بهترین کلینیک زیبایی در قزوین

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2021 تناسلی و بیکینی به تجربه شما

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2019 و 2022

 

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2019
بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2021

 

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2019 تا زمان حاضر

سلام و سلامت باشید

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

انتخاب برند دستگاه لیزر خیلی خیلی مهمه، اونقدر که می تونه در پایان جلسات لیزر لبخند رضایت وصف ناپذیری رو روی چهره شما نمایان کنه و یا برعکس از لیزر پشیمونتون کنه. در متن حاضر، بهترین برند دستگاه لیزر موهای زائد در ایران و جهان رو معرفی کردیم. برند اصلی که نظیر نداره و بسیار گران قیمت و ناب هست. هر مرکزی زحمت خرید این برند رو به خودش نمیده…
برای بهترین انتخاب و صرفه جویی در وقت و هزینه های لیزر خود، با ما همراه باشین.

اگر اهل درددل دوستانه و شنیدن تجربه واقعی لیزر موی زائد هستید، همراه ما باشید:  

” من اهل شیرازم و ساکن تهران. می خوام از تجربه لیزر موهای زائد خودم در تهران بگم و اینکه به عنوان یک شهروند عادی چه اطلاعات مهمی درباره لیزر موهای زائد قبل از اقدام نداشتم و حالا به لطف دوستان جدیدم دارم.

ساکن هر شهری که باشیم یه مشکل مشترک داریم: اونقد مراکز لیزر و دستگاه ها زیاد و متفاوت شده که ممکنه واقعا گیج بشیم کدومشون خوبه. اغلب سایتا که سر می زنیم کلی تعریف و تمجید کردن و نمی دونیم تبلیغه یا واقعیت.”

“یادم میاد چند سال پیش با خواندن عنوان “لیزر الکس” روی یه کاغذ به مرکزی سر زدم و موهای زائد زیر بغلم رو لیزر کردم اما رشد موهام بیشتر شد نه کمتر. بعدا فهمیدم الکس به معنی طول موجه نه برند و اسم دستگاه و اینکه دستگاه اون مرکز شبه لیزر بوده و با عنوان الکس منو جذب کرده!

برای بار دوم، می خواستم برای لیزر بیکینی و ناحیه تناسلی اقدام کنم. ایندفعه گفتم اگه حضوری به چند تا مرکز لیزر توی تهران سر بزنم و از خود مراجعه کننده ها بپرسم و دستگاها رو از نزدیک ببینم سریع تر به نتیجه می رسم. “

مقایسه بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2022

سه تا مرکز لیزر متفاوت رفتم که دستگاه هاشون به ترتیب کندلا، آپوجی پلاس و اسکلپیون مدیواستار بودن. با کلی تحقیق و مطالعه متوجه تفاوت های لیزر اسکلپیون شدم که در ادامه براتون میگم. قبلا زیر بغلمو شبه لیزر آی پی ال کرده بودم با تجربه ی تلخ سوختگی و درد و برگشت رشد موهام و این بار نمی خواستم بدون اطلاعات قبلی اقدام کنم.”
“به خاطر تجربه قبلیم از عوارض، اینبار حواسمو جمع کردم و اطلاعاتی درباره ی نوع پوست و مو، طول موج لیزر،نوع دستگاه ها و غیره رو از چند تا سایت معتبر جمع آوری کردم.”

“اوّلا نمی دونستم که قبل از اقدام، اولین و مهمترین مسئله تناسب طول موج دستگاه لیزر با نوع پوست و مو هست. برای مثال، طول موج 810 نانومتری دایود برای پوست سبزه بهتر جواب میده تا الکس. یا اینکه طول موج 1064 نانومتری صدردصد پوست روشن و حساس رو می سوزونه و بیشتر برای پوستای تیره و مقاوم مناسبه که اونم با عارضه تغییر رنگدانه همراهه! یا اینکه طول موج 755 نانومتری الکس برای پوست های روشن تا کمی سبزه و موهای تیره ضخیم بهتر جواب میده.”

مقایسه دستگاه های لیزر موهای زائد: کندلا، آپوجی، مدیواستار

“مرکز اولی لیزرشون کندلا بود و محیطش تمیز، برخورد کادر خوب اما قیمت بالا؛ با صحبتایی که با مراجعه کننده ها کردم انگار بیشتر برای پوست های روشن با موی ضخیم و تیره بهتر جواب میده اما برای پوست تیره گندمی سبزه اینا گزینه چندان مناسبی نیست. از درد لیزرم پرسیدم که ظاهرا بدون درد نبود.”

“دستگاه مرکز دومی آپوجی پلاس ترکیبی از دو فن آوری الکس و دایود بود اما، طبق توضیح اپراتور باصداقتش، با وجود پیشرفته بودن، برای پوست تیره یا موهای نازک و روشن چندان جواب نمیده، درد داره. آپوجی جزو دستگاه های خوب لیزره و برای پوست روشن تا سبزه خوب جواب میده، بهتر از کندلاست ولی برای همه نوع پوست و مو مناسب نیست.”

“از درب مرکز سوم که وارد شدم با فضایی آکنده از موسیقی دلنواز، تمیزی و نظم، دکوراسیون ساده و زیبا و لبخند ملیح خانم منشی صبور و بااخلاق روبرو شدم. با چندتا مراجعه کننده صحبت کردم که از همه چی، به خصوص بهداشت دستگاه، بی دردی به خصوص عدم درد لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی، و خوش خلقی اپراتور، راضی بودن”:

 تجربه بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2021 بیکینی

“خانمی می گفت: ” من تو یه جلسه کلی ریزش مو داشتم اصلا درد نداره و ساق پاهام برق میزنه الانم دخترمو آوردم برا لیزر بیکینی و تخفیف خوبی هم گرفتم.”

” دخترخانمی از قیمت های خیلی ارزانتر از مراکز دیگه و کیفیت بالای لیزر می گفت و اینکه با موهای کرکی جواب گرفته و الانم داره جلساتشو ادامه میده.”
” من خودم لیزر بیکینی کردم و متوجه چند تا نکته جالب شدم:

 بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت 2022 بدون درد

7 تا از مهمترین ویژگی های منحصر به فرد دستگاه لیزر مدیواستار اسکلپیون:

 1. مدیواستار اصلا درد نداره. حتی پوست های خیلی حساس درد خاصی رو حس نمی کنن.

2. به جای الکل از سلفون یکبار مصرف روی پوست و سر هندپیس استفاده میشه که امکان انتقال بیماری یا میکروب اینا رو به صفر می رسونه و خیلی بهداشتی تر از دستگاهای دیگه هست.

3. اثربخشی عالی داره چون سریع و پرقدرت موی زائد رو می سوزونه و در عین حال هیچ آسیبی به پوست نمی زنه.

4. مرکز لیزر شریعتی یا همون برکه قیمتهاش خیلی منصفانه و به نظرم واقعا ارزونتره.

5. اثربخشی و سرعت رفع موهای زائد در این دستگاه فوق العاده عالیه به طوری که بعد از چند جلسه اول بدون برگشت پذیری کاهش قابل توجهی در ریزش موی زائد خود می بینین.

6. برا همه نوع پوست و مو جواب میده (از روشن تا گندمی، سبزه، تیره، و حتی موهای کرکی و نازک). فراموش نکنین اگه موهای زائدتون فاقد رنگدانه باشن ممکنه قابل رفع نباشن.

اگه با این دستگاه به هدف نرسین با هیچ دستگاه دیگه ای نیمشه چون با بقیه دستگاها امکان برگشت پذیری و رشد مضاعفشون هست.”

از تجربیات لیزر موهای زائد توسط صدها نفر از هم وطنان در بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران (کلیک) باخبر شوید و بهترین تخفیف لیزر موهای زائد کل بدن (کلیک) را دریافت کنید.

عضو دپارتمان پژوهشی تهران اسکین و نقل قول از متقاضی مرکز شریعتی تهران

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
Rosa
Rosa
4 years ago

من از اهوازم . دارای پوست سفید و موهای زاید مشکی ، من لیزر کل بدن رو با دستگاه الکساندرایت انجام دادم . تمام بدن من مو داشت ، از کمر ، شکم ، سینه و .‌‌.. . الان بعد از ۵ جلسه میتونم میتونم بگم موهای من حتی پیدا نیست دیگه ، بیشتر از ۸۰% ریزش بدون برگشت داشته و بقیه کم رنگ شده اند . برای بیکینی هم از وکس همین دستگاه استفاده کردن .