جراح بلفاروپلاستی

بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران | لیفت پلک | بهترین مرکز جراحی پلک در تهران

جراح بلفاروپلاستی

جراح بلفاروپلاستی

عموم مردم فکر می کنند چین و چروک پوست با افزایش سن به خاطر بافت خود پوست است. در حالی که وارفتن و شل شدن پوست به خاطر ضعیف شدن عضلات نگه دارنده ی آنهاست. به همین علت هم هست که ورزشکاران پوست های سالم تری دارند و ظاهرشان جوانتر به نظر می رسد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در این مقاله قصد داریم با شما در مورد بلفاروپلاستی صحبت کنیم. بلفاروپلاستی نام عملی است که به درمان عوارض پوست ناحیه ی دور چشم می پردازد. بلفاورپلاستی  افتادگی پلک، کیسه ی زیر چشم، چین و چروک دور چشم را درمان می کند، و در نهایت می تواند ظاهری جوان تر به ناحیه ی دور چشم شما بدهد.جراح بلفاروپلاستی

جراح بلفاروپلاستی
جراح بلفاروپلاستی

همانطور که می دانید چشم عضو بسیار حساسی است. به همین خاطر هر عملی هم که روی چشم یا ناحیه ی دور چشم انجام می شود حساسیت بالایی دارد و به ظرافت و دقت و مهارت نیازمند است. اگر می خواهید درمانی ایمن را تجربه کنید و بهترین نتایج را از بلفاروپلاستی بگیرید، توصیه می کنیم در انتخاب جراح بلفاروپلاستی دقت لازم را داشته باشید.

بلفاروپلاستی همچنین با نام هایی همچون لیفت پلک یا جراحی پلک هم شناخته می شود. لیفت پلک علاوه بر تاثیری که بر زیبایی چهره ی شما دارد می تواند به بهبود وضعیت سلامت شما نیز کمک کند.جراح بلفاروپلاستی

چطور؟جراح بلفاروپلاستی

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر با بلفاروپلاستی و مزایای آن آشنا شوید.

بلفاروپلاستی چیست

بلفاروپلاستی به معنای عمل برداشتن پوست و چربی محیطی اضافه ی جمع شده روی پلک است. بلفاروپلاستی می تواند هدف درمانی داشته باشد یا به منظور زیبایی انجام شود. اما عموما به عنوان عمل زیبایی شناخته می شود. بلفاروپلاستی عملی است که می تواند هم با ابزار و تکنیک های سنتی مانند سوزن و تیغ و پنس و غیره انجام شود و هم می تواند با ابزار و تکنیک های جدید مانند جراحی رادیویی یا لیزری صورت پذیرد.

بلفاروپلاستی چیست
بلفاروپلاستی چیست

چشم ها نقطه ی تمرکز صورت هر کس هستند. به طوری که وقتی با کسی صحبت می کنید به جای تمام صورت بیشتر به چشمان او نگاه می کنید. به همین علت هم هست که چشم ها تاثیر بسیار زیادی روی زیبایی ظاهری چهره ی شما دارند. با بالا تر رفتن سن کم کم تغییراتی در شکل پلک ها ایجاد می شوند که می توانند پیام غلطی از خستگی و ناراحتی شما به مخاطبانتان بدهند. افتادگی پلک از جمله ی این تغییرات است که می تواند شادابی و جوانی را از صورت شما بگیرد.

بلفاروپلاستی با برداشتن پوست، چربی و عضلات اضافه ی روی پلک ها عضلات نگه دارنده ی پلک ها را کشیده و دوباره تقویت می کند. این کار باعث می شود تا چین و چروک های دور و اطراف چشم هم از بین بروند. به همین علت است که بسیاری از بیماران این عمل را برای جوانسازی پوست دور چشمشان انجام می دهند.جراح بلفاروپلاستی

برای آشنایی بیشتر با درمان بلفاروپلاستی بهتر است این مقاله را هم مطالعه کنید.

بلفاروپلاستی پلک بالا

بلفاروپلاستی پلک بالا رایج ترین شکل بلفاروپلاستی است. افتادگی پلک که شایع ترین دلیل برای بلفاروپلاستی است، عموما در پلک بالایی اتفاق می افتد. به این صورت که با بالاتر رفتن سن، عضلات نگه دارنده ی پلک به واسطه ی تجمع چربی و پوست اضافه روی پلک کم کم تضعیف شده و باعث افتادگی پلک بالا می گردند.

افتادگی پلک علاوه بر اینکه ظاهری خسته و سالخورده و ناراحت به شما می دهد، می تواند بینایی شما را هم تحت تاثیر قرار دهد. به این صورت که پلک پایین افتاده قسمتی از ناحیه ی مردمک چشم را مسدود کرده و باعث می شود زاویه ی دید شما محدود گردد.

عموما کسانی که دچار افتادگی پلک هستند برای خوب دیدن باید سرشان را کمی بالا نگه دارند.

بلفاروپلاستی پلک بالا بهترین روش درمان برای افتادگی پلک محسوب می شود.

هرگز نگران جای زخم های عمل بلفاروپلاستی نباشید. چرا که برش های این عمل بر پلک بالا دقیقا روی خط طبیعی مژه بریده می شود تا از نظر پنهان بماند. بخیه های آنهم خود به خود بعد از مدت کوتاهی در بافت پوست حل می شوند. حتی بلافاصه بعد از درمان هم نمی توانید با چشم غیر مسلح جای برش های عمل بلفاروپلاستی را ببینید.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی بلفاروپلاستی پلک بالا را هم مطالعه کنید.
بلفاروپلاستی پلک بالا
بلفاروپلاستی پلک بالا

عوارض عمل بلفاروپلاستی

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی با همه ی حساسیتش عوارض جانبی کمی دارد. البته تا وقتی که جراح بلفاروپلاستی معتبری درمان را برای شما انجام دهد. عوارض آن آنقدر کم و سطحی هستند که خیلی ها آن را بدون عوارض معرفی می کنند. در زیر به برخی از عوارض عمومی و موقت بلفاروپلاستی اشاره می کنیم:جراح بلفاروپلاستی

  • کبودی سطحیجراح بلفاروپلاستی
  • قرمزی ناحیه ی دورچشم
  • قرمزی چشمجراح بلفاروپلاستی
  • سوختن چشمجراح بلفاروپلاستی
  • سخت شده بستن چشم برای چند روزجراح بلفاروپلاستی
  • ورم

بلفاروپلاستی یک عمل سرپایی است و به بستری نیازی ندارد. بعد از عمل می توانید به خانه بازگردید.

بهترین مرکز بلفاروپلاستی در تهران

همانطور که اشاره کردیم، اگر قصد دارید بهترین نتیجه را از عمل جراحی پلکتان بگیرید، و دوست دارید از ایمنی و تاثیر عمل مطمئن باشید، به شما توصیه می کنیم مرکز معتبر و با کیفیتی را برای این کار انتخاب کنید.

مرکز زیبایی برکه با کادری مجرب از پزشکان و درمانگران متخصص و حرفه ای، یکی از بهترین و با کیفیت ترین مراکزی است که می توانید برای بلفاروپلاستی در تهران پیدا کنید. شما هم اکنون می توانید برای آشنایی بیشتر با مرکز برکه و همچنین گرفتن نوبت جراحی پلک، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.
بهترین مرکز بلفاروپلاستی در تهران
بهترین مرکز بلفاروپلاستی در تهران

مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی

اگر می خواهید کمتر دچار پیامد های بعد از عمل بلفاروپلاستی شوید به شما توصیه می کنیم حتما مراقبت های بعد از عمل را به دقت رعایت نمایید.

مراقبت های بعد از عمل بلفاروپلاستی عبارتند از :جراح بلفاروپلاستی

  • تا مدتی چند روزه و تا بهبودی کامل سعی کنید روی چشمتان نخوابید.
  • تلاش کنید فشار زیادی به چشمانتان نیاید.
  • از مطالعه ی های طولای مدت بپرهیزید.
  • زیاد به صفحات نمایشگر نگاه نکنید.
  • اجازه ندهید آفتاب شدیدی به چشمان شما بخورد.
  • دستورات پزشک را به دقت رعایت کنید.

هزینه ی بلفاروپلاستی

هزینه ی بلفاروپلاستی به عوامل متعدد و مختلفی وابسته است. از جمله شدت عمل، حساسیت عمل، شرایط بدن خود شما، تعداد جلسات مورد نیاز و غیره. برای نمونه اینکه بخواهید بلفاروپلاستی پلک بالا، یا پایین را انجام دهید یا هردو، این در هزینه ی عمل تاثیر گذار است.

اما به یاد داشته باشید که کیفیت را فدای قیمت نکنید و فریب تبلیغات ارزان قیمت را نخورید. ایمنی و نتیجه ی مناسب این عمل به صرفه قطعا به قیمتش می ارزد.

هزینه ی بلفاروپلاستی
هزینه ی بلفاروپلاستی

مترجم : ندا ناصری

منبع مقاله

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments