جوان سازی صورت با میکرونیدلینگ

جوانسازی پوست صورت با میکرونیدلینگ| رفع جای جوش با میکرونیدلینگ در ارومیه+فیلم

جوان سازی صورت با میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ یک روش کم تهاجمی برای جوان سازی پوست است که به کاهش علائم و نشانه های پیری، بهبود ظاهر بافت اسکار حاصل از آکنه و جوان سازی صورت کمک می کند. این روش بر مبنای قابلیت طبیعی پوست برای ترمیم خود قرار دارد درست مانند زمانی که پوست دچار آسیب دیدگی هایی از قبیل بریدگی، سوختگی و سایر ضایعات پوستی می شود.

میکرونیدلینگ امکان خود ترمیمی پوست را با تحریک تولید کلاژن فراهم می ‌کند در نتیجه پوستی نرم تر، لطیف تر و جوان تر به دست خواهد آمد. از میکرونیدلینگ به عنوان یک روش ایمن، ساده و موثر یاد می ‌شود که می ‌تواند به بهبود ظاهر پوست کمک کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

چگونه میکرونیدلینگ باعث جوان سازی صورت می شود؟

در این روش از یک دستگاه که دارای تعدادی سوزن بسیار کوچک استفاده می ‌شود و دستگاه روی ناحیه ای که باید درمان شود قرار می ‌گیرد. سپس این سوزن های استریل و بسیار نازک به عمق مورد نظر پوست فرستاده می شوند که در این حالت یک آسیب دیدگی خفیف در پوست به وجود می آید.

جوان سازی صورت با میکرونیدلینگ
جوان سازی صورت با میکرونیدلینگ

این کار باعث می شود بدن برای تولید کلاژن تحریک شود. بافت جدید پوست دارای لطافت و یکنواختی بهتری است. به طور کلی با بالا رفتن سن از میزان کلاژن پوست کاسته می ‌شود و میکرونیدلینگ به تولید کلاژن و جوان سازی پوست و افزایش سفتی آن کمک می کند.

پزشک قبل از شروع درمان از بی حسی موضعی استفاده می کند تا شما درد کمتری را احساس کنید. فرآیند درمان چیزی حدود ۳۰ دقیقه طول می ‌کشد و در پایان نیز پزشک از سرم مخصوص استفاده می ‌کند تا از میزان التهاب پوست شما کاسته شود.

از این روش جالب برای چه نقاطی استفاده می شود؟

معمولا از میکرونیدلینگ برای درمان بافت اسکار صورت، لکه های حاصل از بالا رفتن سن، خطوط و چین و چروک ریز صورت، منافذ باز صورت و ناصافی صورت استفاده می شود.

از میکرونیدلینگ علاوه بر درمان مشکلات پوستی برای درمان جای کشیدگی پوست حاصل از چاقی یا بارداری نیز استفاده می شود و ظاهر بهتری را در ناحیه شکم و ران ایجاد خواهد کرد.

مراقبت های قبل از میکرونیدلینگ چیست؟

 

  • بهترین کار این است که قبل از درمان با میکرونیدلینگ از مصرف الکل و داروهای غیر استروئیدی ضد التهاب خودداری کنید زیرا باعث می شوند ریسک بروز کبودی پس از درمان افزایش پیدا کند.
مراقبتهای قبل از میکرونیدلینگ
مراقبتهای قبل از میکرونیدلینگ
  • از استفاده از محصولاتی که حاوی سالیسیلیک اسید هستند و اغلب در پاک کننده های مخصوص صورت یافت می شوند اجتناب کنید.
  • در صورتی که از هر نوع دارویی که حاوی آسپرین است و سایر داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنید حتما به پزشک خود اطلاع دهید زیرا مصرف آنها قبل و بعد از درمان باعث افزایش میزان کبودی صورت خواهد شد.

مراقبت های بعد از جوانسازی صورت شامل چه مواردی است؟

  • همان طور که همه ما به خوبی می ‌دانیم نور آفتاب برای پوست ضرر دارد و در صورتی که شما قصد انجام میکرونیدلینگ را دارید اجتناب از قرار گرفتن در مقابل نور خورشید یک عامل بسیار مهم تلقی می شود در غیر این صورت پوست شما دچار آسیب دیدگی خواهد شد.
  • سعی کنید تا جایی که امکان دارد پس از میکرونیدلینگ از قرار گرفتن در مقابل نور آفتاب خودداری کنید و در صورتی که قصد دارید بیرون بروید از کرم ضد آفتاب با عیار حفاظتی بالا استفاده کنید.
  • از مصرف محصولاتی که باعث افزایش حساسیت پوست می شوند خودداری کنید.
  • کرم حاوی رتینوئید، محصولاتی که حاوی اسید هستند و محصولات لایه بردار منجر به خشک شدگی پوست و التهاب آن خواهند شد. برخی از این محصولات عبارتند از سالیسیلیک اسید و پروکساید و AHA/BHA که استفاده از آنها پس از میکرونیدلینگ خطرناک است.
  • به اندازه کافی آب بنوشید تا بدن شما دچار کم آبی نشود. افرادی که پوست آنها به شدت حساس است و ممکن است در صورت مصرف نکردن آب کافی و عدم استفاده از محصولات آب رسان دچار خارش و التهاب پوست شوند.

ممنوعیت های میکرونیدلینگ چیست؟

برخی از افراد تصور می کنند که میکرونیدلینگ روی جوش هیچ گونه مشکلی ندارد و باعث بهبود آن می شود. اما واقعیت این است که انجام میکرونیدلینگ روی آکنه فعال باعث می شود ریسک بروز عفونت باکتریایی و سایر انواع عفونت ها مطرح شود و التهاب پوست بدتر گردد.

ممنوعیتهای میکرونیدلینگ
ممنوعیتهای میکرونیدلینگ

در موارد زیر باید به شدت از میکرونیدلینگ اجتناب کرد:

  • در صورتی که آکنه فعال دارید.
  • در صورتی که دچار عفونت موضعی از قبیل هرپس و زگیل هستید.
  • در مواردی که دچار اگزمای متوسط تا شدید هستید.
  • در صورتی که از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنید.
  • در صورتی که دچار مشکلات پوستی هستید که ریسک بروز تشکیل کلوئید را مطرح می کنند.
  • افرادی که سرطان دارند در حال شیمی درمانی و پرتو درمانی هستند.

قیمت میکرونیدلینگ در ارومیه چقدر است؟

اگر شما ساکن شهر زیبای ارومیه هستید و قصد جوان سازی صورت خود با میکرونیدلینگ را دارید و اطلاع از قیمت میکرونیدلینگ به یک سوال مهم برای شما تبدیل شده است باید بدانید از آنجایی که میکرونیدلینگ جز روش های زیبایی محسوب می شود تحت پوشش بیمه قرار ندارد.

به طور کلی هزینه انجام میکرونیدلینگ به عوامل متعددی از قبیل وسعت ناحیه که قرار است تحت درمان قرار بگیرد و مهارت و تخصص پزشک و سایر فاکتورهایی که پزشک برای شما توضیح می دهد بستگی دارد.

چه کسانی نمی توانند متقاضی درمان با میکرونیدلینگ باشند؟

کسانی که نباید میکرونیدلینگ کنند
کسانی که نباید میکرونیدلینگ کنند

اگر شما باردار هستید، دچار برخی بیماری‌ های پوستی خاص از قبیل اگزما یا پسوریازیس هستید، دارای زخم باز هستید، به تازگی پرتو درمانی انجام داده ‌اید و سابقه بافت اسکار پوستی را دارید نمی توانید متقاضی درمان با میکرونیدلینگ باشید.

جوان سازی پوست صورت در منزل یا میکرونیدلینگ؟

میکرونیدلینگ یک روش کاملاً تخصصی است که باید فقط توسط پزشک انجام شود. برخی از افراد به خاطر صرفه جویی در هزینه به سراغ روش های خانگی از قبیل رفع جای جوش با سیب زمینی، رفع جای جوش با عسل و حتی رفع جای جوش با طب سنتی می روند اما در واقع این روش ها تاثیری در بهبود بافت صورت ندارند.

شاید این روش ها هیچ گونه دردی را برای شما به وجود نیاورند و هزینه‌ ای را به شما تحمیل نکنند اما متقابلاً نتایج قابل مشاهده ای نیز از آنها به دست نخواهد آمد. اما میکرونیدلینگ با تحریک روند تولید کلاژن نتایج حیرت انگیز را به دنبال خواهد داشت و صورت شما را جوان و شاداب می کند.

پس از میکرونیدلینگ، میزان رطوبت پوست شما افزایش پیدا می کند، میزان لطافت صورت شما بیشتر می شود، پوست شما سفت تر خواهد شد و مشکلات پوستی به طور کامل برطرف می شود.

میل به زیبایی و زیبا دیده شدن یک پدیده کاملاً طبیعی در انسان است و همه ما دوست داریم از نظر دیگران زیبا و بدون نقص باشیم. گاهی اوقات وجود جوش روی صورت که از دوران نوجوانی به جا مانده است و ناصافی صورت را به دنبال دارد باعث می شود که ما اعتماد به نفس خود را از دست بدهیم و احساس کنیم صورت مان یک عیب بزرگ دارد.

اگر شما هم چنین حسی را در مورد صورت خود دارید و دوست دارید بهبود ظاهر آن بپردازید ما میکرونیدلینگ را به عنوان یک راه حل سودمند برای بهبود لطافت پوست به شما توصیه می کنیم تا علاوه بر رفع ناصافی صورت حداقل ۱۰ سال جوان تر به نظر برسید.

 

مترجم: لیلا عبدالملکی

لینک منبع اول

لینک منبع دوم

لینک منبع سوم

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments