لیزر موهای زائد برای همیشه

لیزر موهای زائد برای همیشه شما را از شر موهای اضافه ی بدن خلاص می کند

لیزر موهای زائد برای همیشه

لیزر موهای زائد برای همیشه : اگر بخواهیم موهای زائد را به چیزی تشبیه کنیم، شاید مثال علف هرز بهترین و گویا ترین آنها باشد. موی زائد را به علف هرز تشبیه می کنیم چون نسل امروز بشر برخلاف نسل های پیشین دیگر به موهای بدن نیازی ندارد تا بخواهد در سرمای عصر یخبندان دوام بیاورد و گرم بماند. به همین خاطر هم هست که به موهای نواحی مختلف بدن، موهای زائد یا اضافی گفته می شود.

لیزر موهای زائد برای همیشه
لیزر موهای زائد برای همیشه

حال یک داس را در نظر بگیرید. تصور کنید یک زمین زراعی کوچک دارید که علف های هرز آن را پوشانده اند. اگر بخواهید با داس علف هرز را کوتاه کنید، می توانید مطمئن باشید که این هرس اتفاقا آنها را تقویت کرده و بهتر و بیشتر از قبل دوباره رشد خواهند کرد. شاید زمینتان برای چند روز به نظر پاک و عاری از علف برسد، اما به زودی دوباره شاهد رشد قوت یافته ی آنها خواهید بود. این همان تاثیری است که تیغ و ژیلت روی موهای زائد می گذارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

حال تصور کنید که سختی و رنج آن را می پذیرید که تمام علف های هرز را دانه به دانه از ریشه بیرون بکشید. هرچند این کار ممکن است تاثیر بلند مدت تری داشته باشد، اما بعد از چند هفته یا چند ماه می بینید که علف های هرز دوباره بر سطح زمین روییده اند. چون شاید ریشه از بین رفته باشد، اما بذر این علوفه هنوز هم بر خاک مانده است و  بلکه بیشتر از قبل هم شده! این تاثیری است که اپیلاسیون علی رغم درد زیادش روی موهای زائد می گذارد.

لیزر موهای زائد برای همیشه
لیزر موهای زائد برای همیشه

برای خلاص شدن از شر علف های هرز زمینتان، باید نه تنها از ریشه، بلکه بذر وجودی آنها را هم از خاک پاک کنید. تنها در این صورت است که می توانید مطمئن باشید دیگر هیچگاه علف هرزی روی زمین شما رشد نمی کند. این کاری است که لیزر با موهای زائد انجام می دهد.

درمان لیزر موهای زائد امروزه تنها و بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد به شکلی ایمن و کم عوارض است که می تواند شما را برای همیشه از شر رشد مجدد موهای زائد هر ناحیه ی از بدن خلاص کند.

در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با لیزر موهای زائد آشنا شوید.

روند لیزر موهای زائد

روند لیزر کردن موهای زائد بر اساس استفاده از اشعه ی پرحرارت لیزر است.اشعه ی لیزر ماهیت نوری دارد، یعنی در حقیقت از مجموعه ای متراکم از پرتو های نوری تشکیل شده. این اشعه ی قدرمند گرمازاست و خاصیت مهم آن کنترل پذیری بالایش است.

در روند لیزر کردن موهای زائد، دستگاه لیزر این اشعه را از طریق هندپیس متصل به آن به شکلی کاملا کنترل شده بر سطح پوست می تاباند تا با استفاده از حرارت آن ریشه های مو از بین بروند. اما آنچه حقیقتا مورد هدف لیزر است، فقط ریشه های نیستند، بلکه ماده ای است که داخل ریشه ها وجود دارد.

لیزر موهای زائد برای همیشه
لیزر موهای زائد برای همیشه

لیزر با تابیدن بر سطح پوست و نفوذ داخل ریشه ی مو، در واقع ماده ی فولیکول که عامل اصلی رشد مو هاست را می سوزاند و از بین می برد. اما فولیکول ماده ای طبیعی است، پس بدن سعی می کند در مدت کوتاهی آن را بازسازی کند. از همین رو لیزر موهای زائد یک درمان دوره ایست. یعنی باید این فولیکول ها طی چند جلسه ی متداوم و منظم از بین بروند تا بدن به نبودن آنها عادت کند و تولید مجددشان را متوقف نماید.

شاید از خود بپرسید که لیزر چگونه با تابیدن روی پوست مستقیما جذب ریشه ی مو شده و به پوست کاری ندارد؟ این سوال طبیعی است چون شما اولین نفری نیستید که می خواهید از ایمنی لیزر برای سلامتی پوست خود مطمئن شوید.

بهتر است بدانید لیزر اشعه ی هوشمندی نیست که بتواند بافت پوست و مو را از هم تفکیک کند. بلکه این تفکیک یک خاصیت ذاتی است. یادتان می آید که گفتیم لیزر ماهیت نوری دارد؟ به همین علت ذاتا جذب نقطه های تاریک یا تیره می شود. اگر سطح تابش را پوست در نظر بگیرید متوجه می شوید که نقطه های تیره روی پوست در واقع ریشه های مو هستند. به همین علت هم لیزر به جای اینکه زحمت بازتاب شدن از سطح روشن را به خود بدهد، تنها جذب نقاط تیره، یا ریشه های مو می شود.

لیزر موهای زائد برای همیشه
لیزر موهای زائد برای همیشه

نکته : به همین دلیل است که شدیدا توصیه می شود در حین انجام لیزر از انجام هرگونه روشی برای برنزه کردن پوست خود پرهیز کنید. چون این کار اختلاف رنگی پوست و مو را کم کرده و باعث می شود لیزر به پوست تیره شده هم نفوذ نماید.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی عملکرد لیزر را مطالعه کنید.

لیزر موهای زائد چقدر دوام دارد

از عنوان مقاله پیداست، لیزر موهای زائد اثر دائمی و همیشگی دارد. یعنی با لیزر کردن دیگر تا آخر عمر نیازی نیست نگران رشد مجدد موهای زائد ناحیه ی تحت درمان باشد. از طرفی بعد از لیزر منافذ پوستی هم بسته می شوند و برخلاف ژیلت کشیدن که در اثرش پوستی با دانه های سیاه داشتید، با لیزر پوستی صاف و صیقلی خواهید داشت.

لیزر موهای زائد برای همیشه
لیزر موهای زائد برای همیشه

اما با همه ی این اوصاف به چه دلیل پزشکان به لیزر درمان کاهش رشد موهای زائد می گویند، نه توقف آن؟!

بهتر است بدانید که بعد از اتمام دوره ی لیزر لازم است برای دو تا چهار سال، سالی یک یا دوبار یک جلسه ی ترمیمی لیزر را از نو انجام دهید. دلیل این کار این است که بدن از بین رفتن فولیکول ها ،به عنوان موادی طبیعی، را یک آسیب می شناسد و تلاش می کند دوباره آنها را بازسازی کند. هرچند بعد از اتمام دوره این بازسازی زمان زیادی طول می کشد.

اما به هر حال بهتر است جلسات ترمیمی را انجام دهید تا مطمئن شوید تاثیر لیزر موهای زائد پایدار و همیشگی باقی می ماند.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ی دوام لیزر موهای زائد را مطالعه کنید.

بهترین مرکز لیزر در تهران

مرکز لیزر برکه با کادری از تکنسین های مجرب، به بهترین دستگاه های لیزر روز دنیا، از جمله اسکلپیون 2018 مجهز بوده و یکی از بهترین مراکز لیزر در تهران  است که خدمات با کیفیت و تضمینی لیزر به شما ارائه می دهد. شما می توانید برای مشاهده ی لیست قیمت های استثنایی برکه و همچنین گرفتن نوبت لیزر، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

لیزر موهای زائد برای همیشه
لیزر موهای زائد برای همیشه

محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments