لیزر موهای زائد پا

یک‌ روش قطعی برای موهای زائد پا| لیزر موهای زائد| مرکز لیزر برکه+ فیلم

  • چگونه برای همیشه از شر موهای زائد پا خلاص شویم؟

موهای زائد پا وضعیت ناخوشایندی است که هیچ کس از دیده شدن آن راضی نیست. زیاد بودن موهای زائد پا باعث می شود که شما نتوانید در مهمانی ها لباس های مورد علاقه خود را بپوشید. در برخی از افراد موهای زائد پا آنقدر زیاد است که باعث بروز مشکلات روحی و روانی برای فرد می شود.

شیو کردن و موم انداختن از روش های موقت رفع موهای زائد پا محسوب می شوند که با درد بسیار زیادی همراه هستند و احتمال رشد موها به سمت داخل پوست در این دوران بسیار زیاد است و حتی برخی از افراد دچار راش پوستی می شوند. اگر شما هم از موهای زائد پای خود خسته شده اید و به دنبال راهی برای برطرف کردن آنها هستید پیشنهاد می کنیم که خواندن این مقاله را از دست ندهید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

علل ازدیاد موهای زائد پا چیست؟

لیزر موهای زائد پا در تهران

اگر می خواهید که برای همیشه از شر موهای زائد پا خلاص شوید باید در ابتدا سعی کنید علت اصلی ازدیاد موهای این ناحیه را پیدا کنید. عوامل متعددی در این مسئله نقش دارند که برخی از آنها به شرح زیر می باشند:

    • پر مویی یک اختلال پزشکی است که باعث افزایش رشد مو در نقاط خاصی از بدن از قبیل زیر شکم و پاها می شود. این اختلال می ‌تواند در پی افزایش سطح هورمون های مردانه در بدن به وجود بیاید و الگوی رشد موها در بدن خانم ها شبیه الگوی رشد مردانه باشد و به این ترتیب موهای بسیار زیادی روی پاها، قفسه سینه، صورت و اندام های خصوصی رشد کنند.
    • سندروم تخمدان پلی کیستیک یکی دیگر از عواملی است که باعث رشد موهای بسیار زیاد در بدن می شود زیرا تعادل هورمون های بدن به هم می خورد. نامتعادل بودن سطح هورمون ها در بدن باعث می ‌شود که رشد موها در نقاط مختلفی از بدن از قبیل پاها افزایش پیدا کند. در تنبلی تخمدان سطح هورمون آندروژن افزایش پیدا می ‌کند که این مسئله در افزایش رشد موها موثر است.
    • بارداری، زایمان، نامنظم بودن چرخه قاعدگی و یا حتی تغییر در محیط زیست می ‌تواند باعث برهم خوردن تعادل هورمونی شود و به این ترتیب سرعت رشد موها افزایش پیدا کند.
  • در زنانی که از اختلالات غدد فوق ‌کلیه رنج می ‌برند سطح هورمون کورتیزول بالا است این هورمون باعث رشد موهای زائد در بدن و به ویژه در پاها می شود.
  • ممکن است عوامل دیگری نیز در افزایش رشد موهای زائد پا نقش داشته باشند. مصرف برخی از داروها، بیماری دیابت و اختلالات ژنتیکی، تنش جسمانی، افزایش سطح هورمون تستوسترون و مواردی از این قبیل می ‌توانند باعث افزایش رشد مو های زائد بدن شوند.

چه روش هایی برای برطرف کردن موهای زائد پا وجود دارد؟

رفع موهای زائد پا

روش های متعددی برای برطرف کردن موهای زائد پا وجود دارد که بر اساس سطح دردی که به شما تحمیل می کنند، عوارض جانبی و میزان اثر گذاری به صورت زیر دسته بندی می شوند:

  • برخی از روش ها از قبیل شیو کردن، استفاده از کرم های موبر، موم انداختن و سایر روش های خانگی جزو روش های ساده محسوب می شوند اما بزرگترین عیب آنها این است که موهای زائد مجدداً شروع به رشد می ‌کنند و طی مدت یک یا دو هفته شما به نقطه اول بر می گردید. درد، رشد موها به سمت داخل پوست و التهاب و قرمزی پوست از جمله عوارض جانبی این روش های خانگی محسوب می شوند.
  • امروزه روش های پیشرفته از قبیل لیزر موهای زائد و الکترولیز به عنوان یک راه حل قطعی برای رفع موهای زائد در نظر گرفته می شود. لیزر موهای زائد یک روش ایمن و موثر است که می تواند طی مدت کوتاهی به رفع موهای زائد انواع پوست های مختلف بپردازد. فناوری لیزر مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا است که تقریبا می ‌توان گفت برای همه افراد کارایی دارد. لیزر موهای زائد در مقایسه با الکترولیز یک روش بدون درد محسوب می شود که سرعت بالایی دارد و مزایای حاصل از لیزر موهای زائد بسیار عالی است.

لیزر موهای زائد پا چگونه انجام می شود؟

لیزر موهای زائد پا

در این روش پرتوهای لیزر به سمت فولیکول های مو که زیر سطح پوست قرار دارند ارسال می شوند. نور لیزر توسط رنگدانه های تیره ای که وظیفه رشد موها را بر عهده دارند جذب می شود و فولیکول را گرم می ‌کنند و این فرآیند باعث از بین رفتن فولیکول ها میشود. در مرحله بعدی موهای زائد نازک تر از قبل رشد می کنند و رنگ آنها روشن است.

لیزر فقط می تواند موهای زائد را در مرحله آناژن که همان فاز فعال رشد موها هدف قرار دهد. به همین دلیل برای کسب نتایج دلخواه باید دوران درمان تکمیل شود تا دیگر موهای زائد پا شروع رو به رشد نکنند. معمولاً افرادی که پوست روشن و موهای تیره ای دارند نتیجه بهتری از لیزر موهای زائد خواهد گرفت. لیزر موهای زائد پا با مزایای متعددی همراه است که برخی از آنها عبارتند از:

    • باعث لطافت و نرمی پوست می شود.
    • در زمان و انرژی صرفه جویی می کند.
    • یک روش مقرون به صرفه است.
    • عوارض جانبی بسیار کمی دارد.
    • دیگر نیازی به شیو کردن یا موم انداختن نخواهید داشت.
    • به صورت دائمی شما را از شر موهای زائد خلاص می کند.

 

 

از آن جایی که نتایج حاصل از لیزر موهای زائد دائمی است شما می توانید با خیال راحت هر نوع لباسی که دوست دارید را بپوشید و فقط سالی یک یا دو بار برای تمدید نتایج به دست آمده به پزشک مراجعه کنید.

لیزر موهای زائد پا در چند جلسه انجام می شود؟

معمولاً برای آنکه نتایج مورد انتظار به دست بیاید شما به حدود ۸ تا ۱۲ جلسه درمان نیاز دارید و سالی یک یا دو بار نیز باید برای پیشگیری از رشد موها به مرکز لیزر مراجعه کنید. اما به طور کلی تعداد جلسات مورد نیاز برای کسب نتایج مطلوب به میزان رشد موها، نوع پوست، بافت و ضخامت موها و نتایج مورد انتظار شما بستگی دارد. پس از لیزر موهای زائد پا شما می توانید به راحتی تفاوت ایجاد شده را احساس کنید و فقط طی مدت چند هفته پوستی صاف و بدون مو داشته باشید و بدون بروز هیچ گونه مشکلی از داشتن پاهایی تمیز و بدون مو لذت ببرید.

لیزر موهای زائد پا

لیزر موهای زائد پا یک روش غیر تهاجمی است که هیچ نوع آسیبی به پوست پا نمی رساند. البته برخی از افراد پس از لیزر موهای زائد پا دچار تورم یا قرمزی خفیف می شوند که این وضعیت طی مدت چند ساعت برطرف می ‌شود و کاملاً طبیعی است. شما می ‌توانید با پزشک خود مشورت کنید و برای حفظ رطوبت پوست از کرم های مرطوب کننده و آب رسان استفاده نمایید.

هنگامی که به لیزر موهای زائد پای خود می پردازید دیگر نیازی به امتحان کردن روش های دردناک قدیمی که با نتایج موقت همراه هستند نخواهید داشت و می توانید برای همیشه از شر موهای زائد پا خلاص شوید و به این ترتیب نیازی به صرف هزینه برای امتحان کردن روش های مختلف رفع موهای زائد خود نخواهید داشت.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments