دستگاه لیزر برای پوست تیره| لیزر برای پوست برنزه| لیزر موهای زائد پوست تیره

بهترین لیزر برای پوست سبزه چیست؟

از سال ۱۹۹۸ لیزر موهای زائد مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار گرفته است تا کنون لیزر پیشرفت های بسیار زیادی داشته است. دستگاه‌ هایی که قبلا برای برطرف کردن موهای زائد مورد استفاده قرار می ‌گرفتند فقط برای پوست های روشن کاربرد داشتند اما در حال حاضر به لطف پیشرفت هایی که در این عرصه به دست آمده است امکان استفاده از لیزر برای پوست سبزه نیز مهیا شده است و می تواند به خوبی رنگدانه های موجود در پوست را هدف قرار دهد و آنها را از بین ببرد.
ملانین یا همان رنگدانه های موجود در پوست ماده‌ ای است که در به وجود آوردن رنگ پوست و مو نقش دارد. در گذشته دستگاه های لیزر برای پوست سبزه خطرناک بودند اما با پیشرفت علم و ظهور روش‌ های جدید در حال حاضر افرادی که پوست سبزه دارند نیز می توانند متقاضی درمان با لیزر باشند و به برطرف کردن موهای زائد خود بپردازند.
هنگامی که درباره پوست سبزه صحبت می کنیم منظور ما رنگ سبز روشن تا تیره است که دستگاه لیزر الکساندرایت یا دایود یا ان دی یاگ می تواند به برطرف کردن موهای زائد پوست این افراد بپردازد. البته ممکن است دستگاهی که برای لیزر موهای زائد یک فرد مناسب است برای فرد دیگر چنین قابلیتی را نداشته باشد.


به خاطر داشته باشید که از لیزر موهای زائد خود در مراکز غیر تخصصی به شدت خودداری کنید زیرا در صورتی که فرایند لیزر توسط یک اپراتور بی تجربه انجام شود ریسک بروز عوارض جانبی به حداکثر خواهد رسید زیرا اپراتور بی تجربه لیزر فاقد اطلاعات لازم برای لیزر موهای زائد پوست های مختلف است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر ان دی یاگ

لیزر ان دی یاگ جدیدترین دستگاه لیزر مورد تایید سازمان غذا و دارو است که برای انواع پوست های مختلف کاربرد دارد. طول موج پرتوهای این دستگاه در مقایسه با سایر دستگاه های لیزر بلند تر است و می تواند به راحتی به سمت فولیکول ‌های مو ارسال شود و آنها را از بین ببرد. این مسئله به این معنا است که صرف نظر از رنگ پوست دستگاه لیزر می تواند فقط رنگدانه های موجود در فولیکول های مو در عمیق ترین سطح پوست را از بین ببرد به همین دلیل دستگاه لیزر ان دی یاگ بهترین لیزر برای پوست سبزه است.
در ابتدای ظهور فناوری لیزر این دستگاه ها و عوارض و خطرات مختلفی همراه بودند که برخی از آنها عبارت است از هایپرپیگمنتیشن یا تیره شدن رنگ پوست، هایپوپیگمِنتِیشِن یا روشن شدن رنگ پوست، سوختگی پوست، عفونت و تشکیل بافت اسکار. همیشه لیزر موهای زائد عوارض جانبی خاصی همراه است که در برخی از افراد با شدت بیشتری و در برخی دیگر با شدت کمتری را خواهد داشت اما باز هم تکرار می کنیم در صورتی که فرایند درمان با لیزر توسط یک اپراتور باتجربه انجام شود این است که بروز عوارض جانبی به حداقل خواهد رسید.

از آنجایی که دستگاه لیزر ان دی یاگ قابلیت نفوذ پذیری عمیق ‌تری دارد برخی از افراد ادعا می کنند که درمان با این روش کمی دردناک است البته این مسئله به آستانه تحمل افراد مختلف بستگی دارد. شما می توانید از اپراتور لیزر بخواهید فرایند لیزر را روی پوست شما امتحان کند تا بتواند سطح درد و واکنش پوست شما را ارزیابی کند تا در صورت لزوم از پماد بی حس کننده استفاده نماید.
تحقیقات نشان داده است که لیزر با تاثیرات مثبتی بر روی پوست تیره همراه است و اکثر افراد می ‌توانند پس از چند ماه شاهد کاهش رشد موهای زائد خود باشند و با عوارض جانبی بسیار کمی مواجه خواهند شد.

آی پی ال یا لیزر؟

آی پی ال ای یکی دیگر از روش های موجود برای برطرف کردن موهای زائد است اما از لحاظ فنی جز فناوری لیزر نیست ولی می ‌تواند باعث کاهش رشد موهای زائد شود. می توان از این روش برای برطرف کردن موهای زائد انواع مختلفی از پوست ها استفاده کرد و موهای زائد آنها را برطرف نمود.

آی پی ان به اندازه لیزر برای پوست تیره اثر گذاری ندارد و طول درمان با آن بسیار طولانی تر است و معمولاً باعث خستگی فرد متقاضی درمان خواهد شد. بر اساس داده های که در زمینه لیزر برای پوست سبزه به دست آمده است ان دی یاگ در مقایسه با آی پی ال اثر گذاری بالاتری دارد و می ‌تواند به خوبی به برطرف کردن موهای زائد پوست سبزه بپردازد. از سوی دیگر عوارض جانبی حاصل از آی پی ان در مقایسه با ان دی یاگ بیشتر است و فرد را دچار عوارض جانبی بیشتری خواهد کرد. علت این امر این است که آی پی ال با طول موج های مختلفی به درون پوست نفوذ می کند حال آنکه ان دی یاگ همیشه به زیر سطح پوست نفوذ خواهد کرد.

در صورتی که لیزر ان دی یاگ و وی پی ان توسط اپراتور با تجربه انجام شود ریسک بروز عوارض جانبی لیزر به حداقل خواهد رسید با این حال مجددا تاکید می ‌کنیم که لیزر ان دی یاگ ایمن تر از آی پی ال است.

عوارض جانبی لیزر چیست؟

همه روش های زیبایی با عوارض خاص خود همراه هستند. به عنوان مثال هنگامی که شما برای برطرف کردن موهای زائد خود به مراکز اپیلاسیون مراجعه می ‌کنید دچار درد و قرمزی و تورم پوست خواهید شد. لیزر موهای زائد نیز از این قاعده جدا نیست و اکثر افرادی که لیزر می کنند دچار عوارض جانبی خفیف حاصل از لیزر موهای زائد خواهند شد.
قرمزی و تورم پوست از عوارض جانبی بسیار شایع پس از لیزر موهای زائد است که معمولاً طی مدت کوتاهی برطرف می ‌شود و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. تغییر در رنگ دانه های پوست یکی دیگر از عوارض جانبی لیزر است که در برخی از افراد خود را به صورت روشن شدن پوست و در برخی دیگر به صورت تیره شدن پوست نشان می دهد. این اختلال نیز پس از مدت چند هفته برطرف خواهد شد و پوست به حالت عادی بر می گردد.
در صورتی که لیزر موهای زائد توسط یک اپراتور بی تجربه و دستگاه لیزر با طول موج نامناسب انجام شده باشد ممکن است شما دچار تاول پوستی شوید. در چنین حالتی باید به شدت از دست کاری کردن تاول های خود اجتناب کنید و به پزشک مراجعه کنید تا تحت درمان قرار بگیرید.
عفونت پوستی یکی دیگر از عوارض جانبی بسیار نادر لیزر موهای زائد است. در صورتی که دچار چنین اختلالی شدید باید به پزشک مراجعه کنید تا دوران درمان با داروهای آنتی بیوتیک را برای شما آغاز کند و عفونت پوست شما برطرف گردد.

ما با سال ها تجربه در زمینه لیزر موهای زائد آماده خدمات رسانی به شما خانم ها و آقایان گرامی هستیم و می توانیم لیزر موهای زائد نقاط مختلف بدن شما از قبیل صورت، پشت لب، چانه، مرتب کردن خط ریش، مرتب کردن خط پشت گردن، لیزر موهای زائد قفسه سینه، موهای روی شکم و کمر، موهای زائد زیر بغل و ناحیه تناسلی و موهای دست و پا بپردازیم.


برخی از افراد تصور می کنند که لیزر موهای زائد قیمت بالایی دارد و به همین دلیل از لیزر موهای زبر و سیاه بدن خود خودداری می کنند. اما باید خدمت شما عرض کنیم که هزینه لیزر در مقایسه با سایر روش های موجود بسیار کمتر است زیرا شما یک بار هزینه می کنید و یک عمر از شر موهای زاید خود خلاص می شوید. به عبارتی یک سرمایه گذاری بلند مدت را انجام می دهید.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

لیزر دایود, دستگاه لیزر مناسب برای پوست تیره, بهترین دستگاه لیزر برای پوست های تیره ,بهترین دستگاه لیزر برای پوست سبزه ,دستگاه لیزر خانگی مناسب پوست تیره ,لیزر موهای زائد پوست تیره, بهترین دستگاه لیزر برای پوست های تیره ,لیزر برای پوست برنزه ,دستگاه لیزر مناسب برای پوست گندمی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments