تزریق بوتاکس در بابل

تزریق بوتاکس در بابل |برای قبل و بعد از تزریق بوتاکس آماده باشید!

تزریق بوتاکس در بابل

تزریق بوتاکس در بابل

بابل یکی از بزرگ ترین شهرهای شرق استان مازندران است و به همین خاطر امکانات رفاهی زیادی دارد. با گسترش روز افزون خدمات و تزریقات زیبایی، طبیعی است که تعداد مراکز زیبایی و کلینیک های پوست هم بیشتر شود. در هر خیابان اصلی شهر بابل ، احتمالا با مطب هایی زیبایی زیادی مواجه شده اید و همین مسئله باعث می شود که کار انتخاب یکی از میان آن ها سخت و دشوار شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما دیگر نیازی به نگرانی نیست. چرا که تهران اسکین به جای شما کار جستجو را انجام خواهد داد. تلاش داریم که در وهله ی اول بهترین و ماهرترین پزشکان زیبایی را برایتان پیدا کنیم و در قدم بعدی فاکتور قیمت های مناسب را مد نظر قرار داده ایم. شما عزیزان کافیست چند ثانیه ای زمان صرف کرده و فرم پایین صفحه را پر کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.
تزریق بوتاکس در بابل
تزریق بوتاکس در بابل

تزریق بوتاکس عملیات پیچیده ای نیست اما به دقت و ظرافت خیلی زیادی نیاز دارد. پزشکان بی تجربه و غیر حرفه ای احتمالاً نمی توانند آن گونه که شما می خواهید برایتان این درمان را انجام دهند. علاوه بر این احتمال بروز عوارض جانبی نیز بیشتر خواهد شد.

برای یافتن بهترین پزشکان تزریق بوتاکس در بابل، نمی توانید به توصیه های دوست و آشنا اکتفا کنید. چرا که برای انجام این کار نیاز به نظرات تخصصی خواهید داشت. در حقیقت مزیت اصلی پزشکانی که در تهران اسکین معرفی می شوند، این است که در ابتدا توسط پزشکان حرفه ای خود مجموعه تایید خواهند شد و سپس به شما معرفی می شوند.

تزریق بوتاکس در بابل
تزریق بوتاکس در بابل

آمادگی قبل از تزریق بوتاکس

بوتاکس به شکل ماده ای کریستالی از کارخانه عرضه می شود البته بوتاکس با سالین و دیگر مایعات ترکیب می شود.

اما مثل هر درمان دیگری، برای جلسه ی تزریق خود باید اقداماتی انجام دهید. در وهله ی اول توصیه می شود که یک هفته الی 10 روز قبل از درمان، از مصرف داروهایی مثل ایبوبروفن و استامینوفن و آسپرین خودداری کنید.

بهتر است برای روز تزریق، بدون آرایش بروید. چرا که در هر صورت پزشک صورت شما را پاک خواهد کرد.

به یاد داشته باشید که حتما از پزشکتان بخواهید جعبه ی بوتاکس را به شما نشان دهد، در غیر این صورت بهتر است تزریق بوتاکس را انجام ندهید. در کمال تاسف، خیلی از پزشکان به خاطر قیمت های پایین و در نهایت جذب مراجعه کننده، از بوتاکس های غیر معتبر و چینی استفاده می کنند که می توانند عوارض جانبی زیادی داشته باشد.

آمادگی قبل از تزریق بوتاکس
آمادگی قبل از تزریق بوتاکس

بهترین مارک های بوتاکس دیسپورت، زئومین و البته بوتاکس ایرانی مصپورت است.

تزریق بوتاکس چگونه است؟

در ابتدا بیمار را به گونه ای می نشانند که سر او بالا باشد. بعد از آن محل تزریق را با نوعی شوینده ی غیر الکلی تمیز می کنند. برخی از پزشکان ترجیح می دهند که از بی حسی موضعی استفاده کنند (مثل کرم EMLA  یا دیگر مواد بی حسی)

بعد از آن نقاط تزریق با ماژیک مشخص شده و سپس تزریق شروع می شود.

به طور معمول، الگوی تزریق اینگونه است که در هر طرف پیشانی 4 الی 5 تزریق انجام شده و اگر بوتاکس را برای اطراف چشم استفاده می کنید، الگوی تزریق حدوداً 2 الی 3 واحد بوتاکس خواهد بود.

بسته به نوع چین و چروک ها ممکن است میزان تزریق هم بیشتر شود. علاوه بر این، تمایل بیمار در دریافت واحدهای بوتاکس هم در نظر گرفته می شود. اگر بعد از تزریق بوتاکس، محل مورد نظر شروع به خونریزی کرد، عموما پزشک آن را فشار خواهد داد. گرچه برخی مواقع از بسته های یخ نیز استفاده می شود اما برای توقف خونریزی و کبودی، استفاده از فشار خیلی موثرتر و بهتر است.

تزریق بوتاکس چگونه است؟
تزریق بوتاکس چگونه است؟

اقدامات بعد از تزریق بوتاکس

بعد از انجام تزریق، معمولا بیمار را به نحوی می خوابانند که سر او رو به بالا باشد. باید 2 الی 5 دقیقه به همین حالت باقی بماند تا اطمینان حاصل شود که هیچ گونه مشکلی ندارد. بعد از آن تا 2 الی 4 ساعت باید از خوابیدن خودداری شود.

اگر نگران کبودی هستید، می توانید از پزشک خود سوال کنید که چگونه می توان ریسک بروز این عارضه را کاهش داد. البته همان گونه که گفتیم، باید مصرف داروهایی مثل آسپرین و ناپروکسن و … را قبل از درمان قطع کنید.

خیلی از پزشکان به بیماران خود توصیه می کنند که حتما بعد از جلسه ی درمانی؛ تا جای ممکن عضلات مربوطه را تکان ندهند. به عنوان مثال اگر بوتاکس را برای خط اخم خود تزریق کرده اید، بهتر است تا چند روز اخم نکنید یا حالات بیانی شدیدی نداشته باشید.

هم چنین بهتر است فعالیت های سنگین و ورزشی را تا 24 ساعت انجام ندهید. بالا رفتن فشار خون و گرما باعث می شود که مواد بوتاکس بسوزند. بنابراین از 3 چیز امتناع کنید : ورزش، فعالیت های سنگین روزمره و اخم کردن!!!

اقدامات بعد از تزریق بوتاکس
اقدامات بعد از تزریق بوتاکس

هم چنین توصیه ی اکید ما به شما این است که به هیچ وجه تا 24 ساعت در معرض نور آفتاب، گرما و …قرار نگیرید. گرما سوخت و ساز بدن شما را افزایش می دهد و به این ترتیب مواد بوتاکس قبل از این که با بدن تطبیق پیدا کنند، می سوزند.

کلینیک زیبایی در بابل

حالا که با جنبه های مختلف تزریق بوتاکس آشنا شده اید، احتمالا به دنبال بهترین کلینیک زیبایی خواهید بود. اگر ساکن بابل هستید، دیگر نیازی به نگرانی نخواهد بود!

تهران اسکین افتخار معرفی بهترین مراکز زیبایی سراسر کشور را دارد. توصیه می کنیم خودتان هم تحقیقاتی کوچکی راجع به مراکز پیشنهادی ما داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که ما بهترین ها را به شما معرفی کرده ایم!

پزشکانی که معرفی می کنیم ، حداقل 6 سال سابقه و تجربه درمان داشته و شهرت خوبی در شهر خودشان دارند!

پس با خیال راحت به تهران اسکین اعتماد کنید.

بهترین کلینیک زیبایی در مازندران

در صورتی که تمایل دارید، درباره دیگر مراکز زیبایی استان مازندران (ساری، آمل و …) اطلاعات بیشتری به دست آورید، می توانید به صفحه ی تماس با ما مراجعه کرده یا سوالات خود را در زیر همین مقاله با ما در میان بگذارید. همکاران ما در اسرع وقت سوالات شما را پاسخ خواهند داد.

دپارتمان پژوهشی تهران اسکین

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع

3.3 3 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments