پروتز لب با چربی

پروتز لب با چربی | با تزریق چربی لب هایی طبیعی و زیبا داشته باشید!

پروتز لب با چربی

پروتز لب با چربی
اگر تا به حال به فکر این افتاده اید که به یکی از روش های موجود، حجم لب هایتان را افزایش دهید، پس احتمالا نام پروتز لب، ژل لب یا تزریق چربی به گوشتان خورده است!
اما تیتر این مقاله نوید چیز دیگری می دهد :مگر می شود که پروتز لب با چربی انجام شود ؟
تصور همگان بر این است که وقتی حرف از پروتز لب می زنیم، منظور همان مواد سیلیکونی است که داخل لب جایگذاری می شوند!
اما یک نکته ی مهم که در مقالات پیشین نیز راجع به آن صحبت کرده ایم ،این است که دو نوع پروتز لب وجود دارد : طبیعی و مصنوعی!

پروتز لب با چربی

منظور از پروتز های مصنوعی که مشخص است! یک نوع پروتز از جنس سیلیکون داخل لب ها جایگذاری می شود و تا سال ها نیز دوام خواهد داشت.
اما روش دیگری به نام تزریق چربی هم وجود دارد که کاملا طبیعی خواهد بود و به اصطلاح بیولوژیکی است!
در این روش به جای استفاده از هرگونه مواد مصنوعی، از چربی های بدن خود فرد استفاده می شود.
اگر تمایل دارید که راجع به این پروتز لب طبیعی بیشتر بدانید توصیه می کنیم که مطلب زیر را از دست ندهید!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پروتز لب بالا با تزریق چربی

به لب هایی می توان لقب لب زیبا را داد که تناسب و هماهنگی کامل داشته باشند. منظورمان این است که لب بالا با لب پایین هارمونی داشته باشد و خیلی بزرگ تر یا خیلی کوچک تر نباشد!
اما خیلی ها هستند که لب بالایشان نازک تر از لب پایینی است و این مسئله جلوه ی ناخوشایندی به لبخندشان داده است. به همین خطر یکی از اصلی ترین کاندیدای پروتز لب ، همین افراد هستند.
اگر تصمیم به کاشت پروتز گرفته اید، باید به خوبی از عوارض این جراحی آگاهی داشته باشید. کاشت پروتز کاملا تهاجمی است و برای جایگذاری پروتز؛ داخل لب ها را شکاف می دهند.عوارض جراحی نیز زیاد است و نیاز به استراحت و دوره ی نقاهت دارد.
خیلی مواقع خونریزی، تورم و کبودی رخ می دهد.بحث بروز عفونت را نیز نمی توان دست کم گرفت. خیلی مواقع افراد به خاطر نفوذ باکتری ها به داخل شکاف لب دچار عفونت هایی شده اند که به سادگی قابل رفع نیستند!

پروتز لب بالا با تزریق چربی
پروتز لب بالا با تزریق چربی

اما اگر به دنبال روشی کمتر تهاجمی برای پروتز لب می گردید و می خواهید که از عوارض جانبی جراحی پروتز لب اجتناب کنید، بهترین راهکار تزریق چربی است!
در حقیقت این روش نیازی به هیچ گونه برش یا شکافی ندارد.
در ابتدا پزشکتان از دیگر نواحی بدن چربی ها را استخراج می کند ( به محل اهدا کننده ی چربی دونر گفته می شود) سپس در گام بعدی، این چربی ها باید فرآوری شده و از هرگونه ناخالصی عاری شوند! این عملیات توسط نوعی سانتریفیوژ انجام می شود.
بعد از آن چربی های فرآوری شده به نقاط مورد نظر تزریق می شوند! این عملیات طی چند تزریق انجام می شود.
خیلی مواقع این درمان در طول یک جلسه انجام می شود. این مسئله به بزرگی ناحیه ی مورد نظر بستگی دارد. به عنوان مثال برای تزریق چربی در باسن یا سینه، ممکن است به دو جلسه ی درمانی احتیاج داشته باشید. اما لب ها، عضوی کوچک هستند و می توان درمان را در طول یک روز به اتمام رساند.

پروتز لب طبیعی

مهم ترین کاری که باید در نظر داشته باشید این است که اصل طبیعی بودن را مدّ نظر داشته باشید! حتما شما هم با چهره های عجیب و غریب اینستاگرامی آشنایی دارید که با تزریق بیش از حد ژل و چربی ، قیافه های وحشتناکی برای خود ساخته اند. در کمال تاسف این مسائل در کشور ما نیز افزایش پیدا کرده به نوعی که خبر آن در رسانه های خارجی هم منعکس شده است!
نکته ی غم انگیزتری که در این باره وجود دارد این است که چنین چهره های وحشتناکی نظر عامه مردم را نسبت به تزریق ژل یا پروتز منفی کرده است!

پروتز لب طبیعی
پروتز لب طبیعی

به همین خاطر حتما پزشکی را انتخاب کنید که نتیجه ای طبیعی برای شما به دست آورد. می توانید از او بخواهید که آلبوم عکس های قبل و بعد از بیماران را به شما نشان دهد. این تصاویر منبع خیلی خوبی برای قضاوت شما نسبت به مهارت پزشکتان خواهند بود.
یادتان باشد که این حق شماست تا بهترین نتیجه ها را دریافت کنید!

پروتز لب مدل باربی

مدل باربی هم از دیگر تب هایی است که امروزه میان افراد رواج پیدا کرده است. خیلی مواقع افرادی به مرکز ما مراجعه می کنند و بدون در نظر گرفتن دیگر اجزای صورت خود درخواست می کنند تا مدل باربی برایشان تزریق کنیم یا مدل های دیگری که حتی نامشان را نشنیده ایم!
متاسفانه آن چه که این دوستان از آن بی اطلاع هستند، این است که هر مدل لبی به یک ساختار چهره می آید! نمی توان بدون در نظر گرفتن دیگر اجزای صورت، مدل خاصی را تزریق کرد!
مثلا این مدل باربی بیشتر مواقع برای افرادی مناسب است که دیگر اجزای چهره شان ظریف باشد. اصولاً این مدل از کشورهایی مثل کره جنوبی رواج پیدا کرده است.اما نکته اینجاست که شاید این مدل لب برای ظاهر کره ای ها مناسب باشد اما قطعا با چهره ایرانی ها سازگاری ندارد.
توصیه می کنیم به پیشنهادات پزشک خود گوش کنید، چرا که هیچ کس بهتر از او ساختار چهره را نمی شناسد.

تزریق ژل لب یا پروتز لب با چربی ؟

اما تزریق چربی تنها راهکار شما برای داشتن لب هایی برجسته و زیبا نیست! در حال حاضر تزریق ژل نیز به اندازه تزریق چربی میان افراد محبوبیت دارد.
این روش نیز بسیار ساده و سرپایی است و نیازی به استراحت ندارد. در حقیقت خیلی مواقع، بلافاصله بعد از اتمام درمان می توانید به منزل یا سرکار خود برگردید.
اما سوالی که در این میان مطرح می شود این است که کدام روش برای شما مناسب تر است؟!
تلاش کردیم که در این مقاله و مقالات پیشین راجع به هرکدام از این راهکارها توضیحات کافی بدهیم!
تنها نکته ای که می توان اضافه کرد این است که برای تزریق چربی باید منبع اهدا کننده ی چربی داشته باشید. عموما این چربی ها از نواحی ای مثل شکم و پهلو یا باسن برداشته می شوند. اما در صورتی که لاغر هستید و چربی اضافه ای ندارید، روش تزریق چربی برای شما مناسب نخواهد بود و توصیه می کنیم تزریق ژل و فیلر را امتحان کنید.
به یاد داشته باشید که تنها حدود 30 درصد چربی های استخراج شده برای تزریق در دیگر نواحی مناسب خواهند بود، به همین دلیل باید منبع چربی خوبی داشته باشید.
موفق و پیروز باشید

گردآورنده : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments