جوانسازی پوست در یزد

جوانسازی پوست در یزد | آشنایی با بهترین روش شادابی و جوانسازی پوست

جوانسازی پوست در یزد

جوانسازی پوست در یزد

افزایش سن، داشتن آکنه یا بودن بیش از حد زیر نور آفتاب می تواند پوست شما را از چین و چروک، زخم، خطوط مختف یا لکه های پوستی پر کند.
در شهر گرم، خشک و کویری مانند یزد که مردم اغلب اوقات روزشان را در زیر آفتاب سوزان می گذرانند، احتمال تخریب پوست و بروز چین و چروک بیشتر است. حتما تا به حال این مثل را شنیده ای د که می گویند :” فلانی زیر پوستش آب انداخته”. این مثل که کنایه از سلامت فیزیکی و شادابی جسمی فرد دارد، حتی دارای ریشه علمی هم هست!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید


وقعیت آن است که هرچه آب بدن بیشتر باشد، و پوست رطوبت بیشتری را دریافت کند، احتمال طراوت و جوان ماندن آن بیشتر است. برای مثال نگاهی به پوست هموطنان ساکن شمال ایران بیاندازید، که معمولا پوستی صاف و زیبا با چین و چروک خیلی کمی دارند.
این درحالی است که هموطنان جنوب ایران به خاطر بودن بیشتر در معرض آفتاب و خاک معمولا زودتر به عارضه های پوستی و خطوط چروک صورت دچار می شوند.
اما نگران نباشید. این روزها درمان های پزشکی زیادی وجود دارند که می توانند به شما در داشتن پوستی صاف و شفاف کمک کنند. از جمله این درمانها که قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم، جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ است. اما تمرکزمان بیشتر روی ساکنان یزدی عزیز می باشد که می توانند با مراجعه به مراکز معتبر، به خوبی از این خدمات استفاده کنند.
با ما همراه باشید تا بیشتر با جوانسازی پوست در یزد آشنا شوید.

میکرونیدلینگ چیست؟

میکرونیدلینگ یک درمان زیبایی است که کمترین میزان تهاجم را دارد و تاثیرش را از طریق تحریک پوست به تولید کلاژن انجام می دهد. میکرونیدلینگ که به عنوان درمان القاء کلاژنی هم شناخته می شود گزینه بسیار مناسبی برای کسانی است که مایلند پوستی شاداب و جوان اشته باشند، آکنه و جای چاله های پوستی را رفع کنند و چین و چروک را صاف نمایند.
این درمان به خصوص برای شهروندان یزدی بسیار مناسب است. چون یک درمان مستقیم است و هیچ ماده ای را به پوست الصاق نمی کند، و از طریق تحریک طبیعی پوست تاثیر خودش را می گذارد.

جوانسازی پوست در یزد
جوانسازی پوست در یزد

میکرونیدلینگ همچنین به عنوان بخشی از فرآبند های درمانی دیگر مانند جراحی پلک و رفع لک های خورشیدی نیز استفاده می شود. اما روی ریزش مو هیچ اثری نمی گذارد، حتی با وجود تحریک تولید کلاژن که نقش مهمی در رشد موها ایفا میکند.
اگر در وضعیت سلامت خوبی به سر می برید و از سایر درمانها خانگی یا روش های دیگر درمانی مانند لایه برداری پوست نتیجه ای نگرفته اید، احتمالا فرد مناسبی برای میکرونیدلینک محسوب می شوید.
اگر قصد دارید برای جوانسازی پوست عمل جراحی انجام دهید، توصیه می کنیم پیش از آن حتما میکرونیدلینگ را تجربه کنید. می توانید در مورد این درمان با دکتر پوست خود مشورت کنید و بررسی کنید که آیا شرایط مناسبی برای میکرونیدلینگ دارید یا خیر.

هزینه جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ چقدر است؟

ار آنجایی که میکرونیدلینگ یک درمان زیبایی به حساب می آید هزینه اش معمولا توسط بیمه پوشش داده نمی شود. برخی از مراکز هستند که با درک شرایط مالی مراجعه کننده، هزینه ها را قسط بندی می کنند.
هزینه جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ در استان های دیگر به جز تهران، و مخصوصا در یزد به نسبت پایتخت به صرفه تر است. هرچند نباید انتظار اختلافات فاحش داشته باشید. از طرف دیگر وقتی تصمیم به انجام این عمل بی خطر گرفتید، حتما در انتخاب مرکز درمانی دقت کنید. فریب مراکزی که پیشنهادهای بسیار ارزان و عجیب و غریب به شما می دهند را نخورید. چراکه هیچ ارزانی بی حکمت نیست.

جوانسازی پوست در یزد
جوانسازی پوست در یزد

برای جوانسازی پوست سعی کنید مرکزی را انتخاب کنید که هزینه های معقول از شما طلب می کند. هزینه هایی که نه خیلی گران هستند، و نه به شکل غیرمعقولی ارزان.
پیش از شروع هرگونه فرآیند درمانی بهتر است با جزئیات درمورد هزینه های آن از پزشک سوال بپرسید تا بعداً غافلگیر نشوید.
هزینه این درمان بیش از هر چیز به بزرگی ناحیه تحت درمان و شدت آن که به شرایط پوستی خود فرد بستگی دارد، وابسته است.

میکرونیدلینگ چگونه عمل می کند؟

در ابتدا بهتر است بدانید که طول خود جلسه میکرونیدلینگ آنقدرها هم زیاد نیست و بعد از جلسه هم نیازی به استراحت نخواهید داشت. می توانید مستقیما به خانه یا محل کار خود برگردید.
میکرونیدلینگ از طریق تحریک پوست به تولید کلاژن عمل می کند. روند آن به این صورت است که دستگاه با سوزن های بسیار ریزی که دارد، آسیبی خیلی جزئی به پوست وارد می کند تا باعث شود پوست از طریق تولید کلاژن برای ترمیم بافت ها واکنش نشان دهد. این کلاژن تولید شده می تواند رفته رفته موجب بهبود وضعیت عمومی پوست و رفع چین و چروک ها گردد. کلاژن به نوعی یک شفادهنده طبیعی در بدن است.

جوانسازی پوست در یزد
جوانسازی پوست در یزد

بافت جدید ایجاد شده بعد از سوزن زدن، صاف تر و شفاف تر خواهد بود. از دست رفتن کلاژن پوست در اثر افزایش سن اتفاقی بسیار طبیعی است. تحریک پوست به تولید مجدد کلاژن باعث می شود افتادگی های پوست کاهش یافته تا در نهایت پوست کشیده تر و صاف تر بشود.

روند درمان میکرونیدلینگ

روند درمان میکرونیدلینگ به این صورت است که پزشک با استفاده از یک دستگاه قلم مانند که در نوکش سوزن های ریز بسیاری دارد، پوست شما را سوزن سوزن می کند. این سوزن ها به قدری کوچک هستند که بعد از درمان به سختی می توانید متوجه جای تاثر آنها روی پوست خود بشوید. پزشک این قلم سوزنی را در سراسر پوست ناحیه تحت درمان می کشد تا اثر جوانسازی یکدست باشد.
پیش از شروع فرآیند درمانی پزشک از بی حس کننده های موضعی استفاده می کند تا درد فرآیند را به حداقل برساند. این کار تقریبا یک ساعت پیش از شروع فرآیند اصلی انجام می شود.
به طور کلی می توانید انتظار داشته باشید که فرآیند درمانی چند ساعتی طول بکشد.
نکته : شدت درمان به شرایط پوست خود فرد و حساسیت عمل بستگی دارد. هرچه وضعیت پوست فرد تحت درمان نابه‌سامان‌تر باشد، احتمال شدیدتر بودن درمان یا طولانی‌تر بودن آن بیشتر است.

جوانسازی پوست در یزد
جوانسازی پوست در یزد

عوارض جانبی میکرونیدلینگ

مانند همه درمان های زیبایی دیگر، میکرونیدلینگ هم بدون عارضه جانبی نیست.رایج ترین عوارض این درمان التهاب بلافاصله پوست است که بعد از درمان رخ می دهد. همچنین ممکن است تا چند روز آینده شاهد قرمزی پوست هم باشید. چنانچه علائم زیر را بعد از عمل مشاهده کردید، حتما سریعا با پزشک تماس بگیرید:
• خون ریزی
• کبودی
• عفونت
• پوسته پوسته شدن
همچنین اگر شرایط زیر را دارید ممکن است فرد مناسبی برای انجام میکرونیدلینگ نباشید:
• باردار باشید
• به بعضی از بیماری های پوستی مانند اگزما یا داءالصدف دچار باشید
• زخم های باز داشته باشید
• اخیرا رادیو درمانی کرده باشید
• سابقه زخم های پوستی داشته باشید

جوانسازی پوست در یزد
جوانسازی پوست در یزد

بهترین مرکز جوانسازی پوست در یزد

همانطور که گتیم مراکز زیبایی زیادی در یزد وجود دارند که ادعا می کنند می توانند خدمات باکیفیت جوانسازی پوست انجام دهند. اما نمی توان به همه آنها اعتماد کرد.

چنانچه به دنبال مرکزی معتبر و قابل اعتماد می گریدید، به شما توصیه می کنیم به مرکز ما مراجعه کنید. کادر مجرب و متخصص ما در کنار بهره مندی از بهترین دستگاه های روز دنیا، می توانند حقیقتا بهترین درمان جوانسازی را برای شما انجام دهند. برای اطلاعات بیشتر و اخذ نوبت به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری
منبع مقاله

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments