لیزر موهای زائد در اصفهان

لیزر موهای زائد در ساری | بهترین مرکز ارائه ی خدمات لیزر موهای زائد در مازندران

لیزر موهای زائد در ساری

لیزر موهای زائد در ساری

اگر این مطلب رو مطالعه می کنید یعنی حتما با لیزر موهای زائد آشنایی دارید یا قصد دارید بیشتر با مزیت ها و جزئیات مربوط به اون آشنا بشید. برای آشنایی با یک موضوع، هیچ چیز نمی تونه به اندازه ی یک تجربه ی شخصی کمک کننده باشه. به همین خاطر قصد داریم اول در مورد ماجرای جالب یکی از مراجعین عزیزمون با شما صحبت کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

همونطور که می دونید، محیط های زنانه معمولا گرم تر و صمیمی تر از محیط های مردانه هستند. یکی از شروط اصلی کار یه تکنسین خوب لیزر هم اینه که اخلاق خوبی داشته باشه و بتونه با مراجع ارتباط خوبی برقرار کنه. به همین خاطر خیلی از کسانی که به ما مراجعه می کنند زیاد از زندگی و شرایطشون با ما حرف می زنند.

لیزر موهای زائد در ساری

خانمی به مرکز ما در ساری مراجعه کرده بود که خیلی ناراحت و نگران بود. می گفت که شوهرش از زندگی زناشوییشون راضی نیست و می خواد ازش طلاق بگیره. اونهم به خاطر اینکه این خانم عزیز موهای زائد زیادی روی بدنش داشت. کلافه شده بود و نمی دونست باید چیکار کنه. می گفت:

لیزر موهای زائد

دیگه خسته شدم. هرچه قدر ژیلت می کشم بازهم اثری نداره. جدای از اینکه پوست رو دون دون می کنه و نقطه های سیاه رو جا می ذاره، بازم بعد از یکی دو روز دوباره موها در میان.

از طرف دیگه اپیلاسیون هم جوابمو نمی ده. چون راستش توان مالی اون رو ندارم که ماهی یکی دوبار برای اپیلاسیون کل بدنم اقدام کنم. تحمل دردشم واقعا سخت و آزار دهنده است، همیشه هم پوستمو حساس و ملتهب می کنه. تازه تا مو ها به یه اندازه ی مشخص نرسن نمی تونم اپیلاسیونشون کنم.

لیزر برای موهای زائد

این شد که این خانم عزیز به دنبال راهکار دیگه گشته بود و با لیزر موهای زائد آشنا شده بود. در جستجو هاش هم برای پیدا کردن بهترین مرکز لیزر در ساری، مرکز ما رو انتخاب کرده بود و به ما مراجعه کرده بود. بعد از اتمام دوره ی لیزر این عزیز ادعا می کرد که لیزر زندگی زناشوییش رو نجات داده و هنوز هم که گاه و بی گاه برای جلسات ترمیمی به ما سر می زنه، از خدمات فوق العاده ی لیزر تشکر می کنه.

لیزر موهای زائد در ساری
لیزر موهای زائد در ساری

این خانم عزیز که در وقت مراجعه ش استرس زیادی داشت و می خواست همه جوره در مورد انتخاب لیزر موهای زائد مطمئن بشه، سوالات زیادی از متخصصین مرکز ما می کرد که باید گفت رایج ترین و راستش بهترین سوالاتی بودن که بهتره قبل از لیزر با اونها آشنا باشید. بررسی این سوالات مهم و پاسخ به آنها خالی از لطف نیست و می تونه اطلاعات زیادی در مورد لیزر موهای زائد به شما ارائه بده.

عملکرد لیزر چگونه است؟

اشعه ی لیزر تابیده شده روی سطح پوست، مستقیما وارد ریشه های موهای زائد شده و با سوزوندن فولیکول موجود در پیاز مو، سرعت رشد موی زائد رو به شدت کاهش می ده. فولیکول ماده ای طبیعی داخل بدنه که عامل اصلی رشد مو محسوب می شه.

اگر قصد دارید اطلاعات جامع و کاملی از عملکرد لیزر به دست بیارید، شاید بهتر باشه به مقالات این سایت خارجی هم نگاه کنید.

آیا لیزر برای هر پوست و مویی جواب می ده؟

شاید در زمان کمی گذشته، دستگاه های قدیمی تر لیزر نمی تونستن به خوبی روی پوست های تیره اثر بگذارند، اما امروزه با دسترسی به بهترین دستگاه های لیزر در بهترین مرکز های لیزر موهای زائد، می تونید هر پوستی با هر میزان تیرگی یا روشنی رو لیزر کنید. البته لیزر کردن موی زائد روی پوست های روشنی که موی تیره دارن راحت تره.

برای آشنایی بیشتر بهتره مقاله ی لیزر برای پوست های تیره رو مطالعه کنید.
لیزر موهای زائد در ساری
لیزر موهای زائد در ساری

آیا لیزر برای رفع موهای زائد  اثر دائمی دارد؟

معمولا در تبلیغات مختلف نام ” لیزر دائمی موهای زائد” رو زیاد می شنوید. اما در حقیقت اسم اصلی این درمان، کاهش رشد موهای زائد هست. واقعیت اینه که بدن بعد از مدتی خودشو ترمیم می کنه و تلاش می کنه فولیکول از دست رفته رو بازتولید کنه. از طرف دیگه، بخشی از فولیکول های نهان در لایه های عمیق زیرپوستی باقی می مونن که لیزر نمی تونه روی اونها اثری داشته باشه. به همین علت بعد از اتمام دوره ی حدودا 6 ماهه ی لیزر، باید تا سه الی چهار سال بعد هر شش ماه الی یکسال یکبار برای جلسات ترمیمی لیزر به مرکز مراجعه کنید، تا اثر لیزر پایدار باقی بمونه.

آیا لیزر بار تمام بخش های بدن مناسب است؟

تقریبا تمام قسمت هایی که موی زائد داره رو می شه لیزر کرد، البته استثناهایی هم وجود دارن. مثلا موهای ابرو رو نمیشه لیزرکرد، هرچند موی پیوند ابرو رو میشه با لیزر از بین برد. یا موهای زائد داخل بینی و گوش رو نمی شه با لیزر رفع کرد چون ممکنه خطرناک باشه. به جز این بخش ها، می تونید موهای زائد بقیه ی بخش های بدن از جمله : پا، دست، شکم، دور سینه، زیر بغل، صورت، گردن، کمر، ناحیه ی بیکینی و ژنیتال رو با لیزر از بین ببرید.

لیزر موهای زائد در ساری
لیزر موهای زائد در ساری

درد لیزر موهای زائد چقدر است؟

صادقانه بگوییم که لیزر درمانی بدون درد نیست. اما راهکار هایی مثل استفاده از کرم های مخصوص ضد درد و سیستم خنک کننده ای که روی هندپیس دستگاه لیزر تعبیه شده، درد اون رو به حد قابل توجهی کم می کنه. به طوری که درد لیزر بیشتر شبیه یه مورمور ساده است.

برای آشنایی بیشتر بهتره مقاله ی راه های کاهش درد لیزر رو مطالعه کنید.

عوارض جانبی لیزر چقدر است؟

یکی از مهمترین مزیت های این درمان ایمنی و کم عوارض بودنشه. اگر برای لیزر کردن موهای زائد به مرکز معتبری مراجعه کنید که دستگاه های جدید و تکنسین های متخصص داره، می تونید مطمئن باشید که عوارض سطحی و زودگذری رو تجربه می کنید. عوارضی مثل : قرمزی، التهاب ، سوزش سطحی، کبودی سطحی.

این عوارض خود به خود بعد از چند ساعت یا حداکثر چند روز از بین می رن.

تعداد جلسات لیزر چندتاست و فاصله ی اونها چقدره؟

برای اثر گذاری، لیزر موهای زائد باید طی چند جلسه ی متوالی انجام بشه. اما تعداد این جلسات به شرایط پوست موی هر فرد بستگی مستقیم داره. هرچقدر پوست حساس تر باشه و مقاومت مو ها بیشتر، تعداد جلسات مورد نیاز هم بالا تر میره. اما به طور میانگین معمولا به حدود 6 الی 10 جلسه ی لیزر بیشتر نیازی نیست. البته این به جز شمارش جلسات ترمیمی هست.

لیزر موهای زائد در ساری
لیزر موهای زائد در ساری

از طرف دیگه فاصله ی بین جلسات بر اساس سرعت رشد موهای زائد لیزر شده محاسبه میشه. چون پوست و مو باید دوباره برای لیزر شدن آماده بشن. به همین علت فاصله ی بین جلسات هم باز به شرایط پوست و موی خود فرد بستگی داره. هرچند به صورت میانگین همه به حدود 4 الی 6 هفته بیشتر زمان احتیاج ندارن تا برای جلسه ی بعدی آماده بشن.

جهت آشنایی بیشتر بهتره این مقاله رو هم مطالعه کنید.

قیمت لیزر چگونه تعیین می شود؟

مهمترین عامل برای تعیین قیمت لیزر تعداد جلسات مورد نیاز و بزرگی ناحیه ی تحت درمانه. اما یادتون باشه که لیزر در هرصورت یه درمان به صرفه است، چون شما رو برای همیشه از شر هزینه کردن برای اپیلاسیون و خریدن ژیلت و غیره خلاص می کنه. ضمنا با توجه به شرایط پرداخت جلسه ای اون، شما عملا هزینه ی کل درمان رو به شکل قسطی پرداخت می کنید.

مرکز لیزر مو در ساری

امیدواریم آشنایی با تجربه ی این مراجعه کننده ی عزیز و پاسخ به سوالات رایج در مورد لیزر موهای زائد به شما کمک کرده باشه تا با این درمان فوق العاده بیشتر آشنا بشید و نظرتون جلب شده باشه. ولی یادتون نره که بهترین نتیجه رو فقط می تونید ازبهترین مرکز لیزر دریافت کنید. اگر شما هم در ساری به دنبال یک مرکز خوب لیزر می گردید، توصیه می کنیم به صفحه ی تماس با ما سری بزنید.

لیزر موهای زائد در ساری
لیزر موهای زائد در ساری

محقق : ندا ناصری

3 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments