لیزر صورت برای رفع مو

لیزر صورت برای رفع مو های زائد همان چیزی است که برای زیبایی به دنبالش می گردید

لیزر صورت برای رفع مو

لیزر صورت برای رفع مو : چند وقت پیش به پیشنهاد یکی از دوستان فیلم سینمایی موزیکال و جالبی را تماشا می کردیم که در مورد یک صاحب سیرک بود که به دنبال انسان های عجیب و غریب می گشت. یکی از مهمترین کسانی که پیدا می کرد زنی بود که ریش داشت!!!

بعد از تماشای فیلم متوجه شدم که ترس ما از دیدن مو روی صورت خانم ها آنقدر زیاد است که با اغراق کردن در آن به سادگی می توانیم یک فرد عجیب و غریب را متصور شویم. به این عکس دقت کنید:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر صورت برای رفع مو
لیزر صورت برای رفع مو

این عکس شاید یکی از بزرگترین کابوس هایی باشد که یک خانم می تواند ببیند!

واقعیت این است که صورت خانم ها هم مانند آقایان مو دارد، اما موهای روی صورت خانم ها به قدری نازک و کرکی است که هرگز قالب ریش را به خود نمی گیرد. البته خیلی از خانم ها هستند که موهای کرکی صورتشان به قدری زیاد است که به سادگی قابل مشاهده می باشند. خیلی از خانم ها در حد تنفر از این موهای صورت عاجزند و دست به هرکاری می زنند تا از شر آنها خلاص شوند. دریغ از اینکه هرچه با روش های سنتی بیشتر موهای زائد را از بین ببرید، پس از مدتی کوتاهی موها دوباره قوی ترو بیشتر از قبل سر جایشان سبز می شوند.

تازه استفاده از روش های سنتی مانند بند انداختن یا وکس کردن می تواند برای پوست های حساس خطرات و عوارض زیادی از جمله التهابات پوستی، قرمزی، جوش، کبودی و غیره به همراه داشته باشد. از همین رو این روز ها خیلی از خانم ها به جای از بین بردن موهای زائد صورتشان تصمیمی می گیرند تا با استفاده از دکلره آنها را بی رنگ کنند تا دیده نشوند.

لیزر صورت برای رفع مو

بی رنگ کردن موهای زائد صورت در نگاه اول ایده ی بسیار خوبی به نظر می رسد، البته تا زمانی که آفتاب یا نور چراغ از پشت به صورت شما نتابد! چون در آن صورت حجم موهای زائدی که سعی در پوشاندنشان داشته اید، ناگهان خود را نشان می دهند. اتفاقی که در نظر دیگران ممکن است چندان خوشآیند نباشد.

در چنین شرایطی درمان لیزر صورت برای رفع مو های زائد بیشتر جالب توجه می شود. چراکه اگر با لیزر آشنا باشید می دانید که این درمان راهکاری ایمن و بی دردسر برای از بین بردن موهای زائد برای مدتی طولانی است.

لیزر موهای کرکی صورت

 وقتی صحبت از لیزر به میان می آید عموم مردم یاد پاهای بدون مو و صاف مدل های خارجی، یا دوستانی که لیزر کرده اند می افتند. هرچند لیزر کردن موهای پا رایج ترین درخواست مردم است، اما بهتر است بدانید که لیزر تنها مختص پاها نبوده و می تواند در هر بخشی از بدن انجام شود و موهای زائد هر ناحیه از بدن را برای همیشه از بین ببرد.

اگر برای لیزر کردن موهای زائد پا به مرکزی مراجعه کرده باشید، احتمالا شنیده اید که متخصص به شما می گوید : “هرچه موهای زائد ضخیم تر باشند، لیزر کردنشان هم آسان تر است”. این حرف درستی است، اما هرگز به این معنی نیست که نمی توان موهای زائد کرکی را لیزر کرد.

لیزر صورت برای رفع مو
لیزر صورت برای رفع مو

یادتان باشد که دستگاه های نسبتا قدیمی لیزر به دلیل ضعف فناوریشان قادر به هدفگیری و تشخیص موهای زائد نازک از پوست نبودند. به همین علت هم نمی توانستند به خوبی موهای کرکی را از بین ببرند و در اغلب موارد به جای کمک به رفع موی زائد موجب آسیب های پوستی می شدند. از همین رو اصولا ترجیح برآن بود که از آنها برای از بین بردن موهای کرکی استفاده نشود.

اما دستگاه های جدید لیزر از جمله مدل های اخیر دستگاه دایود و الکساندرایت، کاملا به روز شده و دقت هدفگیریشان به صورت چشم گیری بالا رفته است. به صورتی که می توانند به راحتی همان تاثیری را که روی موهای زخیم می گذارند را روی موهای کرکی نازک هم داشته باشند.

این حرف یعنی چنانچه به مرکز معتبری مراجعه کنید که به دستگاه های جدید لیزر مجهز است، به سادگی می توانید با پشت سر گذاشتن چند جلسه ی مداوم لیزر، برای همیشه و به شکلی ایمن و بدون عوارض، از شر موهای زائد و کرکی صورتتان خلاص شوید.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی لیزر موهای کرکی را مطالعه کنید.

لیزر صورت برای رفع مو
لیزر صورت برای رفع مو

هزینه لیزر صورت           

اگر اسم لیزر به گوشتان خورده باشد، احتماالا قیمت های متنوعی هم از آن شنیده اید. متاسفانه نرخ معینی برای این درمان وجود ندارد، و هرمرکزی قیمت پیشنهادی خاص خودش را دارد. از همین جهت خیلی از مراکز برای ماندن در بازار رقابت، قیمت های بسیار ارزان و عجیب اعلام می کنند، و خیلی از مراکز هم با برچسب لاکچری قیمت های گزافی از مشتریانشان دریافت می دارند.

اما بهتر است فریب هیچ یک را نخورید و مرکزی را انتخاب کنید که در بین هزینه های پیشنهادی، قیمت معقولی را پیشنهاد می کند.

لیزر صورت برای رفع مو
لیزر صورت برای رفع مو

هزینه ی لیزر به موارد متعددی از جمله ی بزرگی ناحیه ی تحت درمان، حساسیت پوست، شدت درمان، دقت عمل و غیره بستگی دارد. اما مهمترین عامل در تعیین هزینه ی لیزر، تعداد جلسات مورد نیاز برای هر فرد است. از آنجایی که صورت، ناحیه ی بزرگی مانند پا ها محسوب نمی شود، قاعدتا هزینه ی لیزر آن کمتر است. اما یادتان باشد که لیزر کردن موهای کرکی صورت می تواند درمانی حساس باشد که به دقت و جلسات بیشتری نیاز داشته باشد.

پیش از شروع هرگونه درمان، از مرکزی که به آن مراجعه می کنید  در مورد قیمت لیزر صورت سوال بپرسید.

در صورتی که برای لیزر موهای زائد صورت به مرکز لیزر برکه مراجعه کنید، با کادری مجرب از تکنسین های متخصص مواجه می شوید که لیزر را برای شما با استفاده از بهترین دستگاه لیزر روز دنیا، اسکلپیون2018 ،انجام می دهند. برکه با توجه به تعرفه های پیشنهادی و کیفیت تضمینی و فوق العاده ی درمان، یکی بهترین مراکز برای لیزر کردن موهای زائد در تهران است. شما می توانید برای دیدن لیست قیمت ها و تعرفه های لیزر برکه به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید و برای گرفتن نوبت لیزر با ما تماس بگیرید.

لیزر صورت برای رفع مو
لیزر صورت برای رفع مو

لیزر موهای صورت مردان

آقایان نگران نباشید، قرار نیست ریش و سبیل های عزیز و جذابتان را از دست بدهید. بلکه استفاه از لیزر برای موهای صورت آقایان اتفاقا پر طرفدار تر است. با استفاده از لیزر می توانید موهای زائدی که روی نواحی ناخواسته ی صورت مانند گونه ها رشد می کنند را برای همیشه از بین ببرید. علاوه برآن می توانید با لیزر خط ریشتان را آنکادر کنید  تا ظاهر جذابتری داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی لیزر موهای زائد آقایان را مطالعه نمایید.

لیزر صورت برای رفع مو
لیزر صورت برای رفع مو

محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments