تزریق فیلر در مشهد

تزریق فیلر در مشهد | چیزهایی که باید درباره تزریق ژل زیر چشم بدانید

تزریق فیلر در مشهد

تزریق فیلر در مشهد

وقتی که راجع به علائم پیری و چین و چروک ها صحبت می کنیم، باید هزاران دلیل و علت را مدِ نظر داشته باشیم. از آلودگی های محیطی گرفته تا استرس و نوشیدن الکل یا مواد مخدر!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما در هر صورت روند پیری چیزی نیست که بتوان برای همیشه آن را شکست داد و جلویش را گرفت. در بهترین حالت می توانیم آن را به تاخیر بیاندازیم.

در این مطلب تصمیم داریم قبل از هر چیزی به سراغ بهترین مرکز تزریق فیلر در مشهد برویم. تلاش کرده ایم تا از میان صدها مرکز زیبایی استان خراسان شمالی، بهترین ها ( به لحاظ کیفیت و قیمت) را برای شما پیدا کرده و معرفی کنیم. شما عزیزان می توانید فرم پایین صفحه را پُر کنید یا برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.
تزریق فیلر در مشهد
تزریق فیلر در مشهد

در ادامه این مطلب تصمیم داریم به یکی از مهم ترین کاربردهای تزریف فیلر ها اشاره کنیم. اگر ساکن مشهد هستید و می خواهید از دست دایره های سیاه، حالت پف کرده یا گود افتاده ی زیر چشمان خود خلاص شوید، به خواندن این مقاله ادامه دهید

تزریق فیلر زیر چشم در مشهد

“نمی خوام خسته به نظر بیام” : این جمله بیشترین چیزی است که همه درماتولوژیست ها و متخصصیت پوست از دهان بیماران خود شنیده اند. و شاید مهم ترین عملیات درمانی که پاسخ خوبی به این درخواست می دهد، همین تزریق فیلر است.

اما تزریق فیلر برای تمام مشکلات اطراف چشم مناسب و موثر نیست. برخی مواقع باید درمان های دیگری را امتحان کرد.

به همین خاطر به سراغ پزشکان مرکز زیبایی مشهد رفته ایم و از آن ها سوال کرده ایم که تزریق فیلر برای زیر چشم چه فوایدی دارد و چه کاری انجام می دهد؟!

با ما همراه باشید تا با تمام روند تزریق فیلر زیر چشم آشنا شوید.

تزریق فیلر زیر چشم در مشهد
تزریق فیلر زیر چشم در مشهد

چه کسانی کاندیدای خوبی برای تزریق فیلر زیر چشم هستند؟

مهم ترین سوالی که ما از بهترین پزشک تزریق فیلر در مشهد داشتیم، این بود که اصولاً چه کسانی کاندیدای مناسبی برای انجام این درمان هستند؟

باید بدانید که سایه های زیر چشم به دلایل مختلفی ممکن است رخ دهند. اولین چیزی که باید بدانید این است که دایره های سیاه زیر چشم به خاطر رنگدانه ها یا مشکلات عروقی به وجود آمده باشند، تزریق فیلر نمی تواند به شکلی جادویی آن ها را برطرف کند.

به گفته ی پزشکان ما در مرکز زیبایی مشهد، تزریق فیلر برای کسانی که دچار تحلیل چربی زیر چشم شده اند بهترین درمان ممکن است. با افزایش سن، همان طور که چربی ها تحلیل می روند، ناحیه ی زیر چشم خود را از دیگر بخش های گونه جدا کرده و به این ترتیب ظاهری گود افتاده پیدا می کند.

البته این مسئله ممکن است در برخی از جوان تر هم رخ بدهد و بیشتر مواقع علت آن فاکتورهای ژنتیکی و شکل طبیعی صورت است. با تزریق فیلر می توانید هارمونی خوبی میان زیر چشم و بالای گونه هایتان برقرار کنید.

بهترین مارک فیلر برای تزریق زیر چشم چیست؟

پزشکان ما در مرکز مشهد توصیه می کنند که برای این درمان حتما از ژل های حاوی هیالورونیک اسید استفاده کنید. این دسته از فیلرها به خاطر سبکی و قدرت انعطاف آنها با بدن، ظاهری بسیار طبیعی به صورت افراد می دهند و به خوبی با زیر چشم تطبیق پیدا می کنند. از میان فیلرهای هیالورونیک اسید ، شاید بهترین آن ها ژوویدرم باشد.

دیگر فیلرها ممکن است برآمدگی هایی زیر چشم ایجاد کنند( به خاطر پلک زدن این مشکل چندان دور از انتظار نیست) یا اینکه از زیر پوست مشخص باشند!

هیالورونیک اسید رنگ خاصی ندارد و شفاف است. اما فیلرهایی که حاوی کلسیم هستند ، سفید می باشند.

یکی دیگر از فیلرهایی که مکرراً برای تزریق زیر چشم استفاده می شود، رستیلن و بلوترو است.

نکته ی خیلی مهم : هیچ یک از مارک های فیلر برای تزریق زیر چشم تاییدیه سازمان FDA را ندارند اما به خاطر ریسک خیلی پایین، معمولا بدون هیچ گونه مشکلی تزریق می شوند.

بهترین مارک فیلر برای تزریق زیر چشم
بهترین مارک فیلر برای تزریق زیر چشم

عوارض جانبی تزریق فیلر زیر چشم چیست؟

حساس بودن پوست این ناحیه از صورت، درمان آن را بسیار چالش برانگیز و سخت کرده است اما اگر یک متخصص پوست خوب و ماهر این درمان را برای شما انجام دهد، هیچ گونه خطری شما را تهدید نخواهد کرد.

پزشکان ما در مرکز زیبایی مشهد، افتخار سال ها تزریق فیلر برای زیر چشم را دارند. به همین خاطر هیچ گونه خطری شما را تهدید نخواهد کرد.

اگر فیلرها را خیلی نزدیک به سطح بالایی پوست تزریق کنید، ممکن است پوست شما رنگی آبی و کبود به خود بگیرد که غالبا به عنوان ” معضل تایندال” شناخته می شود. خوشبختانه اگر دچار چنین مشکلی شدید و یا این که از نتیجه تزریق فیلر خوشتان نیامد، می توان به راحتی با ماده ای به نام هیالورونیداز اثر ژل ها را برطرف کرد.

آیا تزریق فیلر درد دارد ؟

اگر بتوانید از ترس نزدیک شدن سوزن تزریق به چشمانتان جان سالم به در ببرید، پس احتمالاً هیچ درد دیگری نخواهید داشت. در حقیقت همه بیش از این که نگران نتیجه ی کار باشند، از سوزن  و خود تزریق می ترسند!

اما دو نکته ی اصلی درباره تزریق فیلر وجود دارد : این درمان سریع و بدون درد انجام می شود.

برای کسانی که پوست حساسی دارند و طاقت درد آن ها پایین است، می توان 30 دقیقه قبل از درمان نوعی کرم بی حسی به ناحیه مورد نظر زد تا درد و ناراحتی را کاهش دهند.

گرچه باید بگوییم که بروز برخی از عوارض جانبی مثل پف کردن زیر چشم و کبودی محتمل است. به خصوص این که ناحیه ی زیر چشم مستعد بروز کبودی است.

ورم و پف بعد از یکی دو روز به طور کامل از بین خواهند رفت و جای نگرانی ندارند. اما برای رفع کبودی باید زمان بیشتری را منتظر ماند و معمولاً یکی دو هفته ای طول می کشد تا ناپدید شوند.

برای این که تا جای ممکن از بروز چنین عارضه های اجتناب کنید، دو توصیه ی اصلی به شما داریم :

یک هفته قبل از درمان، از مصرف روغن ماهی و آسپرین و دیگر داروهای رقیق کننده خون خودداری کنید.

هم چنین مصرف مکمل آرنیکا می تواند خطر بروز کبودی را کاهش دهد.

بهترین دکتر تزریق فیلر در مشهد

دوستان عزیز مشهدی، همان گونه که گفتیم ، پزشکان ما در مرکز زیبایی مشهد، آماده پاسخ به تمام سوالات شما درباره تزریق فیلر می باشند.

تهران اسکین افتخار دارد که بهترین پزشکان زیبایی سراسر ایران را به شما عزیزان معرفی کند.

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments