عوارض لیزر زیر بغل و لیزر پوست: تغییر رنگ پوست: لیزر در یک آرایشگاه

عوارض لیزر زیر بغل با کدام دستگاه لیزر موهای زائد ظاهر می شوند؟

عوارض لیزر زیر بغل

کدام دستگاه های لیزر منجر به بروز عوارض زیر بغل و بدتر شدن آن می شوند؟

عوارض لیزر: سوختگی ناشی از لیزر در یک آرایشگاه

سلام و سلامت باشید.

دوستی می گفتند:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

                        “اخیرا در اینترنت دنبال تخفیف ویژه لیزر موهای زائد بودم. سرچ کردم و به یکی از مراکز لیزر تخفیفاتی مراجعه کرم. من نمی دانستم لیزر زیر بغل شرایطی دارد و نوع دستگاه مهم است و فقط به خاطر قیمت ارزان لیزر اقدام کردم. موقع نوبت دهی، فورا پول رو دریافت کردن و منو به اتاق لیزر فرستادن. پیدا بود که مدت زیادی از دستگاه لیزرشون کار کشیدن. خیلی به اسم و برند دستگاه دقت نکردم ولی گفتند که الکس هست! بعدا با خوندن مطالب لیزر در سایت شما فهمیدم دروغ گفتن و دستگاه شبه لیزر بوده. با دو سه جلسه لیزر، زیر بغلم حسابی خارش گرفت و پوستش لک های سفید سیاه زد. جلسه آخر کم کم دچار سوختگی و زخم شد و منم هر چی شکایت و اصرار برای اینکه پولمو پس بگیرم گفتن خودت مراقبت بعد لیزر رو انجام ندادی و ما مقصر نیستیم!”

عوارض لیزر زیر بغل: اشتباهات رایج در لیزر موهای زائد زیر بغل، بیکینی…

در سال های اخیر سلامت ما ایرانی ها خیلی بیشتر از گذشته در خطر افتاده. چرا؟

سبک غلط تغذیه، آلودگی های محیطی و نامناسب بودن آب و هوا، و مراقبت نکردن از خودمان دلایل مهمی هستند. اما…

خیلی از ما خودمان را سرخود درمان می کنیم: بدون توجه به عوارض، قرص هایی مثل شکلات از گلو پایین می اندازیم و از تداخل آن ها با نتیجه لیزر بی خبریم.

بی مقدمه پوست نازنینمان را به دست یک آرایشگر پرمدعا لیزر می کنیم! اصلا از خودمان نمی پرسیم که این فردی که برایمان کار لیزر انجام می دهد تخصص پزشکی پوست و مو دارد یا نه و آیا دانش تعامل دو طرفه ی آناتومی زیر پوست و لیزر را دارد یا نه!

به اسم تخفیف استثنایی به مراکز عیر قانونی مراجعه می کنیم و بعد هم وقتی عوارض سراغمان آمد تازه متوجه می شویم که لیزر شرایطی دارد و بازی دستگاه های نامرغوب با پوستمان به دست آدم های ناوارد شوخی بردار نیست!

به جای اینکه خودمان درباره مراکز و کلینیک های لیزر تحقیق کنیم، گوش به تبلیغات پر از بوق و کرنا و تعریف و تمجیدها می دهیم!

بدون بررسی شرایط پزشکی وشرایط پوستمان در یک مرکز معتبر و بدون اینکه بدانیم آیا کاندید مناسبی برای لیزر هستیم یا نه به مرکز لیزری می رویم و فقط دنبال تخفیف هستیم و قیمت ارزان! گوشمان بدهکار نیست که خیلی از تخفیف ها دروغین است و اصلا دستگاه لیزر الکس و دایود در کار نیست!

عوارض لیزر زیر بغل و غدد لنفاوی زیر بغل

عوارض لیزر زیر بغل چرا و چگونه ایجاد می شوند؟

یکی از دغدغه های متقاضیان لیزر این است:

س. آیا لیزر به غدد لنفاوی زیر بغلمان آسیب می زند؟

ج. لیزر خوب هرگز. اگر طول موج لیزر با پوست زیر بغل شما متناسب باشد و سیستم لنفی در زیر بغلتان  سالم و بدون تورم قبلی باشد، لیزر هیچ آسیبی به شما نمی رساند. چرا؟ علت این است که امواج لیزر تا حد رنگدانه فولیکول مو (سلول ریشه مو) به عمق زیر پوست نفوذ نمی کنند(فقط در حد چند میلی متر) و غدد لنفاوی زیر بغل در عمق های بیشتری از پوست قرار دارند.

سیستم لنفی بخشی از سیستم ایمنی بدن است که وظیفه حفاظت از بدن در مقابل عفونت ها و تخلیه سموم و مایعات اضافی از بدن را بر عهده دارد.

عوارض لیزر زیر بغل از زبان پزشک متخصص و جراح در مرکز لیزر برکه

عوارض لیزر زیر بغل در صورتی ظاهر می شوند که

1. از قبل، غدد لنفی زیر بغلتان به علت بیماری یا عفونتی و یا پیدایش ضایعه ای متورم یا دردناک شده باشند.

2. تاتوی عمیق بازو که چند ماه یا چند سال قبل انجام دادید به زیر بازو در سیستم لنفاوی (جوهر تاتو) نفوذ پیدا کرده و آن را آلوده کرده باشد و شما بدون توجه به این مسئله همزمان لیزر زیر بغل نیز انجام دهید!

3. نشانه هایی از سرطان پستان و یا تورم غدد لنفاوی ناشی از بیماری های پستان وجود داشته باشد و شما بدون بررسی ماموگرافی یا بدون توجه به این مسئله لیزر زیر بغل انجام دهید. یا اینکه مشکل هورمونی جدی دارید و لیزر زیر بغل برایتان فعلا مناسب نمی باشد!

4. طول موج دستگاه لیزر متناسب با شرایط پوست زیر بغلتان نباشد. به عبارتی، پوست شما تحمل انرژی پرقدرت لیزر را نداشته باشد. برای مثال، پوست شما نازک و روشن باشد و در مرکزی با دستگاه لیزر ان دی یاگ 1064 نانومتری که برای پوست های تیره و مقاوم مناسب است لیزر کرده باشید. طبییعی ست که چنین طول موجی پوست شما را حسابی بسوزاند و ملتهب کند!

5. لیزر به دست یک فرد ناوارد انجام شود. چه بسا مراکزی هستند که هنوز از لیزرهای تهاجمی و قدیمی ای مانند دی اکسید کربن یا اربیوم یاگ با طول موج های نزدیک یا بیش از 2000 نانومتر استفاده می کنند! آن ها حاضر به پرداخت هزینه و خریداری دستگاه های لیزر غیرتهاجمی الکس و دایود و متناسب با پوست بیماران نیستند!

جلوگیری از عوارض لیزر زیر بغل با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد زیر بغل: اسکلپیون مدیواستار

دوستان عزیز، خود من فقط سه جلسه لیزر موهای زائد زیر بغل با دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار (معجزه ای در دنیای لیزر موهای زائد) انجام دادم و تا مدت ها نیازی به تمدید لیزر پیدا نکردم. اسکلپیون کاملا بدون درد، بهداشتی (استفاده از سلفون یکبار مصرف روی پوست و هندپیس به جای الکل)، و بدون کوچکترین عوارض است.

سرعت و اثربخشی اسکلپیون چند برابر پیشرفته ترین لیزرهای الکس و دایودِ موجود است. به جای اینکه فقط رنگدانه فولیکول موی زائد هدف گیری شود (در لیزرهای دیگر چند جلسه طولانی برای کم رنگ تر کردنش لازم است!)، عروق تغذیه کننده ریشه موی زائد غیرفعال می شوند. ضمن اینکه عروق خونی حیاتی زیر پوست هیچ آسیبی نمی بینند. نور لیزر آنقدر باریک و دقیق به نقاط خاص می تابد که هیچ آسیبی به شبکه اعصاب و مویرگ های حیاتی زیر بغل و زیر پوست وارد نمی شود.

لینک بیش از صد تبادل نظر هم وطنان درباره انواع دستگاه های لیزر مرغوب و نامرغوب (پایین صفحه ی جدید)

دستگاه لیزر اسکلپیون قیمت زیادی دارد و برای همه ی تیپ های پوست (از پوست نازک و روشن گرفته تا گندمی، سبزه و تیره) یا انواع موها (روشن، نازک، بلوند، کرکی، سیاه و ضخیم، …) مناسب است و خیلی خوب جواب می دهد. البته کمتر مرکزی پیدا می کنید که زحمت خرید چنین دستگاه باکیفیتی را به خود بدهد!

عوارض لیزر زیر بغل: لیزر بدون درد و عارضه با بهترین دستگاه لیزر: اسکلپیون مدیواستار

اگر مایل به کسب اطلاعات درباره تفاوت انواع لیزرهای آپوجی پلاس، کندلا، سوپرانو پلاتینیوم و شبه لیزرها با اسکلپیون مدویاستار هستید، لینک زیر را کلیک کنید:

مقایسه عوارض و مزایای انواع دستگاه های لیزر آپوجی، کندلا، سوپرانو… با لیزر اسکلپیون مدیواستار
لینک بهترین ویدئوهای لیزر پوست و مو (لیزر زیر بغل…) و مغز و اعصاب و روان در سایت تلفیزیون

 

حفظ سلامت شما و اجرای بهترین های لیزر جزو اولویت های مرکز لیزر برکه است.

اکبری زاده: عضو دپارتمان پژوهشی سایت فوق تخصصی تهران اسکین

  تماس با بهترین مرکز لیزر موهای زائد زیر بغل با بهترین پزشک و دستگاه لیزر:

                                        09027610748

 اینستاگرام مرکز لیزر برکه (منصفانه ترین قیمت ها با بهترین دستگاه):


                                       berkelyzerr
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments