برطرف کردن موهای زائد

برطرف کردن موهای زائد| اپیلاسیون خوبه یا لیزر؟| درد لیزر بیشتره یا اپیلاسیون؟

برطرف کردن موهای زائد

با فرا رسیدن فصل گرما و افزایش شدت عرق کردن نیاز به شیو کردن مکرر پوست به منظور جلوگیری از عرق سوز شدن افزایش پیدا می کند. از سوی دیگر هوا آنقدر گرم شده است که اکثر افراد برای احساس خنکی بیشتر به پوشیدن لباس های راحت از قبیل تاپ و شلوارک می پردازند. برای پوشیدن این لباس ها باید به طور مداوم به برطرف کردن موهای زائد پرداخت تا از دیده شدن موهای زبر و تیره دست و پا یا زیر بغل پیشگیری شود.

برخی از خانم‌ ها و آقایان برای این کار به سراغ استفاده از تیغ و ژیلت، کرم و پودرهای موبر و اپیلا سیون می ‌روند که متاسفانه در همه این روش ها مجدداً پس از چند روز موهای زائد شروع به رشد می ‌کنند و ظاهر ناخوشایندی را به وجود می ‌آورند. لیزر موهای زائد می تواند برای همیشه موهای زائد را برطرف کند و شما را به نتیجه دلخواه برساند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

برطرف کردن موهای زائد

برخی از افراد با این سوال مواجه می ‌شوند که آیا لیزر بهتر است یا اپیلاسیون؟ کدام روش با درد بیشتری همراه است؟ بحث های زیادی در خصوص لیزر موهای زائد و اپیلاسیون وجود دارد و از آنجایی که همه ما می ‌خواهیم به برطرف کردن موهای زائد خود بپردازیم وقت آن رسیده است که در این باره صحبت کنیم.

در بخش زیر به طور کامل به بررسی تفاوت های بین لیزر و اپیلاسیون موهای زائد می پردازیم و به شما می گوییم که کدام روش دردناک تر است و آیا زیبایی حاصل از این روش ها ارزش تحمل درد را دارد یا خیر. اگر شما به دنبال روشی برای برطرف کردن موهای زائد زیر بغل ،صورت، ناحیه بیکینی یا سایر نقاط بدن خود هستید ما به شما کمک می کنیم بتوانید بهترین روش را برای این کار انتخاب کنید.

تفاوت لیزر و اپیلاسیون چیست؟

لیزر و اپیلاسیون دو روش برای برطرف کردن موهای زائد هستند اما تفاوت های زیادی بین آنها وجود دارد. یکی از تفاوت های اصلی این است که نتایج حاصل از اپیلاسیون موهای زائد دائمی نیست. هنگامی که شما اپیلاسیون می کنید موهای زائد از فولیکول ها جدا می شوند اما دوباره پس از مدتی شروع به رشد می ‌کند اما هنگامی که از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد خود استفاده می ‌کنید در فرآیند رشد موها اختلال ایجاد می شود زیرا لیزر به جای آنکه موها را به صورت سطحی برطرف کند فولیکول های آنها را به طور مستقیم هدف قرار می ‌دهد که این کار از رشد مجدد موها جلوگیری می نماید.

نکته مهمی که باید در خصوص لیزر موهای زائد خدمت تان عرض کنیم این است که در هر جلسه فقط ۱۰ تا ۲۰ درصد از موهای زائد از بین می‌ روند و برای برطرف کردن کامل همه موهای زائد شما به چند جلسه درمان با لیزر نیاز خواهید داشت. تعداد زیادی از خانم ها و آقایان متقاضی درمان برای برطرف کردن موهای زائد همه نقاط بدن خود هستند و می خواهند که برای همیشه از شیو کردن های مکرر موهای زائد خود خلاص شوند.

به طور کلی لیزر ارزش صرف کردن هزینه و وقت شما را دارد زیرا هنگامی که برنامه درمان با لیزر به اتمام می رسد شما سالیان سال بدنی تمیز و بدون خواهید داشت و نیازی به شیو کردن های دائمی موهای زائد خود پیدا نمی کنید. اما این مساله در خصوص اپیلاسیون صحت ندارد و شما هر چند جلسه یک بار باید برای برطرف کردن موهای زائد بدن خود به مراکز اپیلاسیون مراجعه کنید.

هر چند وقت یک بار به رفع موهای زائد نیاز دارم؟

برطرف کردن موهای زائد

یکی دیگر از تفاوت‌ های بسیار مهم در خصوص لیزر موهای زائد و اپیلاسیون به مسئله زمان بندی رشد موها ارتباط دارد به عبارتی در اپیلاسیون شما باید هر دو تا چهار هفته یک بار به برطرف کردن موهای سیاه و زبر به بدن خود بپردازید.

فکرش را بکنید که اپیلاسیون ناحیه تناسلی زیر بغل و دست و پا چقدر دردناک است و می تواند اشک شما را در بیاورد. بدتر از همه آن که این چرخه هر چند هفته یک بار تکرار می شود. اما در لیزر شما پس از ۵ تا ۷ جلسه می توانید شاهد نتایج قطعی باشد به نحوی که دیگر هیچ گونه مویی روی بدن شما دیده نخواهد شد و شما نیازی به برطرف کردن موهای زائد خود نخواهید داشت.

هنگامی که به مقایسه لیزر موهای زائد با اپیلاسیون می پردازیم مسئله صرف کردن هزینه اهمیت بسیار زیادی پیدا می ‌کند. همان گونه که گفتیم شما برای لیزر موهای زائد خود یک بار هزینه می کنید و در عوض یک عمر از شر آنها خلاص می شوید و هرگز سوختگی و بریدگی پوست یا درد حاصل از کندن موها را تجربه نخواهد کرد.

برطرف کردن موهای زائد

یک بار هزینه و یک عمر راحتی از مزایای جادویی لیزر موهای زائد است اما در اپیلاسیون شما هر ماه باید به مرکز اپیلاسیون مراجعه کنید تا موهای زائد تان با درد بسیار زیادی کنده شوند تا در نهایت پوستی تمیز و بدون مو داشته باشید. به نظر شما ارزش دارد که علاوه بر صرف هزینه درد بسیار زیادی را نیز تحمل کنید؟ متخصصان از لیزر تحت عنوان یک سرمایه گذاری یاد می ‌کنند که در بلند مدت باعث صرفه جویی در پول شما می شود.

لیزر دردناک تر است یا اپیلاسیون؟

برطرف کردن موهای زائد

برخی از افراد هنگامی که کلمه لیزر را می بینند ترس وجود آنها را بر می دارد. باید به این گونه افراد اجازه بگوییم اجازه ندهید ظاهر برخی کلمات شما را دچار وحشت کند. در واقع لیزری که برای اهداف زیبایی و برطرف کردن موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرد کاملا ایمن است و اصلاً ترسناک نیست و بر اساس آستانه تحمل درد در شما می تواند باعث احساس سوزش خفیف بر روی پوست شما شود که کاملاً قابل تحمل است و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

از سوی دیگر اپیلاسیون با درد بسیار زیادی همراه است و اصلاً مهم نیست که آستانه تحمل درد در شما چقدر است زیرا کندن موهای زائد می تواند به راحتی صدای داد شما را در بیاورد. حالا تصورش را بکنید که اپیلاسیون موهای زائد بیکینی و زیر بغل که پوست بسیار حساسی دارند چه بر سر شما خواهد آورد.?
اکنون تصمیم با خود شما است که چه کار کنید. آیا دوست دارید یک بار برای همیشه از فکر کردن به موهای زاید خود خلاص شوید یا آن که هر دو تا چهار هفته یک بار این درد طاقت فرسا را تحمل کنید. در واقع لیزر موهای زائد مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار دارد و اصلا جای هیچ گونه نگرانی در خصوص تاثیرات آن بر روی سلامت بدن شما وجود ندارد.

هنگامی که شما برای برطرف کردن دائمی موهای زائد خود به مرکز لیزر مراجعه می کنید به طور کامل پوست شما ارزیابی می شود سپس بهترین دستگاه لیزر متناسب با پوست و رنگ موهای شما انتخاب خواهد شد تا طی مدت کوتاهی بتوانید به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید. ما با سال ها تجربه در عرصه زیبایی و لیزر موهای زائد به شما این اطمینان را می ‌دهیم که از نتایج حاصل از درمان با لیزر رضایت کامل را خواهید داشت و به خودتان می گویید ای کاش زودتر برای برطرف کردن موهای زائد بدنم به مرکز لیزر مراجعه می ‌کردم.

منتظر حضور سبز شما در مراکز لیزر خود هستیم.?

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments