بهترین تست پچ چیست؟

اهمیت تست پچ قبل از لیزر موهای زائد

بهترین تست پچ چیست؟
تست پچ چیست؟

پس از اینکه تصمیم گرفتید و لیزر را برای رفع موهای زائد خود انتخاب کردید، بهتر است در مورد کلینیک مورد نظر خود فکر کنید. در این مورد تحقیقات کافی انجام دهید و از تجربه و تجهیزات کلینیک انتخابی خود مطمئن شوید. پس از انتخاب کلینیک استاندارد، مرحله بعدی تست پچ است که یک فرایند ضروری قبل از شروع جلسه های لیزر درمانی است.

نکته مهم مربوط به تست پچ تعیین میزان انرژی مناسب برای لیزر است تا بهترین نتیجه حاصل شود. به علاوه تست پچ یک آمادگی ذهنی در مورد لیزر موهای زائد، چگونگی انجام آن و حسی که در زمان انجام دارید برای شما ایجاد می کند. به علاوه هر گونه تاثیرات معکوس و مشکلاتی را که ممکن است در زمان انجام فرایند لیزر درمانی بروز کند، مشخص می کند. شناسایی مشکلات قبل از شروع درمان خیلی بهتر است تا اینکه پس از یک جلسه کامل لیزر درمانی اپراتور مشکلات را تشخیص دهد، زیرا تست پچ روی بخش کوچکی از بدن انجام می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تست پچ احتمال بروز عوارض جانبی را به حداقل رسانده و اثربخشی لیزر را نیز بیشتر خواهد کرد.

چه زمانی تست پچ انجام می شود؟

زمان انجام تست پچ متفاوت خواهد بود. این تست معمولا 3 یا 4 روز قبل از اولین جلسه لیزر موهای زائد انجام می شود. برخی کلینیک های لیزر موهای زائد ترجیح می دهند این فاصله بیشتر باشد تا اطمینان حاصل کنند هیچ عارضه جانبی تدریجی و پیش رونده ای در این مدت بروز نمی کند. کامل کردن تست پچ قبل از شروع جلسه های لیزر درمانی تمام عوارض احتمالی ناشی از لیزر درمانی را مشخص خواهد کرد و فرد با این عوارض و طریقه بهبود آنها آشنا خواهد شد.

پرسشنامه تست پچ

ممکن است تمایل داشته باشید اپراتور انجام تست پچ برای شما همان فردی باشد که فرایند کامل لیزر موهای زائد را انجام می دهد. برای برطرف کردن هر گونه شک و تردید که ممکن است قبل از تست پچ داشته باشید، می توانید در مورد تجربه اپراتور انجام این فرایند و تعداد افرادی که توسط وی تحت درمان قرار گرفته اند، سوالاتی بپرسید. به علاوه می توانید در مورد تعداد جلسات مورد نیاز و اقدامات احتیاطی قبل از لیزر نیز با پزشک یا اپراتور مرکز مورد نظر مشورت کنید.

هزینه تست پچ

به طور کل هزینه تست پچ در مقایسه با هزینه هر جلسه لیزر موهای زائد خیلی کمتر است. بعضی از کلینیک ها تست پچ را به صورت رایگان انجام می دهند.

تعداد جلسه های لیزر موهای زائد

تعداد جلسه های لیزر موهای زائد به رنگ مو و بافت مو و رنگ پوست شما بستگی دارد، اما تکرار جلسه های لیزر موهای زائد در طولانی مدت و برای رسیدن به نتیجه مطلوب لازم خواهد بود. تعداد جلسه های مورد نیاز بین 5 تا 8 جلسه خواهد بود که معمولا اکثر افراد با 6 جلسه به نتیجه مورد نظر می رسند.

اما پس از اتمام دوره نیز لازم است جلسه ها به صورت سالانه تکرار شوند تا از رشد مجدد موهای زائد پیشگیری شود. به صورت سالانه یک جلسه کافی خواهد بود و برخی افراد ممکن است به دو جلسه تکرار نیاز باشد. تعداد جلسات سالانه به منطقه تحت درمان و سرعت رشد موها بستگی دارد.

[button color=”blue” size=”medium” link=” http://www.healthcentre.org.uk/laser-hair-removal/lhr-patch-tests.html” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

نگارنده: سمیه محمدی

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید