نکات قبل از لیزر

نکاتی که باید قبل از لیزر موهای زائد بدانید| رفع دائمی موهای زائد| بهترین مرکز لیزر تهران

نکاتی که باید قبل از لیزر موهای زائد بدانید

روش های متداولی که برای رفع موهای زائد وجود دارد فقط گیر هستند و در نهایت پوستی تمیز و لطیف را نیز به وجود نمی آورند. برخی از افراد تصور می کنند که تیغ کشیدن و استفاده از موم تنها روش های موجود برای رفع موهای زائد هستند اما باید خدمت تان عرض کنیم که لیزر موهای زائد یک روش عالی برای خلاص شدن از شر همه روش‌ های قدیمی شیو کردن بدن است و شما را تا آخر عمر از نیاز به اصلاح بدن و صورت بی نیاز می کند. در این فناوری از نور لیزر استفاده می ‌شود و به سمت فولیکول های مو ارسال می گردد و آنها را تخریب می ‌کند و در نهایت پوستی بدون مو را به شما هدیه می دهد. در این مقاله به نکاتی که باید قبل از لیزر موهای زائد بدانید اشاره می ‌کنیم تا با دید بهتری برای لیزر موهای زائد بدن و صورت خود آماده شوید.

لیزر موهای زائد آن گونه که تصور می شود پیچیده نیست

مزایای لیزر موهای زائد
به احتمال زیاد شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که فکر می کند لیزر موهای زائد یک روش پیچیده و دشوار است و باید مشکلات زیادی را تحمل کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید اما واقعیت این است که لیزر به راحتی به رفع موهای زائد می پردازد. انرژی حاصل از لیزر توسط رنگدانه‌ های موجود در فولیکول های مو جذب می شود و باعث تخریب ریشه موها می گردد. هنگامی که ریشه تخریب می شود دیگر امکان رشد مجدد موها وجود نخواهد داشت.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

سه نوع لیزر وجود دارد

سه نوع لیزر وجود دارد که می ‌تواند به رفع موهای زائد بدن و صورت شما کمک کند. لیزر دایود یک روش بسیار موثر برای رفع موهای زائد پوست های تیره و روشن است. لیزر الکساندرایت ایمن ترین نوع لیزر از نقش خوبی در لیزر موهای زائد نقاط بزرگتر بدن ایفا می کند. می توان از لیزر ان دی یاگ برای رفع موهای زائد انواع پوست های مختلف حتی پوستی که برنزه شده است استفاده کرد. میزان اثرگذاری این نوع لیزر در مقایسه با سایر انواع لیزر برای موهای نازک یا روشن کمتر است.

دستگاه های لیزر می توانند به خوبی به رفع موهای زائد همه نقاط بدن که دسترسی به آنها دشوار است کمک کنند. رفع موهای زائد پشت لب، چانه، زیر بغل و ناحیه بیکینی به یکی از معضلات خانم ‌ها تبدیل شده است اما خبر خوبی که برای آنها وجود دارد این است که لیزر می تواند به خوبی همه موهای زائد این نقاط را برطرف کند و دیگر نیازی به شیو کردن نداشته باشند.

چه افرادی می ‌توانند متقاضی مناسبی برای لیزر موهای زائد باشند؟

مزایای لیزر موهای زائد
اگر شما نیز از دیدن موهای زائد بدن خود رنج می برید و امتحان کردن روش های مختلف برای برطرف کردن این موهای زبر و کلفت شما را خسته کرده است باید به شما این مژده را بدهیم که لیزر می ‌تواند به خوبی موهای سیاه و زبر را برطرف کند و برای همیشه به شما پوستی لطیف هدیه بدهد. به این ترتیب اگر شما موهای زبر و کلفت در بدن یا صورت خود دارید می توانید متقاضی خوبی برای درمان با لیزر باشید.

درمان با لیزر به برخی مراقبت ‌های خاص نیاز دهد و ممکن است لازم باشد مصرف برخی داروها را قطع کنید. به عنوان مثال مصرف برخی از داروها باعث می شود که پوست شما نسبت به نور حساس شود به همین دلیل باید حداقل یک هفته قبل از درمان از مصرف آنها خودداری نمایید. مصرف اکثر داروهای آنتی بیوتیک می ‌تواند باعث حساسیت پوست به نور شود به همین دلیل اگر در بدن تان عفونت وجود دارد باید صبر کنید تا این مشکل برطرف گردد سپس برای لیزر موهای زائد به پزشک مراجعه کنید.

افرادی که قصد لیزر موهای زائد بدن خود را دارند نباید از محصولاتی که حاوی ترکیبات فعال از قبیل رتینوئید و آلفا هیدروکسیل اسید هستند استفاده کنند زیرا این محصولات باعث می شود که سلول های پوست آسیب پذیری بیشتری در مقابل نور داشته باشند در نتیجه پوست در طول درمان بسیار حساس می شود. اگر شما نمی دانید که آیا داروهایی که مصرف می ‌کنید با تاثیرات منفی بر لیزر موهای زائد همراه است یا خیر حتماً قبل از شروع درمان با پزشک خود مشورت کنید و نظر او را جویا شوید.

باید برنامه درمان لیزر را کامل کنید

مزایای لیزر موهای زائد

همه انسان ها ویژگی های فردی متفاوتی دارند و ممکن است به عنوان مثال مصرف یک داروی خاص با تاثیرات مثبت برای یک بیمار همراه باشد اما مصرف همان دارو مشکلات متعددی را برای فرد دیگری به وجود بیاورد. این مسئله در خصوص لیزر موهای زائد نیز صدق می کند و هنگامی که موها در فاز فعال رشد قرار داشته باشند میزان اثرگذاری لیزر بیشتر خواهد بود. موهای زائد نقاط مختلف بدن در مراحل مختلف رشد قرار دارند به همین دلیل با توجه به موضعی که قرار است لیزر شود ممکن است کمی طول بکشد تا نتایج مورد انتظار به دست بیاید به همین دلیل تکمیل دوره درمان لیزر موهای زائد کاملاً ضروری است.

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که افراد مراجعه کننده به مرکز لیزر انجام می ‌دهند این است که دوره درمان را کامل نمی کنند و به محض آنکه روند رشد موها آهسته شد فکر می ‌کنند که نیازی به مراجعه مجدد به مرکز لیزر ندارند. اگر واقعاً می ‌خواهید که برنامه لیزر موهای زائد شما با موفقیت انجام شود از همه نکاتی که در این خصوص به شما گفته می ‌شود پیروی کنید تا نتایج خوبی را به دست بیاورید. اصلا لازم نیست که لیزر موهای زائد در دوران پریود را کنسل کنید. شما می توانید با استفاده از تامپون یا فنجان قاعدگی به راحتی برای لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی به مرکز لیزر مراجعه کنید و برنامه درمان خود را تکمیل کنید.

قبل از مراجعه به مرکز لیزر موهای زائد بدن خود را شیو کنید

اگر قصد دارید برای لیزر موهای زائد بدن خود به مراکز تخصصی لیزر مراجعه کنید باید بدن خود را شیو کنید تا لیزر بتواند به درون ریشه موها نفوذ کند. از بند انداختن، استفاده از موم یا بی رنگ کردن موهای خود قبل از لیزر خودداری کنید زیرا باید ریشه موها در تماس کامل با لیزر باشد تا به خوبی فولیکول های مو از بین بروند. اگر به لیزر موهای زائد صورت خود پرداخته اید بهتر است از کرم ضد آفتاب با عیار حفاظتی مناسب استفاده کنید تا از آفتاب سوختگی پوست پیشگیری گردد. به خاطر داشته باشید که در فواصل بین جلسات لیزر فقط باید موهای زائد خود را شیو کنید و از بند انداختن و استفاده از موم اجتناب کنید.

لیزر موهای زائد عوارض کمی دارد

نکات قبل از لیزر

لیزر موهای زائد بدن با عوارض جانبی بسیار کمی همراه است و معمولاً این عوارض جانبی شامل قرمزی التهاب و تغییر رنگ احتمالی پوست است که در مقایسه با درد حاصل از بند انداختن یا موم انداختن یا سوختگی پوست حاصل از تیغ کشیدن بسیار ناچیز است و طی مدت کوتاهی برطرف می شود.

مترجم: لیلا عبدالملکی
منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments