لیزر موهای زیر بغل

لیزر موهای زیر بغل | از بین بردن دائمی موهای زائد زیر بغل | بهترین مرکز لیزر در رشت | مرکز لیزر رشت

لیزر موهای زیر بغل

لیزر موهای زیر بغل

بالغ شدن با رشد موهای زائد بدن همراه است. یکی از مهمترین نقاطی که پس از بلوغ موهای زائد در آن رشد می کند زیر بغل ها هستند. زیر بغل ها بیشترین میزان تولید عرق در بدن را دارند. به همین دلیل اگر موهای زائد زیر بغل را به هر طریقی از بین نبرید، عرق خارج شده از آنها در موهای زائد زیر بغل باقی می ماند و علاوه بر ماندگاری بوی بد و ظاهر نامناسب به مکانی عالی برای رشد باکتری ها و عفونت ها تبدیل می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

از طرف دیگر از آنجایی که پوست زیربغل مستقیما به یکی از مهم ترین مفصل های حرکتی بدن متصل است، ناگزیر بافت نرمی دارد تا بتواند حالت ارتجاعی مناسبی داشته باشد. به همین دلیل پوستی بسیار حساس و نرم دارد. از این رو شیو کردن های مداوم با تیغ با اینکه برای رفع موهای ازئد موثر است اما می تواند موجب آسیب هایی مانند التهاب و جوش در این ناحیه شود. هرچند هیچگونه اثر مداوم هم ندارد.

لیزر موهای زیر بغل
لیزر موهای زیر بغل

همچنین سوزش و خارش بعد از شیو کردن، روی ناحیه ی پوستی که مدام در حال کشش و جمع شدن است آن اثر را دو چندان کرده و واقعا آزار دهنده می شود.

لیزر موهای زیر بغل امروزه بهترین و عملا تنها روش موثر برای رفع دائمی موهای زائد زیر بغل است. با لیزر کردن موهای زائد دیگر نیازی نیست نگران رشد کردن دوباره ی آنها تا آخر عمر باشید.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی لیزر موهای زائد زیر بغل را مطالعه کنید.

اما از آنجایی که این درمان جزو درمان های نوین در کشور به حساب می آید و با اینکه مردم اسم آن را زیاد شنیده اند اما اطلاعات زیادی در مورد آن ندارند. همیشه به نظر می رسید که علامت سوال های زیادی در مورد درمان لیزر موهای زائد وجود داشته باشد، اما با توجه به تجربه ای که ما در مرکز لیزر رشت داشته ایم، متوجه شدیم که اغلب این سوالات هرچند هر کدام شکل متفاوتی دارند اما به چند دسته ی مشخص قابل تقسیم هستند. تقریبا هر کسی که به مرکز لیزر ما مراجعه می کند سوالاتی در مورد بخشی یا همه ی این موارد مربوط به لیزر دارد.

به همین دلیل تصمیم داریم تا در این مقاله شما را با نکاتی که بهتر است در مورد لیزر بدانید آشنا کنیم تا به سوالاتی که ممکن است در مورد این روش درمانی برای شما پیش بیاید پاسخ دهیم. با ما همراه باشید.

لیزر موهای زیر بغل
لیزر موهای زیر بغل

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

اگر بخواهیم به شما بگوییم که لیزر کردن موهای زیر بغل بدون درد است به شما دروغ گفته ایم. اما بهتر است بدانید که با این حال باز هم لیزر یکی از کم درد ترین درمان های موجود است. اولا که پیش از شروع فرآیند لیزر تکنسین مرکز کرم مخصوصی را روی پوست شما می گذارد تا اثر درد را کمتر کند.

اط طرف دیگر مراکز معتبر لیزر موهای زائد به دستگاه های جدید لیزر مجهزند. این دستگاه ها به سیستم خنک کننده مجهز هستند. سیستم خنک کننده عملا یک سیستم ضد درد است. چرا که اساس کارش مقابله با گرمای تولید شده بر سطح پوست به واسطه ی اشعه ی لیزر است. گرمایی که عامل اصلی درد لیزر به حساب می آید.

این سیستم بعد از هر شات لیزر پوست را خنک می کند و عملا درد لیزر را به حد مور مور کاهش می دهد.

برای آشنایی بیشتر با درد لیزر موهای زائد این مقاله را مطالعه کنید.

عوارض جانبی لیزر

هیچ درمانی بدون عوارض جانبی نیست اما لیزر یکی از ایمن ترین و کم خطر ترین درمان ها است. البته تا زمانی که به مرکز معتبری برای لیزر دائمی موهای زائد مراجعه کنید. عوارض جانبی عمومی لیزر موهای زائد عبارتند از :

  • خارش
  • التهب
  • قرمزی
  • جوش سطحی

این عوارض خود به خود طی چند ساعت تا چند روز از بین می روند. اما اگر تکنسین ماهری در مرکزی معتبر لیزر را برای شما انجام ندهد احتمال بروز عوارض جدی تری هم وجود خواهد داشت. عوارضی مانند:

  • سوختگی
  • لک های پوستی
  • تغییر رنگ پوست
  • عفونت
  • کبودی
  • تاول

پس در انتخاب مرکز لیزر موهای زائد دقت کافی داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی خطرات لیزر موهای زائد را مطالعه کنید.
لیزر موهای زیر بغل
لیزر موهای زیر بغل

لیزر موهای ز ائد چگونه انجام می شود؟

لیزر با تاباندن اشعه ی به شدت کنترل شده ی لیزر بر سطح پوست انجام می شود. این اشعه با نفود به ریشه های مو ماده ی فولیکول که عامل اصلی رشد موها است را می سوزانند. اگر این عمل مرتبا طی چند جلسه انجام شود فولیکول ها به طور دائمی از بین می روند و رشد موهای زائد برای همیشه متوقف می شود. به همین دلیل لیزر درمانی دوره ای است.

اما دلیلی که لیزر جذب مو ها شده و به بافت پوستی اطراف آسیبی نمی رساند این است که اشعه ی لیزر در واقع مجموعه ای از پرتو های نوری است. به همین دلیل بر اساس اختلاف رنگی پوست و مو، مو ها را که تیره تر هستند شناسایی کرده و مستقیما جذب آنها می شود.

به همین دلیل لیزر بیشترین اثر گذاری را روی پوست های روشنی دارد که موهای تیره دارند.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود را مطالعه کنید.

قیمت لیزر موهای زائد

لیزر بر خلاف تصور عموم مردم درمانی کاملا به صرفه است. اولا به دلیل اینکه که بعد از لیزر دیگر نیازی نیست تا آخر عمر هیچ پولی بابت رفع موهای زائدتان بدهید، و ثانیه به خاطر این که درمان لیزر طی چند جلسه ی جداگانه انجام می شود که فاصله ی آنها حدودا یک ماه است. از آنجایی که هزینه ی هر جلسه بعد از خود جلسه پرداخت می شود شما عملا هزینه ی کل درمان را به صورت اقساط ماهیانه پرداخت خواهید کرد.

قیمت هر ناحیه از بدن برای لیزر هم به حساسیت و شرایط پوست موی فرد، و به تعداد جلساتی که برای لیزر به آنها احتیاج دارد بستگی دارد.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی قیمت لیزر کردن موهای زائد را مطالعه کنید.

فاصله ی بین جلسات لیزر

فاصله ی بین جلسات لیزر به شرایط پوست و موی خود فرد بستگی دارد. تعیین این فاصله در هر فرد با دیگری متفاوت است. اما عموما هر نفر به 4 الی 6 هفته زمان احتیاج دارد تا برای جلسه ی بعدی لیزر آماده شود.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی فاصله ی بین جلسات لیزر را مطالعه کنید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در رشت

همانطور که قبلا هم گفتیم کیفیت خدمات مرکزی که برای لیزر موهای زائد آن را انتخاب می کنید بسیار مهم است.

لیزر موهای زیر بغل
لیزر موهای زیر بغل
مرکز تخصصی لیزر رشت یکی از بهترین شعب مجموعه مراکز لیزر تهران اسکین در سراسر ایران است که با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص آماده ی ارائه ی بهترین خدمات لیزر موهای زیر بغل به شما عزیزان می باشد. مجهز بودن به جدیدترین دستگاه های لیزر در کنار تخفیف ها و قیمت های استثنایی ، مرکز لیزر رشت را به یکی از با کیفیت ترین و در عین حال به صرفه ترین مراکز برای لیزر کردن موهای زائد در رشت تبیل کرده است. شما هم اکنون می توانید برای آشنایی با لیست قیمت ها و تماس برای گرفتن نوبت لیزر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments