لیزر موهای زائد قفسه سینه

خانمها، آقایان توجه! با لیزر موهای زائد سینه معنای جذابیت را تجربه کنید!

لیزر موهای زائد سینه در مردان و زنان

لیزر موهای زائد مردان تهران

قبلا تصور می شد که رفع موهای زائد تنها مختص خانم هاست. یک مرد، تنها در صورتی که یک بدنساز، دوچرخه سوار یا شناگر بود، می توانست موهای زائد خود را از بین ببرد و در غیر این صورت باید باقی عمر خود را با موهای زائد دست نخورده ادامه می داد. اما امروزه از بین بردن موهای زائد در مردان روز به روز در حال افزایش است. برخی از مردان قصد ندارند موهای زائد کل بدن شان را از بین ببرند؛ بلکه تمایل دارند تنها ناحیه قفسه سینه بدون مویی داشته باشند.

برخی از زنان نیز به دلیل تغییرات هورمونی و سایر مسایل دچار رشد موهای زائد در نوک پستان یا ناحیه قفسه سینه می شوند. این امر می تواند اعتماد به نفس زنان را تحت تاثیر قرار دهد و بر روابط زناشویی شان اثر منفی بگذارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در هر صورت، چه خانم هستید و چه آقا، سعی کرده ایم در مقاله امروز تهران اسکین شما را با لیزر موهای زائد سینه (قفسه سینه و دور پستان) آشنا کنیم تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید و از زیبایی و جذابیت خود نهایت لذت را ببرید. در ابتدا شرح مختصری در خصوص عملکرد دستگاه های لیزر موهای زائد می دهیم.

 

چگونگی عملکرد لیزر موهای زائد

مقایسه لیزر موهای زائد و آی پی ال
لیزر موهای زائد

در لیزر موهای زائد با استفاده از انرژی پرتو لیزر، ریشه مو از بین می رود. در این روش، فولیکول (نقطه ای که رشد مو شروع می شود) مو از بین نمی رود. به همین دلیل از لحاظ فنی، موهای دیگری قادرند مجددا در محل رشد کنند. اما این رشد به سختی رخ خواهد داد. این بدان معناست که لیزر موهای زائد دارای ماندگار بسیار زیادی است.

هر جلسه درمان لیزر تقریبا حدود 30 دقیقه طول می کشد و در مجموع به 8 جلسه درمان نیاز است.

لیزر موهای زائد برای از بین بردن یا کاهش موهای زائد دست و پا، کمر، قفسه سینه، شکم، شانه ها و ناحیه تناسلی بسیار مناسب است. لیزر بهترین عملکرد را در پوست های روشن با موهای تیره دارد و برای افراد دارای موی بلوند یا سفید مناسب نمی باشد. افراد دارای پوست تیره، تنها به نوعی لیزر به نام اندیاگ خوب پاسخ می دهند.

پس از اتمام جلسات لیزر، نتایج تقریبا دائمی هستند اما به یک جلسه سالانه یا دو سالانه نیاز دارید تا ماندگاری آن تثبیت شود.

 

مزایای لیزر موهای زائد سینه

لیزر موهای زائد قفسه سینه
قیمت لیزر موهای زائد مردان

گاهی اوقات هم زنان و هم مردان نیاز دارند موهای زائد قفسه سینه خود را از بین ببرند. لیزر موهای زائد سینه یکی از بهترین روش های بلند مدت محسوب می شود. از مزیت های لیزر موهای زائد سینه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش موهای زائد ناحیه قفسه سینه به طور دائمی
  • جذاب تر و فریبنده شدن بدن تان
  • افزایش اعتماد به نفس نسبت به ظاهر شخصی تان
  • از بین رفتن خارش و سوزش ناشی از تیغ های اصلاح
  • درمان رشد موهای زیر پوستی ناحیه قفسه سینه
  • توقف رشد بیش از حد موهای زائد به دلیل تغییرات هورمونی، بارداری، پیری و عوامل دیگر (در زنان)
  • تحولی نو در سبک آرایش و پیرایش فردی (در مردان)

توجه داشته باشید که نتایج و تجربه هر فرد در خصوص لیزر موهای زائد سینه ممکن است متفاوت باشد.

 

لیزر موهای زائد سینه

بهترین لیزر موهای زائد مردان
موهای زائد مردان کجاست

در لیزر موهای زائد سینه پالس های نور لیزر به طور انتخابی، با مورد هدف قرار دادن ملانین در فولیکول موهای قفسه سینه، آنها را از بین می برد. رنگدانه موجود در فولیکول مو موجب جذب پالس های نور می شود؛ تا جایی که فولیکول تخریب شده و سرعت رشد مو کاهش می یابد.

دستگاه های لیزر پیشرفته قادرند موهای زائد را به صورت ایمن و موثر تری از بین ببرند. انتخاب یک مرکز لیزر خوب به شما این امکان را می دهد که برنامه درمان تان را طبق میل خود تنظیم کنید.

جنس موی مردان به مراقبت دقیق نیاز دارد؛ زیرا موهای مردان، خشن تر و متراکم تر است. پس از آن، بسیار حائز اهمیت است که روشی را برای از بین بردن موهای زائد خود انتخاب کنید که بتواند به طور موثر موهای خشن را از بین ببرد، بدون این که آسیبی به پوست وارد کند.

دستگاه های لیزر موهای زائد ما تقریبا در تمام انواع پوست و مو موثر می باشند. موهای قرمز و خاکستری، دو چالش بزرگ در لیزر موهای زائد سینه محسوب می شوند. زیرا تشخیص آنها نسبت به بافت های اطراف برای لیزر بسیار دشوار است. اگر موهای زائدی که می خواهید با لیزر درمان کنید، یکی از این رنگ ها است، می توانید قبل از انجام فرایند لیزر موهای زائد سینه ، آن ها را رنگ تیره کنید.

در میان امن ترین و موثر ترین لیزر های موجود در بازار، دستگاه های Cynosure و دایود به طور معجزه آسایی بر روی تمام انواع پوست و تون های پوستی عمل می کنند. علاوه بر این، دستگاه های مدرن لیزر دارای یک خنک کننده منحصر به فرد هستند که پوست تان را در کل طول جلسات لیزر خنک نگه می دارد.

لیزر اندیاگ نیز یکی از بهترین دستگاه های لیزر ما است که برای پوست و موهای تیره تر بسیار مناسب و موثر است. این دستگاه، دارای طول موج طولانی تر است و به رنگ ها و رنگدانه های مختلف، بسیار حساس است. این بدان معنی است که می تواند به طور دقیق تری به فولیکول های مو نفوذ کند و هیچ اثری بر بافت های اطراف نگذارد.

لازم به ذکر است که در پوست های تیره تر ممکن است احتمال بروز عوارضی چون هیپوپیگمانتاسیون، اسکار کلوئید و فولیکولیت بسیار بالا باشد.

مجددا تاکید می کنیم که نتایج و تجربه هر فرد در خصوص لیزر موهای زائد سینه ممکن است متفاوت باشد.

 

تجربه فرایند لیزر موهای زائد سینه

لیزر موهای زائد نوک سینه

جلسه لیزر موهای زائد سینه ممکن است از چند دقیقه تا چند ساعت، بسته به اندازه منطقه تحت درمان طول بکشد. قبل از جلسه به شما یک عینک محافظ چشم داده می شود و در صورت لزوم بی حسی موضعی نیز اعمال می گردد.

در طول فرآیند لیزر، احساسی مانند نیشگون حس خواهد داشت. این امر نشان دهنده این است که لیزر فعال و در حال کار است. همچنین ممکن است احساس گز گز و سوزش نیز داشته باشید. اما هیچ جای نگرانی نیست. این موضوع ابدا چیز بدی نسیت.

پس از اتمام جلسه لیزر، ممکن است کمی تورم و قرمزی را مشاهده کنید. این موارد موقتی هستند و مانع از انجام فعالیت های عادی در شما نخواهند شد. با این حال، شما لازم است از تماس مستقیم با نور خورشید خودداری کنید. همچنین به مدت چندین هفته باید از کرم های ضد آفتاب با SPF بالا استفاده کنید.

عوارض جانبی نادر لیزر عبارتند از تاول، تورم، قرمزی و ایجاد اسکار. حتی احتمال بسیار کمی وجود دارد که این پیامدهای نادر به اسکار های دائمی و تغییر رنگ پوست منجر شوند.

مجددا لازم به ذکر است که نتایج و تجربه هر فرد در خصوص لیزر موهای زائد سینه ممکن است متفاوت باشد.

 

وجه تمایز لیزر موهای زائد سینه با سایر روش ها

نگرانی های عامیانه در مورد لیزر موهای زائد بدن
لیزر موهای زائد قفسه سینه

لیزر موهای زائد سینه در مقایسه با اپیلاسیون، استفاده از موچین و ژیلت، الکترولیز و سایر روش ها دائمی تر است و اثربخشی آن تا جایی است که مراجعین پس از 3 تا 5 جلسه شاهد نتایج فوق العاده آن که نرمی قفسه سینه می باشد، خواهند بود. اما نتیجه کار ممکن است همیشه دائمی نباشد. زیرا فولیکول های مو در برخی موارد خود را بازسازی و ترمیم می کنند. هنگامی که این اتفاق رخ دهد، مو در نواحی درمان شده مجددا رشد خواهد کرد. برای به دست آوردن حداکثر نتایج به چندین جلسه لیزر نیاز دارید، زیرا موهای قفسه سینه تنها در مرحله رشد فعال (آناژن) می توانند با موفقیت درمان شوند و این بدان معناست که هر 1 یا 2 سال یکبار به 1 جلسه درمان نیاز دارید.

مجددا تاکید می کنیم که نتایج و تجربه هر فرد در خصوص لیزر موهای زائد سینه ممکن است متفاوت باشد.

امیدواریم این مطلب از منظرتان مفید بوده باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید سوالات خود را در بخش نظرات مطرح کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

توجه! توجه!

محتوای این مطلب، تنها به منظور اطلاع رسانی است. این مطلب جهت اهداف پزشکی، تشخیصی یا درمانی مورد استفاده قرار نمی گیرد. همچنین به عنوان آموزش به بیمار در نظر گرفته نمی شود و ارتباطی بین بیمار و پزشک ایجاد نمی کند. به هیچ وجه نباید آن را به عنوان جایگزینی برای تشخیص و درمان حرفه ای در نظر بگیرید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران | مرکز لیزر موهای زائد مردان تهران

چنانچه به دنبال یک مرکز لیزر خوب در تهران یا لیزر ارزان در تهران هستید به شما مرکز زیبایی خودمان را معرفی می کنیم.

مفتخریم اعلام کنیم مرکز لیزر ما واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، دروس ، ظفر ، کدویی ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران)، خدمات لیزر را با نازل ترین قیمت ، توسط دستگاه لیزر مدیا استار اسکلپیون انجام می دهد. این دستگاه جدیدترین و امن ترین دستگاه الکسانداریت برای از بین بردن رشد بیش از حد مو به روشی راحت است. این یک روش درمانی است که موها را به طور دائمی کاهش می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و همچنین اخذ نوبت از مرکز زیبایی ما به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments