تزریق ژل به لب در سبزوار

دکتر متخصص تزریق ژل : فقط اگر به دنبال بهترین هستید،این مطلب را بخوانید!

دکتر متخصص تزریق ژل

دکتر متخصص تزریق ژل و معرفی بهترین ها!!

وب سایت نی نی سایت را که می شناسید! یک مجموعه ی بزرگ از اعضا که هر سوالی راجع به مسائل زیبایی و فرزند پروری داشته باشید، می تونید اونجا بپرسید و بقیه می توانند به شما جواب بدهند!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما واقعیت اینه که برای پیدا کردن یه جواب باید منتظر بمونید و همیشه هم ممکنه که جواب درستی دریافت نکنید!

برای پیدا کردن یک دکتر متخصص تزریق ژل برای نواحی مختلف صورت هم باید جستجوی زیادی انجام بدین!

هشدار : به هیچ وجه به اولین پزشکی که پیدا می کنید ، مراجعه نکنین!

یادتون باشه که این عملیات های زیبایی گرچه خیلی ساده و راحت انجام می شوند اما به هیچ وجه نباید آن ها را سرسری گرفت.یک پزشک خوب تزریق ژل باید خیلی نکات را بدونه و نسبت به آن ها آگاهی داشته باشه.از جمله :

پزشک متخصص در وهله ی اول باید متخصص زیبایی باشه.خیلی از پزشکان عمومی یا پزشکانی که تخصص های دیگه ای دارند هم اقدام به تزریق ژل می کنند، اما نتیجه ی کار به هیچ وجه جالب نخواهد بود.

دکتر متخصص تزریق ژل
دکتر متخصص تزریق ژل

پزشک زیبایی باید آناتومی چهره هر فرد را بشناسه و بدونه که برای متعادل سازی چهره به چه مقدار تزریق ژل نیازه.شاید شما هم افرادی رو دیده باشید که با یک تزریق اشتباه، چه ظاهر وحشتناکی برای خودشون درست کرده اند.

مثلا خانمی را می شناختم که بینی کوچک و قلمی ای داشت.تصمیم گرفته بود که تزریق ژل برای لب ها و گونه هاش انجام بده.اما متاسفانه برای انجام این عملیات پزشک خوبی را انتخاب نکرده بود. پزشک بدون در نظر گرفتن اجزای ظریف چهره ی اون خانم، مقدار ثابتی از ژل رو که برای همه ی بیمارانش تزریق می کرد، تزریق کرد. نتیجه فاجعه بار بود.واقعا هیچ گونه هارمونی و تعادلی میان لب ها و دیگر اجزای صورت آن خانم وجود نداشت.

پزشک باید از برندهای مرغوب ژل و فیلر استفاده کنه. به عنوان مثال در حال حاضر بهترین ژل هایی که در بازار وجود دارند ، ژل های حاوی هیالورونیک اسید می باشند.ژل هایی مثل ژوویدرم و رستیلن محبوبیت بیشتری میان افراد دارند. دقت داشته باشید که هنگام تزریق ژل حتما از پزشکتون درخواست کنید که جعبه ی ژل تزریقی را به شما نشان بدهد تا اطمینان پیدا کنید که برند مرغوبی برای شما استفاده شده است.

تزریق ژل لب چگونه انجام می شود؟

سوال دیگه ای که خیلی ها می پرسند اینه که اصولا تزریق ژل چطوری انجام میشه؟همان طور که گفتیم ، این عملیات ساده و سریع انجام میشه اما نیاز به دانش و مهارت زیادی داره!

پزشک در ابتدا صورت شما را آنالیز میکنه و تشخیص میده که به چه مقدار تزریق ژل احتیاج دارید. بعد از آن ، با ماژیک روی نقاطی از لب علامت گذاری می کنه و دقیقا تزریق را در همان محل ها انجام خواهد داد.

نکته ی دیگه ای که وجود داره اینه که ژل های حاوی هیالورونیک اسید مقادیری مواد بی حس کننده دارند.به همین خاطر عموما هیچ گونه دردی در حین تزریق احساس نمی کنید. در ضمن قبل از تزریق هم پزشک به محل تزریق مواد بی حسی می زند.

تزریق ژل لب چگونه انجام می شود؟
تزریق ژل لب چگونه انجام می شود؟

مدل های مختلفی برای تزریق وجود داره.از جمله :

مدل باربی

مدل قلبی

مدل عروسکی و …

اما توصیه می کنیم که همیشه طبیعی بودن را انتخاب کنید.اجازه بدید که پزشک فرم اصلی لب های شما را تقویت کنه و از مدل هایی که به هیچ وجه برای چهره ی شما مناسب نیستند، پرهیز کنید.شما که نمی خواهید چهره تان به کلی عوض شود. فقط تمایل دارید که زیباتر به نظر بیایید.

بهترین دکتر تزریق ژل در تهران کیست؟

یادتون باشه که هیچ وقت فریب تبلیغات کذایی رو نخورید.تجربه و مهارت مهم تر از هر چیز دیگه ای است.

بهترین دکتر تزریق ژل کسی است که دانش زیادی راجع به ساختارهای چهره داشته باشه و بدونه که دقیقا چه نوع ژلی و چه میزان از تزریق ، برای شما مناسبه!!

در مرکز زیبایی برکه، تلاش می کنیم که همیشه بهترین ها را ارائه کنیم.پزشکان ما همگی تخصص زیبایی دارند و سال ها در زمینه ی تزریق ژل و فیلر تجربه و مهارت دارند.

شهرت و خوش نامی ما به خاطر پزشکانی است که گرد هم آورده ایم و هم چنین مرغوبیت موادی که استفاده می کنیم.

در مرکز برکه ، سلامت فرد از هر چیز دیگری مهم تر است.به همین خاطر بیشترین تلاش خود را می کنیم تا بهترین ها را به شما ارائه کنیم.

بهترین دکتر تزریق ژل در تهران کیست؟
بهترین دکتر تزریق ژل در تهران کیست؟

تزریق ژل لب کجا خوبه

گرچه در مرکز برکه انواع خدمات زیبایی به افراد ارائه میشه اما شهرت خیلی خوبی در زمینه ی تزریق ژل لب داریم!

در مرکز برکه از ژل ژوویدرم استفاده می کنیم که بهترین ژل موجود در بازار است و نیازی به تبلیغ برای آن نیست!

ژل ژوویدرم چندین مزیت فوق العاده داره :

ژل بسیار سبکیه و به خوبی با بدن تطبیق پیدا می کنه

دارای تاییدیه سازمان FDA می باشد

این ژل حاوی هیالورونیک اسید است که این ماده به طور طبیعی در بدن وجود داره و به همین خاطر هیچ گونه عوارضی برای شما نخواهد داشت

دوام و ماندگاری خیلی خوبی داره و بسته به متابولیسم بدن فرد ، از 6 ماه الی 2 سال دوام خواهد داشت.

شما عزیزان می تونید برای گرفتن وقت از مرکز برکه همین الان به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید و با همکاران ما در ارتباط باشید .

هزینه تزریق ژل لب چقدره؟

یکی دیگه از نگرانی های اصلی هر فردی برای تزریق ژل لب ، مربوط میشه به هزینه و قیمت ها!!

اما در مرکز برکه به هیچ وجه نباید نگران قیمت باشید.کیفیتی که از تزریق ژل به دست میارید به هیچ وجه با هزینه ای که پرداخت می کنید ، قابل مقایسه نیست!

خیلی از افراد فکر می کنند که هرچقدر هزینه ی بیشتری پرداخت کنند، احتمالا نتیجه ی بهتری دریافت می کنند.اما این تصور اساساً اشتباهه!!

قیمت بالا، همیشه ضامن کیفیت نیست! آن چیز که مطرحه انتخاب یک دکتر متخصص تزریق ژل فوق العاده س که بتونه بهترین نتیجه را برای شما به دست بیاره و ما در مرکز برکه افتخار داریم که همیشه بهترین پزشکان تهران را برای شما عزیزان گرد هم بیاریم!

همین الان با ما تماس بگیرید و نوبت رزرو کنید!

مترجم و محقق : ندا ناصری

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments