آیا بوتاکس سرطان زاست

آیا بوتاکس سرطان زاست ؟آیا در این درمان خطری شما را تهدید میکند؟!

آیا بوتاکس سرطان زاست

آیا بوتاکس سرطان زاست ؟پاسخ به تمام سوالاتی که راجع به مضرات بوتاکس دارید !

اگر اطلاعات شما راجع به بوتاکس و دیگر عملیات های زیبایی ، از شبکات مجازی و پیج های اینستاگرام می آید ، باید عنوان کنیم که احتمالا هیچ چیزی راجع به بوتاکس نمی دانید!
شاید با خودتان بگویید که پس این همه عکس و تصاویر وحشتناکی که در فضای مجازی راجع به تزریق بوتاکس وجود دارد ، از کجا می آید ؟!
در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در تزریقات زیبایی ، همه چیز به مهارت پزشک و رعایت حدّ اعتدال برمی گردد!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هر تصور یا کلیشه ای که راجع به تزریق بوتاکس در ذهن دارید را دور بریزید! چرا که در این مطلب تصمیم داریم شما را با حقایق دیگری راجع به بوتاکس آشنا کنیم.

آیا بوتاکس سرطان زاست

سوالی که این روزها مطرح می شود این است که آیا بوتاکس سرطان زاست ؟ دقیقا نمی دانیم که این سوال از کجا نشأت گرفته است اما پاسخ به این سوال کار چندان سختی نیست.

خیلی ها تصور می کنند که با تزریق بوتاکس ، این ماده وارد عروق و اندام های حیاتی بدن می شود اما واقعیت این است که بوتاکس فقط موجب فلج موقتی عضلاتی می شود که منجر به چین و چروک می شود.

علاوه بر این در تازه ترین تحقیقاتی که صورت گرفته است ، مشخص شده که تزریق بوتاکس می تواند نقشی مهم در مبارزه با سرطان معده هم داشته باشد.

محققین دریافته اند که بوتاکس می تواند عصب هایی که منجر به رشد تومورهای سرطانی می شوند را از بین برده و به این ترتیب نقشی درمانی در این عارضه داشته باشند.

مضرات بوتاکس پیشانی

یکی از رایج ترین نواحی بدن که تزریق بوتاکس در ان صورت می گیرد ، پیشانی است. هرگونه استفاده ی مداوم و طولانی مدت از عضلات پیشانی باعث بروز چروک های مختلفی می شود.

با تزریق بوتاکس می توان تا حد زیادی از ایجاد این چروک ها جلوگیری کرد و به خوبی آن ها را درمان نمود.

اما تزریق بوتاکس برای پیشانی ممکن است مضرات کوچکی نیز به همراه داشته باشد که البته تمامی آن ها به شکل خود به خود و پس از مدتی از بین خواهند رفت.از جمله :

  • افتادگی پلک ها
  • فلج شدن دیگر نواحی صورت
  • کبودی
  • تورم
  • قرمزی و التهاب
مضرات بوتاکس پیشانی

در صورتی که تزریق بوتاکس توسط یک پزشک حرفه ای صورت بگیرد ، هیچ یک از این عوارض بروز پیدا نمی کنند و در صورتی که اندکی دچار تورم یا قرمزی شدید هم باید بدانید که این عوارض کاملا طبیعی می باشند. با تزریق یک آمپول پنی سیلین هم ممکن است کبودی یا ورم رخ دهد. تزریق بوتاکس که دیگر جای خود را دارد.

مرکز زیبایی برکه افتخار دارد که کلیه ی خدمات تزریق بوتاکس را برای شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز اینجا را کلیک کنید.

آیا بوتاکس درد دارد

یکی از بزرگ ترین نگرانی های افراد این است که آیا تزریق بوتاکس با درد همراه است یا خیر؟!

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که احتمال بروز درد در محل تزریق بسیار کم است چرا که پزشک شما قبل از این که درمان را آغاز کند ، مقداری ژل بی حسی به محل تزریق می زند تا درد ناشی از تزریق را تا حد زیادی کاهش دهد.

خیلی از افرادی که بوتاکس تزریق کرده اند ، این گونه می گویند که تزریق بوتاکس مثل نیشگون گرفتن است و درد خیلی کمی دارد.

در واقع قبل از این که حتی بخواهید با پیامدهای درمان مواجه شوید ، عملیات تزریق به اتمام می رسد.

فقط ممکن است وقتی که تزریق بوتاکس را برای کف دست انجام می دهید ، اندکی دچار درد شوید که به هیچ وجه غیر قابل تحمل نخواهد بود.

تاتو بعد از بوتاکس

یکی دیگر از سوالات رایجی که درباره ی بوتاکس وجود دارد این است که آیا افراد می توانند بعد از تزریق بوتاکس ، تاتوی ابرو انجام دهند؟!همان گونه که در بالا ذکر کردیم ، یکی از نواحی رایجی که تزریق بوتاکس در آن صورت می گیرد ، پیشانی است. به همین خاطر هرگونه تزریقی در حوالی پیشانی می تواند بر فرم کلی ابروهایتان نیز تاثیر بگذارد.

توصیه ای که بیشتر پزشکان دارند این است که اگر می خواهید قبل از تزریق بوتاکس ؛ تاتوی ابرو انجام دهید ، بهتر است که 3 الی 5 قبل از درمان ، تاتو کرده باشید. چرا که پوست شما بعد از تاتو کردن نیاز به استراحت دارد

اما در صورتی که بوتاکس تزریق کرده اید و بعد از آن تصمیم به تاتو کردن دارید هم توصیه می کنیم که در ابتدا اجازه دهید که اثرات ناشی از تزریق بوتاکس از بین برود (حدودا 3 الی 6 ماه).

این مسئله به خاطر این است که با تزریق بوتاکس برای پیشانی ، ممکن است ابروهایتان بالا بروند و پوزیشن اصلی شان تغییر کند. به همین خاطر در ابتدا باید اجازه دهید که بوتاکس از بین برود و ابروها سرجای خود برگردند و بعد از آن تاتو انجام دهید.

گرچه برخی از بیماران ، نمی توانند تا زمان رفع اثرات بوتاکس صبر کنند.به همین خاطر به این دسته از عزیزان توصیه می کنیم که قبل از هر چیزی با پزشک خود مشورت کنند  و تمام مزایا و معایب این کار را در نظر بگیرند و بعد از آن اقدام به تاتو کنند.

آیا بوتاکس خوب است

با تمام این مزایا و معایبی که برای تزریق بوتاکس برشمردیم ، در نهایت این شما خواهید بود که انتخاب می کنید که آیا این درمان را انجام بدهید یا خیر ؟!

آیا بوتاکس خوب است

مثل هر درمان دیگری ، بوتاکس نیز در صورتی به خوبی پیش خواهد رفت که توسط فردی حرفه ای و ماهر انجام گیرد.

توصیه ای که به شما داریم این است که به هیچ وجه به پزشکان عمومی که سرخود اقدام به تزریق مواد زیبایی مثل بوتاکس و ژل می کنند ، اعتماد نکنید و حتما به سراغ یک پزشک متخصص پوست و زیبایی بروید.

با تزریق بوتاکس نزد یک پزشک یا مرکز معتبر می توانید اطمینان حاصل نمایید که درمان شما به درستی پیش خواهد رفت و بهترین نتیجه ی ممکن را از تزریق بوتاکس خواهید گرفت.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع 1

منبع 2

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments