نکات مهم کاشت ریش

لیزر موهای زائد مردان | لیزر موهای صورت مردان

لیزر موهای زائد مردان | لیزر موهای صورت مردان

همه ما می­دانیم که چه قدر وجود مو در برخی نواحی می­تواند آزار دهنده باشد. پوشاندن موهای زائد در مناطقی که در معرض دید نیستند آسان است ولی وقتی به موهای صورت می­رسیم باید به دنبال راهکار دائمی بود. اکثرا این باور را داریم که مردان از داشتن موی صورت لذت می­برند. اما همه موها خواستنی نیستند.

اگر جز آقایانی هستید که موهای تنک روی گونه ­ها، گردن و یا گوش خود دارید، مطمئنا از هر روز اصلاح کردن خسته شده ­اید و به از بین بردن دائمی آنها فکر کرده ­اید. در این نوشته مروری می­کنیم بر دلایلی که مردان می­خواهند موهای صورت خود را به صورت دائمی از بین ببرند. همچنین راهکارهای موثر و اثرات این روش ها را بیان می کنیم و تمرکز ویژه به لیزر موهای صورت آقایان داریم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر صورت آقایان

پوست صورت از حساس­ترین مناطق بدن است. استفاده از روش­های خشن برای از بین بردن موهای صورت می­تواند عوارض جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد. خوشبختانه لیزر از بهترین و امن­ ترین راه­های موجود برای این منظور است.

لیزر صورت
لیزر صورت آقایان

چرا آقایان می­خواهند از شر موهای زائد خود رها شوند

این که هر روز صبح خوابالوده صورت خود را اصلاح کنید، می­تواند بسیار خسته کننده باشد. بسیاری از مردان باید به خاطر شغلشان هر روز صورت خود را اصلاح کنند. بنابراین  به دنبال راه حل برای از بین بردن دائمی موهای صورت خود هستند.

دلایل که آقایان می­خواهند از شر موهای زائد خود رها شوند
اصلاح صورت

لیزر موهای صورت آقایان در افراد ترنس (افرادی با هویت جنسی متفاوت) هم دغدغه است. افرادی که مرد هستند و می­خواهند زن شوند به دنبال راه حلی همیشگی برای از بین بردن موهای صورت خود هستند. این افراد چون می­خواهند به عنوان یک زن زندگی کنند، دوست دارند ظاهری زنانه داشته باشند. 

لیزر موهای زائد چگونه است

 

از بین بردن ریش با لیزر سیاهی به جا نمی­گذارد و این افراد می­توانند بدون ترس از داشتن ته ریش و یا سیاهی پس از اصلاح در جامعه حضور یابند.

دلایل که آقایان می­خواهند از شر موهای زائد خود رها شوند
لیزر ترنس ها

دسته دیگر آقایانی هستند که ریش آنها به صورت نامنظم رشد کرده و حتی روی گونه­ها و زیر چشم خود نیز موهای زمخت دارند. این افراد می­توانند خط ریش مشخصی را تعیین نمایند و سایر موها را با لیزر از بین ببرند.

دلایل که آقایان می­خواهند از شر موهای زائد خود رها شوند
اصلاح خط ریش

مناطق شایع در آقایان

  1. گردن
  2. گونه ­ها و زیرچشم ­ها
  3. خط ریش
  4. پشت گردن

راه های از بین بردن دائمی موهای صورت آقایان

راهکارهای متعددی برای این منظور وجود دارد که میزان بازدهی­ آنها متفاوت است. مانند:

  • دستورالعمل ­های خانگی و طبیعی
  • الکترولیز
  • لیزر

الکترولیز

الکترولیز روشی است که در آن ناحیه مرکزی رشد مو، به کمک مواد شیمیایی یا انرژی گرمایی از بین می­رود. سوزن بلندی تا ریشه مو نفوذ کرده و به کمک یک موچین مو برداشته می­شود.

الکترولیز
نحوه عملکرد الکترولیز در از بین بردن موهای زائد

دستورالعمل ­های خانگی

 دستورالعمل­های خانگی مواد طبیعی که از رشد موها جلوگیری می­کنند، را به صورت ماسک درآورده و روی نواحی مورد نظر قرار می­دهند.    

لیزر موهای صورت آقایان

دستگاه لیزر با استفاده یک دسته پرتو با قدرت بالا موهای ناخواسته را از بین می­برد. در این روش پیاز مو گرم شده و نابود می­شود. برخورد اشعه با پوست حسی مانند برخورد کش کوچکی دارد. فردی که لیزر را برای شما انجام می­دهد، می­تواند به کمک ژل یا هوای سرد این درد را کمتر کند.

لیزر
لیزر موهای گردن آقایان

مزایا و معایب لیزر موهای صورت آقایان

مزایای لیزر موی مردان

استفاده از لیزر نسبت به سایر روش ها مزایای متعددی دارد که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره می کنیم.

حذف انتخابی موها 

یکی از مهمترین مزایای استفاده از لیزر صورت این است که می­توان به صورت انتخابی موها را حذف کرد. به دلیل اینکه لیزر منطقه کوچکی را پوشش می دهد، می توان بدون آسیب زدن به سایر نواحی موهای مورد نظر را از بین برد.

حذف تدریجی موها

از دیگر فواید آن این است که موها به صورت تدریجی از بین می­روند و در صورتی که پس از انجام لیزر متوجه شدید که نمی­خواهید همه موها از بین بروند می­توانید دیگر ادامه ندهید. در این روش هرچه ضخامت مو بیشتر باشد بهتر و سریعتر نتایج آن قابل مشاهده است. به همین خاطر لیزر صورت مردان که دارای موهای ضخیمی است، نتایج مناسبی را به همراه دارد.

حفظ سلامت پوست

یکی دیگر از فواید لیزر نرم­ و صاف شدن پوست صورت است. در سایر روش­ها مانند استفاده از تیغ، وکس کردن یا ماشین اصلاح به خاطر آسیب فیزیکی به پوست به مرور زمان پوست صورت خشن شده و یا ممکن است آثاری نیز در صورت باقی بماند.

مزایا و معایب
اسیب به پوست در حین اصلاح

معایب لیزر موهای مردان

معمول ترین عارضه جانبی لیزر التهاب و سوزش ناچیز در مناطق انجام شده است. معایب زیادی برای این روش گزارش نشده اما در صورتی که شدت لیزر زیاد باشد می­تواند حالتی مانند سوختگی خفیف بر جای گذارد که پس از مدتی از بین می­رود.

نکاتی پیرامون از بین بردن دائمی موهای صورت آقایان

شما تنها نیستید

بسیاری از مردان که از اصلاح هر روزه خسته شده­اند، به این موضوع فکر کرده­اند. در مراکز زیبایی آمریکا یک نفر از هر پنج نفر، مرد هستند که برای رفع موهای صورت خود به این مراکز مراجعه کرده­اند. اما اگر باز هم شک دارید میتوانید به کاهش تعداد آنها به جای حذف همیشگی فکر کنید.

آراسته تر به نظر برسید

همانطور که اشاره شد مردانی که دارای ریش در نواحی گردن ، گونه یا زیر چشم هستند می­توانند با لیزر این قسمتها فرم منظم ­تری به ریش خود دهند و ظاهری اراسته تر داشته باشند. این کار می­تواند به افزایش اعتماد به نفس شما هم کمک کند.

آراسته تر به نظر برسید
مزایای لیزر موی مردان

تعداد جلسات لیزر مردان

جلسات لیزر به صورت میانگین حداقل حدود نیم ساعت طول می­کشد. به طور معمول شش تا هشت جلسه برای رفع کامل موها نیاز است. ولی لیزر صورت به خاطر کوچک بودن زمان زیادی را از شما نمی­گیرد.

اقدامات قبل از لیزر

اصلاح صورت

مشاور به شما خواهد گفت: حتما از دو روز قبل از زمان موعد لیزر باید موهای نواحی مورد نظر تراشیده شود. هر چه قدر نکاتی که کارشناس به شما می­گوید را با دقت بیشتری رعایت کنید، نتیجه بهتری خواهید گرفت. موی کوتاه باعث نفوذ بهتر لیزر در ان ناحیه خواهد شد، در نتیجه فولیکول موی شما را ضعیف تر و نرم تر خواهد کرد، پس اصلاح درست موها کمک می کند روند تسهیل یابد.

دوری از نور خورشید

به دلیل کاهش تابش نور خورشید در زمستان، معمولا افراد این فصل را برای لیزر درمانی در نظر می گیرند. پرتوهای نور دستگاه لیزر در پوست سفید و موی سیاه تاثیر بسزایی دارد و چون نور خورشید باعث تیرگی پوست می شود باید در طول روند درمان از نور خورشید حتی الامکان دوری کنید.

مرکز زیبایی برکه مجهز به جدیدترین تکنولوژی لیزر موهای زائد، دستگاه اسکلپیون (مدیوستار) ساخت کمپانی زایس آلمان می باشد. از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه بی درد بودن، بهداشت بالا به علت استفاده سلفون دور هندپیس برای هر شخص مجزا، دارا بودن دستگاه به طول موج موهای نازک و سرعت بالای دستگاه می باشد.

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

منبع ۴

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments