لیزر کامل بدن

لیزر کامل بدن| قیمت لیزر کامل بدن| لیزر فول بادی شامل چیست؟

چرا لیزر کامل بدن را پیشنهاد می کنیم؟

 

دوستان سلام
امروز می خواهیم درباره لیزر کامل بدن صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

احتمالا شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که روش های مختلفی را برای برطرف کردن موهای زائد خود امتحان کرده اند اما باز هم آن نتیجه ‌ای که انتظار دارند را به دست نیاورده اند. تاکنون چندین بار از تیغ و ژیلت، پودر و کرم های موبر، دستگاه اپی لیدی و اپیلاسیون برای برطرف کردن موهای زائد خود استفاده کرده اید؟ احتمالاً پاسخ شما به این سوال بی نهایت دفعه است. هنگامی که قصد دارید موهای زائد بدن خود را برطرف کنید پول و زمان زیادی را برای این کار صرف می کنید اما متاسفانه باز هم به آنچه که انتظارش را دارید دست پیدا نمی کنید. لیزر کامل بدن یا لیزر فول بادی پیشنهاد ما به شما برای خلاص شدن از دغدغه های حاصل از برطرف کردن موهای زائد است که علاوه بر آن که موهای زائد شما را برای همیشه برطرف می کند در زمان و هزینه شما صرفه جویی خواهد کرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

از فناوری لیزر به عنوان یک روش ایمن، موثر و کارآمد برای برطرف کردن موهای زائد بدن یاد می شود. آیا می دانید که لیزر موهای زائد بهترین روش برای داشتن پوستی تمیز و بدون مو و لطیف است که طبق ادعای افرادی که لیزر کرده اند باعث جوان سازی پوست نیز می شود. شما می توانید از فناوری لیزر برای برطرف کردن موهای زائد همه نقاط بدن یا برخی از قسمت های مورد نظر بدن خود استفاده کنید. شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که لیزر کامل بدن چه مزایایی دارد، اجازه بدهید در این باره بیشتر توضیح بدهیم.

مزایای لیزر کامل بدن چیست؟

لیزر کامل بدن

لیزر کامل بدن به فرایند برطرف کردن موهای زائد بدن به صورت دائمی گفته می ‌شود. در این روش از نور لیزر استفاده می شود که به سمت پوست هدایت می گردد و هنگامی که به پوست برخورد می کند به گرما تبدیل می شود. گرمای تولید شده به سمت فولیکول ‌های مو ارسال می شود و توسط رنگدانه‌ های موجود در فولیکول های مو جذب می گردد و به این ترتیب فولیکول ها از بین می روند.

هنگامی که فولیکول ها از بین بروند دیگر امکان رشد موهای زائد وجود نخواهد داشت. متخصصین توانمند ما در مرکز لیزر برکه از جدیدترین دستگاههای لیزر برای برطرف کردن موهای زائد بدن استفاده می کنند و می توانند پس از تکمیل دوران درمان با لیزر شما را از دردسرهای شیو کردن خلاص کنند چرا که موهای زائد شما برای همیشه از بین خواهند رفت. احتمالا رشد موهای زائد به سمت داخل پوست را تجربه کرده اید و می دانید که چه وضعیت بد و دردناکی است.

هنگامی که شما بدن خود را لیزر می کنید و فولیکول های مو از بین می ‌روند دیگر دچار این وضعیت ناراحت کننده نخواهد شد چرا که فولیکولی وجود ندارد که این وضعیت را به وجود بیاورد. می ‌توان از این فناوری که خلاقانه و بی نظیر برای برطرف کردن موهای زائد همه نقاط بدن از قبیل دست و پا، زیر بغل، بازوها دور سینه، روی شکم، کمر، ناحیه تناسلی، ران و پاها استفاده کرد حتی آقایان نیز امروزه متقاضی درمان با لیزر هستند و از مزایای حاصل از آن بهره مند می شوند.

چرا لیزر کامل بدن بهتر است؟

لیزر کامل بدن

اگر قصد لیزر موهای زائد چند نقطه از بدن خود را دارید بهتر نیست که به جای این کار متقاضی لیزر کامل بدن خود باشید؟ لیزر کامل بدن بهتر از لیزر چند نقطه مختلف است. تصور کنید که شما الان تصمیم دارید فقط موهای زائد صورت خود را لیزر کنید اما ممکن است یک سال بعد برای لیزر موهای زائد سایر نقاط بدن خود نیز اقدام کنید در این حالت دوباره باید وقت بگذارید و فاصله منزل تا مرکز لیزر را طی کنید تا به آنچه که می خواهید دست پیدا کنید.

لیزر کامل بدن بهترین پیشنهاد ما به شما خواننده گرامی است و طی مدت چند جلسه همه موهای زائد بدن شما را به طور کامل برطرف می ‌کنیم و پوستی تمیز و لطیف را به شما هدیه خواهیم داد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قبل از مراجعه به مرکز لیزر موهای زائد خود را به طور کامل شیو کنید تا هیچ گونه مویی روی سطح پوست شما دیده نشود اما تحت هیچ شرایطی از موم برای برطرف کردن موهای زائد خود استفاده نکنید زیرا باید فولیکول ‌های مو وجود داشته باشند تا بتوانند به خوبی به جذب نور لیزر پردازند. فولیکول های مو باعث می ‌شود که لیزر کامل بدن بهتر انجام شود و بتوان همه آنها را به خوبی هدف قرارداد.

شما در طول درمان با لیزر هیچ گونه مشکلی نخواهید داشت فقط اگر آستانه تحمل درد در شما پایین باشد ممکن است در طول درمان دچار درد و سوزش خفیف شوید که البته کاملاً قابل تحمل است و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. ما در مراکز لیزر خود از دستگاه های لیزر که دارای سیستم خنک کننده هستند استفاده می کنیم تا شما در طول درمان احساس خوبی داشته باشید.

توصیه های مهم قبل و بعد از لیزر کامل بدن

لیزر کامل بدن

پس از آنکه تصمیم شما برای لیزر کامل بدن قطعی شد و از مرکز لیزر وقت گرفتید باید حداقل به مدت دو هفته قبل از درمان از قرار گرفتن در مقابل نور خورشید خودداری کنید زیرا هنگامی که نور خورشید به پوست شما برخورد می کند پوست شروع به تولید ملانین بیشتری می نماید تا از بدن شما در مقابل نور خورشید مراقبت کند. تولید ملانین بیشتر در پوست به این معنا است که دستگاه لیزر نمی تواند بین رنگدانه های موجود در پوست و مو تمایز قائل شود و به این ترتیب احتمال سوختگی پوست افزایش خواهد یافت.

ممکن است پزشک از شما بخواهد که پس از لیزر از دوش آب داغ خودداری کنید تا از میزان التهاب پوست شما پس از لیزر کاسته شود. در صورتی که قصد لیزر موهای زائد صورت خود را دارید از استفاده از لوازم آرایش خودداری کنید زیرا استفاده از لوازم آرایش می ‌تواند پس از لیزر باعث التهاب پوست شود. اگر دوست دارید که نتایج خوبی را از لیزر کامل بدن به دست بیاورید باید از همه نکاتی که پزشک در این خصوص به شما گوشزد می کند پیروی کنید تا دچار عوارض جانبی حاصل از لیزر موهای زائد نشوید.

آیا می توان در دوران بارداری یا شیردهی به لیزر موهای زائد پرداخت؟

در دوران بارداری و شیردهی به علت افزایش سطح هورمون های بدن برخی از خانم ها دچار پرمویی شدید می شوند و با توجه به شرایط خاصی که بدن آنها در دوران بارداری پیدا‌ می کند شیو کردن دائمی موهای زائد برای آنها دشوار خواهد بود. پرمویی بدن در این دوران باعث می شود که تعدادی از خانم ها برای لیزر موهای زائد خود راهی مراکز لیزر شوند.

اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید باید خدمت تان عرض کنیم که امکان لیزر موهای زائد در دوران بارداری وجود ندارد زیرا هنوز تحقیقات چندانی در خصوص تاثیرات لیزر بر روی جنین انجام نشده است و نمی ‌دانیم که آیا لیزر موهای زائد تاثیری بر سلامت جنین دارد یا خیر. به همین دلیل بهتر است لیزر موهای زائد را به پس از دوران بارداری و شیردهی موکول کنید و از مزایای حاصل از لیزر بهره مند شوید.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments