مرکز جوانسازی پوست در ساری

مرکز جوانسازی پوست در ساری : ساروی های عزیز دیگر نگران پوست خود نباشید!!

مرکز جوانسازی پوست در ساری

مرکز جوانسازی پوست در ساری را می شناسید؟!

 

ساروی های عزیز ، برای شما خبر خیلی خوشی داریم!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مجموعه ی تهران اسکین ، به عنوان یکی از معتبرترین مراکز پوست و زیبایی در کل کشور، افتخار دارد که شعبه ی ساری خود را به شما معرفی کند.

در این مرکز کلیه ی خدمات جوانسازی پوست به شما ارائه می شود.دیگر احتیاجی نیست که دست به آزمون و خطا بزنید و هربار به پزشکی مراجعه کنید که شاید تجربه و مهارت کافی در درمان عارضه های پوستی را نداشته باشد.

آب و هوای فوق العاده ی ساری، دیگر نیازی به تعریف و تمجید ندارد اما بروز خیلی از عارضه های پوستی ارتباطی با آب و هوا ندارد.

مرکز جوانسازی پوست در ساری
مرکز جوانسازی پوست در ساری

آلودگی و سبک زندگی غلط می تواند تاثیرات بسیار ناگواری روی پوست شما داشته باشد.

به همین خاطر در این مرکز تلاش کرده ایم که بهترین پزشکان پوست و زیبایی را به شما معرفی کنیم.

هرچه سن ما بالاتر می رود، پوست ما شل تر و افتاده تر می شود و به این ترتیب دیگر نشاط و شادابی جوانی خود را نخواهیم داشت!

در این میان به هیچ وجه نباید تاثیر سبک زندگی غلط را دست کم گرفت.سیگار کشیدن و نوشیدن الکل هم می تواند پوست شما را دچار پیری زودرس کند.

در این مرکز روش های متنوعی برای جوانسازی پوست به کار می رود، که در این مطلب می خواهیم به آن ها اشاره ای داشته باشیم.با ما همراه باشید.

پیش از این که فراموش کنیم ؛لینک دسترسی به آدرس شعبه ی تهران اسکین در ساری را در زیر برای شما می گذاریم .می توانید با مراجعه به این مرکز کلیه ی خدمان جوانسازی پوست را دریافت کنید.

لینک شعبه ی جوانسازی پوست در ساری

هایفوتراپی در ساری

اگر اسم هایفوتراپی را شنیده باشید، پس حتما به خوبی می دانید که چه اثرات شگفت انگیزی بر روی پوست خواهد داشت.

هایفوتراپی برای صورت به عنوان یک روش لیفت صورت بدون جراحی در نظر گرفته می شود. این روش پوست را سفت کرده ،چین و چروک ها را رفع می کند. علاوه بر این تاثیر خیلی خوبی در بستن منافذ باز صورت دارد.

هم چنین می تواند برای بهبود خط فک نیز از آن استفاده کرد. هایفوتراپی رنگ پوست را بهبود بخشیده، منافذ را می بندد ، پوست را روشن می کند و انعطاف آن را بالاتر می برد.

هایفوتراپی در ساری
هایفوتراپی در ساری

هیافو تراپی تحت عنوان “اولتراساند متمرکز با شدت بالا ” نیز شناخته می شود .این درمان عمق های مختلف پوست را هدف قرار داده و به این ترتیب پوست را سفت کرده ، لیفت می دهد و برای کانتور کردن نیز به کار می رود.

این روش کاملا غیر تهاجمی است و با استفاده از مکانیزم عمل خود به لایه های عمیق پوست نفود کرده و تولید کلاژن را در منبع خود تقویت می کند.

بعضی وقت ها به این روش “درمان تایم آف ” هم گفته می شود.به خاطر این که خیلی سریع است و هیچ گونه دردی ندارد و نیازی هم نیست که بیمار را بستری کنیم.

خبر خوش اینجاست که در مرکز ساری شعبه ی تهران اسکین ، جوانسازی صورت با هایفوتراپی نیز ارائه می شود و ساروی های عزیز می تواند برای انجام این عملیات به این شعبه مراجعه کنند.

بهترین دکتر متخصص پوست در ساری

قطعا پزشکان و متخصصان پوست مختلفی در ساری وجود دارند اما افتخار شعبه ی تهران اسکین در این است که همواره به دنبال بهترین ها خواهد بود و قطعا بهترین گزینه ی موجود را به شما معرفی خواهد کرد.

متخصصان پوست ما در ساری ، کلیه ی خدمات جوانسازی با روش های زیر را به شما ارائه خواهند کرد.

هایفوتراپی

توضیحات این روش در بالا اشاره شده است.اینجا را کلیک کنید.

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن روشی است که در طول آن با یک دستگاه مخصوص ، پودر به پوست شما پاشیده می شود و با استفاده از نوعی هندپیس ، این پودر را از روی صورت برداشته و عمل لایه برداری را انجام می دهد.

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ نوعی متد درمانی برای جوانسازی پوست است که در آن است نوعی هندپیس مجهز به ده ها سوزن استفاده می شود. اپراتور این دستگاه ؛ هندپیس را روی صورت شما می کشد و این سوزن ها به عمق پوست نفوذ کرده و موجب تخریب آن می گردند. این عملیات تخریب موجب می شود که پوست به تولید کلاژن و الاستین تحریک شود و به این ترتیب لایه ی جدیدی از پوست شکل می گیرد که شاداب و جوان خواهد بود.

میکرونیدلینگ بیشتر مواقع برای پوست صورت استفاده می شود و می تواند اسکارها، چین و چروک ها و هم چنین منافذ بزرگ پوستی را درمان کند.

بهترین دکتر متخصص پوست در ساری
بهترین دکتر متخصص پوست در ساری

به خاطر داشته باشید که روش میکرونیدلینگ بر اساس تولید کلاژن در پوست خواهد بود.این روش هیچ گونه دردی ندارد و قادر است که عارضه های مختلف پوستی را درمان کند.

نکته : درمان میکرونیدلینگ برای ریزش مو مناسب نیست

شما عزیزان می توانید با مرکز جوانسازی پوست در ساری تماس گرفته و راجع به روش های مختلف جوانسازی پوست در این مرکز اطلاعات بیشتری به دست آورید

نکته ی بسیار مهم : برای درمان عارضه های مختلف پوستی، پزشکتان بهتر از هرکس دیگری تشخیص می دهد که کدام روش درمانی برای شما مناسب تر است.بهتر است به توصیه های او گوش دهید!

کلینیک پوست در ساری

متاسفانه هر چه سن ما بالاتر می رود، اولین نشانه های پیری روی سطح پوستمان ظاهر می شود. چروک های ریز و درشت گوشه ی چشممان جا می گیرد، چربی های صورت تحلیل می روند و خطوط مختلفی میان ابروها ، روی پیشانی و اطراف دهانمان شکل می گیرد و به این ترتیب چاره ی دیگری به جز مراجعه به یک متخصص پوست و زیبایی برای ما باقی نمی گذارد.

اگر در ساری زندگی می کنید و به دنبال کلینیکی هستید که بتواند به خوبی در درمان عارضه های مختلف پوستی (مثل اسکار ، چین و چروک ها، کک و مک و…) به شما کمک کند.، توصیه می کنیم به مرکز جوانسازی پوست ساری سری بزنید!

کلینیک پوست در ساری
کلینیک پوست در ساری

قطعا از نتیجه ای که خواهید گرفت ، شگفت زده خواهید شد.

تهران اسکین بزرگ ترین مجموعه شعب پوست و زیبایی را در کل کشور دارد و می تواند بهترین مرجع جستجوی شما برای یافتن یک کلینیک پوست در ساری باشد.

لینک مراکز را در ادامه می توانید مشاهده کنید :

آدرس و تماس با مراکز تهران اسکین

گردآورنده : ندا ناصری

منبع 1

منبع 2

4 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
سارا اسدی
سارا اسدی
3 years ago

شماره تماس کلینیک رو میخواستم برای هایفوتراپی در ساری

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  سارا اسدی

سلام دوست عزیز
در حال حاضر مرکز فعالی در ساری نداریم.
به محض راه اندازی در سایت اطلاع رسانی می گردد.