تفاوتهای بوتاکس و فیلر

بهترین روش های جوانسازی پوست در ارومیه کدامند؟

جوانسازی پوست در ارومیه

جوانسازی پوست در ارومیه

ارومیه یکی از پرجمعیت ترین و البته مهمترین مراکز آذربایجانات ایران است. وقتی صحبت از ارومیه می شود، جدای از دریاچه معروف ارومیه، مردم یاد هوای سرد آن می افتند.
حتما خودتان می دانید که سرما چه بلایی می تواند سر پوست و مخصوصا پوست لطیف صورت بیاورد. از خشکی، پوسته پوسته شدن و زبر کردن پوست صورت گرفته تا بروز چین و چروک های زودرس و قرمزی پوست. اما ارومیه‌ای های عزیز نگران نباشند، چراکه روش های درمانی بسیار خوبی برای جلوگیری و درمان این مشکلات پوستی رایج وجود دارند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جوانسازی پوست در ارومیه
جوانسازی پوست در ارومیه

در این مقاله قصد داریم تا در مورد جوانسازی پوست صحبت کنیم. اگر بخواهید برای جوانسازی پوست اقدام کنید، احتمالا با روش های متعدد و بسیار زیادی رو به رو خواهید شد. اما همه ی این روش ها مناسب شما نیستند و ایمنی و تاثیرگذاری مطلوب را ندارند. خیلی ها هستند که به شما توصیه می کنند از درمان های گیاهی استفاده کنید، خیلی های دیگر هستند که کرم های بهداشتی را پیشنهاد می دهند، و بسیاری از مراکز لیزر را به شما توصیه می کنند. بگذارید خیالتان را راحت کنیم، وقت و انرژی که برای درمان های گیاهی می گذارید هرگز به زحمتش نمی ارزد. چون نتیجه‌بخشی آن نهایتا در حد یک درمان تکمیلی است. اگر به دنبال یک درمان واقعی می گردید به شما توصه می کنیم درمان های مستقیم را امتحان کنید.
بهترین روش های مرسوم برای جوانسازی پوست، میکرودرم و میکرونیدلنیگ هستند. این دو درمان غیرتهاجمی و ایمن می توانند بیشترین اثرگذاری و کمترین عوارض را برای شما به همراه داشته باشند. در ادامه این دو روش درمانی را بیشتر به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

جوانسازی پوست در ارومیه

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن درمانی با کمترین تهاجم ممکن است که برای نوسازی کلی بافت و تن پوست مورد استفاده قرار می گیرد. میکرودرم می تواند ظاهر آسیب های پوستی، چین و چروک های صورت، خطوط چهره، لک های ناشی از سالخوردگی، ملاسما و دیگر مشکلات پوستی را بهبود بخشد.
روند میکرودرم به این صورت است که با استفاده از یک سطح تراشنده، پوست را به آرامی می ساید و لایه زمخت بیرونی آن را برمی دارد تا از این طریق باعث جوانسازی آن شود.
یکی دیگر از روش های متفاوت میکرودرم اسپری کردن ذرات بسیار ریز آلمینیوم اکسید یا سدیم بی کربنات است که با ساکشن یا وکیوم بعد از اسپری، تاثیری مشابه روی پوست می گذارد.
میکرودرم ابریژن برای انجام شدن روی انواع رنگ پوست ایمن و مناسب است. چنانچه دچار مشکلات پوستی زیر هستید بهتر است جدی تر به میکرودرم فکر کنید:
• خطوط و چین و چروک های ریز
• تغییرات رنگی پوست ، لکه های ناشی از افزایش سن و لکه های قهوه ای
• منافذ بزرگ و جوش های سرسیاه
• آکنه و زخم های آکنه ای
• علائم کشیدگی پوست
• افتادگی پوست
• رنگ و بافت ناهموار پوست
• ملاسما
• آفتاب سوختگی

جوانسازی پوست در ارومیه

میکرودرم در ارومیه

در مرکز تهران شاهد آن بودیم که یکی از خانم های عزیز که مراجعه کننده ثابت ما بود، همیشه کمی زودتر یا دیر از قرار مقرر به جلسات میکرودرم خود می رسید. یعنی با اختلافی یک تا چند روزه. کم کم متوجه شدیم که این خانم عزیز از ارومیه به مرکز ما مراجعه می کند! یعنی هربار از ارومیه به تهران می آید تا میکرودرم کند!
علت را که از او جویا شدیم، متوجه شدیم که به خاطر اطمینان نداشتن به کیفیت کار مراکز زیبایی داخل خود ارومیه، هر چند‌مدت یکبار تا تهران می آید و و به خاطر داشتن فامیل در تهران ، جلسات میکرودرم را در تهران انجام می دهد!
چیزی که این خانم از آن اطلاع نداشت این بود که می توانست به راحتی به شعبه ارومیه مرکز ما مراجعه کند. لازم هم نبود نگران سطح کیفی خدمات باشد، چراکه کیفیت خدمات زیبایی مراکز ما در همه شعب سراسر کشور یکسان است.

جوانسازی پوست در ارومیه
جوانسازی پوست در ارومیه
اگر در ارومیه سکونت دارید و به دنبال یک مرکز زیبایی معتبر می گردید، لازم نیست تبلیغات مراکز تهران را دنبال کیند، بلکه به سادگی می توانید به مرکز ما در ارومیه مراجعه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن نوبت بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

میکرونیدلینگ

میکرنیدلینگ متدی است که برخی از پزشکان زیبایی برای درمان عارضه های مختلف پوستی از آنها استفاده می کنند. این تکنیک شامل استفاده از چندین سوزن بسیار بسیار ریز استریل شده است که با آن آسیبی سطحی به پوست وارد می شود تا در نهایت باعث بهبود آن شود!
این آسیب بسیار ریز و بی خطر سطوح عمیق تر پوست را تحریک می کند تا با تولید مجدد کلاژن موجب جوانسازی پوست شوند. کلاژن یک ماده طبیعی در بدن است.
با میکرونیدلینگ می توانید بسیاری از عارضه های پوستی مختلف را درمان یا رفع کنید. از جمله:
• چین و چروک
• زخم
• آکنه
• آلوپسی
• مشکلات مربوط به رنگدانه های پوستی
• علائم کشیگی پوست
• روزاسه
• شل شدگی پوست، مانند شلی پوست ناشی از کاهش وزن یا لیپوساکشن
میکرونیدلینگ یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست است. چراکه کمترین آسیب را به پوست وارد می کند و تاثیر به سزایی هم دارد.
بهترین متخصصان زیبایی در بهترین مراکز زیبایی علاوه بر استفاده از خود درمان میکرونیدلینگ، از داروهای تکمیلی هم استفاده می کنند. داروهایی مانند ترتینوئین موضعی یا ویتامین سی که در عمق پوست قرار می گیرند.این کار می تواند فواید بیشتری مانند درمان آکنه و زخم های آکنه ای هم داشته باشد.

جوانسازی پوست در ارومیه
جوانسازی پوست در ارومیه

میکرونیدلینگ در ارومیه

میکرونیدلینگ از بهترین روش های جوانسازی پوست است چراکه تاثیرش را به صورت طبیعی بر پوست می گذارد. نه به پوست چیزی تزریق می کند و از هیچ ماده اولیه ای استفاده می کند. بلکه فقط پوست را به تولید کلاژن ترغیب می نماید. بقیه کار بر عهده خود بدن خواهد بود. به همین علت یکی از ایمن ترین و کم عوارض ترین روش های موجود است.
چنانچه به مرکز ما در ارومیه مراجعه کنید، می توانید علاوه بر خدمات میکرودرم ابریژن از میکرونیدلینگ هم بهره مند شوید. در این مرکز پزشک بعد از بررسی شرایط شما بهترین روش درمانی را به شما پیشنهاد می کند.
به این صورت می توانید بهترین خدمات جوانسازی پوست در ارومیه را در مرکزی در شهر خودتان تجربه کنید، خدماتی که در بالاترین سطح قرار دارند.

جوانسازی پوست در ارومیه
جوانسازی پوست در ارومیه

مترجم و محقق : ندا ناصری
منبع1
منبع2

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments