گونه های برجسته و صورتی زیبا و بدون چروک | با تزریق فیلر در مرکز لیزر و زیبایی برکه

گونه های برجسته و صورتی زیبا و بدون چروک | با تزریق فیلر در مرکز لیزر و زیبایی برکه

گونه های برجسته و صورتی زیبا و بدون چروک | با تزریق فیلر در مرکز لیزر و زیبایی برکه

گونه های برجسته و صورتی زیبا و بدون چروک | با تزریق فیلر در مرکز لیزر و زیبایی برکه وقتی جوان تر و زیبا هستیم پوست ما کلاژن فراوانی تولید می کند ،  تنها خطوط و چین و چروک های ما در موقع حرکات صورت ایجاد می شود و در بقیه موارد مثلاً هنگامی که لبخند نمی زنیم پوست مان صاف و بدون چروک است.  همه چین و چروک هایی که در اثر حرکات صورت ایجاد می شوند ، با بالا رفتن سن ، در نهایت به چین و چروک ثابت صورت تبدیل  می شوند.

زیرا در این هنگام کلاژن از بین می رود و حرکات مداوم عضلات صورت به ترک خوردگی پوست منجر می شود. چین و چروک های پویا به علت حرکات تکراری عضله های صورت شکل می گیرد. هر بار که ما از عضله صورت استفاده می کنیم ، یک شیار زیر سطح پوست تشکیل می شود ، به همین دلیل است که ما در هنگام حرکت عضلات صورت چروک ها را می بینیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

همانطور که پوست ما پیر می شود و خاصیت کشسانی خود را از دست می دهد ، بازگشت پوست به حالت اولیه متوقف می شود.  و چین و چروک ها تبدیل به خطوط دائمی بر روی چهره می شوند.

برای رفع این خطوط انواع  مختلفی از فیلرها و پر کننده های پوستی در دسترس می باشد.  نوع فیلر ، مقدار و هزینه پرکننده ای که از آن استفاده می شود با توجه به منطقه مورد نظر و تصمیم گیری پزشک برای درمان شما تعیین می شود.

 

انواع پرکننده ها

انواع  پرکننده ها عبارتند از :

  • Juvederm Ultra 4 ژوویدرم اولترا 4 برای افزایش حجم و اصلاح چین و چروک های عمیق از جمله افزایش حجم در گونه و چانه استفاده می شود.
  • Juvederm Ultra 2 ژوویدرم اولترا 2 برای اصلاح خطوط ظریف صورت و باز شدن پوست استفاده می شود. از این نوع ژل همچنین برای افزایش حجم لب استفاده می شود.

 

چه مناطقی با فیلرها اصلاح می شوند؟

گونه های برجسته و صورتی زیبا و بدون چروک | با تزریق فیلر در مرکز لیزر و زیبایی برکه

مناطقی که به طور معمول با فیلر ها درمان می شوند عبارت هستند از :

  • خطوط کنار بینی که از کناره های بینی تا انتهای کناره لب ها ادامه دارد.
  • منطقه پریورال (چین و چروک های اطراف لب ها)
  • چین و چروک گونه ها ،
  • خطوط ماریونتmarionette خطوطی که از کناره های لب ها شروع می شود و به طرف آرواره ها ادامه می یابد.
  • افزایش حجم لب ها که به طور معمول برای لب های نازک و چروکیده انجام می شود.
  • مناطق دیگر برای پر کردن حفره های جای آکنه ،
  • پر کردن گودی زیر چشم ها ، گونه های فرو رفته ، بالا بردن چانه ، بالا بردن و لیفت ابروها ،
  • زاویه سازی خط فک همراه با بالا کشیدن صورت.

پرکننده های تزریقی می توانند صورت شما را در عرض یک هفته جوان تر و جذاب تر کنند.

همچنین از پرکننده های پوستی مانند Juvederm 24 و Juvéderm Hydrate   برای جوان سازی دست ها استفاده می شود.  چندین تزریق در زیر پوست دست ها باعث جذب آب و جوان شدن دست ها می شود.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه تزریق ژل و فیلر و لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید

پرکننده های پوستی حاوی سید هیالورونیک چگونه کار می کنند؟

اکثر بافت های بدن انسان به خصوص پوست ،  کره چشم ها و غضروف ها حاوی اسید هیالورونیک می باشد.  اسید هیالورونیک به عنوان یک اسفنج طبیعی برای جذب شوک به خصوص در مفاصل یک فرد عمل می کند.  اما همانطور که سن افراد بالا می رود ، بدن اسید هیالورونیک کمتری تولید می کند.

این یکی از دلایلی است که بیماران مسن تر از OA استئوآرتریت رنج می برند. زیرا لایه اسفنجی که توسط اسید هیالورونیک تولید می شود از بین می رود.  با کاهش تولید اسید هیالورونیک در بدن به علت افزایش سن و پیری ، پوست نیز دچار خشکی و کم آبی می شود. و بنابراین با جایگزینی اسید هیالورونیک در پوست و لب ها ، هیدراتاسیون و ضخامت پوست بهبود می یابد.

اسید هیالورونیک هنگامی که به پوست تزریق می شود همچنین باعث تحریک کلاژن طبیعی می شود. هنگامی که چین و چروک ها با پرکننده ها پر می شوند باعث فشار آمدن بر فیبروبلاست های منطقه تحت درمان شده و کلاژن تحریک می شود که پس از آن در ناحیه چین و چروک تولید شود و موجب افزایش اثرات پر شدن و بهبود چین و چروک می شود.

علاوه بر این ، زمانی که اسید هیالورونیک شروع به شکسته شدن می کند ، تکه های اسید هیالورونیک   باعث تحریک کلاژن به افزایش تولید می شود که در نتیجه طول اثرات مفید  پرکننده نیز افزایش می یابد.   … یک موقعیت برنده برنده!

 

چگونه فیلرها باعث ظاهری جوان و زیبا می شوند و روند پیری را کاهش می دهند؟  

 گونه های برجسته و صورتی زیبا و بدون چروک | با تزریق فیلر در مرکز لیزر و زیبایی برکه

همه افراد دوست دارند که ظاهری جوان و زیبا داشته باشند.  با افزایش سن متوسط ​​جمعیت جامعه ، استقبال از فیلرها به طور فزاینده ای گسترش یافته است.  مطالعات متعدد نشان داده است که جاذبه زمین تنها عامل تعیین کننده پیری نیست که یک فرایند پیچیده است که شامل آتروفی بافتی و جذب استخوان است.

این دو عامل باعث گود افتادگی و کاهش حجم صورت و تغییر فرم صورت می شود که تأثیر عمیقی بر  چهره  دارند.  در این حالت اکثر افراد بزرگ تر از سن واقعی شان به نظر می رسند.  اما نمی دانند که از دست دادن حجم صورت شان به این دلیل است که چهره آنها آویزان شده است.

جراحی لیف صورت به روش سنتی به منظور سفت کردن پوست و عضلات و بالا کشیدن صورت است.   اما جراحی نمی تواند حجم از دست رفته را بازگرداند.  برای کسانی که مایل نیستند بازسازی صورت خود را با رفتن به زیر چاقوی جراحی انجام دهند تا چند سال جوان تر به نظر برسند ، روش زیبایی  جدیدی وجود دارد که بدون جای بخیه بر روی پوست انجام می شود و به سرعت مورد استقبال زیادی واقع شده است.  فیس لیفت مایع.

Facelift Liquid یک روش برای طراحی چهره است که شامل استفاده ترکیبی از بوتاکس و پرکننده های پوستی در صورت است. این “چهره سازی  تزریقی” می تواند یک صورت جوان تر ، پرتر و زیبا تر ، بدون نگرانی هایی در مورد خطوط ، چین و چروک ها ، کاهش حجم و آویزان شدن پوست صورت ایجاد کند.

این “چهره سازی تزریقی” طی چند سال گذشته تأثیر قابل توجهی در زیبا شناسی پزشکی داشته است. این روش معمولاً از جراحی ماهرانه تر است و تعداد  افرادی که از این روش استقبال می کنند به مراتب بیشتر از افرادی است که روش های سنتی مانند جراحی لیفت صورت را انجام می دهند.

افراد غیر پزشک تنها کسانی نیستند که از پیر شدن صورت و ظاهر شدن چین و چروک ها ناراحت می شوند ، بسیاری از پزشکان زیبا شناسی نیز به طور کامل متوجه از دست دادن حجم و پیری صورت نمی شوند.

در مرکز لیزر و زیبایی برکه ، پزشکان ماهر و با تجربه ما به خوبی میزان از دست رفتن حجم را تشخیص می دهند.  ما برای مراجعه کنندگان خود یک سیستم رتبه بندی جدید را برای ارزیابی چهره و چروک صورت ترتیب داده ایم که به متخصصین در محاسبه مقدار مناسب فیلر و پرکننده پوستی مورد نیاز هر فرد و دستیابی به اهداف اصلاحی صورت کمک می کند.

این سیستم رتبه بندی جدید همچنین می تواند به مشتریان برای دانستن درجه کاهش حجم کمک کند و در برنامه ریزی برای درمان آنها مؤثر باشد.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای تزریق ژل و فیلر و لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی mioo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments