بهترین و معتبرترین کلینیک پوست و مو در اردبیل

کلینیک پوست و مو در اردبیل

کلینیک پوست و مو در اردبیل

اگر کتاب های هری پاتر را خوانده باشید پس احتمالاً با جای زخمی که هری روی پیشانی اش داشت به خوبی آشنا هستید و می دانید که همه او را از روی جای زخمش می شناختند! از زمان کودکی دلم می خواست که من هم جای زخمی این شکلی روی پیشانی ام داشته باشم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما تمام این ها فقط آرزوی کودکی بود.در حال حاضر به خوبی می دانم که جای زخم می تواند تاثیر بدی روی زیبایی ظاهرم داشته باشد.

تصور می کنم که خیلی ها با نظر من موافق باشند.به همین خاطر است که اهمیت یک پزشک متخصص پوست و زیبایی در زندگی کنونی همه ی افراد بسیار بالاست!

کلینیک پوست و مو در اردبیل
کلینیک پوست و مو در اردبیل

واقعیت این جاست که فرقی هم نمی کند در کدام شهر یا کدام نقطه از دنیا زندگی می کنید، چرا که در هر صورت داشتن جای زخم دیگر مثل قدیم ها نشان افتخار و شجاعت نیست!

با این مقدمه به سراغ معرفی یکی از بهترین کلینیک های پوست و مو در استان اردبیل می رویم:

مجموعه ی تهران اسکین افتخار دارد که یکی از بهترین مراکز پوست و مو در اردبیل را به شما معرفی کند. تلاش کرده ایم که در این مرکز کلیه خدمات جوانسازی پوست و زیبایی مو را به شما عزیزان ارائه کنیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر مستقیماً از طریق این لینک با همکاران ما در اردبیل در تماس باشید.

در ادامه تصمیم داریم به برخی از خدماتی که در کلینیک پوست و موی اردبیل ارائه می شود، اشاره ای داشته باشیم.با ما همراه باشید.

بهترین دکتر متخصص پوست در اردبیل

کلیه ی پزشکانی که در مرکز پوست و موی اردبیل مشغول هستند در زمینه ی کاری خود بهترین می باشند.تلاش مجموعه ی تهران اسکین هم همواره بر معرفی و انتخاب بهترین ها بوده است.

متخصصین ما به خوبی می توانند برای رفع عارضه های مختلف پوستی به شما کمک کنند و تا انتهای روند درمان با شما همراه خواهند بود.

سال ها تجربه و مهارت باعث شده که پزشکان ما در مرحله ی تشخیص و شناسایی عارضه و ارائه ی راهکار درمانی مناسب ، بهترین ها باشند.

پس دیگر چرا جای تردید ؟! همین الان با مرکز پوست و موی اردبیل تماس بگیرید و نوبت رزرو کنید.

رفع اسکار و جای جوش

یکی از اصلی ترین معضلات پوستی برمی گردد به مشکلی به نام اسکار و جای جوش! همه ی ما در دوران نوجوانی و بلوغ جوش هایی روی صورت خود می زنیم .گرچه این جوش ها برطرف می شوند اما ممکن است جای آن ها تا همیشه روی پوستمان جا خوش کنند و همین مسئله به عذابی دائمی بدل شود. اما با استفاده از متدهای مختلف درمانی دیگر نیازی به نگرانی نیست.

میکرودرم چیست ؟

میکرودرم ابریژن یکی از روش های رفع جای جوش و اسکارهای خفیف می باشد.

میکرودرم چیست ؟
میکرودرم چیست ؟

میکرودرم ابریژن از یک دستگاه ساینده استفاده می کند تا به آهستگی پوست شما را سابیده و لایه ی بالایی و مشکل دار پوست را بردارد.

این تکنیک جوانسازی پوست برای رفع اسکارهای خفیف ، بی رنگی ، آفتاب سوختگی و ترک های پوستی استفاده می شود

میکرودرم چه کاری می تواند انجام دهد ؟

  • نقاط ناشی از پیری و هم چنین جوش های سرسیاه را بهبود می بخشد
  • عارضه ی هایپرپیگمنتیشن را بهبود می دهد ( لکه های تیره ی پوستی)
  • لایه برداری از پوست و ظاهر کردن لایه ی تازه و شاداب پوست
  • کاهش معضل ترک های پوستی
  • کاهش چین و چروک های خفیف
  • کاهش و رفع منافذ باز پوست
  • درمان آکنه و اسکارهای ناشی از آکنه

میکرودرم ابریژن باعث تحریک تولید کلاژن در پوست هم می شود و در نتیجه پوست شاداب تر و جوان تری خواهید داشت.کلاژن نوعی پروتئین پوستی است که از همان دوره ی کودکی در بدن تولید می شود و باعث داشتن پوستی صاف و شفاف می شود.

اما متاسفانه مثل تمام چیزهای خوب دیگر ، این ماده نیز با افزایش سن و پیری در بدن کاهش پیدا می کند و باید به دنبال راه هایی بود که بتوان تولید آن را تقویت کرد.

میکرونیدلینگ و کارایی آن

میکرونیدلینگ نیز یکی دیگر از راه های جوانسازی و رفع عارضه های مختلف پوست است. اساساً این روش برای تولید کلاژن و هم چنین جذب بهتر مواد و محصولات پوستی به کار می رود.

میکرونیدلینگ پروسیجری است که اساساً برای تحریک واکنش پوستی برای بهبود طراحی شده است!

در این روش از نوعی قلم با ده ها سوزن بسیار ریز استفاده می شود.این دستگاه با شدت بالا ارتعاش دارد و در یک عمق مشخص از پوست نفوذ خواهد کرد (هزاران بار در عرض چند ثانیه)

میکرونیدلینگ و کارایی آن
میکرونیدلینگ و کارایی آن

این سوزن های ریز و کنترل شده به اپیدرمیس و حتی لایه ی بالایی درمیس نفوذ می کنند تا واکنش طبیعی پوست به بهبود را تحریک کرده و به این ترتیب منجر به تولید کلاژن و الاستین بیشتر شود.

میکرونیدلینگ 5 مزیت فوق العاده دارد که در ادامه به طور مختصر به آن ها اشاره می کنیم :

تحریک تولید کلاژن و الاستین : این دو پروتئین برای داشتن پوستی صاف و شفاف خیلی ضروری و لازم هستند.اما همان گونه که گفتیم با افزایش سن ، تولید آن ها در بدن کاهش پیدا می کند.اما با نفوذ سوزن های میکرونیدلینگ ، پوست عمیقا تحریک می شود که این دو ماده را تولید کند.

بهبود وضعیت اسکارها : یکی دیگر از مزیت های فوق العاده ی میکرونیدلینگ بهبود وضعیت اسکارها می باشد. به این ترتیب که پوست با تولید کلاژن و الاستین بیشتر باعث می شود که لایه ی جدید به وجود آمده و سلول های پوستی تازه ای جای سلول های قدیمی تر را بگیرند.به این ترتیب جای زخم و اسکارها کم رنگ تر شده و حتی در موارد خفیف به طور کامل از بین خواهند رفت.

درخشش و شفافیت پوست : میکرونیدلینگ با استفاده از تحریک تولید کلاژن و هم چنین بستن منافذ باز پوست می تواند تا حدّ زیادی درخشش و شفافیت پوست شما را افزایش دهد. خیلی از افرادی که این روش را انجام داده اند چنین می گویند که تا مدت ها پوستشان مثل پوست کودکان ، شفاف و درخشنده شده است.

نفوذ عمیف تر محصولات پوست : خیلی وقت ها پزشک برایتان به همراه استفاده از داروها و محصولات پوستی موضعی ، میکرونیدلینگ را نیز تجویز می کند. چرا که با استفاده از این روش ، محصولات پوستی به شکل عمیق تری به لایه های داخلی پوست نفوذ می کنند و بهتر جذب می شوند. به این ترتیب اثرگذاری آن ها چندین برابر می شود.

تقویت رشد موها : در طول تحقیقاتی که انجام شده ، در صورتی که از شامپوها و روغن های گیاهی مو به همراه جلسه های میکرونیدلینگ استفاده شود ، احتمالاً تا 80% رشد موها تقویت شده و نتیجه ی بهتری خواهید گرفت.

هایفوتراپی چیست ؟

این روش نیز یکی از بهترین درمان های پوستی به حساب می آید و طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا برای خود دست و پا کرده!

در این روش از پرتوهای متراکم اولتراساند برای سفت کردن و لیفت پوست استفاده می شود. برخلاف آن چیزی که تصور می کنید ، هایفوتراپی از اشعه های نوری (مثل لیزر) برای درمان پوست استفاده نمی کند.بلکه از امواج صوتی برای نفوذ عمیق تر به پوست بهره می برد.

هایفوتراپی چیست ؟
هایفوتراپی چیست ؟

برخی از مزایای هایفوتراپی

  • این درمان کاملا غیر تهاجمی است (به این معنی که برش یا شکافی روی پوست ایجاد نمی کند)
  • جوانسازی فوری پوست و سفت کردن صورت
  • راهکاری ایمن و موثر برای طیف وسیعی از مشکلات پوستی
  • نتایج طولانی مدت و ماندگار
  • تنها در یک ساعت انجام می شود.

هایفوتراپی برای بیمارانی که مشکلات زیر را دارند ، گزینه ی بسیار مناسبی است :

  • از دست دادن حجم پوستی و افتادگی
  • منافذ پوست
  • چین و چروک های خفیف
  • بروز علائم پیری
  • کاهش انعطاف و الاستیسیته ی پوست

لیزر فرکشنال و مزیت های آن

در لیزر فرکشنال ، دستگاهی که لیزر فرکشنال نامیده می شود ، امواج نوری با طول موج پایین را به لایه های پایینی و عمیق پوست می رساند و به این ترتیب بافتی باریک و لخته شده را می سازد.این بافت های لخته شده و منعقد باعث تحریک پروسه ی بهبود طبیعی پوست شده و بافت جدیدی را به وجود می آورد.

 

این پروسیجر را می توان بر روی صورت، گردن ، قفسه سینه ، بازوها و دست ها به کار گرفت.درد و ناراحتی ناشی از این درمان معمولاً خیلی کم است .

دوره ی نقاهت این درمان نیز خیلی کوتاه است و دوام و ماندگاری خیلی خوبی دارد.برای این که بهترین نتیجه ی ممکن دریافت شود ، توصیه می کنیم که به مدت 4 هفته جلسات درمانی خود را پیگیری کنید.

مراکز لیزر پوست در اردبیل

خوشبختانه در مرکز زیبایی اردبیل ؛ کلیه ی خدمات لیزر پوست نیز به شما عزیزان ارائه می شود.این روش درمانی به خوبی قادر است تا لایه های عمیق پوست نفوذ کند. برخلاف روش های دیگر مثل میکرودرم و میکرونیدلینگ ، اشعه های لیزر نفوذ خوبی بر روی لایه های پوست دارند و به این ترتیب برای رفع عارضه های وخیم تر مناسب ترند!

مراکز لیزر پوست در اردبیل
مراکز لیزر پوست در اردبیل

چرا لیزر فرکشنال را توصیه می کنیم ؟

لیزر فرکشنال برای افرادی با مشکلات و عارضه های زیر بهترین انتخاب ممکن است :

  • چین های خفیف
  • چروک های عمیق پوستی
  • هایپرپیگمنتیشن
  • ترک های پوستی

خبر خوش این جاست که خدماتی که در بالا به آن ها اشاره کردیم ، در مرکز زیبایی اردبیل ارائه می شوند. شما کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید تا اطلاعات بیشتری راجع به نحوه ی خدمات دهی و رزرو نوبت در این مرکز به دست آورید:

لینک مرکز پوست و موی اردبیل

تجربه ی جوانسازی در کلینیک پوست و مو در اردبیل

برای این که خیال شما را آسوده تر کنیم ، از یکی از مراجعه کنندگان مرکز اردبیل درخواست کرده ایم که تجربه ی خود درباره ی جوانسازی پوست در این مرکز را برای ما بنویسد.توصیه می کنیم که این ماجرای خواندنی را از دست ندهید :

من زنی 38 ساله ی ساکن اردبیل هستم که دو فرزند کوچک دارم.از وقتی که فرزند دوم من به دنیا آمد ، ترک های پوستی زشتی روی پوست شکم و پاهایم به وجود آمد. واقعیت این جاست که این ترک ها به قدری مایه ی آزار من بودند که دیگر نمی توانستم لباس های مورد علاقه ام را بپوشم.

هرگونه محصولات و روغنی که تصورش را بکنید استفاده کردم اما دریغ از ذره ای اثرگذاری و فایده!!
تا این که تصمیمم را گرفتم و به یک پزشک متخصص پوست مراجعه کردم.از طریق وب سایت تهران اسکین با کلینیک پوست و موی اردبیل آشنا شدم.وقتی که به آن جا مراجعه کردم ، از این که تا چه حدّ انتظارات و پیش داوری های من می توانست غلط باشد ، سوپرایز شدم.

این کلینیک به هیچ وجه شباهتی با محیط های پزشکی نداشت. موسیقی ملایمی پخش می شد که تا حد زیادی استرس مرا کاهش داد.

رنگ بندی زیبای دیوارها هم مشخصاً به نحوی عامدانه به گونه ای بود که اضطراب بیماران را کاهش دهد. اما همه ی این چیزها به هیچ وجه مهم نبود. چرا که اصلی ترین مزیت آن جا پزشک فوق العاده اش بود که با صبر و حوصله به تمام سوالات من جواب داد.

در ابتدا ترک های پوستم را بررسی کرد و راجع به عمر آن ها و نحوه ی بروزشان سوالاتی از من پرسید. با علاقه و محبت آشکاری راجع به زندگی شخصی ام سوالاتی کرد و سراغ فرزندانم را گرفت.

دیگر واقعا احساس می کردم که با دوست خودم حرف می زنم نه یک پزشک!

پس از اتمام جلسه ی مشاوره ، پزشک تشخیص داد که بهترین روش برای رفع این مشکل ، استفاده از لیزر فرکشنال است.به محضی که اسم لیزر را شنیدم ، ترس و وحشتم برگشت. اما پزشک دوباره با خوش رویی از منشی خود خواست که اتاق لیزر را به من نشان دهد. واقعیت این جا بود که در آن اتاق هیچ چیز ترسناکی وجود نداشت و فقط دستگاه شیک و نویی داخل آن وجود داشت.

پزشک خیال مرا از بابت درد و عوارض لیزر آسوده کرد و آلبومی به من نشان داد که پر از عکس های بیماران قبلی اش بود. با دیدن این عکس ها تصمیمم را قطعی کردم که این روش را انجام دهم.

جلسه ی درمانی را تنظیم کردیم و من با دلی امیدوار آن جا را ترک کردم.

روز درمان سروقت حاضر شدم.واقعیت این جا بود که پروسه ی درمانی من کمتر از 1 ساعت به طول انجامید و هیچ گونه دردی را احساس نکردم.تازه بعد از اتمام درمان فهمیدم که کار تمام شده است. وقتی که به پاها و شکم خودم نگاه کردم تازه فهمیدم که چه تصمیم درستی گرفته ام!!

از همان لحظه هم می شد نشانه های بهبود را روی پوستم دید.

با دلی شادان و صورتی خندان مطب را ترک کردم.به خودم قول دادم که در اولین فرصت کامنت مثبتی در رابطه با درمان خودم روی وب سایت تهران اسکین بگذارم. اما ترجیح دادم به جای یک کامنت خشک و خالی این مطلب را برای مجموعه ی معتبر تهران اسکین بنویسم و دین خودم را ادا کنم.

آدرس لیزر موهای زائد در اردبیل

مفتخریم که اعلام کنیم علاوه بر کلیه ی خدمات جوانسازی پوست و مو در مرکز اردبیل ، لیزر موهای زائد نیز در این مرکز انجام می شود.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تعرفه ی لیزر در این کلینیک و هم چنین آدرس آن به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

کلینیک مو در اردبیل

در مطالب پیشین نیز گفته ایم که در این مرکز خدمات کاشت مو نیز انجام می شود. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه و متدهای استفاده شونده برای کاشت مو در این مرکز  ، به این مقاله مراجعه کنید.

خوش و شادان باشید…

مترجم و گردآورنده ی مطلب : ندا ناصری

لینک منبع 1

لینک منبع 2

لینک منبع 3

لینک منبع 4

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments