رفع تیرگی زیر بغل و زانو

رفع تیرگی زیر بغل و زانو را به دستگاه جدید میکرودرم فیس آپ بسپارید!

رفع تیرگی زیر بغل و زانو

رفع تیرگی زیر بغل و زانو به وسیله ی دستگاه فیس آپ!

از وقتی که به خاطر دارم ، یکی از معضلات اصلی هر عروسی این بوده که در روز عروسی خود چطور سیاهی ها و تیرگی های بخش های مختلف بدن خود را بپوشاند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هیچ وقت فراموش نمی کنم که یک بار برای اصلاح ابروهایم به یک سالن زیبایی رفته بودم که از قضا یک عروس هم داشتند.عروس که پوست تیره ای داشت ، مرتب نگران تیرگی های زیربغل خود بود و نمی دانست که برای آن ها چکار کند.

خانم آرایشگر هم مدام امیدواری می داد که نگران نباشد و با کرم های مختلف می تواند سیاهی ها را کاور کند.اما زهی خیال باطل!!

رفع تیرگی زیر بغل و زانو

وقتی که کار کرم پودر زدن به زیربغل تمام شد ، عروس که دست هایش را بالا برد تا نتیجه ی کار را ببیند، نزدیک بود که از شدت ناراحتی غش کند.

زیربغل هایش به جای این که روشن شوند ،به رنگ کبود درآمده بودند و واقعا ظاهر وحشتناکی داشتند.عروس که نمی دانست چکار کند ، مدام مضطرب می شد و اضطراب همان و عرق کردن زیربغل هم همان!

اوضاع داشت از کنترل خارج می شد که در نهایت عروس بی نوا ناچار شد که کت سفیدی روی لباسش بیاندازد و کل جلوه ی لباس زیبایش را بپوشاند.

از همان بود که مسئله ی رفع تیرگی زیر بغل و زانو برایم مطرح تر شد و به دنبال راهی می گشتم که بتواند به خوبی این معضل را برطرف کند. اطلاعاتی که در طول این پروسه به دست آورده ام را با شما عزیزان در این مقاله به اشتراک گذاشته ام.امیدوارم که این مطلب برایتان مفید باشد.

دستگاه فیس آپ برای رفع تیرگی های پوست

در مقاله های همین وب سایت ، به اندازه ی کافی راجع به دستگاه فیس آپ و مزایای فوق العاده ی آن توضیح داده شده است.

دستگاه فیس آپ نوعی دستگاه لایه برداری و جوانسازی پوست است که یکی از مزایای فوق العاده ی آن رفع تیرگی های نواحی مختلف بدن است.

زانو ، زیربغل ، خط بیکینی و آرنج و گردن از نواحی مهمی هستند که می توان با استفاده از دستگاه فیس ، اقدام به رفع تیرگی های آن ها کرد.

دستگاه فیس آپ برای رفع تیرگی های پوست

اما اصولا به چه خاطر این تیرگی ها بروز پیدا می کنند.

برای زیربغل و خط بیکینی یکی از رایج ترین دلایلی که می توان عنوان کرد ، مسئله ی عرق سوز شدن است. در هوای گرم تابستانی ، تعریق بیش از حد و کار کردن غده های تعریق می تواند باعث عرق سوز شدن شود و به تدریج و به مرور زمان این عارضه منجر به بروز تیرگی ها و سیاهی هایی در این نواحی می شود.

اصولا به خاطر داشته باشید که پوست روی مفصل زانو و آرنج مستعد بروز عارضه های مختلف از جمله سیاهی و تیرگی است.

اما جای نگرانی وجود ندارد ، چرا که با استفاده از دستگاه فیس آپ و عملیات لایه برداری ان که به شکل کاملا حرفه ای صورت می گیرد ،می توان لایه ی زیرین پوست که شفافیت و شادابی بیشتری دارد را نمایان کرد.

رفع تیرگی گردن

گردن نیز از نواحی خاص بدن است که به خاطر قرار گرفتن در معرض آفتاب و دیگر عوامل محیطی مستعد آفتاب سوختگی و تیرگی است.

دستگاه فیس آپ می تواند با عملیات لایه برداری و ماساژ این ناحیه تیرگی ها را از بین ببرد.به خاطر داشته باشید که ماساژ این ناحیه کمک می کند که جریان خون در این ناحیه بهتر شده و در نتیجه کلاژن و الاستین بیشتری تولید شود و تمام این عوامل کمک زیادی به درمان تیرگی ها خواهد کرد.

رفع تیرگی گردن

“شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و تخصصی تر راجع به دستگاه فیس آپ این لینک را کلیک کنید”

دکلره زیر بغل برای رفع تیرگی توصیه نمی شود

یکی از راه های خیلی خطرناکی که برای رفع تیرگی های نواحی بدن به کار می رود ، استفاده از مواد شیمیایی دکلره است.

دقیقا نمی دانم چه کسی برای اولین بار این ایده را مطرح کرد اما بهتر است بدانید که با انجام این عمل ، مستقیما خود را در معرض بروز عوارض مختلف پوستی و حتی سرطان پوست قرار می دهید.

مواد دکلره به خاطر شیمیایی بودن آن ، تنها باید بر روی جاهایی مثل موها قرار بگیرد و هرگونه تماس پوست با ان می تواند عواقب وخیمی به دنبال داشته باشد.

توصیه می کنیم به جای استفاده از این راه کارهای غیر عقلانی ، یک بار درمان با فیس آپ را امتحان کنید. قطعا نتیجه ای که دریافت خواهید کرد ، فکر استفاده از این گونه مواد بی مصرف و خطرناک را از ذهنتان دور خواهد کرد.

درمان سیاهی زیربغل با زعفران موثر است؟

زعفران نیز به خاطر خواص آنتی اکسیدان خود ، خیلی مواقع برای روشنی پوست به کار می رود. اما نکته ای که در این میان وجود دارد این است که صرف نظر از قیمت خیلی بالای زعفران ، برای کسب نتیجه از مصرف این گیاه ، باید صبر و مداومت زیادی داشته باشید و البته تاثیرات آن برای همه ی افراد یک سان نیست.

دستگاه فیس آپ به شکل عمیق تری به پوست شما نفوذ می کند و نه تنها سطح بالایی پوست ( درمال) ، بلکه لایه های زیرین را نیز مورد درمان قرار می دهد. به همین خاطر است که اصولا از این دستگاه برای رفع جای سوختگی و اسکارها نیز استفاده می شود.

اما استفاده از گیاهی مثل زعفران فقط تا سطح بالایی پوست نفوذ دارد و اصولا نتیجه ی شگفت انگیزی حاصل نمی شود.

کرم برای رفع سیاهی زانو چطور؟

در حال حاضر بازار مواد آرایشی و بهداشتی ، پر از محصولاتی است که وعده ی رفع تیرگی ها و سیاهی های پوست را می دهند اما باید بدانید که شرایط پوستی هر کسی منحصر به فرد است و با تجویز یک کرم خاص برای همه ی پوست ها به نتیجه ی چندان جالبی نخواهید رسید

کرم برای رفع سیاهی زانو چطور؟

علاوه بر این مصرف یک کرم باید تا ماه ها ادامه داشته باشد و این به معنی صرف هزینه های زیاد است.

دستگاه فیس آپ تنها به 6 الی 8 جلسه ی درمانی احتیاج دارد و فاصله ی زمانی میان این جلسات نیز تقریبا 1 ماه است و این زمان موجب می شود که هیچ گونه فشار مالی بر شما وارد نشود.

مرکز زیبایی برکه افتخار دارد که کلیه خدمات پاکسازی و جوانسازی پوست با دستگاه فیس آپ را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نوبت از این مرکز اینجا را کلیک کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

1 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments