تزریق فیلر خط خنده

تزریق فیلر خط خنده برای داشتن لبخندی جوان و جذاب | بهترین مرکز زیبایی در تهران

تزریق فیلر خط خنده

تزریق فیلر خط خنده چگونه انجام میشود؟

در ده ها کتاب روانشناسی آمده که خنده بر هر درد بی درمان دواست!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

همه این مسئله را می دانیم و به خوبی متوجه هستیم که زمان خندیدن تا چه حدّ حالمان بهتر می شود و اصولا می گوییم که هرکسی که بیشتر بخنده ، پیر نمیشه!

اما واقعیت این جاست که منظور قدیمی ها از این جمله ، این بوده که از درون پیر نمیشه وگرنه خنده ی زیاد، اولین مشکلی که به همراه می آورد ، بروز خط خنده است.

خط خنده ، خطی است که از گوشه ی بینی آغاز شده و تا گوشه ی دهان کشیده می شود و صورت انسان را پیر و خسته نشان می دهد.

تزریق فیلر خط خنده

خط خنده عموما به ساختار کلی چهره ی فرد هم بستگی دارد. به عنوان مثال افرادی که صورت لاغری دارند یا این که ناهنجاری های آرواره دارند ، ممکن است زودتر از دیگران دچار بروز خط خنده شوند.

علت ظاهر شدن این خط خنده هر چه که باشد ، به هیچ وجه چیز خوشایندی نیست و طبیعی خواهد بود اگر افراد زیادی به دنبال راهی برای رفع آن باشند.

یکی از بهترین روش هایی که برای رفع این خط به کار می رود، تزریق فیلر و ژل به این ناحیه می باشد.

در واقع فیلر می تواند به خوبی ، این چروک ها را پُر کرده و ظاهری صاف و نرم برای اطراف دهان و بینی به ارمغان بیاورد.

تزریق فیلر تواند علاوه بر رفع خط خنده ، پوست صورت را نیز شفاف تر و شاداب تر کند و اصوا موادی که در فیلرها موجودند ، باعث تحریک پوست به تولید کلاژن و الاستین بیشتر می شوند.

به همین خاطر گرچه تاثیر تزریق فیلر خط خنده ، موقتی است اما حتی بعد از از بین رفتن اثرات آن ، باز هم پوست شما به اندازه ی سابق پر چین و چروک نخواهد شد.

تزریق فیلر چگونه انجام می شود؟

در ابتدا پزشک متخصص پوست و زیبایی ، یک نوع فیلر مخصوص را برای شما انتخاب خواهد کرد.

سوءتفاهمی که در این میان وجود دارد این است که خیلی تصور می کنند، تفاوتی میان ژل و فیلر وجود دارد در حالی که این گونه نیست.

فیلر به معنای پُرکننده است و به هر چیزی که حجم دهی کند، فیلر گفته می شود.این فیلر می تواند ژل های مختلف باشد و یا حتی چربی خود فرد!

تزریق فیلر چگونه انجام می شود؟

ژل ها انواع و اقسامی دارند اما عموما گفته می شود که بهترین ژل های موجود برای صورت ، ژل هایی هستند که حاوی هیالورونیک اسید می باشند. این ماده به طور طبیعی در بدن یافت می شود و مسئولیت حفظ و نگهداری رطوبت پوست را بر عهده دارد. اما به تدریج و با افزایش سن ، تولید این ماده در بدن کاهش پیدا می کند و به این ترتیب ، پوست نیز رطوبت و بافت شاداب خود را از دست می دهد.

با تزریق فیلرهای حاوی هیالورونیک اسید ، تا حد زیادی می توان این مشکل را برطرف کرد.

معروف ترین و محبوب ترین برندهای ژل و فیلر در کشور ما ، ژوویدرم و رستیلن می باشند. اما برای رفع چین و چروک هایی مثل خط خنده ( که تقریباً وخیم به حساب می آیند) توصیه می شود که از ژل رستیلن استفاده کنید. چرا که این ژل قوی تر است و به نسبت ژوویدرم سنگین تر خواهد بود و غالب مواقع برای رفع چین و چروک های صورت به کار می رود.

البته به خاطر داشته باشید که ژوویدرم و رستیلن تنها انتخاب های شما نخواهند بود. بلکه انواع و اقسام ژل و فیلرهای دیگری هم در بازار موجودند. از جمله:

استایلج

پرنسس

رووفیل


پس از این که ژل مورد نیاز فرد انتخاب شما عملیات تزریق آغاز می شود.پزشک نواحی تزریق را با استفاده از یک ماژیک مشخص خواهد کرد. بعد از آن مقداری بی حسی به ناحیه ی مورد نظر زده می شود.پس از آن پزشک به آهستگی تزریق را انجام می دهد و بعد از هر شات، محل تزریق را با دست ماساژ می دهد تا مواد فیلر به خوبی جذب پوست شوند.

تزریق ژل خط خنده درد داره ؟

همان گونه که گفتیم ، قبل از این که عملیات درمانی آغاز شود ، پزشک اندکی مواد بی حسی به محل تزریق خواهد زد تا از هرگونه دردی پیشگیری کرده باشد. علاوه بر این ، بیشتر ژل های حاوی هیالورونیک اسید ، دارای مقادیر اندکی لیدوکائین نیز می باشند تا به طور کلی درد ناشی از تزریق را به صفر برسانند.

بیشتر بیماران چنین می گویند که درد تزریق ، شبیه به نوعی نیشگون ملایم است و هیچ گونه درد غیرقابل تحملی ندارد.

تزریق ژل خط خنده درد داره ؟

قیمت تزریق ژل خط خنده

تزریق ژل و فیلر در مقایسه با روش های جراحی از هزینه های خیلی کم تری برخوردارند. بسته به قیمت مارک ژلی که استفاده می کنید ، ممکن است هزینه ی نهایی درمان شما هم متغیر باشد.

به عنوان مثال ژل های حاوی هیالورونیک اسید ، به علت طبیعی بودن و بی عوارض بودن ، از قیمت بیشتر برخوردار هستند.

هم چنین ژل هایی که حاوی هیالورونیک اسید انسانی می باشند ، گران تر از فیلرهایی با هیالورونیک اسید حیوانی می باشند.

در نهایت نباید تجربه و مهارت پزشکی که درمان را انجام می دهد ،در نظر نگرفت.هرچه مهارت وی بالاتر باشد ، طبیعی خواهد بود که حق طبابت بیشتری نیز دریافت می کند.

توصیه ای که ما به شما داریم ، این است که به هیچ وجه از ژل های ارزان قیمتی که در بازار وجود دارند ، استفاده نکنید. برخی مواقع این ژل ها تاریخ مصرف گذشته اند و به همین خاطر با قیمت خیلی پایینی ارائه می شوند.

مرکز زیبایی برکه ، افتخار دارد که بهترین پزشکان تزریق ژل و فیلر را در اختیار داشته باشد و بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز اینجا را کلیک کنید.

اقدامات پس از تزریق ژل خط خنده

مهم ترین نکته این است که به هیچ وجه بعد از اتمام درمان به محل تزریق دست نزنید

تا 24 ساعت در معرض آفتاب قرار نگیرید

تا 24 ساعت از مواد آرایشی روی محل تزریق استفاده نکنید.

تا مدتی از انجام فعالیت سنگین و ورزشی امتناع کنید

اقدامات پس از تزریق ژل خط خنده

در نهایت و با رعایت تمام دستورالعمل هایی که پزشکتان به شما داده است ، می توانید اطمینان حاصل نمایید که بهترین نتیجه ی ممکن را از درمان خط خنده ی خود خواهید گرفت.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments