میکرونیدلینگ در بجنورد

میکرونیدلینگ در بجنورد | بررسی مزایای جدیدترین روش جوانسازی پوست

میکرونیدلینگ در بجنورد

میکرونیدلینگ در بجنورد

مراکز زیبایی که خدمات درمانی مانند عمل های زیبایی از جمله بوتاکس و تزریق فیلر و غیره انجام می دهند، در همه جای ایران و در تمامی شهر ها وجود دارند. دلیل آن هم تقاضای بالای مردم و به خصوص خانم ها برای این عمل هاست.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بجنورد هرچند شهری کوچک است اما این دلیل نمی شود مردمش کمتر از کلان شهر ها به زیبایی و سلامت پوست خود اهمیت بدهند. به همین دلیل تعداد مراکز زیبایی در بجنورد کم نیست. اما کدام یک از این مراکز قابل اعتماد هستند؟

میکرونیدلینگ در بجنورد
میکرونیدلینگ در بجنورد

ما ایرانی ها معمولا کمتر به کیفیت اهمیت می دهیم و هرچه قیمت یک چیز کمتر باشد برایمان راضی کننده تر است. اما وقتی بحث درمان ها و عمل های زیبایی می شود که با سلامتی شما سروکار دارند قضیه متفاوت است. هیچ کس دوست ندارد به بهای قیمت پایین تر زیبایی و سلامت خودش را به خطر بیاندازد. به همین دلیل است که کیفیت و اعتبار یک مرکز زیبایی در درجه اهمیت بالایی قرار دارد.

اما نگران نباشید، مراکز زیبایی معتبر در شهر خودتان، یعنی بجنورد هم وجود دارند. اگرچه راه های زیادی برای پیدا کردن یا تشخیص یک مرکز مطلوب وجود دارند، اما تهران اسکین کار شما را راحت کرده است. کافی است اندکی وقت گذاشته و حوصله کنید و فرم انتهای مقاله را پر نمایید تا تهران اسکین فهرستی از بهترین مراکز زیبایی در بجنورد را به شما عزیزان ارائه دهد.

یکی از معیار های تشخیص یک مرکز خوب، مجهز بودن به جدیدترین و بهترین خدمات روز دنیا است. موضوعی که در این مقاله قصد داریم بیشتر در مورد آن با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید تا اطلاعات خوبی در مورد میکرونیدلینگ، به عنوان جدیدترین، موثرترین و ایمن ترین عمل زیبایی به دست آورید.

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ پروسه ای است که شامل استفاده از دستگاهی متشکل از صدها سوزن بسیار ریز است که سوراخ های کوچکی روی پوست ایجاد می کنند.

میکرونیدلینگ در بجنورد
میکرونیدلینگ در بجنورد

میکرونیدلینگ عملا جدیدترین دستاورد و روش مدرن برای جوانسازی پوست به حساب می آید که ثابت کرده تاثیرگذاری بالایی هم دارد. اما واقعیت این است که این روش به ظاهر جدید تقریبا 50 سالی هست که مورد استفاده قرار می گیرد. هرچند راهبرد ها و اشکال استفاده از اساس عملکرد آن، متفاوت بوده است.

طرفداران میکرونیدلینگ ادعا می کنند که این عمل زیبایی همه مشکلات از قبیل چین و چروک، لک های پوستی، افتادگی پوست گرفته تا مشکلاتی مانند زخم، علائم کشیدگی پوست،  جوش های سر سیاه زیرپوستی و سلولیت را حل کرده و برطرف می کند. ادعایی که تا حد بسیار زیادی درست است.

عملکرد میکرونیدلینگ

همانطور که گفتیم میکرونیدلینگ در واقع نام دستگاهی است که شامل تعداد زیادی سوزن های بسیار ریز است. اما این سوزن ها چگونه باعث رفع مشکلات پوستی و جوانسازی آن می شوند؟

تا به حال چیزی در مورد کلاژن شنیده اید؟ کلاژن یک ماده طبیعی در بدن است که وظیفه اصلی اش ترمیم زخم ها و جایگزین کردن بافت های پوستی است. شاید با خودتان به این نتیجه برسید که میکرونیدلینگ روند تزریق کلاژن است، اما متأسفانه خیر! میکرونیدلینگ هیچ ماده ای اعم از طبیعی یا غیر طبیعی را در پوست شما تزریق نمی کند. به همین خاطر هم هست که تاثیری بسیار طبیعی دارد و ایمنی اش بالا است.

میکرونیدلینگ در بجنورد
میکرونیدلینگ در بجنورد

روند میکرونیدلینگ در حقیقت روند آسیب رساندن به پوست در مقیاس کنترل شده و بی خطر است. این سوزن ها کاری که می کنند، این است که نفوذ های سطحی مداوم و بسیار ریز یک جراحت بی خطر را روی پوست ایجاد می کنند، این جراحت سیگنال خطر به مغز ارسال کرده و باعث می شود بدن برای ترمیم بافت های آسیب دیده کلاژن ترشح کند. کلاژن ترشح شده پوست میکرونیدلینگ شده را ترمیم کرده و بافت آن را تغییر می دهد.

تغییر بافتی که در نهایت بعد از چند جلسه و چند مرتبه تکرار نهایتا باعث رفع چین و چروک، جای زخم، جوش های زیرپوستی و سایر مشکلات پوستی صورت می شود. به شما اطمینان می دهیم که بعد از میکرونیدلینگ پوستی شاداب، با طراوت و البته جوانتر خواهید داشت.

میکرونیدلینگ چقدر طول می کشد؟

میکرونیدلینگ اصلا مانند بوتاکس یا تزریق فیلر نیست که با یک جلسه تزریق کارش تمام شود. بلکه اصولا درمانی اساسی تر با اثر پایدار تر است. به همین خاطر طول درمان میکرونیدلینگ بیشتر مانند لیزر است، یعنی همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، یک درمان دوره ای است.

باید در چند جلسه مداوم، در بازه زمانی مشخص و مرتب آن را انجام دهید تا نتیجه مطلوب را از آن بگیرید. تعداد این جلسات به شرایط پوستی خاص هر فرد بستگی دارد. و البته به بزرگی ناحیه تحت درمان. چراکه ممکن است یک نفر فقط بخواهد پیشانی، چانه یا گونه هایش را میکرونیدلینگ کند که در این صورت هم طول خود جلسه ها کم می شود، و هم تعداد آنها.

میکرونیدلینگ در بجنورد
میکرونیدلینگ در بجنورد

فاصله بین جلسات میکرونیدلینگ نیز بازهم بسته به شرایط خاص هر نفر، به سرعت ریکاوری هر فرد پس از جلسه قبلی وابسته است. این فاصله بین جلسات برای برخی یک ماه طول می کشد، برای برخی دو ماه، و برای برخی تنها چند هفته.

درمارولر

درمارولر یک وسیله خانگی متشکل از یک رولر سوزن سوزن است که ادعا می کند تاثیر مشابه میکرونیدلینگ روی پوست می گذارد و فرد خودش می تواند آن را انجام دهد. اما هیچ کس به اندازه یک متخصص نمی تواند به درستی روند درمانی را برای شما انجام دهد. اگر خودتان در خانه از درمارولر استفاده کنید، احتمال اینکه به خودتان آسیب برسانید و نتیجه ای هم از درمان نبینید بسیار بالا است. به همین خاطر بهتر است پول خود را حیف خرید این وسیله ها نکنید و مستقیما به مرکز درمانی معتبر مراجعه نمایید.

میکرونیدلینگ در بجنورد
میکرونیدلینگ در بجنورد

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در بجنورد

همانطور که گفتیم می توانید روی کمک تهران اسکین برای پیدا کردن بهترین مراکز زیبایی در بجنورد حساب باز کنید. تنها کافی است فرم انتهای مقاله را پر نمایید.

اما سریع ترین توصیه ما به شما مراجعه کردن به شعبه بجنورد خود مجموعه مراکز تهران اسکین در سراسر ایران است. این شعبه یکی از بهترین شعب مجموعه ماست که به لحاظ تعدد و کیفیت خدمات چیزی از بهترین مراکز پایتخت یا سایر شهر های بزرگ کم ندارد. کادر مجرب در کنار خدمات به روز و باکیفیت و البته تعرفه ها و تخفیف های استثنایی، شعبه بجنورد تهران اسکین را به یکی از مطلوب ترین مراکز زیبایی برای میکرونیدلینگ در بجنورد تبدیل کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نوبت به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع مقاله

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments