لیزر موهای زائد در شیراز| هزینه لیزر موهای زائد در شیراز| مرکز لیزر خوب تو شیراز

ده نکته مهمی که باید درباره لیزر موهای زائد در شیراز بدانید

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

سلام دوستان
سوختگی و بریدگی پوست ناشی از تیغ کشیدن و موم انداختن و درد زیاد حاصل از اپیلاسیون باعث می شود که تعداد زیادی از خانم ها راهی مراکز لیزر شوند تا برای همیشه از دردسرهای مربوط به شیو کردن خلاص شوند. اگر احتمالا شما ساکن شهر زیبای شیراز هستید و به دنبال یک مرکز برای لیزر موهای زائد در شیراز می ‌گردید بهتر است کمی صبر کنید و قبل از هر کاری با نکات مهم درباره لیزر موهای زائد بیشتر آشنا شوید تا بتوانید به خوبی برای درمان با لیزر آشنا شوید و نتیجه دلخواه خود را به دست بیاورید. با ما همراه باشید تا نکات مهم درباره لیزر موهای زائد در شیراز را برای تان توضیح بدهیم.

چگونه لیزر موهای زائد را از بین می برد؟

درست است که دوست دارم از لیزر? به عنوان جادوگری یاد کنم اما واقعیت این است که لیزر موهای زائد بر مبنای اصول علمی قرار دارد و با استفاده از نور لیزر به از بین بردن موهای زبر و سیاه روی بدن شما می پردازد. در این روش علمی و خلاقانه از نور لیزر برای برطرف کردن موهای زاید بدن استفاده می شود و نور لیزر به سمت پوست ناحیه ای که قرار است تحت درمان قرار بگیرد ارسال خواهد شد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هنگامی که نور لیزر به سمت پوست فرستاده می شود رنگدانه های موجود در فولیکول های مو به جذب آن می پردازند و نور لیزر به گرما تبدیل خواهد شد. گرمای تولید شده باعث می شود که فولیکول از بین برود و به این ترتیب توانایی خود برای تولید موهای جدید را از دست بدهد.

درمان با لیزر در شیراز
درمان با لیزر در شیراز

از لیزر موهای زائد به عنوان یک روش زیبایی یاد می ‌شود که مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار دارد اما کاملا دقت کنید هر مرکزی که به لیزر موهای زائد می پردازد صرفا به این معنا نیست که دارای تخصص مهارت و تجربه لازم برای این کار است، پس هوشیارانه مرکز لیزر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب خودداری کنید

اگر شما در دو هفته گذشته در مقابل نور آفتاب قرار گرفته اید نمی توانید یک متقاضی مناسب برای لیزر موهای زائد باشید و باید دوباره از مرکز لیزر وقت بگیرید. وقتی که بدن شما در مقابل نور آفتاب قرار می گیرد برای محافظت از پوست شروع به تولید ملانین بیشتری می کند.

افزایش تولید ملانین باعث می شود که در جلسات لیزر نور لیزر توسط رنگدانه های موجود در پوست جذب شود و به این ترتیب ریسک بروز عوارض جانبی از قبیل سوختگی و بروز تاول پوستی پس از لیزر افزایش پیدا خواهد کرد. اگر بدن خود را برنزه کرده اید لیزر نکنید زیرا در این حالت نیز ریسک سوختگی پوست افزایش پیدا خواهد کرد.

موهای زائد خود را شیو کنید

بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد قبل از شروع جلسات لیزر استفاده از تیغ یا ژیلت است زیر موهای زائد شما را فقط از روی سطح پوست برطرف می ‌کند و ریشه موها از بین نمی رود این در حالی است که در اپیلاسیون موهای شما از ریشه کنده می ‌شوند و امکان هدف قرار دادن آنها در جلسات لیزر وجود ندارد.

شیو کردن قبل از لیزر
شیو کردن قبل از لیزر

بهترین کار این است که ۱۲ تا ۱۴ ساعت قبل از لیزر موهای زائد خود را شیو کنید تا نتیجه بهتری از درمان با لیزر بگیرید. به خاطر داشته باشید که وجود مو روی پوست باعث می ‌شود که ریسک سوختگی پوست افزایش پیدا کند.

از محصولات آب رسان و مرطوب کننده استفاده نکنید

روزی که قرار است موهای زائد خود را لیزر کنید از استفاده از هرگونه آب رسان یا کرم مرطوب کننده خودداری کنید و پوست بدن خود را در حالت طبیعی حفظ کنید تا پوست شما کاملاً تمیز باشد.

به خاطر داشته باشید که حتی مجاز به استفاده از دئودورانت هم نیستید. تا ۲۴ ساعت پس از لیزر نیز نباید از این محصولات استفاده کنید مگر آن که پزشک شما یک محصول تخصصی را پیشنهاد کرده باشد.

در جلسه مشاوره لیزر موهای زائد در شیراز با پزشک خود رو راست باشید

از لیزر موهای زائد به عنوان یک روش عالی در عرصه زیبایی یاد می ‌شود که با یک اندام بسیار مهم که در زیبایی شما تأثیر بسیار زیادی دارد سر و کار خواهد داشت به همین دلیل باید احساس کنید که شما در دستان یک پزشک معتمد هستید.

ما با استفاده از دستگاه های جدید لیزر موهای زائد این اطمینان را به شما می دهیم که کمترین خطری شما را تهدید نمی کند مشروط به آنکه شما نیز با ما صادق باشید و در صورتی که از هر نوع داروی خاصی مانند راکوتان استفاده می کنید حتماً به پزشک خود اطلاع دهید زیرا مصرف برخی داروها بر روی نتایج حاصل از لیزر تاثیرات منفی می گذارد.

ما از همه اصول مربوط به لیزر موهای زائد پیروی می ‌کنیم به عبارتی دستگاه های لیزر انتخابی ما با رنگ پوست و موی شما کاملاً مطابقت دارند تا شما را به نتیجه دلخواه تان برساند.

انتظارات واقعی داشته باشید

انتظارت واقعی از لیزر
انتظارات واقعی از لیزر

مسئله مهمی که باید به آن اشاره کنم این است که از لیزر موهای زائد به عنوان یک روش قطعی برای کاهش دائمی موها زبر و سیاه بدن یاد می شود.

از آنجایی که موهای بدن در چند مرحله شروع به رشد می کنند نور لیزر فقط می تواند آن دسته از موهایی را هدف قرار دهد که در فاز فعال رشد قرار دارند و هیچ تاثیری بر روی موهایی که در فاز استراحت یا ریزش هستند نخواهد داشت به همین دلیل شما باید در فواصل زمانی تعیین شده به کلینیک لیزر مراجعه کنید تا برنامه درمان شما طبق زمان بندی مشخص شده انجام شود.

برنامه درمان خود را تکمیل کنید

برای کسب نتایج عالی از لیزر موهای زائد در شیراز باید برنامه درمان خود را تکمیل کنید. اکثر افراد به ۵ تا ۱۲ جلسه درمان با لیزر نیاز دارند که حدود ۴ تا ۶ هفته بین دو جلسه لیزر فاصله زمانی وجود دارد.

پس از اتمام جلسات لیزر شما باید از سال یکی دو بار برای تمدید نتایج به دست آمده به مرکز لیزر مراجعه کنید بدن انسان توانایی ترمیم خود را دارد و این احتمال مطرح می ‌شود که دوباره به بازسازی فولیکول‌ های مو بپردازد و موهای زائد شروع به رشد کنند.

پس از لیزر موهای زائد در شیراز از فعالیت ‌های ورزشی سنگین و دوش آب داغ خودداری کنید

دوش آب داغ و فعالیت ‌های ورزشی سنگین باعث می ‌شود که دمای بدن شما افزایش پیدا کند و عرق کنید که در این حالت یک بستر مناسب برای رشد باکتری ‌ها فراهم خواهد شد و زمینه بروز عفونت و رشد موها به سمت داخل را مطرح خواهد کرد. به همین دلیل باید تا ۲۴ ساعت از دوش آب داغ و فعالیت ورزشی سنگین خودداری کنید تا دمای بدن شما افزایش پیدا نکند.

از محصولات پیشنهاد شده توسط پزشک استفاده کنید

محصولات مراقبت از پوست پس از لیزر موهای زائد

ممکن است نقاطی که درمان شده است شبیه آفتاب سوختگی پوست به نظر برسند به همین دلیل باید از محصولاتی که پزشک به شما پیشنهاد می کند استفاده کنید.

کمپرس سرد برای کاهش تورم و درد بسیار مفید است. برای این کار می ‌توانید مقداری یخ را درون یک کیسه پلاستیکی بریزید و سپس کیسه پلاستیکی را درون یک تکه پارچه بگذارید و آن را روی پوست ناحیه یک لیزر شده است قرار دهید تا از میزان تورم آن کاسته شود. سعی کنید تا ۲۴ ساعت پس از لیزر موهای زائد از استفاده از لوازم آرایش خودداری کنید تا ریسک بروز هر گونه عوارض جانبی به صفر برسد.

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments