قیمت لیزر

قیمت لیزر صورت برای رفع موهای زائد | بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران | مرکز لیزر برکه + فیلم

قیمت لیزر صورت

قیمت لیزر صورت

صورت یکی از حساس ترین پوست های بدن را دارد. در عین حال یکی از پر طرفدار ترین نواحی پوستی برای انجام درمان لیزر موهای زائد هم هست. خانم ها همواره تلاش می کنند تا موهای زائد صورت خود را از بین ببرند. و راه های مختلف و گوناگونی هم برای این کار می شناسند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

قیمت لیزر
قیمت لیزر

شاید بتواند موهای زائد هر ناحیه ی دیگری از بدن را پوشاند، اما موهای زائد روی صورت، نمود ظاهری بسیار زیادی دارند. بنابراین،حتی اگر خانمی در رفع موهای زائد سایر نواحی بدنش کاهل باشد، هرگز در مورد موهای زائد صورتش کم نمی گذارد.

اما به جز لیزر که بهترین روش برای از بین موهای زائد صورت است، راه های مختلفی برای انجام این کار وجودذ دارند. بیشتر خانم ها از بند انداختن استفاده می کنند، در حالی که بعضی هم هستند که از وکس و موم یا پودرو ها و خمیر های موبر استفاده می کنند.

اگر شما هم از این روش های سنتی برای رفع موهای زائد صورتتان استفاده کرده باشید، می دانید که ممکن است برای پوستتان عوارض داشته باشند. همانطور که اشاره شد، پوست صورت یکی از حساس ترین پوست های پدن است. بنابراین نه تنها به راحتی می تواند دچار التهاب و قرمزی و آسیب شود، بلکه وجود این عوارض روی صورت می تواند زیبایی و جذابیت را از بین ببرد.

به همین دلیل است که برخی از خانم ها ترجیح می دهند به جای اینکه موهای صورتشان را از بین ببرند،  با استفاده از مواد شیمیایی آنها بی رنگ کنند. جدای از منظره ی نه چندان خوش آیندی که پوست پرموی صورت خانم هایی که موهایشان را دکولوره کرده اند دارد، استفاده از این مواد شیمیایی در طولانی مدت می تواند اثراتی مخرب تر از پودر و خمیر موبر و وکس و بند داشته باشد.

از این رو است که درمان لیزر صورت بیشتر خود نمایی می کند. چرا که علاوه بر اینکه عوارض و درد روش های سنتی را ندارد، اثری دائمی و پایدار هم دارد. به این معنی که اگر موهای صورت خود را تنها در یک دوره درمانی لیزر کنید، دیگر نیازی نیست هرگز نگران رشد مجدد آنها باشید.

برای آشنایی بیشتر با در مان لیزر صورت این مقاله را مطالعه نمایید.

لیزر چگونه عمل می کند؟

لیزر درمانی است که از طریق استفاده از اشعه ی لیزر برای تولید گرما در ریشه ی مو عمل می کند. ما شاید برایتان سوال شود که اگر اشعه ی لیزر توسط دستگاه بر روی تمام ناحیه ی پوستی تحت درمان کشیده می شود، لیزر چگونه فقط مو را می سوزاند و به خود پوست آسیبی نمی رساند؟

جواب این است که دستگاه لیزر بر اساس تشخیص رنگدانه های موجود عمل می کند. یعنی لیزر اشعه ای است که در صورت وجود دو رنگدانه با کنتراست بالا، جذب رنگدانه ( ملانین) تیره تر می شود. از آنجایی که بر سطح پوست، رنگدانه های تیره تر معمولا متعلق به مو هستند، لیزر صرفا جذب مو شده و به بافت پوستی اطراف هیچ آسیبی نمی رساند.

قیمت لیزر
قیمت لیزر

لیزر با جذب در ریشه ی مو در آنجا به انرژی گرمایی با حرارت بالا تبدیل شده و از این طریق فولیکول یا عامل رشد موی موجود در ساقه ی مو را می سوزاند و از بین می برد. اما برای تاثیر گذاری درمان، این کار باید طی چند مرتبه و جلسه ی درمانی صورت بگیرد تا ریشه های مو کاملا از بین بروند.

نکته : اگر به تازگی پوست خود را برنزه کرده باشید، ممکن است نتوانید موهای زائدتان را لیزر کنید. چرا که برنزه کردن پوست باعث می شود اختلاف رنگی میان رنگدانه های تیره مو با پوست بسیار کم شود. این امر باعث می شود لیزر نتواند به درستی مو را از پوست تشخیص دهد و ممکن است به پوست آسیب جدی برساند.

قیمت لیزر صورت

قیمت لیزر بر اساس  تعداد جلسات لیزری که به آنها احتیاج دارید تعیین می شود. البته مرکزی هم که برای لیزر انتخابش می کنید قیمت های مخصوص به خودش را دارد.

هرچه ناحیه ی تحت درمان بزرگتر باشد و شرایط پوستی خاص تری داشته باشید، یعنی به جلسات لیزر بیشتری احتیاج دارید. هرچه تعداد جلسات لیزر بیشتر باشد، به همان میزان قیمت لیزر هم بالاتر می رود.

قیمت لیزر
قیمت لیزر

همواره به یاد داشته باشید که پیش از شروع درمان، و در جلسه ی مشاوره، در مورد تعداد احتمالی جلسات و هزینه ی حدودی درمان با متخصص لیزر مشورت کنید تا قیمت نهایی غافلگیرتان نکند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه های لیزر  این مقاله را مطالعه نمایید و برای آگاهی از قیمت های لیزر به این صفحه مراجعه کنید.

بهترین مرکز لیزر در تهران

امروزه با همه گیر شدن درمان لیزر و آگاهی مردم از مزایای بیشمار آن، مراکز لیزر زیادی در سطح تهران به وجود آمده اند. تا جایی که حتی برخی از سالن های زیبایی هم اقدام به خریدن دستگاه لیزر و انجام لیزر موهای زائد برای مشتریانشان می کنند.

اما خوب است بدانید که درمان لیزر موهای زائد، با همه ی سادگیش درمانی حساس است که با اشعه ی خطرناک لیزر سر و کار دارد. عدم داشتن تخصص کافی در زمینه ی استفاده ی درست از دستگاه لیزر می تواند عوارض خطرناکی برای پوست شما داشته باشد.

بیشتر این مراکز لیزر، مخصوصا آنهایی که قیمت های بسیار پایینی به شما پیشنهاد می کنند، تخصص کافی در استفاده از دستگاه لیزر ندارند. اگر قصد دارید موهای صورتتان یا موهای زائد سایر نقاط بدنتان را لیزر کنید، سعی کنید مرکزی را انتخاب نمایید که خدمات با کیفیتی به شما عرضه می کند.

 

مراکز با کیفیت و تخصصی لیزر موهای زائد، دارای یک متخصص پوست هستند که پیش از شروع درمان شما را کاملا معاینه می کند و از وضعیت و شرایط پوست و موی شما، بیماری های احتمالی که دارید، دارو هایی که مصرف می کنید و غیره اطلاع کسب می کند. سپس بر اساس شرایط منحصر به فرد شما، تشخیص می دهد که اساسا لیزر برای شما مناسب هست یا نه. و اگر بود، تعیین می کند که میزان شدت لیزر برای شما باید چقدر باشد.

سپس یک تکنسین متخصص، بر اساس گزارشات پزشک، درمان لیزر را برای شما انجام می دهد. البته در بسیار ی از موارد، تکنسین لیزر می تواند خود پزشک هم باشد.

مرکز لیزر برکه، با در اختیار داشتن کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های حرفه ای، آماده ی ارائه ی خدمات لیزر صورت به مراجعین عزیز می باشد. مرکز لیزر برکه با داشتن بهترین و جدید ترین دستگاه لیزر روز دنیا، یعنی دستگاه لیزر الکساندرایت اسکلپیون 2018، در کنار تخفیف ها و قیمت های استثنایی، یکی از با کیفیت ترین و در عین حال به صرفه ترین مراکز لیزر در شمال تهران است. شما هم اکنون می توانید برای دیدن لیست تعرفه ی قیمت ها و همچنین تعیین وقت مشاوره و درمان، اینجا را کلیک کرده و با ما تماس بگیرید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکز درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments