لیزر موهای پا زنان

لیزر موهای پا زنان | رفع موهای زبر و زخیم پا برای همیشه | بهترین مرکز لیزر در تهران

لیزر موهای پا زنان

لیزر موهای پا زنان

سلام دوستان.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

امروز تصمیم داریم در مورد رایج ترین ناحیه ی بدن که مردم برای لیزر آن را انتخاب می کنند صحبت کنیم.لیزر موهای پا زنان

همانطور که خانم های عزیز در جریان هستند هرچند موهای زائد در سراسر بدن رشد می کنند، اما در حقیقت آن نقاطی که واقعا از بین بردن موهای زائدشان مهم است اول پا ها هستند و بعد زیر بغل. دلیلش هم مشخص است. چون علاوه بر بحث سلامتی، اولین نقاطی هستند که از نظر ظاهری تو چشم اند.لیزر موهای پا زنان

لیزر موهای پا زنان
لیزر موهای پا زنان

چند بار تا به حال شده که از اینکه کمی پاچه ی شلوارتان بالا رفته و جای نقطه های سیاه موهای تازه ژیلت شده مشخص گشته، خجالت زده بشوید؟ چند بار برای پوشیدن لباس های مجلسی به دردسر افتاده اید چون باید حواستان به موهای زائد پا ها و مخصوصا ساق پایتان می بوده؟

خانم ها به خوبی از اهمیت از بین بردن موهای زائد پا آگاهی دارند. هرچند روش های معمولی مانند ژیلت و اپیلاسیون برای اینکار در دسترس هستند، اما خودتان هم با دردسر های بیشمار و عدم تاثیر دائمی هر دو آنها کاملا آشنایی دارید. پس دیگر لازم نیست معضلات آنها را برایتان برشماریم.

بلکه تصمیم داریم از راه حلی شگفت انگیز به نام لیزر موهای زائد حرف بزنیم.

در ادامه همراه ما باشید.لیزر موهای پا زنان

لیزر کردن موهای زائد

این روز ها بعید است که اسم لیزر موهای زائد را نشنیده باشید. لیزر همان روش نجات بخشی است که شما را تا آخر عمر از شر تیغ و ژیلت و اپیلاسیون رها می کند. چراکه بعد از لیزر کردن موهای زائد دیگر هیچوقت نیازی نیست نگران رشد مجدد موها باشید. چون لیزر اثری مادام العمر در رفع آنها دارد.

اما تا به حال شده با خود فکر کنید که لیزر چگونه موهای زائد را از بین می برد؟ ، به شما خواهیم گفت…لیزر موهای پا زنان

لیزر کردن موهای زائد
لیزر کردن موهای زائد

همانطور که از نامش هم پیدا است، این درمان از اشعه ی کنترل شده ی لیزر برای سوزاندن ریشه های مو استفاده می کند. چرا؟

اولا به خاطر از بین بردن فولیکول که عامل اصلی رشد مو بوده و در ساقه ی مو قرار دارد، و ثانیا برای بستن منافذ پوستی و ایجاد پوستی صاف و صیقلی. درست خواندید، لیزر تنها باعث توقف کامل رشد موهای زائد نمی شود، بلکه پوستی صاف و شفاف به شما ارزانی می کند.

اما این نتایج طی یک جلسه ی معجزه وار به دست نمی آیند. اگر می خواهید از لیزر نتیجه بگیرید حتما باید آن را طی چند جلسه ی مجزا و با فاصله از هم انجام دهید. لیزر هر ناحیه از بدن به چیزی در حدود حداقل 6 جلسه ی درمان نیاز دارد. از آنجاییکه فاصله ی بین جلسات جهت اجازه دادن به مو برای رشد مجدد بوده و حدود یک ماه است، عملا باید چیزی به اندازه ی 6 ماه یا بیشتر برای لیزر وقت بگذارید تا نتیجه مطلوبی بگیرید.

راهی هم جز این نیست، اگر مرکزی به شما وعده داد که در کوتاه مدت دوره ی درمانی شما را تمام می کند، هرگز به نتیجه ی پایدار و مطلوب کارش اعتماد نکنید.لیزر موهای پا زنان

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی لیزر چگونه انجام می شود را نیز مطالعه کنید.

نکات قبل از لیزر موهای زائد

لیز موهای زائد درمان ساده ای است. بسیار ایمن بوده و عوارض جانبی کمی هم دارد. البته به شرطی که آن را در مرکز معتبر و با کیفیتی انجام داده باشید.

پیش از شروع لیزر بهتر است به برخی نکات ساده دقت کنید که البته خود تکنسین یا پزشک حاضر در مجموعه آنها را از شما می پرسد.

اول اینکه مطمئن شوید به لیزر حساسیت ندارید. یا هرگونه حساسیت پوستی یا حتی غیر پوستی خود را به تکنسین متخصص لیزر اعلام کنید تا او تصمیم بگیرد که آیا این درمان مناسب شما هست یا نه؟لیزر موهای پا زنان

نکات قبل از لیزر موهای زائد
نکات قبل از لیزر موهای زائد

اگر در ناحیه ی تحت لیزر دچار زخم یا سوختگی باشید، بهتر است بدانید که لیزر آن را بدتر می کند.لیزر موهای پا زنان

اما نکته ی مهمی که باید قبل از لیزر رعایت نمایید، ژیلت کشیدن پیش از جلسه است! بله، اشعه ی لیزر باید وارد ریشه مو بشود و آن را بسوزاند. از آنجاییکه این اشعه با استفاده از اختلاف رنگ ریشه را از پوست تشخیص می دهد، چنانچه موهای زائد هنوز روی پوست وجود داشته باشند خود مو را ریشه تشخیص داده و به جای ارسال اشعه به ساقه ی مو، خود مو را می سوزاند.

این اتفاق علاوه بر اینکه لیزر را در آن جلسه کاملا بی فایده و بی اثر می کند، بوی موی سوخته ی بسیار بدی هم در محیط پخش می کند. هرچند در بسیاری از مراکز تکنسین قبل از جلسه به شما تیغ برای اصلاح می دهد یا خودش اینکار را انجام می دهد، ولی به هر حال بهتر است خودتان در خانه و پیش از رسیدن به مرکز اینکار را انجام داده باشید.لیزر موهای پا زنان

برای آشنایی با نکات بیشتر در مورد لیزر موهای زائد بهتر است این مقاله را نیز مطالعه کنید.

هزینه لیزر موهای زائد

هزینه ی لیزر موهای زائد به عوامل گوناگونی وابسته است که از جمله ی آنها بزرگی ناحیه ی تحت درمان می باشد. هرچه ناحیه ی تحت درمان کوچکتر باشد، هزینه ی لیزر هم کمتر می شود. اما مهمترین عامل در تعین قیمت لیزر تعداد جلسات درمانی است.لیزر موهای پا زنان

از آنجاایکه هزینه ی لیزر به صورت جلسه ای محاسبه می گردد، تعدا جلسات نقش بسیار مهمی در تعیین قیمت آن دارند. علاوه بر این موارد، مسائلی مانند شرایط و حساسیت پوست و مو شما، رنگدانه های بدن، شدت درمان و غیره هم می توانند در قیمت لیزر تاثیر گذار باشند.

هزینه لیزر موهای زائد
هزینه لیزر موهای زائد

اما یک نکته را فراموش نکنید، هزینه ی لیزر هرچقدر هم که باشد، در نهایت درمانی کاملا به صرفه است. اولا به خاطر اینکه تاثیر دائمی دارد و بعد از آن لازم نیست پولی بابت خرید تیغ یا جلسات اپیلاسیون بدهید. و ثانیا اینکه چون هزینه ی آن جلسه ای بوده و فاصله ی جلسات حدود یکماه است، شما عملا هزینه ی کل درمان را به شکل اقساطی پرداخت می نمایید. به همین خاطر هیچ فشار مالی به شما وارد نمی شود.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

مرکز لیزر برکه در شمال تهران، با تکنسین های متخصص و حرفه ای به بهترین دستگاه های لیزر مجهز بوده و یکی از به صرفه ترین مراکز برای لیزر کردن موهای زائد به حساب می آید. شما می توانید برای آشنایی بیشتر با برکه و مشاهده ی لیست تعرفه های قیمتی آن به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید.
بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران
بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments