چه موقع باید از فیلر ها استفاده کنید؟ کجا فیلر تزریق کنیم؟ | آدرس مرکز لیزر و زیبایی برکه

چه موقع باید از فیلر ها استفاده کنید؟ کجا فیلر تزریق کنیم؟ | آدرس مرکز لیزر و زیبایی برکه

چه موقع باید از فیلر ها استفاده کنید؟ کجا فیلر تزریق کنیم؟ | آدرس مرکز لیزر و زیبایی برکه 

چه موقع باید از فیلر ها استفاده کنید؟ کجا فیلر تزریق کنیم؟ | آدرس مرکز لیزر و زیبایی برکه

درمان چین و چروک با پرکننده ها باید هنگامی انجام شود که چین و چروک ها هنوز تازه پدیدار شده اند.   اگر این چین و چروک ها نادیده گرفته شوند ، با موفقیت درمان نمی شوند.  اما اگر ما هر چه زودتر اقدام کنیم و از فیلر ها برای پرکردن چروک ها راستفاده کنیم ، می توانیم از ترک های پوستی که به نام چین و چروک شناخته می شوند ، جلوگیری کنیم.

علاوه بر این ، اگر چروک ها با پرکننده ها پر شوند ، این فشار بر فیبروبلاست ها در منطقه تحمیل می شود و باعث تحریک کلاژن می شود که پس از آن در ناحیه چین و چروک قرار می گیرد و موجب افزایش اثرات پر شدن پوست و بهبود چین و چروک می شود.  تزریق تکراری پرکننده ها هر 6 تا 12 ماه نتیجه ای عالی برای طولانی مدت را فراهم می کند. زیرا در این صورت تولید کلاژن به طور مداوم تحریک می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

علاوه بر چین و چروک ها ، اغلب پیری صورت کمتر به علت شل و آویزان شدن پوست در خط فک و بیشتر به علت پایین افتادن ابروها ، گونه ها و کناره های صورت است.  هنگامی که قسمت های پایین چهره به علت جاذبه زمین شروع به افتادن می کنند ، جایگزین کردن حجم از دست رفته با تزریق پرکننده های پوستی در قسمت های بالا صورت به خوبی انجام می گیرد.  تکنیک های حجم دادن به بافت با استفاده از پرکننده های پوست ، این تغییرات آتروفیک را معکوس می کنند و نتایج بسیار خوبی را با حداقل عوارض جانبی به دست می آورند.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای تزریق ژل و فیلر و لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید.

 

آیا فیلرهای پوستی با درمان های دیگر ترکیب می شوند؟

هنگامی که صحبت از بازسازی پوست باشد ، پرکننده های پوست معمولاً در رده پرکننده های تزریقی کاهش دهنده چین و چروک ها قرار می گیرند.  یعنی همان فیس لیفت مایع. فیس لیفت مایع به یک سوم بالایی صورت تزریق می شود.  در حالی که پرکننده های تزریقی معمولاٌ دو سوم پایین تر صورت را درمان می کنند.  این ترکیب یکی از وسیع ترین و مؤثر ترین روش های دستیابی به زیبایی شناختی قابل توجه در عرض 1 تا 2 هفته است.

پرکننده ها می توانند  تقریباً با هر نوع درمان های زیبایی دیگری که وجود دارند ترکیب شوند.  فیلر ها در ترکیب با سایر روش های جوان سازی پوست با رعایت اصول درمانی در اکثر بیماران با ایمنی ترکیب شده اند.

 

مراقبت های پس از تزریق فیلر به پوست 

چه موقع باید از فیلر ها استفاده کنید؟ کجا فیلر تزریق کنیم؟ | آدرس مرکز لیزر و زیبایی برکه

پس از تزریق پر کننده ها قرار دادن بسته یخ به مناطقی از صورت که درمان شده باعث می شود که قرمزی و تورم را کاهش  دهد.  و ممکن است پزشک به شما توصیه کند که از بسته ی یخ به مدت چند ساعت در محل درمان استفاده کنید.  تقریباً هیچ تورم یا کبودی پس از تزریق فیلرها وجود ندارد. بنابراین فعالیت های روزانه طبیعی می تواند بلافاصله بعد از درمان دوباره شروع شود.

در بازسازی و جوان سازی پوستبا فیلر ها گزینه ای از PDT / LED  پس از این روش در دسترس شما است که نوعی درمان با نور برای جوان سازی است و باعث کاهش کبودی و تورم پس از تزریق می شود و اثر پر کننده را افزایش می دهد. شما همچنین می توانید در خانه نیز از یک بسته  یخ به منظور کاهش  قرمزی و تورم استفاده کنید.

پس از تزریق پرکننده در صورت تمایل می توانید بلافاصله آرایش کنید و هر فعالیتی را که برنامه ریزی کرده اید ، از سر بگیرید.  مگر این که متوجه شوید برای یک تا چند روز قرمزی و تورم روی پوست تان وجود دارد.

در روش جوان سازی پوست با تزریق فیلر از شما خواسته می شود که دو هفته پس از جلسه تزریق درمان خود را پیگیری کنید تا زمانی که پزشک نتایج درمان را ارزیابی کند و اطمینان حاصل شود که شما هم از نتیجه کار راضی هستید و مشکلی ندارید.

برای جلوگیری از کبودی سعی کنید از آسپرین ، Myprodol ، امگا 3 و یا محصولات حاوی مکمل های حاوی ویتامین E به مدت 10 روز قبل از تزریق پرکننده اجتناب کنید مگر اینکه از نظر پزشکی استفاده از این داروها ضروری باشد.

همچنین توصیه می شود پس از تزریق فیلر ها به مدت دو هفته از رفتن به حمام بخار و سونای خشک اجتناب کنید.

 

آیا پرکننده های پوستی ایمن هستند؟

چه موقع باید از فیلر ها استفاده کنید؟ کجا فیلر تزریق کنیم؟ | آدرس مرکز لیزر و زیبایی برکه

پرکننده های پوستی هیالورونیک اسید توسط ژن های انسانی تولید شده و برای تولید دوباره در باکتریوم قرار داده می شوند.

هیالورونیک اسید یک پروتئین بسیار “محافظت شده ” است.  به این معنی که ترکیب ژنتیکی آن تقریباً در 97٪ گونه های حیوانی  یکسان است. این نشان می دهد که میزان واکنش های آلرژیک نسبت به این ماده بسیار پایین است ، بنابراین نیازی به تست پوست قبل از درمان نیست.

این پروتئین ها در طی بیش از 12 سال به میلیون ها بیمار تزریق شده و عوارض جانبی بسیار کمی مشاهده شده است و در نتیجه بسیار ایمن هستند.

در روش جوانسازی پوست ، ده ها هزار بیمار با پر کننده های پوستی بدون هیچگونه عوارض جانبی و نتایج عالی درمان شده اند.

 

آیا تزریق فیلر ها برای همه انواع پوست ایمن است؟

بله ، تمام انواع پوست را می توان با پر کننده های پوستی درمان کرد.

 

فیلر های تزریقی پوستی چیست؟

پرکننده های تزریقی موادی هستند که از آنها در موارد زیر استفاده می شود :

  • افزایش حجم صورت ،
  • هموار کردن چین و چروک ها ،
  • افزایش حجم لب ها ،
  • عامل تولید کلاژن ،
  • بازگرداندن جوانی کلی و فرم دهی به صورت.

گزینه های بسیاری از پرکننده ها وجود دارند :

  • اسید هیالورونیک ، پروتئین طبیعی انسان است که مسئولیت زیر سازی پوست را برعهده دارد.
  • پرکننده های جدیدتر یا حجم دهنده هایی که به منظور جلوگیری در از بین رفتن حجم مناطق بزرگ تر مانند گونه ها ، گود رفتن گونه ها  و چین و چروک های بسیار عمیق  نازولابیال یا خط خنده و خطوط ماریونیت که از گوشه های لب شروع می شوند و به طرف چانه امتداد دارند ، از آنها استفاده می شود ، مانند Juvederm Voluma یا Juvederm Volift .

این پرکننده ها نیز از اسید هیالورونیک ساخته شده اند ، اما دارای فن آوری جدید تری به نام فن آوری Vycross هستند که طول عمر پرکننده را تا 2 سال افزایش می دهد و می تواند به جای اسید هیالورونیک اصلی استفاده شود. و با این مزیت که نتایج درمان و حجم دهی با این ماده برای حجم از دست رفته مؤثر تر است.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه تزریق ژل و فیلر و لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید

محقق و مترجم : مینو شفیعی mioo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments