تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس | تزریق بوتاکس برای پیشانی، خط اخم، خط خنده ، زیربغل، کف دست ،بینی | مرکز زیبایی برکه

تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس : معجزه ی زیبایی قرن و فواید آن را بیشتر بشناسید

بله ، درست شنیده اید!!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

برعکس هر چیزی که بقیه میگن ، واقعا بوتاکس معجزه ی زیبایی قرن به حساب میاد.کافیه فقط به فهرست مزایا و منافع آن نگاه بکنید تا متوجه بشین دقیقا از چه چیزی صحبت می کنیم!

هر آن چه که راجع به عوارض وحشتناک این ماده رو شنیده اید، دور بریزید چرا که ما به شما اطمینان می دهیم اگر این عملیات رو در یک مرکز تخصصی و تحت نظر یک پزشک ماهر انجام بدین ؛ هیچ گونه عوارض جانبی نخواهید داشت.

تزریق بوتاکس
تزریق بوتاکس

بوتاکس چیست؟

بوتاکس نوعی ماده زیبایی است که از سم موجود در بوتولونیوم به دست می آید.این ماده به هنگام تزریق ، به صورت موقتی موجب فلج عضلانی می شود و اجازه نمی دهد که سیگنال های مغزی به ماهیچه های مربوطه ارسال شود و موجب انسداد عصب های مربوطه خواهد شد. در واقع باید بدانید که این سیگنال ها در نهایت منجر به بروز چین و چروک می شوند!

حال که با شیوه ی کار بوتاکس آشنا شدیم ، این سوال پیش می آید که در چه مواقعی می توان از این ماده معجزه آسا استفاده کرد؟!
در پاسخ باید بگوییم که بوتاکس موارد مصرف فراوانی دارد.هم در کاربردهای زیبایی و هم درمانی !!

هر آن چه که راجع به اثرات تزریق بوتاکس شنیده اید ، فقط تا اندازه ای صحت دارد. در واقع امروزه بیشتر افراد معروف و حتی ورزشکاران وسیاست مداران هم این عمل زیبایی را انجام می دهند.

تنها رمز موفقیت در تزریق بوتاکس انتخاب پزشک و مرکزی معتبر برای انجام این کار است.

مرکز زیبایی برکه با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد ، افتخار دارد که کلیه خدمات تزریق بوتاکس را براش ما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین مشاهده ی تعرفه ی قیمت ها اینجا را کلیک کنید!

تزریق بوتاکس به بینی

امروزه افراد زیادی به دنبال این هستند که بینی زیبا تری داشته باشند و برای رسیدن به این هدف ، انواع و اقسام عمل های بینی را انجام می دهند.اما تعجب خواهید کرد اگر به شما بگوییم بوتاکس هم برای شکل دهی به بینی و رفع خطوطی که اطراف آن وجود دارد ، استفاده می شود.

شاید شما هم افرادی را دیده باشید که به هنگام خندیدن چین های زیادی روی بینی شان ایجاد می شود. شاید در ابتدا این چین ها با مزه به نظر بیایند اما پس از مدتی و تکرار این حال، این چروک ها به بخشی جدایی ناپذیر از فرم بینی فرد تبدیل شده و بر روی شکل کلی و زیبایی وی تاثیر منفی خواهند گذاشت.

به آینه نگاه کنید و لبخند بزنید، اگر بینی شما هم افتاده می شود و چین های زیادی اطراف آن به وجود می آید، پس احتمالا شما هم می توانید از مزایای بوتاکس بهره مند شوید.

بوتاکس به مدت 4 الی 6 ماه عضلات ناحیه ی بینی تان را فلج می کند و از بروز این چین ها پیشگیری می نماید. نگران از دست دادن حس بویایی خود نباشید. چرا که سم موجود در این ماده ، کاملا غیر فعال است و هیچ گونه اثری بر روی حس بویایی شما نخواهد گذاشت.

تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابروها

یکی دیگر از خواص فوق العاده ی بوتاکس ، جهت بالا بردن ابروها می باشد. اگر ابروهای شما هم به قدری پایین است که بر پشت پلک بالایی شما تاثیر گذاشته و حالتی خسته یا اخم آلود به شما داده است ، با تزریق چند سی سی بوتاکس ، می توانید به خوبی این مشکل را برطرف کنید.البته دقت داشته باشید که همه چیز باید با صلاحدید پزشکتان انجام گیرد. به عبارت دیگر اگر بر دوز مشخصی از بوتاکس اصرار کنید ، هیچ بعید نیست که دچار عوارضی شوید که ظاهر شما را به کلی تغییر دهند.

تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابروها
تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابروها

تزریق بوتاکس زیر چشم

متاسفانه با بالا رفتن سن ، چین و چروک ها از هر گوشه و کناری سر بر می آورند و ظاهر ما را ناخوشایند و پیر جلوه می دهند. سال هاست که انواع و اقسام روش ها برای به تعویق انداختن علائم پیری استفاده می شود اما شاید هیچ کدام به بی خطری و موثر بودن تزریق بوتاکس نباشند.

چین های زیر چشم می توانند چشم های شما را کوچک تر کرده و بر دید کلی شما تاثیر منفی بگذارند.

همان گونه که گفتیم با تزریق بوتاکس می توانید عضلات زیر چشم را برای مدتی فلج کرده و از عمیق شدن این چین ها جلوگیری کنید.

آیا باز هم برای تزریق بوتاکس زیر چشم تردید دارید؟!

تزریق بوتاکس پیشانی

یکی از اصلی ترین نقاط بدن که عموما اولین نشانه های چین و چروک را از خود بروز می دهد ، پیشانی است.وقتی که مدام اخم می کنیم ، تعجب می کنیم و یا دیگر حالت های بیانی روی چهره مان ظاهر می شود، اولین بخش از صورت که دچار تغییر می گردد، پیشانی است.

بوتاکس برای این چین ها هم راه حلی دارد.

می توانید با تزریق بوتاکس ، عضلات پیشانی را برای مدتی موقتی ، فلج کرده و از عمیق ترین شدن این چروک ها پیشگیری کنید.

تزریق بوتاکس زیربغل برای تعریق بیش از حد

برای آن دسته از افرادی که در ناحیه زیر بغل، دست ها، پاها یا صورت بیش از حد عرق می کنند( تیروئید پُر کار دارند ) ، تزریق بوتاکس می تواند گزینه ی درمانی فوق العاده ای باشد

تزریق بوتاکس زیربغل برای تعریق بیش از حد
تزریق بوتاکس زیربغل برای تعریق بیش از حد

در هر صورت در نظر بگیرید که میزان تعرق در نواحی مختلف بدن متفاوت است و به همین خاطر معمولا تزریق بوتاکس برای نواحی ذکر شده خطری در بر نخواهد داشت.

به عنوان مثال، زیر بغل ها تنها 2 درصد از غده های تعریق بدن را شامل می شوند و وظیفه ی بسیار جزیی برای تنظیم دمای بدن خواهند داشت.

تزریق بوتاکس روی دست | بوتاکس کف دست

در واقع؛ تحقیقات نشان داده است که تزریق بوتاکس در محل هایی که بیش از حد عرق می کنند ، تا 87 درصد موجب بهبود می شود.و برای آن دسته از افرادی که در کف دست های خود عرق می کنند نیز ، تزریق بوتاکس تا 90 درصد می تواند بهبود بخش باشد.

گرچه برای این که دمای بدن ما ، در وضعیت سالمی باشد ، به تعرق نیاز داریم اما به هرحال تزریق مکرر بوتاکس برای تیروئید پُر کار ( که موجب تعریق می شود) هیچ گونه خطری برای بدن نخواهد داشت.

تزریق بوتاکس روی دست
تزریق بوتاکس روی دست

تزریق بوتاکس در واژن

شاید برای شما هم عجیب باشد اما امروزه می توان از بوتاکس برای رفع بسیاری از مشکلات و معضلات جنسی هم استفاده کرد.یکی از عارضه هایی که در این باره وجود دارد ؛ بیماری واژینیسموس است.

اگر تا به حال چیزی درباره این بیماری نشنیده اید باید به شما بگوییم که :

واژینیسموس عارضه ای است که به خاطر آن ، به هنگام دخول درد زیادی به واژن وارد می شود و می تواند دلایل مختلفی داشته باشد.

یکی از بخش های جذابی که تحقیقات پیرامون سلامت جنسی انجام داده است ، اثرات شگفت انگیز تزریق بوتاکس بر روی درمان واژینیسموس می باشد.

معمولا بوتاکس را به عنوان درمانی زیبایی در نظر می گیرند که جهت رفع چین و چروک ها موثر است. اما واقعیت این است که بوتاکس برای درمان عارضه های دردناک متعددی هم استفاده می شود.

این مسئله برای این است که بوتاکس موجب فلج شدن عضلات در محل تزریق می شود.این ماده از انقباض عضلات (ارادی یا غیر ارادی ) پیشگیری می کند.

به همین خاطر است که بوتاکس از بروز چروک پیشگیری می کند چرا که افراد قادر به حرکت دادن عضلات چهره ی خود نمی باشند!!
کاهش تنش در عضلاتی که مشکل دارند، می تواند موجب کم شدن درد شود و همان گونه که می دانید عارضه واژینیسموس به خاطر انقباض شدید عضلات واژن بروز پیدا می کند.

تزریق بوتاکس جهت درمان میگرن و سردرد 

در سال 2010 وقتی که مشخص شد ، تزریق بوتاکس برای درمان میگرن و سردرد می تواند بسیار موثر و مفید باشد ، خیلی از افراد مبتلا به این عارضه بسیار خوشحال شدند.

افرادی که میگرن دچارند ، ممکن است ساعت ها دچار حال تهوع، حساسیت به نور و درد شدید در ناحیه ی سَر شوند.این عارضه هم چنین می تواند منجر به بروز درد در عضلات جمجمه نیز شود!

تزریق بوتاکس جهت درمان میگرن و سردرد
تزریق بوتاکس جهت درمان میگرن و سردرد

پزشکان می توانند بوتاکس را در پشت گردن یا بالای سر تزریق کنند تا به این ترتیب عضلات را تسکین داده و موجب کاهش درد شوند.یکی دیگر از نواحی ای که می توان بوتاکس را در آن تزریق کرد تا درد میگرن کاهش یابد، میان ابروها می باشد.

تزریق بوتاکس برای فلج صورت (فلج بل)

فلج بل ، نوعی فلج عصبی صورت است که منجر به افتادن نیمی از صورت می شود.این عارضه معمولا هنگامی بروز پیدا می کند که یکی از عصب ها تحریک شود و این اتفاق ممکن است در طول بارداری، ابتلا به بیماری دیابت ، یا دچار شدن به برخی بیماری های ویروسی از جمله بیماری  لیم ، هم رخ دهد

تزریق بوتاکس برای فلج صورت (فلج بل)
تزریق بوتاکس برای فلج صورت (فلج بل)

گرچه فلج صورت عموما موقتی است اما به هر حال می توانید با تزریق بوتاکس تا حد زیادی به عضلات و ماهیچه های خود کمک کنید تا بهبود پیدا کنند.

تزریق بوتاکس برای کاهش ترشحات دهان و بزاق

در صورتی که دچار مشکلات گوش، حلق و بینی شده اید یا این که ترشحات بزاق دهانتان زیاد شده است و شب ها خواب راحت را از شما گرفته ، می توانید تزریق بوتاکس را امتحان کنید.

این ماده در غده های بزاقی فرد تزریق می شود و به طور موقت ؛ عصب ها را فلج کرده و از تولید بیشتر بزاق در غده ها پیشگیری می کند.

تزریق بوتاکس خط خنده

لبخند زدن می تواند چهره ی فرد را زیبا ، خواستنی و جذاب کند اما هر چه سن ما بالا تر می رود ، لبخند بیشتر به معنی چین و چروک بیشتر خواهد بود.

شاید شما هم شنیده باشید که کیم کارداشیان ، برای این که از بروز چین و چروک در صورت خود پیشگیری کند ، دیگر لبخند نمی زند!!

اما مگر می شود نخندید؟!

راه چاره چیست؟

درست حدس زده اید !! بوتاکس برای خطوطی که ناشی از لبخند هستند نیز موثر و مفید است. این ماده موجب فلج عضلات اطراف دهان می شود و از بروز خطوط جلوگیری می کند.

بهترین مارک بوتاکس چیست ؟ کدام برند را توصیه می کنیم؟!

امروزه با گسترش اجناس چینی و تقلبی در بازار طبیعی است که سوال اصلی پیرامون تزریق بوتاکس این باشد که بهترین و با کیفیت ترین مارک موجود چه می باشد؟!

مرکز زیبایی برکه از دو نوع بوتاکس استفاده می کند:

  • مصپورت و لینورایز

این دو نوع بوتاکس ، اثرات فوق العاده ای بر روی صورت می گذارند و کیفیت آن ها تضمین شده است.

به خاطر داشته باشید که برخی مراکز به ظاهر از برندهای اصل کانادایی و انگلیسی استفاده می کنند اما در واقع ممکن است نوع از بوتاکس ها ، اجناس چینی و تقلبی باشند که تنها کاور و پوشش بوتاکس های اصل را دارند.

بوتاکس های چینی و تقلبی می تواند اثرات ناخوشایندی بر روی چهره تان بگذارد.از جمله :

  • سوزش
  • خارش
  • کهیر
  • جوش و تاول

توصیه می کنیم که همواره مرکزی را انتخاب کنید که حسن شهرت خوبی داشته باشد و چندین مورد درمانی موفق را پشت سر گذاشته باشد. از مرکز انتخابی خود درخواست کنید که آلبوم کاری خود را به شما نشان دهد.به عنوان بیمار ، این کوچک ترین حق شماست پس از آن نگذرید!!!

بهترین نوع بوتاکس
بهترین نوع بوتاکس

هزینه تزریق بوتاکس | بوتاکس ارزان

بوتاکس هایی که در مرکز زیبایی برکه استفاده می شوند همگی کیفیت خوبی دارند. بوتاکس مسپورت ، نوعی بوتاکس ایرانی است که علاوه بر قیمت مناسب ، اثرات بسیار مثبتی هم بر روی صورت می گذارد.

این بوتاکس به گفته ی تمام پزشکان کاملا ایمن و بی خطر بوده و دارای نشان استاندارد از سازمان غذا و دارو نیز می باشد.

بهترین مرکز تزریق بوتاکس در تهران

با تمام توضیحاتی که به شما عزیزان ارائه دادیم ، احتمالا به خوبی با مرکز برکه و خدماتی که برای بوتاکس ارائه می دهد ، آشنا شده اید.به خاطر داشته باشید که تمام تلاش مجموعه ی برکه بر این است که رضایت را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد.

پیروز و شادمان باشید

محقق و مترجم : ندا ناصری

لینک منبع 1

لینک منبع 2

لینک منبع 3

پزشکان پوست و موی تهران اسکین

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments