لیزر موهای زائد در اردبیل

بهترین مرکز برای لیزر موهای زائد در اردبیل کجاست؟

لیزر موهای زائد در اردبیل

لیزر موهای زائد در اردبیل

در دوران ما، امروزه لیزر کردن، بهترین روش و راهکار برای رفع موهای زائد است. چراکه هم در مجموع عوارض و مشکلاتش نسبت به روش های سنتی کمتر است و هم بی دردسر تر انجام می شود. اما چرا لیزر بهترین روش رفع موهای زائد محسوب می شود؟ چون یک بار برای همیشه است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بله، با لیزر می توانید برای همیشه از شر موهای زائد بدن خود خلاص شوید. اما آیا این واقعا امکان پذیر است؟ در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با درمان لیزر موهای زائد بدن و نکات مهم مربوط به آن آشنا شوید.

لیزر موهای زائد در اردبیل
لیزر موهای زائد در اردبیل

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اردبیل

زمانی مراجعه ی کننده ی عزیزی بود که از شهر اردبیل می آمد و به شعبه ی تهران ما مراجعه می کرد. این خانم عزیز البته برای مدتی در تهران مهمان بود و به توصیه ی میزبانش که از مراجعان مرکز بوده، پیش ما آمده بود تا موهای پاهایش را لیزر کند. اما متاسفانه نمی توانست مدت زیادی در تهران بماند، و به خاطر همین مجبور بود هر چند وقت یکبار که دوباره به تهران می آمد برای جلسه ی بعدی لیزرش اقدام کند. مسئله ای که نظم لازم جلسات لیزر را گاها بر هم می زد.

طبعا این شرایط برای او دشوار بود و چون قبلا به مرکز نه چندان خوب لیزری در اردبیل مراجعه کرده بود و ناراضی بود، به خاطر رضایتش از کیفیت درمانی که در تهران دریافت می کرد، ترجیح می داد آن همه راه را هرچند مدت یکبار به هر بهانه ای سفر کند تا به جلسات لیزرش برسد.

لیزر موهای زائد در اردبیل
لیزر موهای زائد در اردبیل
اما این روزها شرایط فرق کرده. شما دیگر لازم نیست برای بهره مندی از خدمات باکیفیت لیزر از اردبیل به تهران بیایید. چراکه مجموعه مراکز لیزر معتبر تهران اسکین در سراسر ایران، شعبه ای خوب در شهر اردبیل تاسیس کرده. خدمات این مرکز به لحاظ کیفی هیچ فرقی با بهترین مراکز تهران ندارند و از نظر قیمت هم همچنان کاملا به صرفه و مناسب هستند. مرکز تخصصی لیزر اردبیل به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا مجهز بوده و در کنار کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص، تلاش دارد بهترین و موثر ترین خدمات لیزر را به شما اردبیلی های عزیز ارائه کند. شما می توانید برای دیدن لیست تعرفه های قیمیتی و همچنین تماس جهت اخذ نوبت لیزر به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید.

در ادامه به طور خلاصه به پاسخ سوالات رایج در مورد لیزر می پردازیم. با ما همراه باشید…

ابتدا بهتر است به کلی ترین و معمول ترین سوال ها برسیم:

قیمت لیزر موهای زائد چقدر است؟

ابتدا بهتر است به این صفحه نگاهی بکنید تا با یکی از عادلانه ترین و مناسب ترین تعرفه های قیمتی لیزر به عنوان معیار مقایسه آشنا شوید.

قیمت لیزر به عوامل مختلفی بستگی دارد و برای هر فرد متفاوت است. مهمترین عامل تعیین قیمت لیزر تعداد جلسات و حساسیت درمان است. هرچه تعداد جلسات مورد نیاز کمتر باشد، هزینه هم کاهش می یابد، چراکه هزینه ی لیزر کردن موهای زائد به صورت جلسه ای محاسبه و تسویه می شود.

 به دلیل اینکه تعداد جلسات لیزر برای هر کس متفاوت است و شرایط پوست موی هر نفر با نفر دیگر فرق می کند، قیمت لیزر هم کاملا به شرایط فیزیکی خاص شما بستگی دارد.

برای آشنایی بیشتر بهتر است این مقاله را مطالعه کنید.
لیزر موهای زائد در اردبیل

درد لیزر

شاید از خیلی ها شنیده باشید که لیزر درد دارد و دردش هم کم نیست. این حرف کاملا درست است! البته تا وقتی که از دستگاه های لیزر قدیمی و نامرغوب برای درمان استفاده شود. در مراکز معتبر علاوه بر اینکه پیش از شروع درمان از کرم ضد درد روی پوست استفاده می شود، یک سیستم خنک کننده هم که بر هندپیس دستگاه سوار است، با سرد کردن پوست بعد از هر شات، درد لیزر را به حداقل می رساند. اگر لیزر را در مرکزی با کیفیت تجربه کنید می بینید که درد آن بیشتر از یک مورمور ساده نیست.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی درد لیزر را مطالعه کنید.

خطرات لیزر موهای زائد چیست؟

شایعه های زیادی درمورد خطرات زیاد و عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد وجود دارد. این درحالی که است که در واقعیت لیزر درمانی بسیار ایمن با کمترین عوارض جانبی است. اصلا یکی از دلایل همه گیر شدن و اثبات لیزر به عنوان بهترین راه رفع موهای زائد همین کم عوارض بودن و ایمنی آن است.

لیزر موهای زائد در اردبیل
لیزر موهای زائد در اردبیل

عوارض لیزر موهای زائد چیست؟

عوارض لیزر بسیار سطحی بوده و عموما خود به خود بعد از مدتی از بین می روند. عوارضی از قبیل:

  • ورم سطحی
  • کبودی سطحی
  • قرمزی
  • التهاب
  • خارش زودگذر

اما شایعاتی که در مورد لیزر وجود دارند کدامند؟

لیزر باعث نازایی و ناباروری می شود!

لیزر یک اشعه ی رادیویی نیست که از بدن عبور کند. بلکه  اشعه ی آن تنها در سطح پوست و تا عمق ریشه های مو عمل می کند تا با سوزاندن دوره ای فولیکول( عامل اصلی رشد مو)، رشد موهای زائد را متوقف کند. بنابراین این اشعه اصلا به رحم یا اندام داخلی نمی رسد که بخواهد تاثیری بر روند عملکرد و سلامت آنها داشته باشد.

برای آشنایی مفصل تر بهتر است این مقاله را هم مطالعه کنید.
لیزر موهای زائد در اردبیل
لیزر موهای زائد در اردبیل

لیزر سرطانزاست!

گفتیم که لیزر نمی تواند به اندام های داخلی برسد. پس طبعا نمی تواند در روند های طبیعی بدن مانند گردش خون و غیره هم تاثیری بگذارد. تا به حال هیچکس از لیزر کردن موهای زائد سرطان نگرفته است. یادتان باشد که بدترین عوارض لیزر هم نهایتا در سطح پوست هستند.

عوارض خطرناک لیزر کدامند؟

چنانچه لیزر را در یک مرکز نامعتبر، زیر دست یک تکنسین ناشی و غیر متخصص و با دستگاه نامناسب انجام دهید، احتمال بروز عوارض جانبی جدی افزایش پیدا می کند. عوارضی که عبارتند از:

  • تاول
  • عفونت
  • خونریزی
  • زخم
  • سوختگی
  • کبودیجدی
  • تغییر رنگ پوست
  • لک های پوستی
لیزر موهای زائد در اردبیل

تعداد جلسات لیزر موهای زائد چند تاست؟

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، تعداد جلسات لیزر به شرایط خاص هر فرد بستگی دارد. اما اگر بخواهیم میانگینی عمومی را به شما ارائه کنیم باید بگوییم که هر فرد به طور متوسط بین 6 الی 12 جلسه برای تکمیل دوره ی لیزر نیاز دارد.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی تعداد جلسات لیزر را مطالعه کنید.

فاصله بین جلسات لیزر

لیزر درمانی است که چند ماه به طول می انجامد. دلیل آن هم فاصله ی بین جلسات است که باز هم برای هر نفر فرق داشته و به سرعت رشد موها بستگی دارد. اما هر فرد به طور میانگین به 4 الی 6 هفته وقت نیاز دارد تا برای جلسه ی بعدی لیزر آماده شود.

محقق : ندا ناصری

دیدن مقاله ی منبعی خوب برای حرفه ایها

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments