بهترین مرکز تزریق ژل و بوتاکس در تهران

بهترین مرکز تزریق ژل و بوتاکس در تهران کلی مراجعه کننده پر از لبخند رضایت دارد…

بهترین مرکز تزریق ژل و بوتاکس در تهران: لبخند رضایت مراجعه کنندگان را ببینید.

زیباترین چهره ها با تزریق ژل و بوتاکس

سلام به دوستای گلم.

روزی یکی از کاربران با ما تماس گرفت. متن خدمات تزریق ژل و بوتاکس رو خونده بود و می گفت “متن خیلی کامل بوده گفتم تماس بگیرم بهترین مارک های ژل و بوتاکس رو ازتون خریداری کنم.” مدیر سایت با لبخند و مهربانی جواب دادن که ما تبلیغ محصول به خصوصی نمی کنیم و هنوز فروشگاه نداریم ولی بهترین مراکز پوست و مو و لیزر رو معرفی می کنیم. این حرف ما اعتماد اون کاربر به سایت رو بیشتر کرد. آخر ما به صِرفِ تشویق مردم به خرید محصول وارداتی ای تبلیغات نمی کنیم. فقط با پژوهش و بررسی اثرات مارک های مختلف ژل و بوتاکس روی پوست های ایرانی ها بهترین ها رو معرفی می کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ترکیب بوتاکس، ژل و روش های مختلف جوانسازی (لیزری و غیرلیزری)

اوایل تزریق ژل و بوتاکس انفرادی کار می شد. یعنی به آن صورت با روش های جوانسازی دیگه ترکیب نمی شد. اما امروزه، بهترین مراکز پوست و مو در ایران و جهان از بهترین روش های ترکیبی کمک می گیرند. برای مثال، ترکیب کربوکسی تراپی با فیلر.

تجربه پزشکی زیبایی ثابت کرده که تنوع شرایط و واکنش های پوستی بسیار زیاد است. هر یک از من و شما واکنش متفاوتی نسبت به یک روش یکسان جوانسازی نشان می دهیم.؛ حتی اگر تیپ پوستی مان یکی باشد، باز تعداد جلسات، زمان جواب دهی و حساسیت های پوست و بدنمان با هم فرق دارد. برای همین، بهترین مراکز با انواع و اقسام تکنیک های جوانسازی پوست آشنا هستند. انواع دستگاه ها را می شناسند و بهترین ها را برای من و شما انتخاب می کنند.

موضوع امروز: بهترین مارک های ژل و بوتاکس، ترکیب تزریق ژل و بوتاکس با روش های جوانسازی دیگر به صورت تقریبا همزمان

تفاوت فیلر ژل با بوتاکس: اولویت با کدام؟

فیلرها  یا ژل ها مکمل بوتاکس هستن. اگه اخم عضلات صورت دارین، بوتاکس راه حل مناسبی هست. اما اگه حجم توخالی و بدفرمی گونه، باسن، لب، چانه، سینه…اذییتان می کند، فیلر ژل تزریق کنین. به همین سادگی!

لینک ترکیب بوتاکس با ژل، کلیک کنید.

مزایای تزریق فیلر به باسن: کیم کارداشیان و جنیفر لوپز

بهترین کلینیک فوق تخصصی تزریق فیلر باسن

کمتر مراکزی پیدا می کنین که در زمینه تزریق ژل به باسن دانش و مهارت لازم رو داشته باشن. این کار تجربه و تخصص می خواهد. طبیعیه که بدن خانم ها با انحنای باسن خوش فرم تر باشد. اگر بدون تعصب نظر دهیم، قسمتی از شهرت جنیفر لوپز و کیم کارداشیان به داشتن باسن خوش فرم می باشد. فرم باسن با افزایش سن تغییر می کند.

برای آن دسته که گودی باسن و ران دارند، تزریق ژل فواید زیادی دارد، از جمله:

مقرون به صرفه بودن هزینه در مقایسه با تزریق چربی یا پیوند چربی

بدون دردسرهای پروتز و جراحی

اصلاح فرم و حجم باسن به شکل دلخواه

بهترین مارک ژل برای تزریق باسن با ماندگاری ۳ تا ۵ سال

بهترین مارک فیلر از ماده اسید هیالورونیک سازگار با بدن ساخته شده که از نوع کراس لینک دابل پروسس هست. یکی از بهترین مارک ها ههم الانسه سه ساله هست که البته گرونه. برای اطلاعات الانسه، اینجا کلیک کنین.

فراموش نکنین که دوز ماده تزریقی به باسن خیلی مهمه. اشتباه در نقاط تزریق، عمق یا میزان این ماده ممکنه عوارض و حساسیت های بدی در بدن ایجاد کند. بنابراین، خواهش می کنم به هر مرکز پرسروصدایی اعتماد نکنین. تهران اسکین با بهترین مراکز پوست و مو در ارتباط است.

نکته: ماده سازنده درون ژل بیشتر از مارک آن اهمیت دارد. مراکز غیرمتعهد و فریبکاری هستن که برندهای تقلبی به اسم برندهای برتر استفاده می کنن و هزینه گزافی از شما دریافت می کنن. تا زمان به بررسی شکایت شما برسد، بار خود را جمع کرده و ترک دیار می کنن. اما مراکز معتبر به شما اختیار می دهند که خودتان مرغوب ترین مارک ژل را از داروخانه های معتبر خرید کنید. آن ها مراجعه کننده های خاص خود را دارند. کافیست حضوری از آن ها درباره درصد رضایت مندی شان پرس و جو کنید. همکاران تهران اسکین نیز تزریق ژل و بوتاکس انجام دادن، با تماس با ما یا درج دیدگاه، پاسخ دریافت کنین.

ژل اسکالپترا برای تزریق کم حجم (باسن…)

اسکالپترا یک فیلر نیمه سنگین حاوی ماده کلسیم هیدروکسیل آپاتیت است. عارضه ندارد چون طبیعی ش در استخوان هایمان تولید می شه. برای پرکردن حجم های خالی خوب جواب داده. ماندگاریشم از چند ماه تا دوساله.

لینک تمام جزییات تزریق ژل باسن؛ اینجا کلیک کنید.

بهترین مارک ژل برای تزریق لب

مارک های تصویر زیر را نگاه کنید (ترکیبی از بوتاکس و ژل)

انواع فیلر ژل ها برای لیفت باسن-صورت ابروان اصلاح فرم چانه خطوط خنده گردن ...

از بین مارک های تصویر، برندهای ژوودرم و رستیلان برای لب مناسبند چون حاوی ماده طبیعی اسید هیالورونیک آبرسان هستن. عوارض خاصی تاکنون گزارش نشده مگر اینکه شرایط قبلی پوست برای تزریق مناسب نبوده باشد. الانسه یک تا سه ساله هم برای اونایی مناسبه که جیب پراز پول دارن؛ گرونه اما عالی عالی.

چند تا برند دیگه برای تزریق ژل لب داریم که ماده لیدوکائین دارن. با تست حساسیت پوستی به لیدوکائین، متوجه می شین که آیا این برندها برای شما مناسب است یا نه:

بلوتروبلانش

هیلافرم

کپتیک

الیوِس …

بهترین فیلر ژل برای رفع چین و چروک: پرفکتا

از بهترین فیلرهایی که می تونم پیشنهاد کنم پرفکتای انگلیسی-فرانسوی از نوع کراس لینک هست. هم آبرسان و حجم دهنده هست و هم برای هر دو چین و چروک ریز و عمیق عالی جواب داده. البته برای تزریق خطوط خنده، لب، سینه، باسن و گونه هم کاربرد داشته. بیشترین کاربردش همون رفع چین و چروک صورته.

برای اطلاعات کامل فیلر ژل پرفکتا، اینجا کلیک کنین.

ترکیب ژل و بوتاکس با روش های جوانسازی مختلف

بهترین روش برای جوانسازی پوست شما ترکیبی ست: ترکیبی از تزریق فیلر، بوتاکس، لیزر و غیرلیزر. برای مثال، ترکیب هایفوتراپی با فیلر؛ ترکیب با کربوکسی تراپی، ترکیب با آر.اف. فرکشنال میکرونیدلینگ و غیره.

هشدار: تزریق بوتاکس و ژل و مصرف مخدر یا مشروبات الکی

دوستان گلم. شاید این نکته در هر مرکزی به شما تذکر داده نشود:

هرگز به فاصله ی کم پس از بوتاکس (احتیاط: تا دو هفته) مشروبات الکلی یا همراه با مخدرهایی مانند ترامادول یا قرص های روانگردان مصرف نکنید. احتمال خطر کما یا مرگ وجود دارد.

لینک خطرات ژل های نامرغوب برای سینه، لب، گونه، باسن

بهترین دکتر برای تزریق فیلر و بوتاکس در تهران

دوستای خوبم. افرادی می شناسم که خاطره خیلی تلخی از بوتاکس در کلینیک های دارقوزآبادی داشتن. دارقوزآباد به کلینیک هایی میگیم که مثل آب خوردن، بدون مشاوره و بدون تخصص لازم بوتاکس و ژل کم کیفیت یا تقلبی انجام میدن. البته منظور ما هیچ پزشک خاصی نیست وگرنه پزشکان عمومی بسیار باتجربه ای داریم که اتفاقا به خوبی با ساختار پوست و مو، بیماری ها و حساسیت های پوستی و بهترین روش های جوانسازی آشنایی دارند.

کلینیک های نامعتبر اهل تست حساسیت پوستی بیمار یا حساب پس دادن به نتیجه عمل زیبایی نیستن. همه کاری هم بدون تخصص انجام میدن. یه دوره معمولی پوست گذراندن و اصلا متخصص پوست نیستن. حتی ممکنه فردی که برای شما تزریق می کند در اصل پزشک نباشد. بنابراین، انتخاب مرکز معتبر اهمیت بسیار زیادی دارد.

لیستی از بهترین مراکز تزریق ژل و بوتاکس در کشور

دوستان خوب، ما مرتب بر برترین ویژگی های بهترین مراکز پوست و مو تاکید می کنیم:

۱. مرکز معتبر تنها به داشتن دستگاه پیشرفته افتخار نمی کند؛ بلکه اجازه می دهد پزشک برای بیمار شناخته شود.

۲. یک مرکز معتبر علاوه بر داشتن دستگاه های استاندارد، بر تجربه، دانش، تعهد و مهارت پزشک متکی ست.

۴. یک مرکز معتبر هیچ ابزار یا محصولات نامرغوبی را برای بیمار استفاده نمی کند.

۵. محیط مرکز بسیار تمیز و اعضای آن بسیار خوشرو و باحوصله هستند.

۶. هزینه ها معقول و تخفیف ها واقعی ست نه بر مبنای فریبکاری؛ گاهی به علت تعدد زیاد مراجعه کننده ها در مرکز معتبری، هزینه ها بسیار کمتر از مراکز دیگر است.

۷. مشاوره در مرکز رایگان بوده و حتما موارد زیر در شما بررسی می شوند:

۷.۱. سابقه بیماری پوستی، عفونت، بیماری قلبی-عروقی-خونی،

۷.۲. بارداری وشیردهی،

۷.۳. تست حساسیت پوستی،

۷.۴. بوتاکس و ژل قبلی یا فعلی در مرکز دیگر،

۷.۵. سابقه لیزر یا هرگونه جوانسازی پوست،

۷.۶. مصرف دارو،

۷.۷. مصرف مشروبات الکلی، مخدرها و از این دست؛

برای لیست بهترین مراکز پوست و مو در شهرستان ها، با ما تماس بگیرید.

مریم اکبری زاده

شادمانه به زندگی لبخند بزنیم.

بهترین مرکز لیزر اندولیفت صورت و گردن

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments