تزریق ژل در اردبیل

کامل ترین و جالب ترین نکات راجع به تزریق ژل در اردبیل

تزریق ژل در اردبیل

تزریق ژل در اردبیل

پیش از این راجع به خدماتی که در مرکز زیبایی اردبیل انجام می شود صحبت کرده ایم.خدماتی از جمله : تزریق بوتاکس و چربی ، کاشت مو، لیزر موهای زائد ، درمان عارضه های پوستی و جوانسازی صورت!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما شاید محبوب ترین عملیاتی که در مرکز زیبایی اردبیل انجام می شود، تزریق ژل است.این روزها همه دلشان می خواهد که گونه ها ، لب ها و در کل صورتی برجسته و زاویه دار داشته باشند. برخی به شکل طبیعی چنین صورتی دارند اما برخی دیگر ناچارند که به سراغ پروسیجرهای زیبایی بروند.

تزریق ژل در اردبیل
تزریق ژل در اردبیل

اما به خاطر شایعات و داستان های مختلفی که راجع به این گونه عملیات های زیبایی وجود دارد ، خیلی ها تصورشان بر این است که احتمالاً دچار عوارض وخیمی می شوند و برای همیشه زیبایی شان را از دست می دهند.

متاسفانه ما تقصیر را بر گردن بلاگرها می گذاریم که با انتشار تصاویر خود در پیج ها و شبکه های اجتماعی باعث چنین تصوری می شوند. متاسفانه افراط و تفریط در انجام این گونه عملیات ها ، واقعا باعث بروز عوارضی می شود. اما در صورتی که به درستی و توسط یک متخصص زیبایی انجام شوند، نه تنها هیچ گونه خطری نخواهند داشت بلکه زیبایی را برای شما به ارمغان می آورند.

در این راستا تصمیم داریم که یکی از بهترین مراکز تزریق ژل در اردبیل را برای ساکنین عزیز این استان معرفی کنیم. در این مرکز کلیه ی خدمات تزریق ژل توسط یک پزشک ماهر با سال ها تجربه در این زمینه انجام می گیرد. شما کافیست که جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه روی این لینک کلیک کرده و مستقیماً با همکاران ما در اردبیل در تماس باشید.

اما در ادامه به جنبه های مختلف و موارد کاربرد ژل ها می پردازیم.اطلاعاتی که باید قبل از انجام این عملیات داشته باشید ، در این مطلب برای شما فهرست شده است. با ما همراه باشید.

تزریق ژل گونه در اردبیل

همه فکر می کنند که خیلی از سلبریتی ها و افراد مشهور به راز جوانی دست پیدا کرده اند و صرفاً برای این که به قول معروف دست زیاد نشود ، آن را به بقیه نمی گویند. اما واقعیت این است که تقریباً بیشتر این افراد فقط از این گونه عملیات های زیبایی استفاده می کنند تا جوانی و شادابی پوست خود را حفظ کنند.

تزریق ژل گونه در اردبیل
تزریق ژل گونه در اردبیل

تعجب خواهید کرد که بگوییم خیلی از بازیگران و هنرمندان مشهور دنیا (مثل نیکول کیدمن ، مریل استریپ و حتی جرج کلونی ) هم تزریق بوتاکس و ژل را انجام داده اند.

پس چرا شما نه ؟!!
اگر در اردبیل زندگی می کنید و به دنبال یک پزشک ماهر برای تزریق ژل به گونه هایتان می باشید توصیه ی ما به شما مراجعه به مرکز زیبایی اردبیل است.

متاسفانه با افزایش سن ، اولین نشانه ای که روی صورتمان می بینیم ، تحلیل رفتن چربی ها و افتادگی گونه هاست.این مسئله می تواند اثرات مخربی بر روی روحیه ی فرد داشته باشد.

اما تزریق ژل و فیلر می تواند به خوبی این معضل را برطرف کند.

با تزریق این ماده ی زیبایی شما به چند مزیت دست پیدا خواهید کرد :

حجم و برجستگی به گونه ها برمی گردد

تولید کلاژن و الاستین در پوست شما تحریک شده و شادابی و نشاط به آن ها برخواهد گشت

عملیات آب رسانی به بافت های پوستی با قدرت بیشتری انجام می گیرد!!
شاید از خودتان بپرسید که چگونه چنین چیزی ممکن است !! خب پاسخ این سوال این است :

وجود هیالورونیک اسید در مواد سازنده ی ژل ها!!
این ماده به طور طبیعی در بدن تولید می شود اما روند پیری بر تولید این ماده نیز اثر می گذارد و به تدریج بدن دیگر قادر نیست که به اندازه ی کافی هیالورونیک اسید تولید کند. این ماده مسئولیت حفظ و نگهداری رطوبت و آب را در بافت های پوستی بر عهده دارد.

به تدریج با کاهش این ماده در بدن ، پوستمان رو به خشکی رفته و بافت های آن در غیاب رطوبت و آب ، رو به تحلیل و ضعف می روند.

اولین نتیجه این است که گونه ها و لب هایمان شروع به افتادن می کنند و گویی که نشاط سابق و برجستگی پیشین را ندارند.

با تزریق ژل به گونه ها می توانید به خوبی این مشکل را برطرف کنید.

تزریق ژل لب

همان گونه که گفتیم ، لب ها نیز به تدریج حجم و برجستگی خود را از دست می دهند و دیگر زیبایی سابق را ندارند. پزشکان برای رفع این معضل بیشتر مواقع تزریق ژل را توصیه می کنند.

چرا که این ماده می تواند لب هایتان را زیبا و برجسته کرده و نشاط جوانی را به آن برگرداند.اگر تصمیمتان را گرفته اید و می خواهید تزریق ژل برای لب هایتان را انجام دهید ، بهتر است قسمت بعدی مقاله را با دقت بیشتری مطالعه کنید .

تزریق ژل لب
تزریق ژل لب

بهترین مارک ژل لب

در ادامه به برخی از معروف ترین و رایج ترین مارک های ژل و فیلر اشاره کرده ایم و به برخی از مزیت ها و نکات طلایی هرکدام از این مارک ها پرداخته ایم.

ژوویدرم : استاندارد طلایی برای تزریق ژل لب

وقتی که صحبت از یک فیلر لب خوب به میان می آید ، ژوویدرم یک نوع ژل استاندارد طلایی و بسیار جدید به حساب می آید.این ژل یکی از ایمن ترین فیلرهای لب است.تاییدیه FDA را دارد و حاوی هیالورونیک اسید طبیعی می باشد

ژوویدرم حجم بیشتری به لب ها اضافه می کند و بافت خیلی مناسبی به آن می دهد.این نوع فیلر پوستی مزایای خیلی زیاد دیگری هم دارد

از ژوویدرم برای درمان چین و چروک های خفیف نیز استفاده می شود.شاید اگر بگوییم که ژوویدرم بهترین انتخاب پزشکان زیبایی برای درمان اسکار و آکنه باشد ، بیراهه نگفته باشیم.

علاوه بر این برای سفت کردن پوست ، رفع افتادگی آن و هم چنین لیفت گونه ها نیز مناسب است.

مزیت طلایی ژوویدرم : از این ژل برای تغییر شکل بینی (بدون جراحی ) و درمان عارضه هایی مثل لیپودیستروفی نیز استفاده می شود. به علاوه ژوویدرم نتیجه ای بسیار طبیعی و نرمال دارد و کمتر کسی متوجه خواهد شد که شما ژل تزریق کرده اید.

 با این همه مزیت ، جای تعجب ندارد که این ژل ، انتخاب اول کسی مثل کایلی جنر است!

رستیلن : پاسخی مناسب برای داشتن لب هایی زیبا

دقیقاً مثل ژوویدرم ، رستیلننیز نوعی ژل تزریقی است که حاوی هیالورونیک اسید می باشد. از زمانی که در سال 2003 این ژل تاییدیه FDA را گرفته است ، خیلی از پزشکان از آن برای شکل دهی به لب ها و رفع چین و چروک ها استفاده می کنند.

رستیلن دوامی طولانی مدت دارد و می تواند از 6 ماه و حتی چند سال نیز ماندگاری داشته باشد.

مزیت طلایی رستیلن : بهترین چیز راجع به ژل هایی مثل رستیلن که حاوی هیالورونیک اسید می باشند ، این است که اگر ظاهر کار را دوست نداشته باشید ، نوعی آنزیم تزریق شونده می تواند اثرات آن را کاملاً خنثی کرده و در طی یکی دو روز ظاهر شما را به حالت اولیه برگرداند.

شایعاتی وجود دارد که می گوید سلبریتی هایی مثل کلویی کارداشیان ، مایلی سایرس و سوفی مانک نیز از رستیلن استفاده کرده اند.

وولبلا : فیلری ایمن برای نتایجی درخشان

وولبلا گرچه از خانواده ی ژل های ژوویدرم به حساب می آید اما لیاقت آن را دارد که به طور جداگانه به آن اشاره ای داشته باشیم.این فیلر نیز توسط FDA تایید شده و بیشتر پزشکان برای رفع خط خنده و خطوط ناشی از استعمال سیگار ، از آن استفاده می کنند.

وولبلا : فیلری ایمن برای نتایجی درخشان
وولبلا : فیلری ایمن برای نتایجی درخشان

وولبلا هم چنین برای پر کردن اسکارهای آکنه ای نیز استفاده می شود

آن چه که وولبلا را متمایز می کند توانایی اش برای ترکیب هیالورونیک اسید با وزن های مولکولی متفاوت است. این مسئله اجازه می دهد که فیلر حجمی مناسب برای کسب بهترین نتیجه بسازد و دوامی بیش از یک سال داشته باشد

ژل های دیگری نیز در ایران رایج هستند. از جمله :

ژل استایلج

ژل رووفیل

ژل پرنسس و ..

مراقبت های قبل از تزریق ژل

در طول اولین جلسه با پزشک خود، باید فهرستی از بایدها و نباید های پیش از پروسیجر از او دریافت کنید.

به عنوان مثال افرادی که تصمیم به تزریق فیلرهای پوستی دارند ،چندین روز قبل از انجام عملیات باید از مصرف داروهای رقیق کننده ی خون ، نوشیدن الکل ، مصرف آسپرین و ایبوبروفن ، و روغن ماهی اجتناب کنند

این گونه ریسک بروز عوارض جانبی تا حد زیادی کاهش پیدا می کند.

علاوه بر این ، در طول عملیات تزریق ژل نباید آرایش داشته باشید

توصیه ی مهم : قبل و بعد از تزریق ژل باید بدن خود را تا جای ممکن هیدراته و پرآب نگه دارید.

در بیشتر موارد نیازی به تست قبل از تزریق نخواهد بود. گرچه افرادی که نسبت به مواد سازنده ی ژل حساسیت دارند یا این که در حوالی محل تزریق دچار عفونت و التهاب شده اند ، کاندیدای مناسبی برای انجام این عملیات نمی باشند.

زنانی که باردار یا شیرده هستند نیز نباید تزریق ژل را انجام دهند

هشدار : افرادی که مبتلا به عارضه های خاصی مثل مشکلات لخته سازی خون، دیابت یا لوپوس دارند نیز نباید تزریق ژل را انجام دهند.

آیا تزریق ژل لب درد دارد ؟

به هیچ وجه ! این مسئله ای است که خیلی از افراد را نگران می کند.بهتر است بدانید که پیش از انجام عملیات تزریق ، پزشکان مواد بی حسی به لب هایتان خواهد زد تا به هیچ وجه درد سوزن را احساس نکنید.

علاوه بر این خود ژل های ژوویدرم یا رستیلن نیز حاوی مقادیر اندکی لیدوکائین می باشند که تا جای ممکن درد ناشی از تزریق را کاهش دهند.

خیلی ها چنین می گویند که به هنگام تزریق هیچ چیزی را احساس نکرده اند و درد آن به هیچ وجه بیشتر از تزریق یک آمپول سرماخوردگی ساده نخواهد بود.

آیا تزریق ژل لب درد دارد ؟
آیا تزریق ژل لب درد دارد ؟

مراقبت بعد از تزریق ژل لب

در صورتی که از ژل های حاوی هیالورونیک اسید استفاده می کنید ، احتمالاً بلافاصله بعد از اتمام پروسیجر متوجه تغییرات خود خواهید شد.اما برای این که اثرات منفی و عوارض جانبی ناشی از تزریق ژل را کاهش دهید ، باید از انجام اقدامات زیر خودداری کنید :

  • آرایش کردن
  • بوسیدن
  • قرار دادن خود در معرض دمای بالا
  • نوشیدن الکل
  • مصرف مسکن ها ( در این باره می توانید با پزشک خود مشورت کنید)
  • روغن ماهی
  • داروها و مواد خوراکی رقیق کننده ی خون
  • ویتامین E

نکته ی خیلی مهم : حمام آفتاب ، دوش آب داغ و سونا تا چند روز ممنوع!!

تجربه تزریق ژل

خیلی ها تجربه های متفاوتی از تزریق ژل به نقاط مختلف صورت خود دارند.کافیست از فردی که این پروسیجر را انجام داده سوال کنید که چه تجربه ای داشته است! آن وقت است که با یک قصه ی طویل مواجه خواهید شد که از سیر تا پیاز را برای شما مشخص می کند.

اما در این مطلب یکی از پرسنل تهران اسکین به سراغ یکی از بیمارانی رفته است که تجربه تزریق ژل در مرکز زیبایی اردبیل را داشته و گفت و گوی جذابی میان این دو شکل گرفت که در ادامه می خوانید :

مصاحبه کننده : سلام.می توانم بپرسم که چطور شد به فکر تزریق ژل به لب هایتان افتادید؟

مصاحبه شونده : سلام..خب خیلی وقت بود که می خواستم یه کاری برای لب هام انجام بدم.همیشه از این که نازک و باریک بودن عذاب می کشیدم.خصوصا این که وقتی لبخند می زدم همه ی فک و دندونام مشخص می شد. اوضاع طوری شده بود که حتی واسه لبخند زدن هم باید خجالت می کشیدم. خلاصه دیگه تصمیم را گرفتم که به سراغ تزریقات زیبایی برم

تجربه تزریق ژل
تجربه تزریق ژل

مصاحبه کننده : به نظر می آید که در ابتدا خیلی ترس داشتید! آیا شایعاتی راجع به اثرات منفی این نوع ژل ها شنیده بودید ؟

مصاحبه شونده : راستش آره! یکی از دوستام به لب هاش ژل تزریق کرده بود اما بعد از یکی دو هفته موادش جا به جا شد! کلاً صورتش از ریخت افتاد بنده خدا…بعداً متوجه شدم که انگاری از ژل بی کیفتی براش استفاده کرده بودن..

مصاحبه کننده : بله، احتمالاً به همین دلیل بوده ،یا این که مراقبت های بعد از تزریق را جدی نگرفته ، خب چطور شد که با مرکز زیبایی اردبیل آشنا شدید؟

مصاحبه شونده : از وب سایت تهران اسکین..راستش هیچ وقت به تراکت هایی که تو خیابون دست آدم میدن اعتماد نداشتم..اینترنت رو کلی بالا و پایین کردم تا بلاخره این مرکز رو پیدا کردم.به نظر می اومد که مجموعه ی خوبی باشه..تماس گرفتم و نوبت دادن ! وقتی که روز نوبتم رسید ، فهمیدم اصلاً اشتباه نکردم. پزشک و پرسنل این مرکز خیلی مودب و محترم بودن. به تمام سوالاتم جواب دادن و خیالم رو راحت کردن!
مصاحبه کننده : از پروسه ی تزریق برایمان بگویید.آیا دردی داشتید ؟

مصاحبه شونده : نه خدا رو شکر..اصلاً درد نداشتم..راستش قبل از این که بفهمم چی به چیه ، تزریق تمام شده بود و آینه رو بهم دادن که نتیجه رو ببینم.

مصاحبه کننده : خب ، نتیجه راضی کننده بود ؟

مصاحبه شونده : عالی بود..اصلاً خودم رو نشناختم…اولین کاری که کردم این بود که از خوشحالی خندیدم و چیزی که بیشتر خوشحالم کرد این بود که دیگه فک و دندونام موقع خندیدن مشخص نبود!!

داشتم از ذوق می مردم!

مصاحبه کننده : بعد از عملیات چه؟ عوارضی داشتید ؟

مصاحبه شونده : خب اولش یکم ورم داشتم ولی دکتر گفت که طبیعیه و مشکلی نیست! بعد از یکی دو روز همون یک ذره ورم هم خوابید .

مصاحبه کننده : چند وقته که تزریق رو انجام دادید؟

مصاحبه شونده : تقریبا 2 ماه..از اون موقع تا الان لب هام تکون نخورده و هنوزم برجسته و خوش فرمه…تازه قبلا لب هام همیشه خشک بود که این مشکل هم برطرف شده!
مصاحبه کننده : بله..به خاطر وجود هیالورونیک اسید در ژلی که تزریق کردید

مصاحبه شونده : بله ..پزشک بهم گفتن..در کل بسیار راضی بودم و دلم می خواد که بقیه هم مثل من به حرف و حدیثی که راجع به تزریق ژل می شنوند اهمیتی ندن!

مصاحبه کننده : سپاس گذارم از وقتی که در اختیار ما گذاشتید!!

متخصص پوست خوب در اردبیل

اگر به دنبال یک متخصص خوب برای مشکلات مختلف پوستی خود می گردید ،توصیه می کنیم که مرکز پیشنهادی تهران اسکین در اردبیل را از دست ندهید!

در این مرکز کلیه ی خدمات جوانسازی پوست ،رفع چین و چروک و عارضه های مختلف آن ، لیزر موهای زائد و کاشت مو نیز انجام می شود.

کافیست روی این لینک کلیک کنید

پیروز و شادکام باشید

مترجم و مصاحبه کننده : ندا ناصری

منبع 1

منبع 2

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments