بهترین دستگاه لیزر برای رفع موهای نازک اسکلپیون

جدیدترین دستگاه لیزر برای رفع موهای نازک را بشناسید.

بهترین دستگاه لیزر برای رفع موهای نازک را بشناسید.

بهترین دستگاه لیزر برای رفع موهای نازک اسکلپیون

سلام و سلامت باشید.

زمانی می گفتیم خوش به حال خانم یا آقایی که موی تیره با پوست روشن دارند و می توانند از نعمت جوانسازی و رفع موی زائد با لیزر حسابی بهره ببرند. همین الان هم به هر مرکز لیزر معتبری که مراجعه کنیم پیش از لیزر تست تعیین درجه فولیکول مو گرفته می شود. یعنی، ضخامت، تراکم، رنگ مو و فاز رشد یا استراحت موها بررسی می شوند. چرا؟ برای اینکه پزشک بتواند درباره ی طول موج مناسب پوست و موی ما تصمیم بگیرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

یکی از مشکلات لیزرهای سابق این بوده که برای رفع موی زائد نازک، خاکستری، روشن و برای جوانسازی پوست تیره چندان کارساز نبودند.

آیا شما نیز دغدغه ی لیزر موهای نازک و یا لیزر پوست تیره را دارید و مطمئن نیستید لیزر مناسبی پیدا شود؟ باور کنید چنین لیزری وجود دارد و نام آن اسکلپیون مدل مدیواستار آلمانی ست. در متن زیر چگونگی عملکرد این لیزر را برای جوابدهی روی موهای نازک و پوست تیره توضیح می دهیم.

موضوع متن حاضر: جدیدترین و بهترین دستگاه لیزر برای موهای نازک یا برای پوست تیره

بهترین دستگاه لیزر برای موهای نازک

مهمترین ویژگی لیزر اسکلپیون این است که چند-بعدی و چندکاربردی است. اسکلپیون تنها لیزری ست که تفاوت های خاصی با لیزرهای نسل قبلی دارد.

هندپیس لیزر اسکلپیون کاملا بهداشتی با سلفون

لیزر اسکلپیون، متعلق به کمپانی معروف مدیواستار در آلمان بوده و هندپیس های متفاوت با طول موج هایی بین ۷۵۵ تا ۹۵۰ نانومتر دارد. تنوع طول موج یک لیزر به معنی انتخاب های بیشتر است. پزشک می تواند از یک طول موج برای موهای نازک یا پوست تیره و از طول موج دیگری برای موهای ضخیم یا پوست روشن استفاده کند.

سوال. چرا لیزر اسکلپیون قادر به از بین بردن موهای زائد نازک است؟

جواب. دلیل اصلی برتری اسکلپیون در رفع موهای نازک این است: لیزرهای قبلی فقط رنگدانه فولیکول یا همان سلول ریشه مو را هدف می گرفتند و موها را ریشه کن نمی کردند بلکه نازک و نازک تر می کردند. اما اسکلپیون عروق تغذیه کننده ی فولیکول مو را غیرفعال می کند. با این حساب، دیگر فولیکول موی نازک یا ضخیم اجازه ی رشد پیدا نمی کند.

مزایای دستگاه لیزر اسکلپیون در رفع موهای نازک

چهار مزیت برتر لیزر اسکلپیون در مقایسه با لیزرهای دیگر عبارتند از:

۱: دستگاه اسکلپیون بر خلاف نسل های قبلی اش، هیچگونه درد و سوختگی ای ایجاد نمی کند. ضمن اینکه چندین هندپیس برای تغییر طول موج متناسب با پوست شما دارد.

۲: سال های قبل (و احتمالا همین الان در اغلب مراکز) سر هندپیس ها را برای هر بیمار با الکل ضدعفونی می کردند یا می کنند که چندان بهداشتی نیست. اما در مرکز برکه، روی پوست شما با لایه ی محافظ سلفون پوشانده می شود تا از تماس مستقیم هندپیس با پوست جلوگیری شود.

۳: مزیت دیگر اسکلپیون به لیزرهای دیگر: در انواع دستگاه های دیگر نور لیزر فقط فولیکول موی زاید را هدف گیری می کند. اما لیزر اسکلپیون عروق تغذیه کننده ی فولیکول موهای زاید را غیرفعال می کند تا موها اجازه ی رشد پیدا نکنند.

۴: با لیزر اسکلپیون دیگر نیازی به چندین جلسه پیاپی لیزر و صرف هزینه های گزاف ندارید. برای خیلی از افراد سه جلسه کفایت می کند.

فیلم بهترین دستگاه لیزر برای رفع موهای نازک

لیزر اسکلپیون در مرکز برکه بهترین دستگاه لیزر برای از بین بردن موهای زائد

برای دیدن ویدئوهای لیزر اسکلپیون، اینجا را کلیک کنید.

همچنین، می توانید در اینستاگرام مرکز برکه نیز فیلم و ویدئو ها را تماشا کنید: berkelyzerr

بهترین مرکز لیزر اسکلپیون مدویاستار آلمانی در تهران

به اطلاع شما دوستان می رسانیم که مرکز لیزر برکه در تهران از پیشرفته ترین دستگاه های لیزری با دو فن آوری برتر دایود و الکس برخوردار است. یکی از این دستگاه ها لیزر برتر اسکلپیون از کمپانی معروف مدیواستار در آلمان می باشد.

نکته مهم: هیچ مرکزی نمی تواند به صِرف داشتن تجهیزات پزشکی پیشرفته ادعای برتر بودن را داشته باشد. مرکزی معتبر است که علاوه بر بهترین دستگاه لیزر روز دنیا، از دانش پزشکان برتر و کاربلد بهره ببرد.

نکته مثبت: تمامی عمل های لیزر موهای زائد و جوانسازی پوست به دست متخصصین پوست و جراح متخصص پرتجربه انجام می شود. کادر پزشکی برکه سال هاست که علم زیبایی و لیزر خود را بروز رسانی کرده و از تازه ترین پیشرفت های پزشکی-زیبایی باخبرند.

همچنین، یکی دیگر از ویژگی های یک مرکز معتبر این است که با شرکت های سازنده یا خدمات تعمیر دستگاه ها دایم در ارتباط بوده و هرگز از دستگاه های معیوب برای هیچ متقاضی ای استفاده نمی کند.

دستگاه لیزر اسکلپیون در مرکز برکه کاملا ایمن و استاندارد بوده و علاوه بر رفع دایمی موهای زائد بدن به سیستم خنک کننده و آنالیزگر پوست نیز مجهز است.

برای تماس، مشاوره رایگان، پرسش درباره لیزرها و روش های جوانسازی پوست و اطلاعات قیمت…،

با مرکز برکه در اینجا تماس بگیرید.

دایرکتوری قیمت لیزر موهای زائد نازک در اینستاگرام

برای دریافت دایرکتوری قیمت های لیزر موهای زائد نازک بدن و انواع موها، به اینستاگرام برکه سر بزنید:

berkelyzerr

شادمان و لطف خداوند برای شما

م. اکبری زاده: گروه پژوهشی تهران اسکین

ماندگاری دایمی لیزر اسکلپیون برای رفع موهای زائد نازک

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments