میکرونیدلینگ در رشت

میکرونیدلینگ در رشت | چرا میکرونیدلینگ را توصیه می کنیم؟

میکرونیدلینگ در رشت

میکرونیدلینگ در رشت

میکرونیدلینگ یکی از عمل های زیبایی است که کمترین تهاجم را دارد و به همین خاطر میزان درد و عوارض آن حداقلی است. هدف از انجام این عمل زیبایی درمان یا به عبارت دیگر برطرف کردن بافت و جای زخم، سستی پوست، چین و چروک و منافذ بزرگ پوستی است که این کار را از طریق افزایش توید کلاژن انجام می دهد. در وهله اول میکرونیدلینگ ممکن است ترسناک به نظر برسد چراکه روند انجام آن با سوزن سوزن کردن پوست صورت می گیرد، اما نگران نباشید، چراکه سوزن های دستگاه میکرونیدلینگ بسیار ریز و کوتاه هستند و کمترین میزان از ناراحتی را برای شما به همراه خواهند داشت. همچنین یادتان باشد که مزیت های میکرونیدلینگ بسیار بیشتر از مضراتی احتمالی است که از آنها می ترسید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

میکرونیدلینگ در رشت
میکرونیدلینگ در رشت

رشتی های عزیز به واسطه آب و هوایی که در آن زندگی می کنند همواره به داشتن پوستی روشن و سالم معروف هستند. اما این واقعیت به معنای آن نیست که رشتی ها به عارضه ها و مشکلات پوستی دچار نمی شود. حتی اگر عارضه ی مشخصی در کار نباشد، هیچ کس، اهل هرکجا که باشد از گزند سستی پوست و چین چروک ناشی از بالا رفتن سن در امان نیست. علاوه بر آن به خاطر روشنی پوست رشتی های عزیز، مشکلات و عارضه های پوستی بیشتر روی پوست صورت این عزیزان خودشان را نشان می دهد. به همین خاطر است که ساکنان دوست داشتی رشت یکی از پروپا قرص ترین مشتریان مراکز زیبایی هستند.
همانطور که می دانید عمل های زیبایی زیادی برای برطرف کردن این مشکلات پوستی و بازگرداندن طراوت و جوانی به چهره شما در دسترستان قرار دارند، اما میکرونیدلینگ یکی از جدیدترین متد های درمانی است که با عوارضی کمتر از سایر روش ها و تأثیری بسیار بیشتر از آنها به شما کمک خواهد کرد.
در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با این عمل زیبایی ایمن و فوق العاده آشنا کنیم تا بتوانید راحت تر به جوانسازی پوست خود بپردازید. با ما همراه باشید.

میکرونیدلینگ چگونه عمل می کند؟

اساس کار میکرونیدلینگ ساده است. آسیب رساندن به پوست!!!
اما نگران نباشید.قرار نیست این آسیب ها ضرری به شما برسانند. روند میکرونیدلینگ درحقیقت شامل رساندن آسیب های بسیار ریز و بی خطر و البته کنترل شده بر سطح پوست است که درنهایت باعث می شود بدن به تولید کلاژن تحریک شود. یادتان باشد که کلاژن یک جوانساز کاملا طبیعی است که درخود بدن وجود دارد. این ماده همان ماده ای است که زخم ها را ترمیم می کند و بافت های کهنه را عوض کرده و نو می نماید.
بنابراین به جای تزریق هرگونه ماده جانبی خارجی، میکرونیدلینگ صرفا به صورت مستقیم بدن را به ترمیم و نوسازی پوست ترغیب و تحریک می کند. از همین جهت هم هست که بسیار ایمن است و تأثیرگذاری بالایی هم دارد. هرچه کلاژن بیشتری در پوست باشد، پوست جوانتر و شادابتر خواهد بود.

میکرونیدلینگ در رشت
میکرونیدلینگ در رشت

میکرونیدلینگ بیشتر برای درمان کدام عارضه ها مناسب است؟

بیشترین و مشخص ترین اثر مثبتی که میکرونیلینگ برای پوست دارد، درمان و رفع آکنه و جای آکنه پوستی است. که البته درمان آکنه یکی از سخت ترین و مهمترین کارهایی است که هر عمل زیبایی می تواند انجام دهد. تاثیری که دیگر عمل های زیبایی به اندازه میکرونیدلینگ آن را ندارند. علاوه بر آن میکرونیدلینگ تاثیری شگفت انگیز برای جوانسازی پوست و رفع لک های پوستی دارد. همچنین بهترین روش برای برطرف کردن جای زخم های عمیق پوستی هم هست.
یادتان باشد که میکرونیدلینگ یک درمان دوره ای و چندجلسه ای است. درست مثل لیزر. برای اینکه بتوانید نتیجه کاملی از میکرونیدلینگ بگیرید باید طی یک بازه مشخص، به دفعات متعدد آن را انجام دهید.چنانچه روند درمانی را ناقص و نیمه کاره رها کنید، کم کم اثر میکرونیدلینگ از بین می رود و مشکلات پوستی دوباره باز می گردند.

میکرونیدلینگ در خانه

چنانچه به یک فروشگاه خرید لوازم پزشکی و بهداشتی مراجعه کنید، احتمالا در کنار دستگاه های میکرونیدلینگ ابزار ساده تری را خواهید دید، که اگر از فروشنده بپرسید به شما خواهد گفت که نام آن درمارولر است.
درما رولر یک رولر ساده است که سوزن سوزن است و فرد با کشیدن آن روی سطح، اثری مشابه میکرونیدلینگ را روی پوست خود ایجاد می کند. اما استفاده از درمارولر معمولا توصیه نمی شود. چراکه فرد غیرمتخصص دقیقا نمی داند به کدام ناحیه چقدر آسیب باید برساند، و ثانیا سوزن های درمارولر برعکس میکرونیدلینگ پهن مقطع بوده و منافذ بزرگی روی پوست ایجاد می کنند. به همین علت هم اثرگذاری بسیار کمتری دارد، هم ایمن نیست و هم می تواند عوارض جانبی خطرناکی داشته باشد.

میکرونیدلینگ در رشت
میکرونیدلینگ در رشت

علاوه بر آن خود دستگاه میکرونیدلینگ می تواند نسخه های خانگی و حرفه ای داشته باشد. که بازهم استفاده از دستگاه های خانگی آن توصیه نمی شود. چراکه بهتر است این عمل توسط متخصص پوست و دریک مرکز مناسب صورت پذیرد. بنابراین به جای حیف کردن پول خود برای خرید مستقیم این دستگاه ها، بهتر است به یک مرکز زیبایی معتبر در رشت مراجعه نمایید.

مرکز میکرونیدلینگ در رشت

مراکز زیبایی در رشت کم نیستند. اما همه آنها کیفیت لازم را ندارند و به روز نیستند. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم میکرونیدلینگ یکی از جدیدترین و به روزترین عمل های زیبایی است که ممکن است هرمرکزی آن را نداشته باشد.

میکرونیدلینگ در رشت
میکرونیدلینگ در رشت

آنچه تأسف برانگیز است این است که به خاطر ضعف تکنیکی، برخی از مراکز حرفهای بی اساسی در مورد این عمل می زنند تا مراجع را از انتخاب آن منصرف کنند. نه به خاطر دلسوزی برای مراجع، بلکه صرفا به خاطر قالب کردن روش های دیگری که در مرکزشان وجود دارد. پس چنانچه با مرکزی رو به رو شدید که یک تکنولوژِ مشخص مانند میکرونیلینگ را ندارد، و از آن بد هم می گوید، به آن اعتماد نکنید.
بلکه مرکزی را برگزینید که به روز است و همه خدمات زیبایی را انجام می دهد. اما چنانچه دریک مرکز معتبر پزشک به شما اعلام کرد که فرد مناسبی برای انجام میکرونیدلینگ نیستید، بهتر است به حرفهایش توجه داشته باشید.

برای پیدا کردن بهترین مراکز زیبایی در رشت، کافی است اندکی حوصله کرده و فرم زیر را پر کنید، تا تهران اسکین فهرستی از قابل اعتماد ترین مراکز زیبایی در رشت را به شما معرفی کند. هرچند شعبه رشت خود مجموعه مراکز تهران اسکین، یکی از بهترین و باکیفیت ترین مرکز ها برای انجام انواع عمل ها و درمانهای زیبایی، از جمله میکرونیدلینگ است. برای کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نوبت بهتر است سری به صفحه تماس با ما بزنید

مترجم و محقق : ندا ناصری
منبع مقاله

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments