لیزر موهای زائد در تابستان

لیزر موهای زائد در تابستان| لیزر موهای کرکی صورت| عوارض لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد در تابستان

شاید شما هم شنیده باشید که دلایل موافق و مخالف متعددی در خصوص لیزر موهای زائد وجود دارد و یکی از این موارد به لیزر موهای زائد در تابستان ارتباط دارد. لیزر موهای زائد بدن در هر فصلی و روی هر پوستی باید توسط یک اپراتور با تجربه و آموزش دیده انجام شود تا مشکلی برای فرد به وجود نیاید. برخی از افراد می ‌گویند که لیزر موهای زائد در تابستان باعث می شود که احتمال بروز مشکلات پوستی افزایش پیدا کند که در این مقاله قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم.

لیزر موهای زائد در تابستان

با شروع فصل گرما و افزایش میزان عرق کردن بدن، تمایل خانم ها و آقایان برای لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی و زیر بغل افزایش پیدا می ‌کند. لیزر موهای زائد اندام های خصوصی علاوه بر آن که شما را از نیاز به شیو کردن های دائمی بی نیاز می کند به ایجاد بهداشت بهتر کمک خواهد کرد. معمولاً اکثر افراد در فصول گرم سال تمایل بیشتری برای رفتن به استخر دارند اما دیده شدن موهای زائد این نواحی اغلب به چالش بزرگی برای آنها تبدیل می شود. حال آنکه هنگامی که مو های زائد خود را لیزر می کنند احساس زیبایی و اعتماد به نفس بیشتری به آنها دست می دهد و دیگر هیچ گونه نگرانی در خصوص دیده شدن موهای زائد خود نخواهند داشت.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

آنچه که در خصوص لیزر موهای زائد در تابستان اهمیت دارد این است که باید تحت هر شرایطی قبل و بعد از جلسات لیزر از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب خودداری کنید و اگر قرار است بیرون بروید حتما از کرم ضد آفتاب با عیار حفاظتی بالا استفاده کنید تا هیچ گونه مشکلی برای پوست شما به وجود نیاید.

محبوبیت لیزر موهای زائد اندام های خصوصی در تابستان

امروزه تعداد افرادی که برای لیزر موهای زائد اندام های خصوصی خود به مراکز لیزر مراجعه می ‌کنند افزایش یافته است و همه آنها خواستار رها شدن از شر موهای زائد خود هستند و از آنجایی که این نقاط پس از لیزر در معرض نور آفتاب قرار نمی ‌گیرند هیچ گونه مشکلی برای متقاضیان لیزر موهای زائد زیر بغل و اندام های خصوصی به وجود نخواهد آمد.

در اکثر مواقع شایعاتی در خصوص لیزر موهای زائد در تابستان به گوش می ‌رسد که لیزر کردن موها ریسک بروز عوارض جانبی خطرناک را افزایش می دهد. در واقع چند نکته مهم وجود دارد که باید حتما به آنها توجه کنید و به شایعاتی که درباره لیزر مطرح می ‌شود اعتنا نداشته باشید. مفهوم اجتناب از قرار گرفتن در معرض نور خورشید به دور آن مربوط می ‌شود که فناوری لیزر موهای زائد با محدودیت هایی همراه بود و مانند امروزه پیشرفت نکرده بود. به عنوان مثال در گذشته لیزر ظرفیت متمرکز کردن طول موج های خود را نداشت و این مسئله محدودیت ‌هایی را برای هدف قرار دادن ملانین و فولیکوله ای مو به وجود آورده بود.

امروزه با توجه به پیشرفت ‌های قابل توجهی که در این عرصه به وجود آمده است و استفاده از آخرین نسل از دستگاه های لیزر باعث شده بدون آنکه هیچ تأثیر منفی بر پوست نقاطی که تحت درمان با لیزر قرار گرفته اند به خوبی فولیکول های مو به جذب نور لیزر بپردازند و به تدریج از بین بروند. این امر بدین معنا است که شما می توانید به راحتی به لیزر موهای زائد در تابستان بپردازید ولی باید برای بیرون رفتن از کرم ضد آفتاب با عیار حفاظتی بالا استفاده کنید.

نتایج حاصل از لیزر موهای زائد در تابستان

لیزر موهای زائد در تابستات

اکثر تحقیقات نشان داده که لیزر موهای زائد بدن یک روش کاملا موثر است و درمان موهای زائد برخی از نقاط بدن با سهولت بیشتری انجام می ‌شود. در صورتی که لیزر توسط اپراتور با تجربه و در مراکز تخصصی لیزر انجام شود می ‌تواند به خوبی موهای زائد صورت، زیر بغل و پا را از بین ببرد. هر چه موها تیره تر و زبرتر باشند فرایند درمان با لیزر اثرگذاری بالایی خواهد داشت.

ما در مراکز لیزر خود با به کارگیری آخرین فناوری لیزر به شما این نوید را می ‌دهیم که پس از چند جلسه درمان با لیزر می توانید شاهد کاهش موهای زائد خود باشید. برخی از افراد به ۵ تا ۸ جلسه درمان با لیزر نیاز دارند که معمولا ۴ تا ۸ هفته بین هر جلسه فاصله وجود دارد. پس از اتمام آخرین جلسه لیزر، موهای زائد بدن شما تا ۹۰ درصد و حتی در برخی موارد تا ۱۰۰ درصد از بین می رود.

با توجه به موضعی که قرار است درمان شود و نوع پوست و ضخامت موها، از دستگاه ‌های مختلف لیزر برای برطرف کردن موهای زائد استفاده می شود به همین دلیل تعداد جلسات لیزر موهای زائد و نتایج حاصل از لیزر در همه افراد یکسان نیست. به علاوه برخی فاکتورها از قبیل هورمون های بدن عامل مهمی هستند که در کسب نتایج حاصل از درمان با لیزر تاثیر می گذارند.

لیزر موهای زائد در تابستان
همه افراد در سنین مختلف باید از قرار گرفتن در مقابل نور خورشید به ویژه در فصول تابستان خودداری کنند، البته امروزه به لطف اطلاعاتی که در اختیار همه افراد قرار گرفته است دیگر کمتر کسی بدون کرم ضد آفتاب و کلاه و عینک از منزل خارج می شود. یکی از حقایقی که درباره لیزر موهای زائد در تابستان وجود دارد این است که در هیچ یک از مراکز تخصصی لیزر در سراسر جهان در صورتی که فرد متقاضی درمان طی ۷۲ ساعت گذشته در مقابل نور خورشید قرار گرفته باشد لیزر روی پوست و انجام نخواهد شد زیرا ریسک سوختگی‌ پوست یا ایجاد بافت اسکار در نقاطی که تحت درمان قرار می ‌گیرند بسیار زیاد است.

اگر اخیراً مقابل نور آفتاب بوده اید و پوست شما برنز شده است باید بدانید که فعلاً مجاز به لیزر موهای زائد خود نیستید و باید کمی صبر کنید تا نتایج ایده آلی از لیزر به دست بیاورید.

توصیه ما به شما این است که تا اتمام دوران درمان با لیزر از قرار گرفتن در مقابل نور آفتاب خودداری کنید. به شما پیشنهاد می کنیم که پس از لیزر موهای زائد به مدت دو هفته از قرار گرفتن در مقابل نور آفتاب خودداری کنید و یا از کرم ضد آفتاب مناسب استفاده نمایید سپس بیرون بروید. معمولا عوارض جانبی لیزر موهای زائد خفیف است و فقط باعث بروز تورم و قرمزی پوست می شود که شبیه آفتاب سوختگی است و به سرعت پس از درمان با لیزر برطرف خواهد شد پس جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

لیزر موهای زائد پوست سبزه در تابستان

افرادی که پوست سبزه ای دارند یا قبلا برنزه کرده اند از دستگاه لیزر ان دی یاگ برای برطرف کردن موهای زائد آن ها استفاده می شود و آنها می توانند پس از چند جلسه شاهد کاهش قابل توجه موهای زائد خود باشند و در نهایت پوستی تمیز و لطیف داشته باشد.

لیزر موهای زائد در تابستان

به طور کلی لیزر موهای زائد در تابستان چه برای افرادی که پوست سبزه دارند و چه برای افرادی که پوست آنها سفید است مشکلی را به وجود نخواهد آورد. ما با سال ها تجربه در زمینه لیزر موهای زائد و پیروی از اصول لیزر به شما اطمینان می دهیم که هیچ گونه مشکلی برای تان پیش نخواهد آمد و شما دچار عوارض جانبی حاد و خطرناک نخواهید شد.
اگر تصمیم تان برای لیزر موهای زائد بدن قطعی است و می خواهد که برای همیشه با موهای زبر و تیره خود خداحافظی کنید و از درد ناشی از موم انداختن یا سوختگی پوست بعد از صرف کردن خلاص شوید همین الان گوشی تلفن خود را بردارید و با مراکز لیزر ما تماس بگیرید تا از خدمات متنوع این مرکز بهره مند شوید و دیگر دغدغه برطرف کردن موهای زائد را نداشته باشید.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments