مرکز لیزر ویژه آقایان

لیزر موهای زائد مردها | مرکز لیزر ویژه آقایان

مزایای لیزر موهای صورت
فواید لیزر موهای زائد بیکینی

تصور کنید که دیگر نیازی نیست ریش خود را هر روز صبح بزنید، دیگر خبری از جیک زدن ته ریش بعد از 5 ساعت نیست، و دیگر موهای زیر پوستی نداشته باشید! آیا از رشد خارج از کنترل موهای روی شانه و کمر خود بدتان می آید؟ آیا به لیزر موهای زائد برزیلی مردان فکر می کنید، اما خیلی خجالت می کشید که در مورد آن پرس و جو کنید؟ بله، نظافت بیکینی دیگر منحصر به جنس خاصی نیست! امروزه مردان نیز می توانند از مزایای طولانی مدت رفع موی زائد، حتی در خصوصی ترین قسمت بدن خود برخوردار شوند.

جهت برخوردار شدن از مزایای لیزر موهای زائد مردان، ما به شما مرکز لیزر برکه را معرفی می کنیم. مرکز برکه با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات زیبایی، پوست و مو، و لیزر را به شما عزیزان ارائه کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

در ادامه به برخی از سوالات متداول شما در خصوص لیزر موهای زائد مردها در مرکز لیزر ویژه آقایان پاسخ داده ایم.

 

درباره لیزر موهای زائد مردها

حقایقی درباره لیزر
لیزر موهای زائد مردان

لیزر موهای زائد شگفت انگیز است. در این روش از ژل استفاده نمی شود، بنابراین هیچ گونه مواد شیمیایی یا مواد چسبنده ای روی پوست باقی نمی ماند و برخلاف روش های دیگر نمی تواند وارد جریان خون یا غدد لنفاوی شما شود. بنابراین می تواند برای سایر مناطق حساس مانند ناحیه دستگاه تناسلی مردان، زیر بغل ، گوش یا بینی نیز استفاده شود.

بهترین روش از بین بردن موهای زائد برای همیشه

 

پس چنانچه آقایی هستید که تمایل دارد از یک روش دائمی تر برای رفع موهای زائد استفاده کند، مطمئن باشید گزینه مناسبی را پیدا کرده اید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فرایند لیزر موهای زائد می توانید با مرکز لیزر برکه، بهترین و معتبرترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهران تماس بگیرید.

 

فیلم لیزر اندام تناسلی

 

چه نوع دستگاه لیزر موهای زائدی در مرکز برکه دارید؟

لیزر بیکینی درد داره؟
دستگاه لیزر اسکلپیون

در گذشته، انرژی های مورد استفاده در دستگاه های لیزر موهای زائد، مانع از این می شد که افرادی که دارای رنگ مو و پوست خاصی بودند، از مزایای درمان لیزر برخوردار شوند. زیرا دستگاه های لیزر تنها قادر بودند پوست های بسیار روشن و موهای بسیار تیره را درمان کنند.

مرکز لیزر برکه، خدمات لیزر را توسط دستگاه اسکلپیون مدیواستار انجام می دهد. این دستگاه جدیدترین و امن ترین دستگاه الکسانداریت برای از بین بردن رشد بیش از حد مو به روشی راحت است. این یک روش درمانی است که موها را به طور دائمی کاهش می دهد.

استفاده از این لیزر جهت درمان مناطق بزرگتر، در مقایسه با سایر دستگاه های لیزر موهای زائد، مدت زمان درمان را تا 75 درصد کاهش می دهد.

دستگاه لیزر اسکلپیون با همکاری دو شرکت فن آوری لیزری بسیار معروف، زایس و مدیو استار ساخته شده. این دستگاه مخصوص رفع موهای زائد است و با فن آوری های الکس و دایود به بازار پزشکی-زیبایی معرفی شده است. به عبارتی، هیچ دستگاه لیزر دیگری را نمی توانید پیدا کنید که تا این حد تخصصی و ویژه ی رفع موهای زائد طراحی شده باشد.

به غیر از رفع موهای زائد، لیزر اسکلپیون برای درمان آکنه و جوش و همچنین درمان ضایعات عروقی بسیار خوب عمل می کند.

بر خلاف لیزر های الکس و دایود، لیزر اسکلپیون به جای اینکه تنها رنگدانه فولیکول مو را مورد هدف قرار دهد، عروق تغذیه کننده موی زائد را غیرفعال می کند. به همین دلیل، هیچ لیزر دیگری به غیر از اسکلپیون قادر نیست موها را این چنین ریشه کن کند.

 

درمان لیزر موهای زائد مردها چقدر طول می کشد؟

لیزر خط ریش
لیزر موهای زائد آقایان

لیزر موهای زائد برای آقایان در کمتر از یک ساعت انجام می شود. تنها 30 دقیقه برای لیزر موهای زائد کمر، 20 دقیقه برای لیزر موهای زائد قفسه سینه یا شکم و 10 تا 15 دقیقه برای لیزر بیکینی زمان لازم است. از این رو می توانید حتی در وقت ناهاری خود، این درمان را انجام دهید.

 

قیمت لیزر مردان چقدر است؟

لیزر موهای زائد آقایان
لیزر موهای زائد مردها

برای مشاهده لیست هزینه لیزر بدن مردان اینجا را کلیک کنید. تکنسین ما از جدیدترین فن آوری لیزر استفاده می کند و از سریع ترین و موثرترین روش های رفع موهای زائد نسبت به سایر روش ها آگاهی دارد.

 

فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد مردها چقدر است؟

مراکز لیزر آقایان در تهران
مرکز لیزر آقایان

لیزر موهای زائد مردها می تواند در افراد مختلف، متفاوت باشد و به نوع موی شما (هورمونی، طبیعی، پیری) بستگی دارد. شما به چندین جلسه درمان برای از بین بردن موهای زائد نیاز دارید که هر 5 تا 6 هفته انجام می شود. این فاصله زمانی به این دلیل است که فولیکول دیگر نتواند از رشد مو پشتیبانی کند. جهت دستیابی به بهترین نتیجه، به دنبال اتمام دوره درمان خود ممکن است به چند جلسه درمان سالانه جهت نگهداری نیز نیاز داشته باشید. به عنوان یک جایزه ، لیزر موهای زائد بدن برای مردها به معنای این است که موهای زیر پوستی شما از همان اولین جلسه ناپدید می شوند و لازم نیست که مجدداً درمان شوند و این یک جایزه برای آقایان محسوب می شود.

 

عملکرد لیزر موهای زائد مردها چگونه است؟

درمان لیزر موهای زائد با استفاده از فوتوترمولیز عمل می کند. به این معنا که در آن، انرژی متساطع از نور لیزر به گرما تبدیل می شود و به فولیکول مو آسیب می رساند. به همین دلیل لیزر، موثرترین و بهترین روش برای موهای زائد مردان به شمار می رود.

فقط آقایان بخوانند: بهترین روش از بین بردن موهای زائد

 

آیا می توان لیزر را در هر نقطه ای از بدن به کار برد؟

مرکز لیزر آقایان در تهران
لیزر موهای زائد صورت

لیزر تنها مخصوص موهای بدن نیست. شما همچنین می توانید برای درمان موهای زائد صورت از جمله نواحی بین ابرو یا بالای ابرو، خط ریش یا حتی روی گردن از لیزر استفاده کنید. لیزر همه کاره ترین و پر کاربرد ترین راه رفع موهای زائد برای مردان محسوب می شود و تقریباً در هر نقطه ای از بدن قابل استفاده است.

 

آیا لیزر موهای زائد مردها دردناک است؟

اپیلاسیون بیضه ها
عوارض لیزر

در دستگاه لیزر اسکلپیون یک سیستم خنک کننده به کار رفته است. این سیستم از یک تکنیک “خنک کننده مضاعف” استفاده می کند که از روند خنک کننده طبیعی بدن در کنار یک سیستم خنک کننده خارجی ویژه مهندسی شده استفاده می کند. این سیستم کننده لیزر برای به حداقل رساندن درد و ناراحتی در طول جلسه درمان لیزر استفاده می شود. این امر باعث می شود لیزر نه تنها مؤثرترین روش رفع موهای زائد موجود برای مردان باشد، بلکه منجر به تسریع درمان و یک فرایند تقریبا بدون درد می شود. پس از درمان، می توانید بلافاصله به فعالیت های عادی خود برگردید.

 

چرا مرکز لیزر برکه؟

بهترین کلینیک زیبایی در تهران
مرکز زیبایی برکه

مرکز پوست و زیبایی برکه، به عنوان معتبر ترین مرکز ارائه دهنده خدمات لیزر، پوست، مو و زیبایی شناخته می شود و از این رو همیشه جزء اولین انتخاب ساکنان تهران بوده است. یکی از جدیدترین دستگاه های لیزر موجود، یعنی اسکلپیون مدیواستار را مرکز تخصصی لیزر برکه داراست. از مزایای لیزر اسکلپیون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت نفوذ و قدرت جذب بالا در ملانین مو
  • کاهش خطر سوختگی بر روی پوست
  • خنک نگه داشتن پوست برای مدت طولانی تر
  • عمق نفوذ بالا در پوست و افزایش سرعت کلاژن سازی
  • به کارگیری جنبه های ایمنی گوناگون برروی دستگاه برای حفاظت از بیمار و پزشک
  • قابلیت جذب مناسب توسط رنگدانه ها
  • سیستم اپتیکی واگرا کننده منحصر به فرد پرتو لیزر بلافاصله پس از برداشتن از روی پوست

خوشبختانه ما این امکان را در اختیار همه هموطنان قرار داده ایم تا بتوانند یه غیر از تهران، در شهر خود از خدمات لیزر و زیبایی برخوردار شوند. چنانچه در تهران و یا سایر شهرهای دیگر زندگی می کنید، فهرست مراکز لیزر آقایان در تهران و سایر شهرها را در اینجا مشاهده کنید.

 

عوارض لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان : نعوظ حین درمان

التم زود راست میشه
عوارض لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

گاهی اوقات این اتفاق در اتاق عملیاتی لیزر رخ می دهد که اندام تناسلی مردان دچار نعوظ شود و اگر تحت این شرایط قرار گیرید، می تواند شرم آور باشد. این احتمال بارها و بارها افتاده است که مردان حین اپیلاسیون بیضه ها یا لیزر ناحیه تناسلی نعوظ داشته باشند. اما چرا این اتفاق می افتد؟ در واقع، این تحریک جنسی نیست بلکه بیشتر یک واکنش جسمانی است که گاهی اوقات نمی توان از آن اجتناب کرد. بنابراین، آرام باشید و نگران این موضوع نشوید. بیشتر اوقات، بعد از چند شات لیزر، دیگر این مشکل را نخواهید داشت. اپراتور دستگاه لیزر شما احتمالاً قبلاً بارها تحت این شرایط قرار گرفته است و با این موضوع آشناست. بنابراین به خوبی می داند که این موضوع کلملا طبیعی است و این امر مانع از متوقف ساختن ادامه کار او نخواهد شد. شخص مراجعه کننده مرد نیز باید به خاطر داشته باشد که شئونات اخلاقی را حفظ کند و برخورد مناسبی در مواجهه با این موضوع داشته باشد.

 

چگونه باید برای درمان لیزر موهای زائد مردها آماده شد؟

لیزر موهای زائد برای مردان
لیزر موهای زائد برای مردان

تمیز و پاکیزه باشید. اگر قرار است لیزر موهای زائد انجام دهید، سعی کنید به گونه ای برنامه ریزی کنید که قبل از مراجعه تان، دوش گرفته باشید و بدن تان کاملا تمیز و خشک باشد.

پاکیزگی امری بسیار پسندیده است، اما لطفاً از استفاده از لوسیون خودداری کنید. زیرا اگر پوست تان کمتر چرب باشد، نتایج بهتری خواهید گرفت.

برای انجام لیزر موهای زائد، لطفاً با تمام نواحی درمان را کاملا اصلاح کنید. شما نباید 4 هفته قبل از جلسه لیزر خود، ناحیه مورد نظر را اپیلاسیون کرده باشید. این بدان علت است که فولیکول های مو در بستر خود وجود داشته باشند و درمانی مؤثر تری داشته باشید. اگر به طور صحیح اصلاح نشده باشید و قبل از درمان نیاز به شیو کردن توسط اپراتور را داشته باشید، هزینه اضافی متحمل خواهید شد.

راحت باشید و در صورت امکان، در روز مراجعه، لباس زیر گشاد بپوشید تا از تحریک و التهاب در مرحله بعد از درمان جلوگیری شود.

تکنسین لیزر سعی خود را خواهد کرد تا شما احساس راحتی کنید، اما همچنان ممکن است کمی خجالت بکشید. نگران نباشید، اپراتور لیزر این موضوع را درک می کند. به خصوص برای لیزر موهای زائد، هرچه عضلات شما ریلکس تر باشد، نتایج بهتر خواهد بود.

 

در طول جلسه لیزر موهای زائد آقایان چه اتفاقی می افتد؟

لیزر برای مردان
لیزر برای مردان

در ابتدا از شما خواسته می شود لباس زیر خود را در یک اتاق در بیاورید. پس از در آوردن لباس های تان، به شما لباس محافظتی داده می شود که همچنین شرایط کار را بهینه تر می سازد تا تکنسین بتواند تمام موهای زائد را درمان کند.

تکنسین قبل از شروع فرایند لیزر، ناحیه مورد نظر را پاکسازی می کند تا وجود هر گونه باکتری های خطرناک بالقوه موجود در پوست تان را از بین ببرد.

همچنین تکنسین با شما در خصوص انتظارات تان مشورت می کند. در طی جلسه مشاوره، متخصص به شرح کامل فرایند درمان لیزر می پردازد تا شما اطمینان حاصل کنید که از لیزر موهای زائد چه انتظاراتی دارید. در این جلسه همچنین از شما یک تست پچ گرفته می شود تا متخصص مطمئن شود که شما کاندید مناسبی برای انجام لیزر موهای زائد هستید یا خیر.

 

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد مردها
مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد
  • از قرارگیری در معرض اشعه UV به مدت 7 روز اجتناب کنید.
  • در صورت ایجاد تاول، از ترکاندن آن خودداری کنید. چنانچه پوست تان شکننده شده است، از یک پماد آنتی بیوتیک استفاده کنید تا بهبود یابد.
  • جهت التیام دردهای پس از لیزر، تاینلول (استامینوفن) توصیه می شود.
  • جهت تسکین ناراحتی های ناشی از گرما پس از لیزر، مصرف داروهای بدون نسخه، ژل ترمیم کننده، استفاده از حوله خنک، کمپرس یخ و آلوئه ورا توصیه می شود.
  • از نشستن بر روی صندلی های حرارتی، بلافاصله پس از لیزر موهای زائد خودداری نمایید.
  • پس از لیزر موهای زائد، استفاده از کرم ضد آفتاب طیف گسترده با SPF 30 به بالا بسیار لازم و ضروری است.
  • چنانچه عوارضی از قبیل هیپرپیگمانتاسیون (تیره شدن پوست) یا هیپوپیگمانتاسیون (از دست دادن رنگ پوست)، قرمزی یا تورم طولانی مدت، واکنش هیستامینی و یا تاول در شما ایجاد شد، به پزشک مراجعه کنید.
  • به منظور کاهش خطر رشد موهای زیر پوستی، پس از مدتی، ناحیه تحت درمان را لایه برداری نمایید.

امیدواریم این مطلب، ابهامات شما را رفع کرده باشد.

برای اطلاع از قیمت لیزر مردان ، قیمت لیزر صورت مردان و هزینه لیزر بدن مردان در مرکز لیزر آقایان لطفا اینجا کلیک کنید.

شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

لینک منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments