از ۲ میلی ماده تزریق نشود مگر به تشخیص پزشک. اگر نیاز به تزریق دوباره شد، حداقل بین دو تا چهار هفته بین دو تزریق فاصله زمانی باشد.

به هر حال، این ها مثال هایی بود تا اهمیت انتخاب پزشک خوب برای تزریق ژل و بوتاکس را یادآوری کنیم.

بنابراین، توصیه می کنم این کار را حتما در یک مرکز تخصصی معتبر انجام دهید. در غیر این صورت، عواقب جالبی در انتظار نخواهد بود.

برای راهنمایی در زمینه انتخاب بهترین مراکز، می توانید با سایت فوق تخصصی تهران اسکین در تماس باشید.

کوچک کردن فک با تزریق بوتاکس و ژل

مهمترین اثر فیلرها نرم کردن عضلات سخت و یا پر کردن حجم های خالی پوست بدن و صورت است. شما می توانید از فیلرهای موقتی یا نیمه موقتی استفاده کنید. توصیه می کنم برای زیبایی های موقتی دلخواه، نوع موقتی مرغوب با ماندگاری کمتر از ۱۲ ماه را انتخاب کنید. اگر ماندگاری فیلر ژل برایتان مهم است، نیمه دائمی ها بهترند: برای مثال، الانسه سه ساله یا پرفکتا یا استایلج. بهترین فیلرها برای زاویه دار کردن صورت از ماده اسید هیالورونیک سازگار با بدن (نوع دابل کراس لینک) هستند.

هر چه فیلر یا ژل دایمی تر باشد، امکان بروز عوارض در بلند مدت نیز بیشتر خواهد بود. با این حال، با انتخاب نوع فیلر مرغوب، صرف هزینه بیشتر و پزشک ماهر و کاربلد، می توانید به راحتی از بروز عوارض نامطلوب پیشگیری کنید.

برای اطلاعات اینکه کدام فیلرها و بوتاکس ها برای کدام نواحی صورت (لب، چانه، فک، پیشانی…) مناسب ترند، لینک زیر را کلیک کنید.

لیستی از مرغوب ترین فیلرها و بوتاکس ها

برای اینکه بدانیم چه فیلرها، ژل ها یا مواد بوتاکسی برای کدام نواحی صورت یا پوست (باسن، سینه، خط فک، …) مناسب ترند، اینجا کلیک کنید.

عوارض تزریق ترکیبی بوتاکس و ژل

عوارض بوتاکس و درصد ایمنی

دوستان عزیز، هرگز بدون تست حساسیت پوستی هیچ روش جوانسازی ای را بر روی پوست خود امتحان و اجرا نکنید. یک مرکز تخصصی معتبر حتما در جلسه مشاوره درباره بیماری های فعلی یا واکنش های احتمالی بدن شما به مواد بوتاکس و ژل نکاتی را گوشزد خواهد کرد. برای مثال، اگر دچار نقص سیستم ایمنی، اختلالات گردش خون یا سیستم قلبی-عروقی، عفونت فعال (زگیل، آکنه ویروسی-باکتریایی) … هستید، کاندید مناسبی برای تزریق نیستید.
همچنین، بارداری و شیردهی و مصرف برخی داروهای خاص، مانند ضد انعقاد خون، نیز با بسیاری از روش های جوانسازی (چه انفرادی و چه ترکیبی) تداخل دارد.

به علاوه، در ترکیب بوتاکس و ژل با هم و یا با یکی از روش های جوانسازی دیگر (هایفوتراپی، پلاسماتراپی…)، حتما باید فاصله جلسات وعدم تداخل با عوارض موقتی در نظر گرفته شود. تصمیم گیری درباره تنظیم فواصل جلسات به عهده پزشک خواهد بود.

اگر شما کاندید مناسبی برای تزریق ترکیبی بوتاکس و ژل باشید و در انتخاب مرکز و نوع مواد تزریقی دقت کنید، هیچ گونه عوارضی در انتظار شما نخواهد بود. برعکس، به راحتی به زیبایی دلخواه خود دست خواهید یافت.

تداخل بوتاکس و ژل با لیزر و پیلینگ شیمیایی

بهتر است تزریق فیلر یا ژل را یک هفته قبل از تزریق بوتاکس انجام دهید تا ماندگاری هر دو بیشتر شود.

توصیه می کنیم بین تزریق بوتاکس/ژل با لیزر یا پیلینگ شیمیایی حداقل دو هفته فاصله باشد.

لینک ۱۱ کاربرد جالب بوتاکس در درمان بیماری های بدن (کلیک)

با انتخاب یک مرکز تخصصی ترکیب ژل-بوتاکس به پیشنهاد تهران اسکین، همزمان با اهداف زیبایی بدون عوارض، در هزینه و وقت خود نیز صرفه جویی کنید.

مریم اکبری زاده: پژوهشگر و گزارشگر تهران اسکین

با آرزوی سلامتی و تندرستی برای شما

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments