دکتر خوب بلفاروپلاستی

یافتن دکتر خوب بلفاروپلاستی مهمترین نکته به هنگام جراحی پلک و رفع افتادگی آن!

دکتر خوب بلفاروپلاستی

دکتر خوب بلفاروپلاستی

چشم ها اندامی هستند که کاربردشان بیش از آن است که فقط برای دیدن استفاده شوند. چشم ها ارتباط حسی بین افراد برقرار می کنند. کار و وظیفه ی اصلی جراحی های زیبایی این است که ظاهری جوان، طبیعی، شاداب و بشاش را به چشمانی که در حال پیر شدن هستند بدهند. اگر شما هم از خسته به نظر رسیدن حتی در اوقات خوشحالی، خسته شده اید، شاید وقت آن رسیده که بیشتر به درمان هایی مانند بلفاروپلاستی توجه داشته باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در این مقاله قصد داریم در مورد بلفاروپلاستی و مهمتر از آن در مورد دکتر خوب بلفاروپلاستی با شما صحبت کنیم. بعد از اینکه بیشتر با این درمان آشنا شدید تازه متوجه می شوید که اهمییت داشتن یک دکتر خوب بلفاروپلاستی چقدر زیاد است.

یادتان باشد که دکتر خوب را تنها می توانید در یک مرکز درمانی خوب پیدا کنید. با ما همراه باشید.

دکتر خوب بلفاروپلاستی
دکتر خوب بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی چیست

بلفاورپلاستی نام یک عمل جراحی از دسته ی عمل های زیبایی است که با عنوان جراحی پلک هم شناخته می شود.دکتر خوب بلفاروپلاستی

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی عملی است که با انجام آن می توانید ظاهر پلک ها و ناحیه ی دور چشم هایتان را بهبود بخشید. این بهبود بخشی شامل جوانسازی هم هست. در ادامه خواهیم گفت که بلفاروپلاستی چگونه باعث جوانسازی پوست ناحیه ی دور چشم می گردد.

با بالا رفتن سن به طور طبیعی عضلات تمام بدن شروع به سست شدن می کنند. در این سن عضلات سطحی و کوچک اولین تاثیرات را می پذیرند. از جمله ی این عضلات کوچک، عضلاتی هستند که پلک ها را سفت و محکم سر جای خود نگه می دارند. با سستی این عضلات پلک ها عملا شل شده و دچار افتادگی و چروک می شوند. به همین خاطر هم هست که اولین نشانه های پیری در ناحیه ی دور چشم خود را بروز می دهند.

افتادگی و خستگی پلک ها ظاهری خسته، ناراحت و سالخورده، شاید سالخورده تر از آنچه واقعا هستید، به چهره ی شما می دهد. اما این تمام ماجرا نیست!دکتر خوب بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی چیست
بلفاروپلاستی چیست

سست شدن عضلات نگه دارنده ی پلک ها آنها را به مکانی ایده آل برای تجمع چربی و پوست اضافه تبدیل می کند. در ناحیه ی پلک پایین این سستی باعث می شوند مایعات هم رفته رفته راه خود را به زیر چشم باز کنند و باعث بروز کیسه ی زیر چشم گردند.

جراحی بلفاورپلاستی همان درمانی است که می تواند با بریدن پلک و برداشتن چربی ها و پوست های اضافه دوباره عضلات پلک را مستحکم کند.

استحکام عضلات پلک و رفع کیسه زیر چشم باعث کشیدگی پوست ناحیه ی اطراف چشم شده و در نهایت منجر به جوانسازی پوست این ناحیه می گردد.

درمان افتادگی پلک

افتادگی پلک عارضه ای است که تنها روی ظاهر و زیایی شما تاثیر نمی گذارد. پلکی که دچار افتادگی شده باشد پایین آمده و جلوی مردمک چشم را می گیرد. این اتفاق منجر به محدود شدن زاویه ی دید شده و باعث می شود فرد نتواند به خوبی گذشته ببیند.

عموما افرادی که دچار افتادگی پلک هستند سر خود را کمی بالا نگه می دارند تا بتوانند بهتر ببینند.دکتر خوب بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی با درمان افتادگی به طرز شگفت انگیزی بینایی و زاویه ی دیدتان را بهبود می بخشد.دکتر خوب بلفاروپلاستی

برای آشنایی بیشتر با درمان افتادگی پلک این مقاله را مطالعه نمایید.
درمان افتادگی پلک
درمان افتادگی پلک

هزینه جراحی زیبایی چشم

جراحی بلفاروپلاستی هرچند روی پلک انجام می شود، اما به واسطه تاثیراتش به عنوان جراحی زیبایی چشم هم شناخته می شود. هرچند جراحی های زیبایی چشم تنها محدود به بلفاروپلاستی نیستند.

هزینه ی بلفاروپلاستی به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله میزان چربی و پوست اضافه ی مورد برداشت، بزرگی ناحیه ی درمان، از قبیل اینکه روی پلک بالا انجام می شود، یا پلک پایین، یا هردو و حساسیت خود عمل.

البته تعرفه های خاص هر مرکز و پزشک درمانگر هم در تعیین هزینه ی بلفاروپلاستی بی تاثیر نیست. ولی یادتان باشد که فریب تبلیغات را نخورید. بلفاروپلاستی درمانی دقیق و ظریف است که به تخصص و تجربه ی بالا نیاز دارد، بنابراین اطمینان از کیفیت کار یک درمانگر بخش مهمی از درمان را شامل می شود. البته اگر نگران سلامتی پلک و ایمنی و  اثر مثبت درمان باشید!دکتر خوب بلفاروپلاستی

به همین علت صرف هزینه ای کمی بالاتر به رفتن زیر دست یک درمانگر حاذق می ارزد.

برای آشنایی بیشتر با هزینه ی بلفاروپلاستی بهتر است این مقاله را مطالعه کنید.
هزینه جراحی زیبایی چشم
هزینه جراحی زیبایی چشم

بهترین جراح پلک در تهران

همانطور که در بالا اشاره کردیم، انتخاب یک مرکز معتبر و جراح حرفه ای برای انجام بلفاروپلاستی اهمییت بسیار زیادی دارد و در کیفیت و ایمنی درمان تاثیر گذار است. لذا بهتر است حتما در انتخاب مرکز درمانی و پزشک درمانگر دقت لازم را داشته باشید.

مرکز زیبایی برکه در شمال تهران با کادری مجرب از پزشکان متخصص و ماهر، یکی از بهترین مراکز برای انجام بلفاروپلاستی به حساب می آید. جایی که قطعا می توانید یک دکتر خوب بلفاروپلاستی را در آن پیدا کنید. برای آشنایی بیشتر با برکه و همچنین تماس جهت اخذ نوبت درمان، بهتر است سری به صفحه ی تماس با ما بزنید.
بهترین جراح پلک در تهران
بهترین جراح پلک در تهران

عوارض بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی در عین ظرافت، درمانی ایمن و کم عوارض هم هست. بسیاری از کسانی که بلفاروپلاستی را انجام داده اند از عوارض کم آن متعحب بودند. هرچند بدون عارضه ی جانبی هم نیست. اما عوارضش در حد عوارض سطحی و عمومی بوده و اغلب خود به خود بعد از مدت زمان کوتاهی از بین می روند.

عوارض جانبی بلفاروپلاستی عبارتند از:

  • کبودی
  • قرمزی
  • ورم
  • سخت شدن بستن چشم
  • قرمزی چشم
  • حساسیت چشم به نور
  • درد موقت و گاه به گاه تا دوهفته یا کمتر
عوارض بلفاروپلاستی
عوارض بلفاروپلاستی

هرگز نگران جای برش های بلفاروپلاستی نباشید. چرا که این برش ها روی خط طبیعی مژه زده می شوند و حتی بلافاصله بعد از عمل هم قابل مشاهده نیستند.

اگر بلفاروپلاستی روی پلک پایین انجام شود برش در زیر پلک زده می شود که هرگز قابل رویت نیست.

نگران بخیه های بلفاروپلاستی هم نباشید. اولا این بخیه ها بسیار ریز هستند و ثانیا اینکه از مواد طبیعی بوده و خود به خود بعد از مدت کوتاهی جذب پوست می شوند.

برای آشنایی بیشتر با عوارض جانبی بلفاروپلاستی بهتر است این مقاله را هم در مورد این مطلب مطالعه نمایید.

مترجم : ندا ناصری

منبع مقاله

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments