میکرودرم بهتر است یا پاکسازی پوست با دستگاه فیس آپ؟هزینه و مراقبت های بعد از فیس آپ

میکرودرم بهتر است یا پاکسازی پوست

میکرودرم بهتر است یا پاکسازی پوست با دستگاه فیس آپ؟

در حال حاضر به هر مرکز زیبایی و حتی سالن آرایشگاهی که سر بزنید ، یک دستگاه پاکسازی خواهید دید که مشغول ارائه ی خدمات می باشد. آلودگی های شهری و محیطی باعث می شوند که پوست ما زودتر از موعد دچار پیری شده و حتی شادابی و طراوت خود را از دست بدهد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

واقعیت این جاست که بدون داشتن پوستی زیبا و شفاف ، هیچ یک از اجزای صورتمان جلوه ای نخواهند داشت. به همین خاطر طبیعی است که توجه بیشتر افراد به سمت روش ها و متدهای جوانسازی و پاکسازی پوست برود.

در این حیطه دستگاه های میکرودرم ابریژن یکه تاز هستند و بیشتر از دیگر روش ها مورد توجه قرار گرفته اند. اگر یک بار از این دستگاه استفاده کرده باشید ، به خوبی می دانید که مکانیزم عمل میکرودرم به گونه ای است که با پاشیدن نوعی پودر ( کریستال) و سایش آن موجب لایه برداری از پوست می شود و باعث می گردد که لایه ی زیرین پوست که معمولا شادابی و طراوت بیشتری دارد ، نمایان گردد.

میکرودرم بهتر است یا پاکسازی پوست

اما این جا آخر خط نیست چرا که به تازگی دستگاه جدیدی به بازار عرضه شده که نسل جدیدتر میکرودرم های قدیمی به حساب می آید و اثرات دو چندانی دارد. با ما همراه باشید تا دستگاه فیس آپ را به شما معرفی کنیم!

دستگاه فیس آپ

دستگاه فیس آپ هم نوعی میکرودرم به حساب می آید و همان کارکرد میکرودرم ابریژن را دارد اما تفاوت های عمده ای با دستگاه های قدیمی تر دارد و مکانیزم عمل کاملا متفاوتی خواهد داشت.

این دستگاه به جای استفاده از پودر ، از نوعی هد قابل تعویض جهت لایه برداری استفاده می کند.مزیت فوق العاده ی دستگاه فیس آپ در این است که عمل لایه برداری و پاکسازی پوست را با ماساژ درمانی ترکیب می کند و به این ترتیب اثر دو چندان خواهد داشت.

ماساژ پوست می تواند موجب بهبود جریان خون در نواحی مختلف صورت شده و به این ترتیب کلاژن و الاستین بیشتری در آن تولید شود.

دستگاه فیس آپ

مرکز زیبایی برکه مفتخر است که از معدود مراکزی باشد که به دستگاه فیس آپ مجهز است. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز اینجا را کلیک کنید.

در نهایت مهم ترین مزیت دستگاه فیس آپ در این است که خطرات میکرودرم های قدیمی را نخواهد داشت. مهم ترین مشکل و ایرادی که دستگاه های قدیمی داشتند در این بود که سطح لایه برداری با استفاده از پوست مشخص نمی شد و عموما استفاده از آن برای اطراف چشم نیز با خطراتی هم چون ورود پودر به چشم همراه بود.

اما دستگاه فیس آپ با حذف پودر ، به طور کامل این مشکل را برطرف کرده است.

“شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به مزیت های مختلف دستگاه فیس آپ این مقاله را مطالعه کنید”

مراقبت بعد از میکرودرم فیس آپ

اما بعد از این که درمان با فیس آپ به اتمام رسید چه مراقبت هایی از پوستمان باید داشته باشیم ؟!
مهم ترین اقدام شما این است که باید از دست زدن به پوست خودداری کنید. به خاطر عملیات لایه برداری ، ممکن است  تا چند ساعت پوست شما ملتهب و قرمز باشد.

هرگونه دست زدن به محل درمان می توان باعث بیشتر شدن این عارضه ها شود.

از قرار گیری در محیط های گرم نیز خودداری کنید. اشعه ی آفتاب می تواند قرمزی و التهاب پوستی شما را افزایش دهد

توصیه می شود که اگر ناچار بودید که در معرض آفتاب قرار بگیرد ، حتما از ضدآفتاب های با SPF بالاتر از 30% استفاده کنید.

مراقبت بعد از میکرودرم فیس آپ

اگر پوستتان به شدت قرمز و ملتهب بود می توانید از ژل آلوئه ورای طبیعی استفاده کنید. ژل آلوئه ورا به خاطر خاصیت ضد التهابی خود ، تسکین فوق العاده ای برای پوست ملتهب به حساب می آید و می تواند این مشکل را رفع نماید.

نکته ی دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که به هیچ وجه تا 24 ساعت از لوازم آرایشی روی پوست خود استفاده نکنید.

به خاطر داشته باشید که پوست شما ملتهب است و هرگونه مواد شیمیایی موجود در محصولات آرایشی می تواند این التهاب را بدتر کند.

عوارض پاکسازی پوست با میکرودرم فیس آپ

واقعیت این جاست که دستگاه فیس آپ برخلاف دستگاه های قدیمی تر میکرودرم ، هیچ گونه عوارض جانبی مشخصی نخواهد داشت.

شاید مهم ترین نکته ای که بتوان به آن اشاره کرد ، التهاب و قرمزی پوست است. برخی مواقع گزارش های هم راجع به کبودی داده شده است اما برای رفع این معضل می توانید راهکارهای زیر را به کار بگیرید :

برای پیشگیری از کبودی پوست ، می توانید یک هفته قبل از درمان با فیس آپ ، مصرف داروهای رقیق کننده ی خون و ضد انعقادی (مثل آسپرین و ایبوبروفن ) را متوقف کنید.

علاوه بر این باید بدانید که ریسک مشکلاتی مثل عفونت در این دستگاه بسیار کم است چرا که برای هر بیمار از هد جداگانه ای استفاده می شود و بعد از اتمام درمان این هد به خود بیمار داده خواهد شد. به این ترتیب احتمال انتقال بیماری های پوستی و عفونت به صفر خواهد رسید.

عوارض پاکسازی پوست با میکرودرم فیس آپ

هزینه پاکسازی پوست با میکرودرم فیس آپ

نکته ی شگفت انگیزی که در درمان با دستگاه فیس آپ وجود دارد ، هزینه های بسیار پایین و به صرفه ی آن است.شاید اگر تصمیم بگیرید که برای پاکسازی پوست خود از یک کرم بهداشتی استفاده کنید ، ناچار باشید که ماه ها از یک کرم گران قیمت استفاده کنید و در نهایت هم نتیجه ی جالبی از مصرف آن نگیرید.

اما دستگاه فیس آپ چندین تضمین به فرد خواهد داد :

اول از همه این که نتیجه ی حاصل از درمان را فورا می توانید بر روی پوست خود مشاهده کنید

هزینه ی هر جلسه ی درمانی با دستگاه فیس آپ بسیار ارزان تر از خرید یک کرم مرغوب خواهد بود.

هیچ گونه عوارض پوستی نخواهید داشت و نیازی به نگرانی برای بروز واکنش های آلرژیک نیست.دستگاه فیس آپ برای همه ی پوست (با رنگ ها و جنس های مختلف ) مناسب است .

درمان با فیس آپ 6 الی 8 جلسه خواهد بود و فاصله ای یک ماهه میان جلسات درمانی است.به این ترتیب فشار مالی زیادی بر شما به وجود نخواهد آمد.

با همه ی این تفاصیل به نظر جای تردیدی باقی نمی ماند که پاسخ سوال ، میکرودرم بهتر است یا پاکسازی پوست با فیس آپ ، قطعا دستگاه شگفت انگیز فیس آپ خواهد بود.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments